Jij moet gewoon niet reageren maar lekker op je zolderkamer blijven en met je poppenhuis spelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:34 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik snap niet wat hier grappig aan is.
Kan het komen omdat ik geen TV abbonement heb? Dafuq doet die obelix daar.
Het enige wat ik begreep aan die paint was The dog whisperer.
Waarom keek TS in de tussentijd niet even in dat vogelhokje.
Waarom staat dit in klaagbaak?
Godverdomme wat een verwarrend topic.
quote:Op zondag 17 maart 2013 03:34 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ja inderdaad, een Superpaint, met de Daltons en een van die Duckstadse Zware Jongens.quote:
quote:
Dit gvd wat mooi, al die grapjes ertussenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:31 schreef Panfluit het volgende:
Wat een heldenpaint!
Die grap naar Tanja Nijmeiyer is baas, net zoals Obelix.
De paint is al bazig op zich zelf, maar zoveel grappige details die er in zitten!
Wanneer komt jouw stripboek eens uit?
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:40 schreef ZarB het volgende:
Goed verhaal en goede paint! Kan niet wachten tot de reclame voorbij is!
Niets aan toe te voegenquote:
Ik wou hier nog serieus op reageren en jou elk plaatje uitleggen, maar gezien jouw naam, lijkt het me onbegonnen werk.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:34 schreef zolderkamer-autist het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou hier nog serieus op reageren en jou elk plaatje uitleggen, maar gezien jouw naam, lijkt het me onbegonnen werk.
Jawel.quote:
Moet jij eens weten wat voor mager vlammetje al tot een flinke burn kan leiden.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Remqo het volgende:
Ik zie er wel dom uit, maar ik ben niet slim.
Is een quote van Bassie, van Bassie & Adriaanquote:Op maandag 8 april 2013 12:55 schreef Cactus1 het volgende:
Het enige waar ik niet helemaal uit kwam, was dit zinnetje
[..]
Ahh, die kende ik niet. Dan snap ik het. Dankquote:Op maandag 8 april 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
Is een quote van Bassie, van Bassie & Adriaan
Dat wist ik zelf niet eens, het leek me eerder een quote van Lambiek.quote:Op maandag 8 april 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een quote van Bassie, van Bassie & Adriaan
Onverkapte tvp 14.gifquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat wist ik zelf niet eens, het leek me eerder een quote van Lambiek.
Maar dan nog, ik zet mezelf als een naïef en dommig personage weer, wat het verhaal ook draagt
Ik heb wat klusjes tussendoor gehad, daarom heb weinig tijd in deel 2 gestoken.
Het is nog niet af, maar ben met de laatste plaatjes bezig.
Banged up abroadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Remqo het volgende:
Zoals sommigen misschien zullen weten heb ik plannen om op reis te gaan naar Colombia, jawel op eigen houtje.
Weg uit het donkere autistenhok en hup de hort op.
Zo heb ik in TRV veel gelezen over ervaringen van andere reislustige Fokkers en reageerde ook in het Colombia-topic.
Onlangs kreeg ik een PM van een vreemde Henkie, met het verzoek of ik wat vogeltjes mee kon nemen uit Bogota, het was allemaal legaal, met links naar wat legaal is om mee te nemen en al dat soort geintjes. Overigens zou ik de vogeltjes in kwestie niet eens te zien krijgen.
Dat is dus mijn klacht: Vreemde PM's krijgen die vragen of je eventjes wilt gaan smokkelen.
Ik zie er wel dom uit, maar ik ben niet slim.
Omdat ik wel eens Locked up Abroad heb gezien, leek het het me geen verstandig idee om daarmee in toe te stemmen.
Ik zag ineens een scenario voor me, in het geval dat ik gewoon had toegestemd:
Zie hier het verhaal van Remqo in Locked up Abroad:
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd...
De beste paint ooit!!!!quote:
Verder lezen! Daar loiopt Panoramix boos weg omdat hij hem aanzit voor Gandalfquote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef Panfluit het volgende:
Je gaf al aan dat jezelf als een dom personage neerzette, dat is wel aardig gelukt.
Panoramix voor Gandalf aanzien
Maar ik heb gelachen, je moet hier echt wat mee gaan doen!
Dat plaatje heb ik ook gezien, de grap panoramix/gandaf vind ik erg leuk gevondenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Verder lezen! Daar loiopt Panoramix boos weg omdat hij hem aanzit voor Gandalf![]()
Bazenpaint weer. Diep respect![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral die subtiele Dalton en rattaplan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |