abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_124145210





De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Momotaro X N&F Collab, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Oldblue '44 repro

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co.

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx.

BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - , N&F Weird Guy Elephant 2, N&F Weird Guy Japan Heritage, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Momotaro 201, Nudie Lab Neo , , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standards, Naked and Famous Japan Heritage

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, Momotaro 0702

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, ALD Prescott, Artist Denim.

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.



Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)


bokkepoot (Naked & Famous)


DeGrote (Denham)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


RinkeNL (Edwin ED-47)



T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


DutchErrorist (Levi's 501 STF)



OP-style made by: Bobr ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door T_Fuff op 17-03-2013 16:47:51 ]
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124145291
Meetverslag? Enlighten me.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124145499
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Meetverslag? Enlighten me.
Moet xSanjay nog even maken ;) Van de FOK! denim-meet een tijd terug.

@grachten (dacht ik): Die Artist Denim is inderdaad erg lastig, maar mijn Edwin was nog lastiger hoor. Best zonde, want die artist denim is wel echt heel vet qua vertical falling! Met meer wear wordt hij wel bruut, vind de oranje selvedge ook wel gaaf :)
Maar het is vrij frustrerend, fit is lekker, details zijn tof (triple stitch bij fly, selvedge fly, rivets en dikke inseam) en dan gaat het zo langzaam, dan wil je gewoon snel wat nieuws.

Denimpr0n uit laatste deel, wel zo makkelijk voor eenieder
[spoiler][quote]0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef T_Fuff het volgende:
Zo dan, tijd voor fototjes

Atelier laDurance Prescott.
ongeveer 1,5 maand wear
fitpics
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
front
[ link | afbeelding ]
whiskers
[ link | afbeelding ]
back
[ link | afbeelding ]
combs
[ link | afbeelding ]

Sage 18oz Marcher
ongeveer 4 maand wear
fitpics
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
front
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
back
[ link | afbeelding ]
patch
[ link | afbeelding ]
combs
[ link | afbeelding ]
selvedge shot
[ link | afbeelding ]
POV (vraag me niet hoe ik de betekenis hiervan weet :') )
[ link | afbeelding ]


Artist Denim
ongeveer 16 maanden wear
2 soaks, 1 wash
fitpics
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
front
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
back
[ link | afbeelding ]
patch
[ link | afbeelding ]
combs
[ link | afbeelding ]


En wat Red Wing spul

2906
4,5 jaar oud geloof ik :)

[ link | afbeelding ]


8113
16 maanden oud

[ link | afbeelding ]


8140
<2 maand oud

[ link | afbeelding ]
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124146415
Lekker idd t_fuff.
Heeft die ad echt al 16 maanden wear? Zonde dat ie dan zo weinig fade zeg. Hopen dat je sage wat sneller gaat :D
Faka G
  zondag 17 maart 2013 @ 08:11:13 #5
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124154621
Toffe foto's T_Fuff. :Y

Kan mijn apc nog aan de OP toegevoegd worden?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124154671
Doe mijn jean shop slim fit & ald princeton er ook maar bij :)
pi_124154979
Als je toch bezig bent, gooi mijn Tellason Ladbroke Grove er ook maar in :P
pi_124156586
Een mijn Momo 0702 ook
pi_124156893
Gedaan allemaal.

Daarnaast heb ik, zoals jullie zien, niet-gefade broeken uit de OP gehaald. Het is mooi als iedereen echt gedragen broeken wil submitten. Want er staat niet voor niks "na een tijdje dragen ziet het er zo uit ;)"

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:41 schreef Atta-boy het volgende:
Lekker idd t_fuff.
Heeft die ad echt al 16 maanden wear? Zonde dat ie dan zo weinig fade zeg. Hopen dat je sage wat sneller gaat :D
Ja waarschijnlijk wel meer, eerst zat hij nog veel strakker (12-14kg zwaarder :P) maar dat ding fade matig. Ik vind hem wel vet in het echt, maar die honeycombs bijvoorbeeld, dat is echt matig, ik heb hier zo fucking veel mee gefietst overigens (op wielrenfiets ook) maar het wilt maar niet :(
Gelukkig gaat die Sage een stuk harder :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 17 maart 2013 @ 11:17:56 #11
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124157092
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:09 schreef T_Fuff het volgende:
Maar dat ding fade matig. Ik vind hem wel vet in het echt, maar die honeycombs bijvoorbeeld, dat is echt matig, ik heb hier zo fucking veel mee gefietst overigens (op wielrenfiets ook) maar het wilt maar niet :(
Mijn IF heeft na 2 maanden al meer combs dan je AD na 16 maanden. :')
pi_124157102
quote:
In de OP ;)?

Erg nice :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124157181
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:18 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

In de OP ;)?

Erg nice :D
Wat jij wil, het is jouw topic.
pi_124157320
quote:
En nu zonder filters :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124157457
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En nu zonder filters :D
Maakt niet zo heel veel uit. Zit denk ik iets meer dan 18 maanden wear in.
pi_124157710
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:09 schreef T_Fuff het volgende:

Daarnaast heb ik, zoals jullie zien, niet-gefade broeken uit de OP gehaald. Het is mooi als iedereen echt gedragen broeken wil submitten. Want er staat niet voor niks "na een tijdje dragen ziet het er zo uit ;)"

_O_ _O_ _O_

Bij deze heb ik een man-crush op deze hipster. Hulde!

@Jetlife
Dope, al mag die filter van mij er ook af inderdaad
pi_124159828
Update van mijn JB. 3 à 4 maanden wear.
Zit nog ontzettend veel leven in maar zal de komende tijd waarschijnlijk wel wat minder wear krijgen door mijn denimasa en omdat mijn nudie eindelijk gemaakt is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124160136
Ik doe mee, Tellason Ladbroke Grove, 3 weeks in:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Combs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cuff/stacks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Crotch begint al hard door te komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Awesome details
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draag hem pas sinds een week met een cuff, onder de cuff zijn nog wel wat stackfades te zien, die post ik volgende keer ook wel mee.
pi_124160214
Als we dan toch gefade broeken in de OP willen, dan mag mijn ED-47 die ik al een hele tijd terug gepost had er ook wel in:


pi_124161129
Lekker bezig iedereen zeg!
Faka G
pi_124161525
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Bij deze heb ik een man-crush op deze hipster. Hulde!

@Jetlife
Dope, al mag die filter van mij er ook af inderdaad
een man-crush mag, dat is wel baas. maar heb het speciaal voor jou gedaan :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die battestripes zijn echt tof overigens, achterkant gaat hard i.t.t. front lijkt wel?

Rinke, JetLife in de OP, zonder filters is wel het mooiste, maar ik vind het een mooie toevoeging, de volgende die de OP maakt mag een andere keuze maken ;)
Deze reeks gaat toch als een speer.

@Rinke, die ED-47 is wel brutaal, ging het proces bij jou ook zo traag? Mijn Nashville wel in elk geval!

@Michhas, zo dat lijkt snel te gaan met die tellason, ik ben benieuwd :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124161670
Ging zeker traag. Zit zo'n 2 jaar wear in, stuk of 8 keer gewassen. Stuk of 3 crotch repairs en de 4e is eigenlijk nodig maar ik draag hem toch niet meer. Best trots op, echt goed gedragen Edwins zie je veel te weinig.
pi_124161846
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef RinkeNL het volgende:
Ging zeker traag. Zit zo'n 2 jaar wear in, stuk of 8 keer gewassen. Stuk of 3 crotch repairs en de 4e is eigenlijk nodig maar ik draag hem toch niet meer. Best trots op, echt goed gedragen Edwins zie je veel te weinig.
Vind ik ook ja. Baas van the globe draagt alleen maar Edwins, echt geweldig om te zien. Worden wel heel gaaf, maar kost wel enorm veel werk. Die van mij is nu sowieso te baggy om lekker te zitten, maar wie weet als ik weer 90+kg word, haha.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124161982
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Die battestripes zijn echt tof overigens, achterkant gaat hard i.t.t. front lijkt wel?

Ik fiets veel dus ik denk dat het daarom komt. Ach, ik vind het nog zeker niet storend.
Mijn zadel heeft een tijd schuin gestaan toen ik nog alleen mijn nudie had, daar is het helemaal een groot verschil.
pi_124164214
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:09 schreef RinkeNL het volgende:
Ging zeker traag. Zit zo'n 2 jaar wear in, stuk of 8 keer gewassen. Stuk of 3 crotch repairs en de 4e is eigenlijk nodig maar ik draag hem toch niet meer. Best trots op, echt goed gedragen Edwins zie je veel te weinig.
Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt, na bijna een half jaar en zero results trok ik het niet meer met mijn ED-55 :')
Mooi spul trouwens Grachten ^O^
pi_124164529
Dit is trouwens niet de normale ED-47 maar de Organic Green Selvage versie. Geen idee of het feit dat het organic denim betreft nog invloed heeft op de snelheid van faden. Is in ieder geval niet te vergelijken met de Sams die ik nu draag, die gaan echt vele malen sneller.
pi_124165007
Heb je eigenlijk al fit pics gepost van je 710? Ben wel benieuwd naar fitpics en eventuele progress :D
Faka G
  zondag 17 maart 2013 @ 15:51:23 #28
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124166242
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 maart 2013 @ 16:00:18 #29
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124166715
Potverdorie T_Fuff.. Nu heb je in de OP apc ns gezet terwijl ik een ps heb. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 17 maart 2013 @ 16:23:59 #30
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124167889
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:00 schreef don-diablo het volgende:
Potverdorie T_Fuff.. Nu heb je in de OP apc ns gezet terwijl ik een ps heb. :P
Ik dacht ook al, jij hebt toch een PS? Ging twijfelen. :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
pi_124168515
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je eigenlijk al fit pics gepost van je 710? Ben wel benieuwd naar fitpics en eventuele progress :D
Die heb ik:
Fitpics nieuw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fitpics nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irritante is dat ik em vaak moet ophijsen om de diaper ass die je nu ziet te voorkomen, maar ben nog steeds best tevreden met de fit. Zit ongeveer 9-10 maanden wear in gok ik, 2 soaks, 1 handwas.
pi_124168692
Nice RinkeNL :9 verder allemaal flexe updates :D
We fear that which we cannot see
pi_124168913
Nice Rinke, mooi broekje!

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:00 schreef don-diablo het volgende:
Potverdorie T_Fuff.. Nu heb je in de OP apc ns gezet terwijl ik een ps heb. :P
Serieus? Ik dacht een NS, zo'n PS is petit man, jij bent toch niet zo petit ;) Maar oke oke, ik verander het wel 8-)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:06:19 #34
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124169560
@ Rinke:

2 soaks en een handwasje en dan zo licht al?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124169786
IRL lijkt hij wel wat donkerder, Galaxy S II heeft de neiging wat over te belichten. Contrast is wel duidelijker in het echt though. En ja, ze hebben de wasmachine nog nooit ontmoet, alleen de badkuip.
pi_124170364
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef RinkeNL het volgende:

[..]

Die heb ik:
Fitpics nieuw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fitpics nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irritante is dat ik em vaak moet ophijsen om de diaper ass die je nu ziet te voorkomen, maar ben nog steeds best tevreden met de fit. Zit ongeveer 9-10 maanden wear in gok ik, 2 soaks, 1 handwas.
Nice, is ie nou ook een beetje wijd of lijkt dat maar zo? dacht dat een 710 wat slimmer was.
Progress zit er iig al flink in :D
Sowieso goede updates van iedereen!
Faka G
pi_124170612
Ben iets afgevallen, je ziet ook dat de fit in het begin slimmer was. Heb wel grote bovenbenen dus topblock zit nog steeds redelijk slim.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:15:00 #38
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124177341
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:47 schreef T_Fuff het volgende:
Nice Rinke, mooi broekje!

[..]

Serieus? Ik dacht een NS, zo'n PS is petit man, jij bent toch niet zo petit ;) Maar oke oke, ik verander het wel 8-)
Klopt, maar het is wel de slimme fit die ik zocht. Ben er tot dusverre nog steeds tevreden mee, alleen wel even wennen dat m'n boxer er altijd bovenuit steekt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124178007
Dat is voor de speciale bjorn borg look :7
Faka G
  zondag 17 maart 2013 @ 22:15:12 #40
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124184788
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:26 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is voor de speciale bjorn borg look :7

Voor de eckte swag enzo. :7
pi_124185961
Met zeeman selvedge? Ik zou nooit meer iets anders dragen.
pi_124194274
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:15 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voor de eckte swag enzo. :7
_O-
  maandag 18 maart 2013 @ 07:21:59 #43
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124194464
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:15 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voor de eckte swag enzo. :7
Like a boss. :7
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124201903
ALD royston 6 maandjes every day wear.
Kleuren komen er niet helemaal mooi door telefoon foto's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124202800
Ook maar wat denimprOn van mijn kant ;)











oh en voor de liefhebbers van styling hair spul, ik heb dit nog wat ik niet gebruik.

We fear that which we cannot see
  maandag 18 maart 2013 @ 13:18:22 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124202985
Hahaha, werk je bij een kapsalon ofzo :D

En is dat je S/R400?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_124203084
Hahaha nee, allemaal gekocht om uit te proberen. Had meer :P

Jep s400, hoe is de jouwe?
We fear that which we cannot see
  maandag 18 maart 2013 @ 13:25:32 #48
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124203182
Veeeeeeeeeeeel verder, echt bizar om de jouwe zo te zien. Foto's kan ik echter niet echt maken. :@
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_124207647
Gatsby, van dat aziatenhaar spul. Hoe heb je die NL ingekregen? Massaal geimporteerd?

Ze verkopen Gatsby hier overal. 't werkt helaas voor geen meter met mn krullen. Gebruik toch maar die Layrite super hold, jammer alleen dat t nogal prijzig is :(

@ Ali. Merk jij ook dat ALD denim niet bijzonder hard fade? Ik heb mijn Princeton 3 maanden full time gedragen. Enige fade marks die ik zie zijn van mijn zadel, voor de rest is nog geen poep zichtbaar.
pi_124209666
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef kaaspeer het volgende:
Gatsby, van dat aziatenhaar spul. Hoe heb je die NL ingekregen? Massaal geimporteerd?

Ze verkopen Gatsby hier overal. 't werkt helaas voor geen meter met mn krullen. Gebruik toch maar die Layrite super hold, jammer alleen dat t nogal prijzig is :(

@ Ali. Merk jij ook dat ALD denim niet bijzonder hard fade? Ik heb mijn Princeton 3 maanden full time gedragen. Enige fade marks die ik zie zijn van mijn zadel, voor de rest is nog geen poep zichtbaar.
Ali heeft geen ALD, maar ik vind dat het wel prima gaat eigenlijk. Het lijkt alsof het breakin in wat langer duurt maar daarna gaat het als een speer mijns inziens! Voor 6 maanden every day wear vind ik het ook tegenvallen, je zit zeker alleen maar stil ;) j/k

Ali die s400 gaat lekker :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124210770
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef One_conundrum het volgende:
Veeeeeeeeeeeel verder, echt bizar om de jouwe zo te zien. Foto's kan ik echter niet echt maken. :@
Laat iemand anders foto's maken voor jou ;) ben juist benieuwd :D

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef kaaspeer het volgende:
Gatsby, van dat aziatenhaar spul. Hoe heb je die NL ingekregen? Massaal geimporteerd?

Ze verkopen Gatsby hier overal. 't werkt helaas voor geen meter met mn krullen. Gebruik toch maar die Layrite super hold, jammer alleen dat t nogal prijzig is :(

@ Ali. Merk jij ook dat ALD denim niet bijzonder hard fade? Ik heb mijn Princeton 3 maanden full time gedragen. Enige fade marks die ik zie zijn van mijn zadel, voor de rest is nog geen poep zichtbaar.
Had het gewoon meegenomen uit Indonesie, elk jaar wel iets ;)
en idd wat T_Fuff zegt ik heb geen ALD :P

Thanks T_Fuff het is echt een flexe broek, maar vanaf 1 april he die Sage. Vandaag weer ff aangedaan en hij is wel wat meer uitgerekt na 2x dragen.
Moet alleen wennen aan de leg opening en ff kijken of ik cuff etc..
We fear that which we cannot see
pi_124210923
Zie nu dat t pedroo was. My bad :)
pi_124211254
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ali heeft geen ALD, maar ik vind dat het wel prima gaat eigenlijk. Het lijkt alsof het breakin in wat langer duurt maar daarna gaat het als een speer mijns inziens! Voor 6 maanden every day wear vind ik het ook tegenvallen, je zit zeker alleen maar stil ;) j/k

Ali die s400 gaat lekker :)
Het lijkt op de foto inderdaad niet helemaal geweldig :P. Heb er veel in geskateboard en elke dag fietsen enzo, maar het gaat niet geweldig snel.
pi_124216495
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ali heeft geen ALD, maar ik vind dat het wel prima gaat eigenlijk. Het lijkt alsof het breakin in wat langer duurt maar daarna gaat het als een speer mijns inziens! Voor 6 maanden every day wear vind ik het ook tegenvallen, je zit zeker alleen maar stil ;) j/k

Ali die s400 gaat lekker :)
Jij bent gewoon gewent aan traag fadende broeken :+
Oldblue heeft mijn foto van het touwtje springen in die oldblue hw op hun fb gezet :7
Faka G
pi_124217480
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Jij bent gewoon gewent aan traag fadende broeken :+
Oldblue heeft mijn foto van het touwtje springen in die oldblue hw op hun fb gezet :7
Hmm, misschien wel ja 8-) Of ik heb geduld (nee dat denk ik niet)

Erg tof van je oldblue actiefoto man :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124239170
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Jij bent gewoon gewent aan traag fadende broeken :+
Oldblue heeft mijn foto van het touwtje springen in die oldblue hw op hun fb gezet :7

Nice.
pi_124252604
Had er hier iemand nou een Unbranded?
Twijfel om te proberen, uiteraard ook vanwege $$$ ;)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:34:33 #58
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124252880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:26 schreef Licko het volgende:
roberen, uiteraard ook v
Vault_tec heeft er een
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124253366
Grootste nadeel aan Unbranded vind ik de lack of detail. Heb er ook ooit naar gekeken en het meeste wat ik er toen over las was erg positief.
Laatst ook een fade friday met een Unbranded:

Fade Friday Unbranded 201


pi_124253541
Ja, die had ik ook voorbij zien komen. Zijn best wel wat exemplaren te vinden die mooi zijn gefade. Het gebrek aan details is voor mij wel te overzien, beetje minimalisme is ook niet verkeerd.

En voor die prijs een goede broek om hard af te raggen, als ze dat aankunnen iig.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:02:24 #61
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_124253881
Ik kom der net achter dat mijn RC een 2e crotch repair nodig heeft, en dat ik eigenlijk al iets te laat ben ;(
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:00:24 #62
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124260351
Toch apart dat m'n broek na een weekend weg op Texel nu naar de zee ruikt. :') en dan ben ik niet eens de zee in geweest.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124262019
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:26 schreef Licko het volgende:
Had er hier iemand nou een Unbranded?
Twijfel om te proberen, uiteraard ook vanwege $$$ ;)
Welke maat heb je? Ik heb nog een potmeetpop en een silas hier liggen voor cheap ;) :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef don-diablo het volgende:
Toch apart dat m'n broek na een weekend weg op Texel nu naar de zee ruikt. :') en dan ben ik niet eens de zee in geweest.
Het waaide zeker behoorlijk :D :D
We fear that which we cannot see
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:34:16 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124262183


ROY _O_ _O_
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:40:44 #65
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124262579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Welke maat heb je? Ik heb nog een potmeetpop en een silas hier liggen voor cheap ;) :P

[..]

Het waaide zeker behoorlijk :D :D
Het waaide idd vrij hard.

Die patch van Roy :D
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:52 #66
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124264163
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]

ROY _O_ _O_
Ubervette patch.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124265443
Kunnen nieuwe prewashed jeans in de lengte nog iets krimpen in de wasmachine? Ik moet er eigenlijk iets van 1cm af hebben.
pi_124278085
Ja hoor, zeker als ze wat heter gewassen worden.
pi_124278216
Waar is xsanjay eigenlijk? Volgens mij werkt ie zo hard aan het meetverslag dat hij niet eens meer aan fok!en toekomt :9
Faka G
pi_124278455
Hij heeft tentamens en met zichzelf afgesproken niet te veel te fokken ;) Moet hard studeren enzo.
Geen zorgen, hij leest gewoon mee.

Ik fok daarentegen alleen maar meer tijdens mijn tentamenperiode.
pi_124278498
Cosign @ gracht, lekker SOG-en.
pi_124279105
Deed ik ook altijd, ineens subforums lezen die ik nooit las en het dan op dat moment heel noodzakelijk vinden dat te lezen :+
Faka G
pi_124280754
Geen reddit? Pffff

Die patch van Roy is trouwens wel sick :)
pi_124285010
Hey Atta, misschien even gemist maar heb je je oldblue al terug na het taperen? wat was je kwijt?
pi_124286079
Ja heb hem maandag opgehaald. Was ¤20 kwijt en vind de fit nu zelf een stuk fijner :D
Faka G
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:14:21 #76
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124289673
Selvage intact?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124290006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ja heb hem maandag opgehaald. Was ¤20 kwijt en vind de fit nu zelf een stuk fijner
Oke dat valt ook wel mee nog. Heb je miss pics? Zit te denken om mn eternal te laten taperen. Heb m alleen al bijna een jaar, dus eerst even wassen :P
pi_124292743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef M1stral het volgende:
Selvage intact?
Ja bij TdN laten doen en dat foen ze er standaard vertelden ze.
Zou zsm fitpics sturen, ben nu in de stad dus weet niet of het vandaag nog lukt.
Faka G
pi_124297496
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ja bij TdN laten doen en dat foen ze er standaard vertelden ze.
Zou zsm fitpics sturen, ben nu in de stad dus weet niet of het vandaag nog lukt.
Cool, geen haast :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:12:46 #80
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124299326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik fok daarentegen alleen maar meer tijdens mijn tentamenperiode.
Ikke niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:18:40 #81
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124299572
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superdruk natuurlijk :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124299731
Statica, mooi ^O^
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:27:17 #83
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124299913
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:18 schreef bokkepoot het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superdruk natuurlijk :')
Als ik twee schermen had zag het er ook zo uit, nu is het switchen tussen tabbladen. :')
pi_124301057
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:18 schreef bokkepoot het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superdruk natuurlijk :')
Zwollywood :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:02:23 #85
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124301287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef doo. het volgende:
Statica, mooi ^O^
Ruilen?, wat een ongelooflijke bagger is het zeg.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als ik twee schermen had zag het er ook zo uit, nu is het switchen tussen tabbladen. :')
Tsja mag jij raden welk scherm mijn moeder als eerste ziet :') scheelt een boel gezeur.
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zwollywood :D
Boeruhgat ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:54:15 #86
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124303260
Fictieve inklemming onder een hoek, lolwhut? :')
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:14:56 #87
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124304100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:54 schreef don-diablo het volgende:
Fictieve inklemming onder een hoek, lolwhut? :')
Doorbuiging van asjes en balken onder krachten, veel interessanter dan al dat geld gejammer ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:19:59 #88
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124304334
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Doorbuiging van asjes en balken onder krachten, veel interessanter dan al dat geld gejammer ;)
Niet alleen geld geneuzel, ook veel risicobeheersing en alles wat daar bij komt kijken en veel meer. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:23:33 #89
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124304489
Ieder zijn ding ;) Ik kruip liever onder mijn auto dan dat ik mijn belastingaangifte invul :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124304584
Ik draag liever dry denim naar werk.
Of was deze flauw? :+
Faka G
pi_124304802
Dry denim onder je overall/pantalon.
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:31:28 #92
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124304864
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:23 schreef bokkepoot het volgende:
Ieder zijn ding ;) Ik kruip liever onder mijn auto dan dat ik mijn belastingaangifte invul :P
Das niet zo spannend wanneer je weinig bezittingen etc hebt om eerlijk te zijn. Zou alleen veel liever een soortgelijke baan hebben waar ik wel dry denim zou kunnen dragen om eerlijk te zijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:33:53 #93
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124304972
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Das niet zo spannend wanneer je weinig bezittingen etc hebt om eerlijk te zijn. Zou alleen veel liever een soortgelijke baan hebben waar ik wel dry denim zou kunnen dragen om eerlijk te zijn.
Klopt, maar ik zit bij elke optie te googlen wat het percies inhoudt :')
Was ook maar een voorbeeldje ;)

http://www.flatspot.com/products/tellason-ladbroke-grove-jeans
Voor de Tellason liefhebber?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124305066
quote:
Niet mijn maat, geen verleiding *O*
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:38:22 #95
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124305157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Niet mijn maat, geen verleiding *O*
http://www.flatspot.com/p(...)ken-twill-blue-jeans

Wel jouw maat, niet jouw fit > ook geen verleiding *O*
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:39:29 #96
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124305201
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zit bij elke optie te googlen wat het percies inhoudt :')
Was ook maar een voorbeeldje ;)

http://www.flatspot.com/products/tellason-ladbroke-grove-jeans
Voor de Tellason liefhebber?
Ik houd het voorlopig op m'n apc en nf. Zou alleen een samurai of iets dergelijks halen als het voorbij zou komen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124305207
De dag dat ik mij in een w30 kon proppen ligt ver achter me, dus zelfs daar hoef ik me geen zorgen om te maken
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:42:18 #98
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124305307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
De dag dat ik mij in een w30 kon proppen ligt ver achter me, dus zelfs daar hoef ik me geen zorgen om te maken
Edwin valt ruim B-)
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik houd het voorlopig op m'n apc en nf. Zou alleen een samurai of iets dergelijks halen als het voorbij zou komen.
En je 201 die je nog moet afmaken :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124305447
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Edwin valt ruim B-)

I know, maar zelfs dan zou ik nog een 32 moeten hebben ;)
pi_124306368
Atta, heb je nog een PBJ gekocht? :9~
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:05:15 #101
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124306593
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Edwin valt ruim B-)

[..]

En je 201 die je nog moet afmaken :D
Eig. wel idd. Maar draag al een tijd gewoon liever smallere fits. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124309134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Pedroo het volgende:
Atta, heb je nog een PBJ gekocht? :9~
Nee die gast had de inseam gemeten en die kwam op 31 uit :') en hij bleef volhouden dat ie niet gehemmed etc was.
Wel jammer...
Faka G
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:58:11 #103
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124309614
Tentamen voorbij, FOK! time. *O*
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:59:33 #104
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124309702
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef BigSmurf het volgende:
Tentamen voorbij, FOK! time. *O*
*O*
Tentamen week volgende week :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124319514
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ja bij TdN laten doen en dat foen ze er standaard vertelden ze.
Zou zsm fitpics sturen, ben nu in de stad dus weet niet of het vandaag nog lukt.
TdN laat het door hun vaste terzi doen neem ik aan?
pi_124320413
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef daan.ams het volgende:

[..]

TdN laat het door hun vaste terzi doen neem ik aan?
Weet niet wat terzi is :+
Ze laten die kleermaken die verderop in de straar zit op hun chainstitch ding hoorde ik, gast heet mehmet ofzo.
Heb vandaag m'n oldblue aangehad en ik vind de fit een fijne verbetering.
Faka G
pi_124323334
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Weet niet wat terzi is :+
Ze laten die kleermaken die verderop in de straar zit op hun chainstitch ding hoorde ik, gast heet mehmet ofzo.
Heb vandaag m'n oldblue aangehad en ik vind de fit een fijne verbetering.
Pics?
Terzi is Turks voor kleermaker.
Mehmet van Star Meetlat idd. De beste in de stad (y)
pi_124325613
Atta hoeveel was je nou kwijt daarvoor?
Ben benieuwd naar een nieuwe pic.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_124325650
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Nee die gast had de inseam gemeten en die kwam op 31 uit :') en hij bleef volhouden dat ie niet gehemmed etc was.
Wel jammer...
Inderdaad jammer..
pi_124325880
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef T_Fuff het volgende:
Atta hoeveel was je nou kwijt daarvoor?
Ben benieuwd naar een nieuwe pic.
¤20
Zal kijken of ik vandaag nog een fit pic kan posten.
Faka G
pi_124338118
Wivah waarin je de broek kan zien:
Faka G
pi_124338379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah waarin je de broek kan zien:
[ afbeelding ]
Fit ziet er al beter uit Atta. Natuurlijk nog wat inlopen, hij lijkt nog wel wat wijd.
Hoeveel is de legopening nu?
pi_124338575
Leg openings is een stukje groter als m'n ps, is irl best klein maar door de stug/stijfheid zie je dat niet zo goed denk ik. Bij m'n bovenbenen heb ik iets meer ruimte als ik gewend ben maar zit wel heel lekker. Bij m'n waist is ie precies goed.
Denk dat het nu een kwestie van inlopen is voordat de fit echt helemaal goed zit.

Bij m'n rechterbeen lijkt ie ook slimmer als m'n linkerbeen zie ik op die foto, in het echt zit het aan allebei de kanten zoals m'n linkerbeen denk ik.
Faka G
pi_124383165
Fit ziet er wel beter uit idd :) 20eur valt ook nog mee.

Speciaal voor m1stral :D

We fear that which we cannot see
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:27:33 #115
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124394724
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fit ziet er wel beter uit idd :) 20eur valt ook nog mee.

Speciaal voor m1stral :D

Leuk :)

Gaaf om te zien dat mensen zoveel kunnen vertellen over een product.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 23 maart 2013 @ 16:35:25 #116
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124411098
Trouwens, voor wie geïnteresseerd was in E3. Gaat 20 oz worden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:35:53 #117
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124414503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Atta-boy het volgende:
Waar is xsanjay eigenlijk? Volgens mij werkt ie zo hard aan het meetverslag dat hij niet eens meer aan fok!en toekomt :9
Stilllll alive, maar scheelde niet veel. Deadlines :')__!

En jaaaaa, dat meetverslag komt eraan. Heb het al in m'n hoofd, alleen door de drukte komt het er niet van. Nja. er toe zetten is ook een ding :+.

Volgende week en de week erop tentamenweek + 50 uur werken. So wish me luck ;(.
#FREEBAJSKORV
  zaterdag 23 maart 2013 @ 19:18:00 #118
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124416123
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:35 schreef M1stral het volgende:
Trouwens, voor wie geïnteresseerd was in E3. Gaat 20 oz worden.
Bron?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:15:47 #119
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124418224
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:19:24 #120
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_124418386
Meivakantie naar NY!

Is er een (demin) winkel die ik echt gezien moet hebben?
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:09:42 #121
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124420596
SelfEdge. Blue In Green.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124479270
Kom net terug van een weekendje Ardennen en je kan nu op een paar plekken een heel klein beetje verkleuring zien op m'n oldblue. Nog geen whiskers of honeycombs maar sommige plekjes zijn net iets anders als de rest :D

Op indigoroots wil iemand m'n ps kopen :9
Faka G
  maandag 25 maart 2013 @ 13:01:39 #123
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124480218
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
Kom net terug van een weekendje Ardennen en je kan nu op een paar plekken een heel klein beetje verkleuring zien op m'n oldblue. Nog geen whiskers of honeycombs maar sommige plekjes zijn net iets anders als de rest :D

Op indigoroots wil iemand m'n ps kopen :9
Wat wil die ermee doen dan? Doen alsof hij de fades veroorzaakt heeft? :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124480791
Geen idee, best raar idd. Weet ook niet of ik hem wel zou verkopen want vind het juist wel leuk dat ik ook een broek heb die al flink gefade is.
Faka G
  maandag 25 maart 2013 @ 13:36:04 #125
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124481381
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, best raar idd. Weet ook niet of ik hem wel zou verkopen want vind het juist wel leuk dat ik ook een broek heb die al flink gefade is.
Tja.. Als je er niks mee doet en hij betaalt er een leuk bedrag voor dan zeg ik: lekker boeiend. Maar blijft een beetje apart zo op het eerste gezicht. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124483518
Nja ik draag hem nog wel gewoon, wilde deze eigenlijk graag dragen tot ie echt op is.
Zou ook niet weten wat die gast er voor zou geven. Als het boven retail is mag die hem van mij best hebben denk ik :9
Maar grote kans dat het z'n maat helemaal niet is enzo, maar zo'n zwaar gefade broek met gaten er in en alles zou ik idd ook niet zo snel kopen :+
Faka G
pi_124483597
Was het swiss jeansfreak ;) voor zijn museum?
We fear that which we cannot see
pi_124484292
Haha nee, dat zou wel awesome zijn. Is gewoon van een gast die nooit post om zelf te dragen :+
Faka G
pi_124490640
http://www.nu.nl/lifestyl(...)kopen-van-jeans.html

Hebben ze m1stral niet gevraagd :P Want dan had momotaro wel 1% na zijn propoganda :D :D
We fear that which we cannot see
pi_124517878
Haha idd :9
Ali hoe lang duurde het bij jou voordat die hidden arcs zichtbaar werden?
Bij mij zie je nu al ong 1/3 bij de achterzak waar mijn portemonnee in zit. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Faka G
pi_124517922
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)kopen-van-jeans.html

Hebben ze m1stral niet gevraagd :P Want dan had momotaro wel 1% na zijn propoganda :D :D
Als ik op dreef ben dan zit Levi's op wel meer :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124519076
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)kopen-van-jeans.html

Hebben ze m1stral niet gevraagd :P Want dan had momotaro wel 1% na zijn propoganda :D :D
quote:
Jongeren zijn eerder geneigd loyaal merkgedrag te vertonen wanneer zij meer te besteden hebben.
Volgens mij wel ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:14:12 #133
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124519530
Bovendien zit M1stral ook niet echt meer in de categorie jongeren :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124521285
Van donderdag tot maandag heeft TdN weer een sale. Locatie is Gallery Witzenhausen, Havenstraat 60.
pi_124521423
Nice. Ook gewoon appearal neem ik aan?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:18:13 #136
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124521723
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef kipknots het volgende:
Van donderdag tot maandag heeft TdN weer een sale. Locatie is Gallery Witzenhausen, Havenstraat 60.
Jammer dat ik nooit in de buurt ben, zoals ook dit weekend helaas.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124522154
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef kipknots het volgende:
Van donderdag tot maandag heeft TdN weer een sale. Locatie is Gallery Witzenhausen, Havenstraat 60.
Ben nog nooit bij een TdN sale geweest. Maar hebben ze leuke prijzen bij deze sales? :P
pi_124522476
Ik ga er in ieder geval even langs, wil nog een denim jacket en mijn denimasa krijgt alsnog een taper. Elandsgracht is er om de hoek dus dat komt mooi uit.

Het is overigens de Hazenstraat niet de Havenstraat ;).
pi_124525602
Waar announcen zij hun sales?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:03:48 #140
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124525770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef apenkont het volgende:
Waar announcen zij hun sales?
In de mailtjes van ze
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124525908
Ah zag op hun facebook dat ze er ook 1 in april hebben
pi_124527400
Ben ook wel benieuwd naar wat er in de sale komt te liggen. Dus als iemand er eerder geweest is hoor ik het graag :)
Miss dat ik langs ga maar weet het niet zeker.
Faka G
pi_124528531
Ik zal donderdagavond wel even laten weten of het de moeite waard is, voor mensen die misschien het weekend nog willen komen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:28:35 #144
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124528931
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik zal donderdagavond wel even laten weten of het de moeite waard is, voor mensen die misschien het weekend nog willen komen.
Zoals jij die dan wat ophaalt voor mij van RRL? :+
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124529182
Haha. Ik ben er echt alleen donderdag, dus mocht je nu al weten wat je wilt dan kan ik voor je kijken of het er ligt ;).
Weekend is druk. Vrijdagochtend brak, want donderdag laatste tentamen, naar Schorem, zaterdag feest in Nijmegen en zondag naar Maastricht voor pasen, eieren zoeken in de vrieskou :+
pi_124529400
Als ik niet hoef te werken ben ik er miss ook donderdag.
Miss goede deal voor boot liefhebbers: Wolverines voor maar 60 euro.
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=30818
Faka G
pi_124529692


3-4 weken wear. Toch maar geen telefoon im de broekzak...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:49:47 #148
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124529805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Haha. Ik ben er echt alleen donderdag, dus mocht je nu al weten wat je wilt dan kan ik voor je kijken of het er ligt ;).
Weekend is druk. Vrijdagochtend brak, want donderdag laatste tentamen, naar Schorem, zaterdag feest in Nijmegen en zondag naar Maastricht voor pasen, eieren zoeken in de vrieskou :+
Zie je vrijdag bij schorem? :P kijk maar even wat er ligt en bericht me maar.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124530024
Mogelijk, ben er wel al vrij vroeg, uurtje of 12. Al heb ik gehoord dat dat bij Schorem kan betekenen dat ik er om 4 uur nog zit :P.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:59:04 #150
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124530246
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:46 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

3-4 weken wear. Toch maar geen telefoon im de broekzak...
:9 . En over het geen telefoon verhaal, succes met je nektasje
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:03:06 #151
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124530467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mogelijk, ben er wel al vrij vroeg, uurtje of 12. Al heb ik gehoord dat dat bij Schorem kan betekenen dat ik er om 4 uur nog zit :P.
Dan zie ik je vermoedelijk wel. Ben er 's ochtends direct namelijk.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124530591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:21 schreef Atta-boy het volgende:
Haha idd :9
Ali hoe lang duurde het bij jou voordat die hidden arcs zichtbaar werden?
Bij mij zie je nu al ong 1/3 bij de achterzak waar mijn portemonnee in zit. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Bij mij duurde dat wat langer, bij mijn portemonnee kant zelf niet echt zichtbaar. Je hebt zkr geld teveel :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dan zie ik je vermoedelijk wel. Ben er 's ochtends direct namelijk.
Jullie kennen elkaar iig al, dus makkelijk voor bij schorem ;)
We fear that which we cannot see
pi_124530595
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:9 . En over het geen telefoon verhaal, succes met je nektasje


Past beter bij m'n baan als IT'er

(Of binnenzak jas)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:11:28 #154
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124530813
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:06 schreef kipknots het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Past beter bij m'n baan als IT'er

(Of binnenzak jas)
Daar draag je dan wel de verkeerde broek bij, een echte IT'er heeft natuurlijk een kaalgesleten C&A broek aan. ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124530890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Bij mij duurde dat wat langer, bij mijn portemonnee kant zelf niet echt zichtbaar. Je hebt zkr geld teveel :P

[..]

Jullie kennen elkaar iig al, dus makkelijk voor bij schorem ;)
Was het maar zo'n feest :9
Je ziet het niet echt goed hoor, maar als je goed kijkt kun je de randjes al zien.
Ik draag m'n telefoon tegenwoordig ook steeds in m'n jaszak. Heb nu een jas waar dat perfect bij kan.
Wilde dat eerst nooit doen, maarja... alles voor de fades :') haha
Faka G
pi_124531483
Draag mijn telefoon ook in mijn jaszak en anders in mijn achterzak. Eerste week is het vreemd, inmiddels weet ik niet beter.
pi_124531592
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:11 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Daar draag je dan wel de verkeerde broek bij, een echte IT'er heeft natuurlijk een kaalgesleten C&A broek aan. ;)
Kan zo bij de Japanofielen aanschuiven ;)
pi_124536840
Ok ik ga nu dus niet meer naar die TdN sale, school heeft ineens 350 euro schoolgeld afgeschreven terwijl ik al een paar maanden afgestudeerd ben :')
Snap er geen flikker van en zal het vast wel terug krijgen, maar niet op tijd denk ik.
Faka G
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:31:18 #159
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124539764
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:14 schreef bokkepoot het volgende:
Bovendien zit M1stral ook niet echt meer in de categorie jongeren :P
Noem je mij nou oud? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124540502
ik denk dat ik deze week mijn vader een dry denim ga aansmeren. hij wilde iets wat hip was dus dat moet wel lukken haha
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:49:06 #161
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124540764
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:44 schreef electronique het volgende:
ik denk dat ik deze week mijn vader een dry denim ga aansmeren. hij wilde iets wat hip was dus dat moet wel lukken haha
Hippe pa. Mijn pa komt qua hip niet verder dan desert boots en Nike af1 en dunks. Ik heb em een keer een paar vans gegeven. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124540942
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hippe pa. Mijn pa komt qua hip niet verder dan desert boots en Nike af1 en dunks. Ik heb em een keer een paar vans gegeven. :P
ik heb hem al van PME in diesel gekregen, dat is al heel wat :P
schoenen zijn nog steeds niet erg hip overigens :')
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:54:03 #163
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124541043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef electronique het volgende:

[..]

ik heb hem al van PME in diesel gekregen, dat is al heel wat :P
schoenen zijn nog steeds niet erg hip overigens :')
Welk model van diesel draagt hij :o?
#FREEBAJSKORV
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:24:48 #164
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124542975
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef M1stral het volgende:

[..]

Noem je mij nou oud? :P
Ja :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:44 schreef electronique het volgende:
ik denk dat ik deze week mijn vader een dry denim ga aansmeren. hij wilde iets wat hip was dus dat moet wel lukken haha
Grandpa fades *O*
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124543578
Oehhh dat word een gevecht volgende meet :+
Faka G
pi_124543699
Ben bang dat als het daarop aankomt M1stral zijn heup breekt.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:41:50 #167
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124544069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben bang dat als het daarop aankomt M1stral zijn heup breekt.
Rollatorrace dan?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124547073
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Welk model van diesel draagt hij :o?
De larkee :) (nog steeds geen heel hip model maar je moet ergens beginnen he)
Ik heb vandaag ook nog een hele mooie diesel gekocht. Geen raw overigens :p
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:29:18 #169
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124547487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben bang dat als het daarop aankomt M1stral zijn heup breekt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:41 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Rollatorrace dan?
_O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef electronique het volgende:

[..]

De larkee :) (nog steeds geen heel hip model maar je moet ergens beginnen he)
Ik heb vandaag ook nog een hele mooie diesel gekocht. Geen raw overigens :p
Straights zijn nooit verkeerd, beetje toffe wassing?

Laat me raden, een livier :P?
#FREEBAJSKORV
pi_124547807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:29 schreef xSanjay het volgende:

[..]


[..]

_O-

[..]

Straights zijn nooit verkeerd, beetje toffe wassing?

Laat me raden, een livier :P?
Gewoon een donkerdere met heel lichte wassing : p

Ik heb wel een livier maar daar ben ik niet heel erg weg van eigenlijk. Veel te dunne broekjes en redelijk duur. Kwaliteit is ook niet super. Al zijn de modellen van diesel wel mooi :) een highkee is het geworden :)
(Jij werkt toch voor diesel?) :p
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:43:25 #171
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124548548
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef electronique het volgende:

[..]

Gewoon een donkerdere met heel lichte wassing : p

Ik heb wel een livier maar daar ben ik niet heel erg weg van eigenlijk. Veel te dunne broekjes en redelijk duur. Kwaliteit is ook niet super. Al zijn de modellen van diesel wel mooi :) een highkee is het geworden :)
(Jij werkt toch voor diesel?) :p
Oh tof! Vind de highkee een ondergewaardeerd model. Staat heel sexy met een paar pumps eronder.

Nja dat is ook het idee van de livier, is natuurlijk een jegging :P.

En ja klopt, wel gewoon als verkoper (bijbaantje).
#FREEBAJSKORV
pi_124548682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Oh tof! Vind de highkee een ondergewaardeerd model. Staat heel sexy met een paar pumps eronder.

Nja dat is ook het idee van de livier, is natuurlijk een jegging :P.

En ja klopt, wel gewoon als verkoper (bijbaantje).
Maar ook heel veel grupee en getlegg modellen zijn van heel dunne stofjes gemaakt. Is jammer
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:06:44 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124549952
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben bang dat als het daarop aankomt M1stral zijn heup breekt.
Je onderschat me wel een beetje hoor... En anders trek ik gewoon een 32oz body armor aan, haha.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 27 maart 2013 @ 07:58:13 #174
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124555834
Mijn Jap Heritage gaat trouwens als een gek. Ik heb hem nu een weekje aangehad en de lijnen zijn al goed zichtbaar. Zal morgen of vandaag wel wat foto's ertegen aan gooien.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 27 maart 2013 @ 11:54:30 #175
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124561038
V&A / [Tk] Damir Doma Silent Shorts

Kast aan het leegruimen volgens mij zitten hier wel een paar mensen die Damir Doma kunnen waarderen dus vandaar :)

Het is voor een goed doel, heb van de week de max cash aangehad van acne en die zou wel goed passen in de collectie. :)
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:00:16 #176
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124561224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
V&A / [Tk] Damir Doma Silent Shorts

Kast aan het leegruimen volgens mij zitten hier wel een paar mensen die Damir Doma kunnen waarderen dus vandaar :)

Het is voor een goed doel, heb van de week de max cash aangehad van acne en die zou wel goed passen in de collectie. :)
Wel een tof ding. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124566139
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 07:58 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn Jap Heritage gaat trouwens als een gek. Ik heb hem nu een weekje aangehad en de lijnen zijn al goed zichtbaar. Zal morgen of vandaag wel wat foto's ertegen aan gooien.
DenimprOn is altijd flex voor het topic ;)

Mijn schatje en ik gaan dit weekend uit elkaar, zij gaat dan in roulatie-stand :'( :'(
Ik ga der verlaten voor een andere Indo-chick zij is wat meer straight to me ~O>
We fear that which we cannot see
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:43:56 #178
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124584871
indonesische raw denim?
pi_124585524
Ja, je hebt wat gemist in dit topic :+
Indo denim is super kwaliteit voor super cheap. Ali draagt een sage met hwdcr2 en ik een oldblue.
Was er nou nog iemand anders die meedeed aan hwdcr2?
Faka G
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:09:25 #180
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124586297
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
indonesische raw denim?
Die Damir Doma shorts, die waren toch ontzettend duur? Ga je ze nu weer van de hand doen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:09:26 #181
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124586298
ooh, je hebt mijn interesse. Wat is dat dan voor obscuur iets, google heeft zelfs geen antwoord?
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:11:48 #182
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124586449
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die Damir Doma shorts, die waren toch ontzettend duur? Ga je ze nu weer van de hand doen?
Goedkoop is anders, ze zijn niet helemaal wat ik ervan verwacht had dus ik koop liever een paar met een meer verwassen look. Zoals deze:


Ik maak er wel verlies op, dat is jammer, maar als ik de normale prijs vraag blijf ik ermee zitten. Dus tjah, dan is het eieren voor je geld kiezen.
pi_124588122
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
ooh, je hebt mijn interesse. Wat is dat dan voor obscuur iets, google heeft zelfs geen antwoord?
Wat bedoel je nu? :+
Faka G
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:55:07 #184
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124589185
hwdcr2: of die indo raw. idk.
pi_124589518
Hwdcr2 is heavyweight denim championship round 2.
2 jaar dezelfde denim dragen met een 17-19 oz broek in de hw categorie of een 20+ oz broek in de superhw categorie.
http://supertalk.superfut(...)015-official-thread/
Hier staat alles denk ik.

En indonesische brands zijn vergelijkbaar met japanse merken maar dan een stuk cheaper omdat het leven daar een stuk cheaper is en die merken nog niet echt bekent zijn.
Faka G
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:01:34 #186
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124589589
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
hwdcr2: of die indo raw. idk.
Heavyweight denim championship round two. Contest gaande op o.a. SuFu.

Indo raws, google op Red Cloud, Old Blue Co, Sage, en vast nog meer.

Edit: Atta was me voor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124589835
Red cloud is chinees maar is zo'n beetje het zelfde principe.
Popmeetspop is ook nog een indo brand. Mommo ook, die heb ik vandaag van Ali geleerd :+
Faka G
pi_124592528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef Atta-boy het volgende:
Ja, je hebt wat gemist in dit topic :+
Indo denim is super kwaliteit voor super cheap. Ali draagt een sage met hwdcr2 en ik een oldblue.
Was er nou nog iemand anders die meedeed aan hwdcr2?
Ik doe nog mee met mijn sage warden. En indo denim is echt de shit, zijn een hoop toffe merkjes te vinden.
pi_124592727
Dan zijn we met z'n 3en van de 6 NLers op fok. Wie kent de rest? :+
Faka G
  donderdag 28 maart 2013 @ 00:08:42 #190
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124593168
Mooi spul dat sage

En fit wise? Beetje slank, waar valt het mee te vergelijken?
pi_124596008
Damir Doma, nice. Verkopen ze dat uberhaupt ergens in NL? Als je even op Sufu buiten het denimforum komt staat het 'r helemaal vol me.

Damir Doma, Carol Christian Poell, Rick Owens, Yohji Yamamoto. Aparte modesmaak hebben ze daar, over hun budget niet te spreken.
pi_124596135
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 00:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mooi spul dat sage

En fit wise? Beetje slank, waar valt het mee te vergelijken?
Warden is een slim straight. De 2 marcher fits zijn iets meer een regular fit.
pi_124597187
Ik wilde een keer kijken voor Rick Owens sneakers kijken, toen ik die prijs zag op ebay moest ik even 3 keer kijken :+
Volgens mij heeft oldblue smallere fits als sage als je een smalle fit zoekt zwartemarktplaats.
Faka G
pi_124597273
Die dingen zijn wel echt classics maar inderdaad ontzettend duur en voor mij het geld niet waard.
pi_124597427
Akaime heeft trouwens ook goede fits als je iets smaller zoekt
pi_124598439
Akaime, mommo, esre, potmeetspop, elhaus, oldblue, folta, sage en warpandweft

Allemaal wel interessante denim brands uit indo.
Meestal hebben ze wel smallere *skinny* fits of slimfits

Eentje is nu wel qua productie heel interessant ;)
http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=9195
We fear that which we cannot see
pi_124598533
Handgewoven? Ziet er wel kick uit.
pi_124598618
Mantap!
Faka G
pi_124598636
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef kaaspeer het volgende:
Handgewoven? Ziet er wel kick uit.
Jep heel het proces, door hun zelf :) Hoorde toen vorig jaar van de gasten van Oldblue dat Elhaus ook zoiets ging produceren :)
We fear that which we cannot see
pi_124598859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde een keer kijken voor Rick Owens sneakers kijken, toen ik die prijs zag op ebay moest ik even 3 keer kijken :+
Volgens mij heeft oldblue smallere fits als sage als je een smalle fit zoekt zwartemarktplaats.
Damir Doma kicks zijn ook rond de 500 :(. Merendeel van de kleren van die merken is zowieso niets voor mij. Nogal zwart en "out there".

Ben benieuwd naar 't prijspeil van die handgemaakte indo denim. Loon is iig een stuk lager dan in Japan daaro.
pi_124599851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Jep heel het proces, door hun zelf :) Hoorde toen vorig jaar van de gasten van Oldblue dat Elhaus ook zoiets ging produceren :)
Woah :o
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 28 maart 2013 @ 11:51:25 #202
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124601978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde een keer kijken voor Rick Owens sneakers kijken, toen ik die prijs zag op ebay moest ik even 3 keer kijken :+
Volgens mij heeft oldblue smallere fits als sage als je een smalle fit zoekt zwartemarktplaats.
Geos, zijn nog wel eens te vinden voor rond de 600-700 markt rond de end of season sales. Zelf zou ik eerder gaan voor Raf Simons Astronauts of Velcros die nog wel frequent te vinden zijn via ebay voor 300 ish.

Wil je iets aparts maar ben je meer op een budget dan zijn Adidas SLVRS, Hussein Chalayan x Puma nog een optie.







En natuurlijk de nieuwe qasas die hoog op mijn verlanglijstje staan:



Kledingwijs is puma x asos black nog een goede voor als je op een budget bent.

pi_124602526
Nja ik vond die rick owens gewoon cool en had geen idee dat ze zo duur waren. Ik heb liever een paar coole nikes oid dan 1 super dure schoen. Miss als ik ooit nog eens rijk word :9
Ik ga zo de patch van m'n oldblue ff olieen. Zal de voor en na foto's wel even posten.
Faka G
pi_124603018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Geos, zijn nog wel eens te vinden voor rond de 600-700 markt rond de end of season sales. Zelf zou ik eerder gaan voor Raf Simons Astronauts of Velcros die nog wel frequent te vinden zijn via ebay voor 300 ish.

Wil je iets aparts maar ben je meer op een budget dan zijn Adidas SLVRS, Hussein Chalayan x Puma nog een optie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En natuurlijk de nieuwe qasas die hoog op mijn verlanglijstje staan:

[ afbeelding ]

Kledingwijs is puma x asos black nog een goede voor als je op een budget bent.

[ afbeelding ]
Enig idee hoe de kwaliteit van die Puma x Asos Black collectie is?
Zit wel wat mooi spul tussen.
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:07:16 #205
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_124604291
ik zoek goedkope maar goede jeansbroeken om te verven
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_124604374
Zeeman
pi_124604390
Panther for life
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:11:06 #208
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_124604411
ik hou jullie op de hoogte ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_124604706
Hoezo wil je trounens verven in denim? Trainingsbroek toch veel relaxter?
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:25:04 #210
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124604943




En dat na anderhalve week al :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124605035
Wat is dat in je achterzak?
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:38:31 #212
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124605392
Mijn portemonnee die zijn best doet om een weg naar buiten te wurmen.


Je kunt de schuine lijn ook al iets zien.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124605806
Ah inderdaad, nu zie ik het. Door die schuine lijn leek het een hele rare vorm te hebben.
pi_124606630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Geos, zijn nog wel eens te vinden voor rond de 600-700 markt rond de end of season sales. Zelf zou ik eerder gaan voor Raf Simons Astronauts of Velcros die nog wel frequent te vinden zijn via ebay voor 300 ish.

Wil je iets aparts maar ben je meer op een budget dan zijn Adidas SLVRS, Hussein Chalayan x Puma nog een optie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En natuurlijk de nieuwe qasas die hoog op mijn verlanglijstje staan:

[ afbeelding ]

Kledingwijs is puma x asos black nog een goede voor als je op een budget bent.

[ afbeelding ]


Om t ontopic te houden. Deze sneaks zouden ziek zijn met denimbleed

De witte versie dan he, niet zwart.
pi_124606797
Op zwart zie je denimbleed toch (zo goed als) niet? :+ draag altijd zwarte schoenen als ik een nieuwe broek aan heb.
Faka G
pi_124606866
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dat na anderhalve week al :')
Godver dat gaat hard _O-
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:23:17 #217
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124606983
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dat na anderhalve week al :')
Die gaat het vast niet lang uithouden met jou terwijl die van mij mooi subtiel bleef en vele malen langzamer fade.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124607056
Over denimbleed gesproken. Weet niet of deze al gepost waren:

  donderdag 28 maart 2013 @ 14:36:01 #219
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124607406
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef don-diablo het volgende:
Die gaat het vast niet lang uithouden met jou terwijl die van mij mooi subtiel bleef en vele malen langzamer fade.
We zullen zien, de meesten lopen altijd te klagen dat het altijd zo lang duurt.
En ik heb er in verhouding toch niks voor betaald en nog genoeg liggen dus winwin :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:40:32 #220
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124607584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Over denimbleed gesproken. Weet niet of deze al gepost waren:

[ afbeelding ]
Ja, volgens mij wel, maar idd zieke bleed. :P

@Bok: Massive turbo fading 2.0. :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:41:11 #221
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124607615
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

We zullen zien, de meesten lopen altijd te klagen dat het altijd zo lang duurt.
En ik heb er in verhouding toch niks voor betaald en nog genoeg liggen dus winwin :)
Bij mij is het altijd zo dat ik enige tijd niks heb en dan na een maand of 4 begin je een stuk vlotter allemaal voortgang te zien.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:41:37 #222
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124607631
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel, maar idd zieke bleed. :P

@Bok: Massive turbo fading 2.0. :')
Beter dan dat slome broken twill :6
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:43:03 #223
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124607706
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef don-diablo het volgende:
En ik heb er in verhouding toch niks voor betaald en nog genoeg liggen dus winwin :)

Bij mij is het altijd zo dat ik enige tijd niks heb en dan na een maand of 4 begin je een stuk vlotter allemaal voortgang te zien.
Ik heb nog een RRDS liggen die nog redelijk goed is, draag ik amper.Al 3 jaar in bezit :) En die gaat inderdaad de laatste tijd veel sneller. De lijnen zijn dan ook wel gesetteld en dan begint het feest ook een beetje imho.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:44:01 #224
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124607758
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Beter dan dat slome broken twill :6
Niks sloom, m'n IF gaat best hard. ;(
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:45:08 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124607821
Pics or it didn't happen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124608601
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Niks sloom, m'n IF gaat best hard. ;(
#zonderselvageschaamjetelttochnietmeedikkebah

Zal iig sneller gaan dan mijn ALD die stof ligt te happen in de kast omdat denim hier niet echt comfortabel is. Had 't er laatst ff met zo'n gast van tuckshop over. Hij had doodleuk een 25oz iron heart aan. Zal wel lekker al t zweet goed absorberen...
pi_124612886
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:11 schreef sararaats het volgende:
ik hou jullie op de hoogte ;)
Levi's 501 stf :)

quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dat na anderhalve week al :')
Je werkbroek of niet? want dan haalt die de 1 jaar niet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

#zonderselvageschaamjetelttochnietmeedikkebah

Zal iig sneller gaan dan mijn ALD die stof ligt te happen in de kast omdat denim hier niet echt comfortabel is. Had 't er laatst ff met zo'n gast van tuckshop over. Hij had doodleuk een 25oz iron heart aan. Zal wel lekker al t zweet goed absorberen...
Gewoon dragen alles voor de fades >:) Je moet ff door de 1ste week komen :P
We fear that which we cannot see
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:01:43 #228
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124613206
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Je werkbroek of niet? want dan haalt die de 1 jaar niet :P
Nope, te strak voor werkbroek, scheur ik zo uit :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:12:59 #229
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124613635
Koop je toch gewoon een nieuwe? :P

Wel leuk om te zien dat ie bij de nieuwe eigenaar in goede handen is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:22:44 #230
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124614011
Muah,dure maandjes voor de boeg.

En werk je blog eens bij man, is ook geen reet aan zo :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124614092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Om t ontopic te houden. Deze sneaks zouden ziek zijn met denimbleed

De witte versie dan he, niet zwart.
Sorry, maar deze schoenen zijn nog lelijker dan Uggs :r
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:26:09 #232
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124614135
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

#zonderselvageschaamjetelttochnietmeedikkebah
#selvageisoverratedenzojeweettoch
quote:
13s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Sorry, maar deze schoenen zijn nog lelijker dan Uggs :r
Sure? :P

  donderdag 28 maart 2013 @ 17:29:18 #233
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124614242
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

#selvageisoverratedenzojeweettoch

[..]

Sure? :P

[ afbeelding ]
M1stral zou ze kopen om te matchen met zijn momo's *O*
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124614311
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

#selvageisoverratedenzojeweettoch

[..]

Sure? :P

[ afbeelding ]
Ja.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124614532
lag niet veel interessants bij tnd sale, aan jeans lagen er wat indigofera en lee in in grote maten etc
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:49:01 #236
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124614778
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

M1stral zou ze kopen om te matchen met zijn momo's *O*
Momo's combineren met roze, fluffy Uggs, the horror. :')
pi_124614836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Om t ontopic te houden. Deze sneaks zouden ziek zijn met denimbleed

De witte versie dan he, niet zwart.
Ik heb de lage versie in het blauw. Heerlijke schoen.

Edit deze dus:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef JetLife het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon nog wel een redelijk net paar gebruiken voor op stage en deze prijs stond me ook wel aan. Het is geen model waar ik lang naar opzoek was, gewoon een schoen die ik toevallig wilde toen ik 'm zag en maar gekocht heb. :)
Als ik ze draag, dan zonder veters. :)
pi_124615649
quote:
13s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Sorry, maar deze schoenen zijn nog lelijker dan Uggs :r
Dit. Godver wat lelijk :r
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:22:11 #239
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124615772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:24 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Enig idee hoe de kwaliteit van die Puma x Asos Black collectie is?
Zit wel wat mooi spul tussen.
Wel goed hoor, zeker voor de prijs ze staan nu voor spotgoedkoop in de asos sale.
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:00:04 #240
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124616981
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

M1stral zou ze kopen om te matchen met zijn momo's *O*
Ben jij niet wijs ofzo? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:03:17 #241
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124617098
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

#selvageisoverratedenzojeweettoch

[..]


#Bigsmurfisgeenlidvanelitairedenimheadzvanfokjwz
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:11:59 #242
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124617438
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:03 schreef M1stral het volgende:

[..]

#Bigsmurfisgeenlidvanelitairedenimheadzvanfokjwz
Zolang m'n Momo's in de kast hangen, ben ik gewoon lid enzo.
pi_124621128
1 niet selvedge broek staat tegenover 10 wel selvedge broeken, dus tenzij je 11 selvedge broeken hebt hoor je er niet bij :+
Faka G
pi_124622261
Vandaag mijn Denimasa naar TdN gebracht voor de taper. Man die er stond riep er even een collega bij omdat hij hem zo tof vond :).

De outlet was inderdaad niet veel. Veel appearal wat allemaal net niet was. Dus ook niks meegenomen. Wel die boots die ik eerder vandaag postte irl gezien :P.

Daarna fietste ik richting huis, kwam door de negen straatjes en zag een klein winkeltje van Scotch & Soda. Even naar binnen gestapt en het bleek de een winkel speciaal voor de "Amsterdams Blauw"-lijn te zijn. Een meer denim gerichte lijn.
Raakte met de kerel die daar werkte aan de praat en ze hadden zowaar raw denim liggen :o.
Zelfs een broek met een japanse fabric, al kon hij me niet vertellen van welke mill het kwam.
Ook aardig wat selvedge. Zelfs daar Smurf.
De head designer van de Amsterdams Blauw lijn meer richting de raw denim kant gaan, wel gaaf dus!

Omdat ik zo enthousiast aan het praten was over denim zei die man opeens dat ik als ik interesse had binnenkort maar langs moet komen met mijn CV. Hij dacht dat ze me goed konden gebruiken.
Ga volgende week waarschijnlijk mijn CV inleveren maar ben ook nog met een ander baantje bezig dus moet ook nog kijken wat daar uit komt. In ieder geval wel een leuk onverwacht verzoek!
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:08:14 #245
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124622642
Dat winkeltje is tof he. Ben er vorig jaar een keertje binnengestapt, maar moest m'n trein halen, dus was maar 1 minuutje rondkijken. Zag er allemaal wel dope uit, jammer dat ik niet langer rond kon kijken. Als jij zegt dat er dry denim ligt, dan ga ik volgende keer nog een keertje kijken als ik meer tijd heb.

Zag van de week trouwens zelfs een G-Star (of Chasin, kan ook nog) broek met selvage voorbijkomen op het station. Toch jammer. :')
pi_124622872
Dat moet een moeilijk moment zijn geweest Smurf. Iemand met een random G-star broek die wel selvedge heeft en dan loop jij daar selvedgeloos naast.

Er is hier trouwens toch iemand die een dry G-star heeft? Zag ik dacht ik een tijd terug langskomen, ben wel benieuwd hoe die er nu uitziet.
pi_124623105
Zwartemarktplaats had die met die rits toch?
Cool grachtenpinguin, zou leuk zijn als je daar zou kunnen werken denk ik.
Faka G
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:20:05 #248
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124623297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat moet een moeilijk moment zijn geweest Smurf. Iemand met een random G-star broek die wel selvedge heeft en dan loop jij daar selvedgeloos naast.
Liever een mooie broek zonder, dan een lelijke met. :6
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:34:17 #249
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124624211
Laatste keer in Amsterdam ben ik ook langs die winkel gelopen. Zat die niet aan de hartenstraat?

Ik moet die denimasa een keer van je zien en een keer meer info krijgen. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124624828
Ah verdomme. Ik was aan het typen dat ik hem morgen wel aan kon doen en dat je hem dan bij Schorem kon zien maar hij ligt nu natuurlijk bij de kleermaker :+
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:31:02 #251
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124627642
Gaan jullie naar schorem? Beter sturen jullie ff een dm pic, ik wil binnenkort ook langs gaan <3!

Die denimasa van gracht is echt mad dope, voelde me echt een pauper met m'n apc.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:32:31 #252
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124630672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef xSanjay het volgende:
Gaan jullie naar schorem? Beter sturen jullie ff een dm pic, ik wil binnenkort ook langs gaan <3!

Die denimasa van gracht is echt mad dope, voelde me echt een pauper met m'n apc.
Waar blijft dat meetverslag? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:37:56 #253
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124630848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waar blijft dat meetverslag? :P
Hij komt eraan, ga alleen geen datum beloven anders pakken jullie mij daar weer op :'( :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEBAJSKORV
pi_124638032
Voor dinsdag dus, ok bedankt :D
Faka G
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:52:29 #255
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124638385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef xSanjay het volgende:
voelde me echt een pauper met m'n apc.
Aah eindelijk krijgt ie het door :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124638614
M'n APC is in de was geweest, nu zit 'ie echt extreem strak. Wordt een paar dagen afzien :'( In de 9 straatjes zitten meerdere Scotch & Soda winkels, weet iemand bij welke precies ze die Amsterdams Blauw lijn verkopen?

[ Bericht 25% gewijzigd door leppeh op 29-03-2013 11:09:04 ]
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:30:34 #257
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124639350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef xSanjay het volgende:
Gaan jullie naar schorem? Beter sturen jullie ff een dm pic, ik wil binnenkort ook langs gaan <3!

Die denimasa van gracht is echt mad dope, voelde me echt een pauper met m'n apc.
De facebook van schorem staat vol met foto's, ze meten maar iets van 6 kapsel aan (je kan kiezen van een kaart) dus je krijgt al een idee wat het word.

Het is wel een leuk concept maar om dagelijks pomade te plamuren in je haar vind ik zo'n smakeloos idee.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:50:27 #258
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124639923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

De facebook van schorem staat vol met foto's, ze meten maar iets van 6 kapsel aan (je kan kiezen van een kaart) dus je krijgt al een idee wat het word.

Het is wel een leuk concept maar om dagelijks pomade te plamuren in je haar vind ik zo'n smakeloos idee.
Je hoeft het er niet dagelijks in te smeren, maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Je kussen kan er snel smerig van worden.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 12:21:08 #259
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124640808
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:52 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Aah eindelijk krijgt ie het door :P
;(.

En thx zwartemarkplaats! Zal eens kijken op hun Facbook.
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 29 maart 2013 @ 12:25:08 #260
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124640940
Oh en Smurf, hier in de Bijenkorf verkopen ze een nieuwe G-star broek. Misschien iets voor jou :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEBAJSKORV
pi_124640966
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

De facebook van schorem staat vol met foto's, ze meten maar iets van 6 kapsel aan (je kan kiezen van een kaart) dus je krijgt al een idee wat het word.

Het is wel een leuk concept maar om dagelijks pomade te plamuren in je haar vind ik zo'n smakeloos idee.
Ach. Je hebt ook Layrite. Deze pomade is op waterbasis en wast er gemakkelijk uit. Ikzelf gebruik Black & White wat een wat lichtere pomade is dat makkelijk uitwast.

Zelf ben ik niet zo'n fan van haargels die knoepertje hard worden.
pi_124641612
Kom op, Smurf moet natuurlijk wel een raw krijgen.

Een mooie Chasin' oid.

  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:14:11 #263
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124642594
M'n IF en ik zijn diep gekwetst. Tuich. ;(
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:03:10 #264
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124644989
Voor in de OP, fitpic van m'n ALD.

pi_124645195
Goede progress Smurf.

Schorem zat helaas helemaal vol dus ben maar gewoon wat gaan drinken in Rotterdam. Over een tijdje nog een poging.
Don nog even gespot, ben je inmiddels al aan de beurt ;)?
pi_124645805
Nice gracht, je verhaal van scotch en tdn :) Fitpics als ze terug is :D
We fear that which we cannot see
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:46:51 #267
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124646631
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Goede progress Smurf.

Schorem zat helaas helemaal vol dus ben maar gewoon wat gaan drinken in Rotterdam. Over een tijdje nog een poging.
Don nog even gespot, ben je inmiddels al aan de beurt ;)?
Zeker. Had je nog een bericht gestuurd. Zo nog even langs woei en dan naar huis. Zag bij de adidas winkel de kazuki zx500. Zijn zeker niet onaardig. Prijzig alleen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:53:20 #268
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124646876
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef kipknots het volgende:
Kom op, Smurf moet natuurlijk wel een raw krijgen.

Een mooie Chasin' oid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit meen je niet... :')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124649043
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit meen je niet... :')
Geweldige broek toch? Kijk naar die prachtige details!

pi_124649107
Heeft ie nu alvast wat fades bij de whiskers of wat is dat?
Faka G
pi_124649158
Kreukels door het model die ze aanheeft en lichtval? :P
pi_124649456
Momotaro 0705SP gescoord @ TdN vandaag, me happy :D
pi_124649561
Gaaf! Met battlestripes is die toch?
Fitpics zijn een vereiste dat snap je.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:03:40 #274
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124651985
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef Atta-boy het volgende:
Zwartemarktplaats had die met die rits toch?
Cool grachtenpinguin, zou leuk zijn als je daar zou kunnen werken denk ik.


Yup deze, het blijft een prestatie hoe slecht karmaloop een paar denim weet te fotograferen. Alsof ze het erom doen.
pi_124652459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:59 schreef MartiniNL het volgende:
Momotaro 0705SP gescoord @ TdN vandaag, me happy :D
Goede pick up. In die sale van ze of gewone winkel?
En fit pics idd :7

@zwartemp ik dacht dat die rits een andere kleur was eerst. Vind geel niet zo mooi tbh. Dacht zwart of wit.
Hoe fade die?
Faka G
pi_124652593
Nee in de normale vestiging @ Elandsgracht. Zal zsm fitpics verzorgen, plus een update van m'n N&F LHT, 9 weken wear daarin zitten nu.
pi_124653343
Die heb ik vorige keren niet eens gezien :o
Faka G
pi_124653833
Hoe upload ik het beste foto's hier? Nee die broek lag ook onder de balie, vond 4 meijer voor een PBJ toch te gek (XX-013)
pi_124654086
Uploaden moet je via een andere site doen, bv tinypic.com

Dan de url van de foto kopieren, op het cameratje onder het tekstveld klikken en de url plakken.

Apart dat ze het alleen onder de balie hebben liggen.
pi_124654343
pi_124655140
Dope!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:36:24 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124655174
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Yup deze, het blijft een prestatie hoe slecht karmaloop een paar denim weet te fotograferen. Alsof ze het erom doen.
Marc Newson toch? De peacoat vond ik bijzonder geslaagd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
Tof ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door don-diablo op 29-03-2013 20:00:38 ]
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124655548
Ik moet trouwens ook nog eens sneakers halen, heb nu alleen een afgetrapt paar superstars liggen. Alleen nog geen flauw idee wat, draag ze eigenlijk zelden.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:58:22 #284
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124655853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie fit zo te zien, tof man. :Y
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:59:59 #285
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_124655897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:19 schreef doo. het volgende:
Hoezo wil je trounens verven in denim? Trainingsbroek toch veel relaxter?
met javel ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_124655936
Zal morgen wel even goede foto's schieten, ben er erg blij mee iig :)
pi_124655942
Nice battle stripes :D

Ditis wel sweet O+
http://www.okayamadenim.c(...)ro-selvedge-tote-bag
We fear that which we cannot see
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:35:57 #288
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124660629
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Goede pick up. In die sale van ze of gewone winkel?
En fit pics idd :7

@zwartemp ik dacht dat die rits een andere kleur was eerst. Vind geel niet zo mooi tbh. Dacht zwart of wit.
Hoe fade die?
Dunno, draag hem eigenlijk nooit. Draag enkel nog zwarte denim, past beter bij mijn kledingkast.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:46:35 #289
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124661160
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:47 schreef kipknots het volgende:
Ik moet trouwens ook nog eens sneakers halen, heb nu alleen een afgetrapt paar superstars liggen. Alleen nog geen flauw idee wat, draag ze eigenlijk zelden.
Janoski's, altijd lekker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie fit en denim :Y.
#FREEBAJSKORV
pi_124662978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dat moet een moeilijk moment zijn geweest Smurf. Iemand met een random G-star broek die wel selvedge heeft en dan loop jij daar selvedgeloos naast.

Er is hier trouwens toch iemand die een dry G-star heeft? Zag ik dacht ik een tijd terug langskomen, ben wel benieuwd hoe die er nu uitziet.
That's me!

zal eventjes een foto'tje opzoeken van mijn instagram, zal morgen even een duidelijkere maken wanneer ik aan het werk ben.

*er kan gezeurd worden om G-star, maar met de korting die ik krijg (omdat ik er werk) vind ik het wel een prima broek*

pi_124666377
http://www.tenuedenimes.c(...)n-twill/ws-pr/pr2857


Vandaag de collab tussen tdn en rogue territory opgehaald. Persoonlij helemaal weg van de broken twill. :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:34:50 #292
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_124666802
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Rijnie het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)n-twill/ws-pr/pr2857


Vandaag de collab tussen tdn en rogue territory opgehaald. Persoonlij helemaal weg van de broken twill. :)
Broken Twill. *O*
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:37:00 #293
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124666909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan mijn goedkeuring dragen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124667479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
Pbj moet je ook importeren. Zijn nu iets van ¤180 ofzo via rakuten.
Eigenlijk moet je alles importeren of via andere sites doen wil je je denim een beetje voor een normale prijs krijgen :+ enige nadeel van TdN.
Goede fit wel! Ook goede sneakers. Weet jij of je dat vintage spul er af kan poetsen?

Rijnie ook goede pick up, volgens mij ben je de enige in het topic met zo'n rogue territory broek :D
Faka G
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:20:15 #295
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_124671363
PBJ moet je gewoon via BiG of OkayaDenim halen, dollarkoers, verzendkosten en als je pech hebt heffingen. Dan ben je alsnog goedkoper uit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_124673118
Dat geelige 'vintage' is door en door op het oog, gewoon een footlocker pickup btws
pi_124673427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:08 schreef MartiniNL het volgende:
Dat geelige 'vintage' is door en door op het oog, gewoon een footlocker pickup btws
Ja I know maar is dat te cleanen of niet? Zit een tijdje te denken om een paar infrareds te kopen maar ik haat dat vintage effect.
Via rakuten is nu echt een stuk goedkoper @m1stral
Faka G
pi_124673718
Hoe bedoel je exact? Dat gelige wit krijgen met CIF ofwa??

Btw; hoe wisselen jullie je denims af? M'n eerste dry is net twee maanden oud en gaat nu hard, werk hierin en draag deze nu 60 dagen (vanavond m'n momo genoten :P )

[ Bericht 69% gewijzigd door MartiniNL op 30-03-2013 01:44:34 ]
pi_124675462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Rijnie het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)n-twill/ws-pr/pr2857


Vandaag de collab tussen tdn en rogue territory opgehaald. Persoonlij helemaal weg van de broken twill. :)
Uhhu die ik alleen ging halen, maar daardoor wel met 2?! TdN tasjes thuis kwam :')
pi_124675798
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 01:29 schreef MartiniNL het volgende:
Hoe bedoel je exact? Dat gelige wit krijgen met CIF ofwa??

Btw; hoe wisselen jullie je denims af? M'n eerste dry is net twee maanden oud en gaat nu hard, werk hierin en draag deze nu 60 dagen (vanavond m'n momo genoten :P )
Ik heb er 2 die ik voornamelijk draag, wissel ik gedurende week af.
Een derde gebruik ik vooral voor feestjes enzo.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 05:34:58 #301
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124675812
En dicht
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')