SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 17-03-2013 om 06:56:19Just 21 cars on the grid for the first race of 2013 - Nico Hulkenberg has already been sidelined with a fuel system problem. #F1 reageer retweet
problemen met de brandstofpompquote:Op zondag 17 maart 2013 07:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Hulkenberg in de pit. Heb even gemist waarom, was koffie aan het zetten. Iemand die het weet?
brandstof problemen en uit veiligheids overweging gaat hij niet van start.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Hulkenberg in de pit. Heb even gemist waarom, was koffie aan het zetten. Iemand die het weet?
Die banden zagen er ook niet echt lekker meer uitquote:
Alleen dat vind ik sport1 al waardquote:Op zondag 17 maart 2013 07:13 schreef WEST het volgende:
waar blijft de reclame
Bij RTL hadden we er al 2 op zitten.
Dat is alleen als je het F1 pakket hebt en alleen op internet.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:16 schreef Meike26 het volgende:
Heb net dat Pitlane even aangehad, snap er nog niets van. Er word een live-tracker belooft, maar ik weet niet hoe ??
Dat vraag ik me ook af ja... maar zal niet tis een ferari, top team...quote:Op zondag 17 maart 2013 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oei... wordt dit een DT voor Alonso?
nee hoorquote:
Misschien om ze een eerlijke kans te geven ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 07:20 schreef Simsfan88 het volgende:
Waarom zijn de teams omgedraaid in de pit? Voorheen RBR meteen voorraan, nu achteraan
Gaat om de stand bij de constructeurs van vorig jaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:20 schreef Simsfan88 het volgende:
Waarom zijn de teams omgedraaid in de pit? Voorheen RBR meteen voorraan, nu achteraan
mogen ze zelf kiezen.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:20 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik dacht dat ze de pitbox kregen die het meeste voordeel geeft bij het aanrijden, of vertrekken. Afhankelijk van het circuit.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Gaat om de stand bij de constructeurs van vorig jaar.
Red Bull mag het beste plekje kiezen in feite
met direct een gaatje van 1.9, dan moet er iets mis zijn gegaan voor GiGaquote:
jaquote:
Hun moeten het met zijn 2e doenquote:
belachelijk lang inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:31 schreef THEFXR het volgende:
kut op rtl hebben ze volledige 30 sec reclames
rondetijd is een dikke 2s langzamerquote:Op zondag 17 maart 2013 07:32 schreef caspervc het volgende:
Trouwens, Bianchi rijdt een puike race, kan de STR redelijk bijhouden
mclaren denkt iedereen op 3quote:
had pirelli dat niet bewust gedaan?quote:Op zondag 17 maart 2013 07:37 schreef Sinister-D- het volgende:
En Vettel gaat mee binnen, is die band echt zo gaar dit jaar?
dacht dat ze hem juist verbeterd haddenquote:
zit nu ook meer spreiding in Super soft en mediumquote:Op zondag 17 maart 2013 07:38 schreef franklop het volgende:
[..]
dacht dat ze hem juist verbeterd hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |