quote:Op zondag 17 maart 2013 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
Als Ellenburger wint dan gaat Taz een enorm gat slaan met de nummer twee.
quote:Op zondag 17 maart 2013 06:26 schreef Hooidraad het volgende:
Het slechte nieuws voor ons is dat Taz nu maar liefst 4 punten voor staat op de nummer 2.
Wrestling is gewoon belachelijk overpowered en daar mogen ze wel iets aan gaan doen. Dat zag je ook bij Condit Hendriks. Condit deelde veel meer damage uit maar verloorquote:Op zondag 17 maart 2013 09:38 schreef samirz het volgende:
GSP is de betere MMA vechter. Ik betwijfel echter of GSP Diaz had kunnen verslaan ook al kreeg hij 10 rondes meer. Ik denk dat Diaz dan de overhand zou krijgen omdat GSP dan allang leeg zou zitten. Maar als GSP wist dat hij 15 rondes moet dan zou hij veel lichter het gevecht ingaan. GSP is zonder twijfel erg moeilijk te verslaan als hij zich kan voorbereiden en de variabelen kent. Diaz lijkt mij daar veel minder mee bezig te zijn. Hij lijkt meer gefocust op een gevecht zonder "eindtijd". Ik kan dat wel waarderen. Zou jammer zijn als hij ermee zou stoppen.
Die ene ronde, waar Nick een paar goede klappen uitdeelt, zag je dan GSP uit zijn ritme raakte.. gelukkig hield de ronde daarna snel op voor hem.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:38 schreef samirz het volgende:
GSP is de betere MMA vechter. Ik betwijfel echter of GSP Diaz had kunnen verslaan ook al kreeg hij 10 rondes meer. Ik denk dat Diaz dan de overhand zou krijgen omdat GSP dan allang leeg zou zitten. Maar als GSP wist dat hij 15 rondes moet dan zou hij veel lichter het gevecht ingaan. GSP is zonder twijfel erg moeilijk te verslaan als hij zich kan voorbereiden en de variabelen kent. Diaz lijkt mij daar veel minder mee bezig te zijn. Hij lijkt meer gefocust op een gevecht zonder "eindtijd". Ik kan dat wel waarderen. Zou jammer zijn als hij ermee zou stoppen.
Maar Condit laat zich ook makkelijk neer halen door elke keer aan te komen met die jumping knees en slappe high kicksquote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wrestling is gewoon belachelijk overpowered en daar mogen ze wel iets aan gaan doen. Dat zag je ook bij Condit Hendriks. Condit deelde veel meer damage uit maar verloor
Klopt had hij ook beter kunnen latenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Condit laat zich ook makkelijk neer halen door elke keer aan te komen met die jumping knees en slappe high kicksspringt zowat bij Johnny in zijn armen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 maart 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na 30 seconden in de eerste ronde wist ik alweer precies waarom ik GSP een ontzettende kut fighter vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |