M'n vriendin mag best af en toe wat kneden, maar aan m'n kledingkeuze heeft dat bar weinig zin.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als ik de vriendin van BigSmurf zou zijn had ik wel een beetje gekneed.
Nee. Als jij Uggs wil dragen, terwijl ik die afzichtelijk vind, dan moet je dat ondanks mijn mening lekker blijven doen. Andersom geldt dat ook voor mijn Allstars. Big deal.quote:En voor wat hoort wat. Jij hebt liever niet dat ik Uggs draag, dat zie ik liever niet dat jij dat ook niet draagt. Ja tog?
Nee.. Uggs moet je gewoon niet dragen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
M'n vriendin mag best af en toe wat kneden, maar aan m'n kledingkeuze heeft dat bar weinig zin.
[..]
Nee. Als jij Uggs wil dragen, terwijl ik die afzichtelijk vind, dan moet je dat ondanks mijn mening lekker blijven doen. Andersom geldt dat ook voor mijn Allstars. Big deal.
Just my 0,50 euro's.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef Pedroo het volgende:
Wat is er mis met Chucks? Cleanste sneaker die er is en past gewoon overal bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whiskers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assfades:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede boots zijn gewoon baas, lopen heerlijk en passen mijns inziens erg goed bij dry denim. Mijn vriendin zegt dat ik de laatste tijd iets teveel met kleding bezig ben'Als je het bij boots en broeken houdt, prima, maar niet fancy doen met bovenkleding, dan word je hipster', dat is wat mijn vriendin vindt.
Dus ik doe niet te fancy, hier en daar wat denim overhemdjes en vette jasjes
Smurf, die IF is nice man! Die half-lined backpockets vind ik erg mooi!
Jeans met allstars kunnen overigens prima hoor. Ik heb ze ook, maar dan alleen voor sporten
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
T_Fuff is stiekem de vriend van Mylene.![]()
@Ali: Ja, die combs gaan best hard, en flink wat electric blue zo in het zonnetje.![]()
Zit er aan te denken om een tight long john org. twill rinsed van nudie te kopen. Iemand ervaring hiermee?Het leven is een toverbal.![]()
Ik weet alleen dat het geen echte dry is. Maar weet verder ook niet of je daar naar op zoek bent.
[ Bericht 3% gewijzigd door Grachtenpinguin op 14-03-2013 17:39:23 ]![]()
http://www.denimblog.com/(...)twill-rinsed-womens/quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zit er aan te denken om een tight long john org. twill rinsed van nudie te kopen. Iemand ervaring hiermee?
Ik neem aan dat je bekend bent met de fit? Want die is echt ball-crushing strak.![]()
![]()
Why the fuck niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n broer gaat naar Canada volgende maand voor z'n werk en die wil niet eens dat ik iets naar z'n hotel laat versturen wat ik bij tanner goods zou willen bestellen.Zie het probleem niet zo.
Wat wil je bestellen? Shipping is echt buitensporig bij hun, erg jammer.![]()
Workman wallet (plus rein), alleen hebben ze em niet meer in Havana. Het is niet eens zozeer dat die het niet wil, maar meer dat die er heel kort is. Maakt bezorgen ook lastig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Why the fuck niet?Zie het probleem niet zo.
Wat wil je bestellen? Shipping is echt buitensporig bij hun, erg jammer.
Zal em dit weekend evt proberen te herinneren.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
JaJa dan begrijp ik het ook wel van hem.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Workman wallet (plus rein), alleen hebben ze em niet meer in Havana. Het is niet eens zozeer dat die het niet wil, maar meer dat die er heel kort is. Maakt bezorgen ook lastig.
Zal em dit weekend evt proberen te herinneren.
Ze hebben sowieso weinig in Havana zag ik, zonde, vind dat wel een vette kleur.![]()
Havana vind ik de mooiste kleur, de andere kleuren komen er net niet in de buurt imo. Oxblood gaat nog wel, maar is het niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef Michhas het volgende:
Ja
[..]
Ja dan begrijp ik het ook wel van hem.
Ze hebben sowieso weinig in Havana zag ik, zonde, vind dat wel een vette kleur.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Gestolen van LB denim topic, op zich wel een aardig artikel.
http://www.vice.com/read/de-nimes-000413-v20n2![]()
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zit er aan te denken om een tight long john org. twill rinsed van nudie te kopen. Iemand ervaring hiermee?is misschien geen dry maar is wel duidelijk progress op te zien
![]()
![]()
Leuk om te lezen. Moest even lachen (want hipster) bijquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Gestolen van LB denim topic, op zich wel een aardig artikel.
http://www.vice.com/read/de-nimes-000413-v20n2Verder wel aardig geschreven, maar het lijkt net alsof de schrijver totaal geen affiniteit heeft met het onderwerp. Maar misschien is dat juist wel neutraal.quote:The Japanese went the opposite direction, working with premium designers, employing old-fashioned shuttle looms and less consistent yarns. The resulting fabrics have the kind of selvage (the unfrayed woven finish along the material’s narrow edge) fetishized by denim snobs everywhere. They wear out with much more character than the fuzzy, overwashed denims of recent decades. A new breed of bloggers are obsessively documenting their jeans’ disintegration, extensively cataloging brands, ages, washes, and wears. The phenomenon is similar to the recent barrel-aged cocktail trend, observable at any number of artisanal “speakeasies” across the country.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
De nadruk ligt mij de laatste tijd wat te veel op hoe het fade... Dat is (voor mij) niet (meer) de belangrijkste reden om nieuwe jeans te kopen. Voornaamste moet imo de fit, en de materialen / fabricage blijven, niet hoe de jeans er over een jaar uitzien.
Daarom snap ik de NF 'hype' ook niet zo. Of wil ik er niet aan mee doen."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik ben op zoek naar nieuwe broeken. Het gaat er bij mij om dat de pijpen (vooral bij de enkel) niet te wijd zijn. Welke pasvorm moet ik dan hebben? Dan heb ik het uiteraard niet over wortelbroeken, en skinny jeans gaan mij dan ook weer net iets te ver.
Ik ben trouwens slank en kleed me normaal gesproken casual (t-shirts of casual overhemd over broek, met sneakers).
Misschien hebben jullie hier wat tips![]()
![]()
Ik ben het met je eens dat materiaal, fit en afwerking belangrijker zijn dan hoe het denim fade. Maar ik krijg niet de indruk dat het de laatste tijd meer daarom gaat. Bij NF heb ik bijvoorbeeld altijd meer het idee dat mensen ze kopen vanwege de mooie fabric in combinatie met een prima fit voor een goede prijs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:42 schreef One_conundrum het volgende:
De nadruk ligt mij de laatste tijd wat te veel op hoe het fade... Dat is (voor mij) niet (meer) de belangrijkste reden om nieuwe jeans te kopen. Voornaamste moet imo de fit, en de materialen / fabricage blijven, niet hoe de jeans er over een jaar uitzien.
Daarom snap ik de NF 'hype' ook niet zo. Of wil ik er niet aan mee doen.
Ik zou er zelf ook niet snel voor gaan vanwege het gebrek aan details maar om te zeggen dat NF alleen gekocht wordt omdat het mooi fade vind ik te kort door de bocht.Zoek eens op tapered jeansquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef FourTet het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe broeken. Het gaat er bij mij om dat de pijpen (vooral bij de enkel) niet te wijd zijn. Welke pasvorm moet ik dan hebben? Dan heb ik het uiteraard niet over wortelbroeken, en skinny jeans gaan mij dan ook weer net iets te ver.
Ik ben trouwens slank en kleed me normaal gesproken casual (t-shirts of casual overhemd over broek, met sneakers).
Misschien hebben jullie hier wat tips. Dat zijn broeken die richting de enkels wat smaller worden, wat overigens niet meteen betekent dat het een wortelbroek is. Tussen straights en wortelbroeken zit nog een scala aan fits.
![]()
budget?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef FourTet het volgende:
Misschien hebben jullie hier wat tips"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Mbt NF bedoel ik meer dat het een Gimmick is. fluorescerend, 30 oz, camouflage, al die onzin, Het is gewoon de Gstar van dit segment
Het idee daar achter is gewoon, we doen gek, dan verkopen we wel."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Maar dat is ook leuk voor als je eens wat anders wil. En sommige van die dingen zijn minder gek en zijn mooie broeken met goede materialenFaka G![]()
Het hoeft niet specifiek echt smaller bij m'n enkels te zijn, eerder dat het smaller moet zijn dan m'n huidige broeken. Nu heb ik vaak Levi's (straight volgens mij) en als ik dan wat smalle/lage schoenen aan heb dan valt m'n broek daar eigenlijk altijd te veel overheen.
Het is de bedoeling dat dit een stuk minder wordt..
Budget ligt denk ik rond de 100 euro ofzo. Ligt er een beetje aan. Als de broek echt is wat ik zoek dan heb ik er ook wel wat meer voor over.![]()
Levi's store binnenwandelen en je wensen op tafel leggen. Dan komt er vanzelf wat leuks uit de schappen. Zo'n 511 is best nice, zeker de commuter.![]()
![]()
Ik heb even een vraagje. Ik heb hier een broek met 2% elastan. Gaat die nog krimpen?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dat is niet te zeggen, hij gaat in ieder geval wel rekken.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore![]()
Dat is geen punt, het gaat er meer om dat hij qua lengte geen centimeters over heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef leppeh het volgende:
Dat is niet te zeggen, hij gaat in ieder geval wel rekken.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Gewoon niet al te heet wassen, dan zal het wel los moeten lopen. Mocht je je echt zorgen maken dat de broek een beetje krimpt na het wassen kan je altijd je broek ondersteboven laten drogen. De broek nat met de onderkant van de pijpen aan wasknijpers hangen. Elk beetje helpt.![]()
Dank je. Hij kan ook gewoon op 40 graden trouwens. Maar ik had vorig jaar een jeans van Hilfiger en daar zat ook wat stretch in, maar daar was na het wassen niet zoveel meer van over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef kaaspeer het volgende:
Gewoon niet al te heet wassen, dan zal het wel los moeten lopen. Mocht je je echt zorgen maken dat de broek een beetje krimpt na het wassen kan je altijd je broek ondersteboven laten drogen. De broek nat met de onderkant van de pijpen aan wasknijpers hangen. Elk beetje helpt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ik zit te dubben of ik die 0701 nu eens een ritje ga geven. In de wasmachine that is.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Naked&Famous Skinny Guy Royalcast Selvedge te koop.
1x aangehad, vind hem toch niet mooi.
Was 159 euro, dus minimaal 100.
Wil zelf nu :
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr2845#.USVTNVeBqSo![]()
Is het echt nodig? Foto van de huidige wear?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef M1stral het volgende:
Ik zit te dubben of ik die 0701 nu eens een ritje ga geven. In de wasmachine that is.
Op zich kan een wasje natuurlijk geen kwaad als je focus niet 100% contrast is.![]()
Zipfly jonguh! Nee!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:51 schreef JopJuh het volgende:
Wil zelf nu :
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr2845#.USVTNVeBqSo
@ Smurf: Nee, het is niet nodig. Maar leek me wel gaaf.
Wear is zo'n 5 maanden denk ik.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Zipfly, coinpocket selvedge en patch spreken mij niet aan, fit is overigens erg nice op dat model en denim zelf ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:51 schreef JopJuh het volgende:
Wil zelf nu :
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr2845#.USVTNVeBqSoWel prijzig.
@M1stral, gewoon doen, omdat het kan
Aardappel, die Big John is zipfly, SG niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:30 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Zipfly, coinpocket selvedge en patch spreken mij niet aan, fit is overigens erg nice op dat model en denim zelf ookWel prijzig.
@M1stral, gewoon doen, omdat het kan
Wel eens met de rest overigens.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Hij bedoelt toch ook die collab, niet de nF?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Aardappel, die Big John is zipfly, SG niet.
Wel eens met de rest overigens.![]()
![]()
Je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hij bedoelt toch ook die collab, niet de nF?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
quote:Het was ook al laat.
Gaat er vandaag nog dry denim gekocht worden?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Een tip voor mensen die nog wat zoeken... Op ebay staan heel vaak leuke dingen voor redelijk cheap.Faka G![]()
Maat 31quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:51 schreef JopJuh het volgende:
Wil zelf nu :
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr2845#.USVTNVeBqSo![]()
Evisu.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Evisu heeft weer iets nieuws bedacht
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Is inderdaad niet mooi, maar zit wel een verhaal achter wat opzich best dope is. Je kunt ze ook live laten schilderen op je gekozen broek en dan de kleur van de iris kiezen en zo..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar dan loop je nog steeds met ogen op je reet.![]()
My godquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Evisu heeft weer iets nieuws bedacht
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Licko het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Licko, sickoEcht tof die blauwe inseam, welke is dat ook alweer :$
Michhas, dat ziet er goed uit die cuffWordt mooi die kleine stacks denk ik.
Ik ben in de markt voor een paar zwarte jeans, maar kwam nog een paar thin finns tegen in mijn kast.
Iemand ooit wat gelezen over het kleuren van jeans met dye. Ik heb hier ook nog hoge kwaliteits zwarte fabric dye staan.
Of is dit vloeken in de kerk?![]()
Lijkt mij eigenlijk best wel gaaf om te zien, ik heb geen ervaring ermee of gelezen. Denk dat het moeilijk blijft zitten omdat je het er nooit meer zo goed in krijgt omdat het ooit eerder gedyed is. Maar misschien proberen waard?
Komt zo overigens wat denimpr0n aan van mijn kant.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Levi's 501 STFquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef FourTet het volgende:
Het hoeft niet specifiek echt smaller bij m'n enkels te zijn, eerder dat het smaller moet zijn dan m'n huidige broeken. Nu heb ik vaak Levi's (straight volgens mij) en als ik dan wat smalle/lage schoenen aan heb dan valt m'n broek daar eigenlijk altijd te veel overheen.
Het is de bedoeling dat dit een stuk minder wordt..
Budget ligt denk ik rond de 100 euro ofzo. Ligt er een beetje aan. Als de broek echt is wat ik zoek dan heb ik er ook wel wat meer voor over.![]()
![]()
![]()
Zo dan, tijd voor fototjes
Atelier laDurance Prescott.
ongeveer 1,5 maand wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sage 18oz Marcher
ongeveer 4 maand wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artist Denim
ongeveer 16 maanden wear
2 soaks, 1 washSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Red Wing spul
2906
4,5 jaar oud geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8113
16 maanden oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8140
<2 maand oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef T_Fuff het volgende:
ongeveer 1,5 maand wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sage 18oz Marcher
ongeveer 4 maand wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artist Denim
ongeveer 16 maanden wear
2 soaks, 1 washSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Red Wing spul
2906
4,5 jaar oud geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8113
16 maanden oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8140
<2 maand oudNice prOnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna tijd voor mijn eigen Sage
Ironrangers zijn te HOT
Beter ga je dan voor deze:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:51 schreef JopJuh het volgende:
Wil zelf nu :
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr2845#.USVTNVeBqSo
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr3161#.UUSuwBx0lec
We fear that which we cannot see![]()
ongeveer 16 maanden wear
2906
<2 maand oudGaaf man. Wel opvallend dat die AD na 16 maanden wear nog steeds zo weinig gefade is. Lastige broek, maar tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JB0401, nu zo'n 3 maanden wear denk ik. Begint beetje te komen nuquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:48 schreef T_Fuff het volgende:
Licko, sickoEcht tof die blauwe inseam, welke is dat ook alweer :$
![]()
![]()
Lompe fit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Beter ga je dan voor deze:
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr3161#.UUSuwBx0lec
![]()
ongeveer 16 maanden wear
2906
<2 maand oudDopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah tof. Ik heb de 0400 met ongeveer evenveel wear, misschien net iets meer. Zelfde fabric, wel leuk om het te vergelijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Licko het volgende:
[..]
JB0401, nu zo'n 3 maanden wear denk ik. Begint beetje te komen nu.
![]()
In de zon begint ie al mooi door te komen. Ben benieuwd naar die vergelijking straksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ah tof. Ik heb de 0400 met ongeveer evenveel wear, misschien net iets meer. Zelfde fabric, wel leuk om het te vergelijken.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: