quote:Thank you Matt Serra...
...for ruining, with your dinosaur arms and fists, a guy who was at the time one of the most exciting fighters in UFC history.
Matt, you're one hell of a quilter and you stitch a fine blanket.
Werk dan ook godverdomme mee, doe beetje slijmen etc.. zodat ik een goede indruk maak bij de boys hierquote:
Ik ga niet slijmen maar ik wil wel even kwijt dat Geo een enorme lul heeft. Nou gr gr, hopelijk helpt dit je reputatiequote:Op zondag 17 maart 2013 06:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werk dan ook godverdomme mee, doe beetje slijmen etc.. zodat ik een goede indruk maak bij de boys hier
Is Hendricks de blanke Amerikaanse champ waar je op zat te wachten of is welterweight te licht?quote:
Nee welter weight is prima maar LHW of HW is beter wat dat betreft.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is Hendricks de blanke Amerikaanse champ waar je op zat te wachten of is welterweight te licht?
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 17-03-2013 om 06:52:51Highlight of the night? Nick sees my shoes, gives me a hug and says with a smile: "what's wrong with you, bro?" reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |