Die agent is altijd goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Moest toch wel erg lachen om dat Opsporing Verzocht-item
Belgische show is ook 10x leuker, spontaner en gezelliger. Nederlandse echt autopilotquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:04 schreef Karina het volgende:
Paul wordt het een beetje zat:
De Leeuw wil in nieuw seizoen niet meer op de zaterdagavond
Paul de Leeuw stopt na dit tv-seizoen met grote shows op zaterdag voor de VARA. 'Voor mij geen zaterdagavond meer', zegt hij in een interview met het AD dinsdag. 'Nederland 1 heeft op dat tijdstip iemand anders nodig.'
'Je ziet het aan de kijkcijfers: mijn manier van zaterdagavondtelevisie maken is op zijn retour', aldus De Leeuw (50). In mei eindigt zijn contract. Hij wil dan met de omroep praten over verlenging en een andere invulling van zijn overeenkomst.
De Leeuw is nu succesvol in Vlaanderen, waar hij bij de commerciële zender VTM het programma Manneke Paul presenteert en onlangs een Zilveren Televisiester won.
Bron
quote:Zaterdag zijn sportverslaggever Jack van Gelder en Esmee van Kampen te gast. Esmee kennen we onder andere van haar rol als Non Mary Patrick in de musical Sister Act. De Kwis wordt gespeeld door Cilly Dartell en Milika Peterzon.
De muzikale optredens krijgen we van de Youtube-sensatie The Piano Guys en Laura Mvula.
Ooh ik heb nog steeds een videorecorder, maar dan vind ik de kwaliteit weer tegenvallen vergeleken met DVD. En laten we eerlijk zijn, dat wordt 'um ook niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:24 schreef Karina het volgende:
Als je nou nog een videorecorder en banden had kon je het op video opnemen. Dubbele snelheid, past er nog meer op een band.
Wat een gepuzzelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh ik heb nog steeds een videorecorder, maar dan vind ik de kwaliteit weer tegenvallen vergeleken met DVD. En laten we eerlijk zijn, dat wordt 'um ook niet.
Ik ga nu dus maar de shows zo van harddisk op DVD zetten: 1 uitzending nieuwe seizoen, en 1 uitzending van vroeger (opgenomen op VHS, overzetten op DVD, bijvoorbeeld afleveringen van de oude Schreeuw van de Leeuw). 70 minuten + 50 minuten = 120 minuten precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |