Why the fuck niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n broer gaat naar Canada volgende maand voor z'n werk en die wil niet eens dat ik iets naar z'n hotel laat versturen wat ik bij tanner goods zou willen bestellen.
Workman wallet (plus rein), alleen hebben ze em niet meer in Havana. Het is niet eens zozeer dat die het niet wil, maar meer dat die er heel kort is. Maakt bezorgen ook lastig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Why the fuck niet?Zie het probleem niet zo.
Wat wil je bestellen? Shipping is echt buitensporig bij hun, erg jammer.
Ja dan begrijp ik het ook wel van hem.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Workman wallet (plus rein), alleen hebben ze em niet meer in Havana. Het is niet eens zozeer dat die het niet wil, maar meer dat die er heel kort is. Maakt bezorgen ook lastig.
Zal em dit weekend evt proberen te herinneren.
Havana vind ik de mooiste kleur, de andere kleuren komen er net niet in de buurt imo. Oxblood gaat nog wel, maar is het niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef Michhas het volgende:
Ja
[..]
Ja dan begrijp ik het ook wel van hem.
Ze hebben sowieso weinig in Havana zag ik, zonde, vind dat wel een vette kleur.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zit er aan te denken om een tight long john org. twill rinsed van nudie te kopen. Iemand ervaring hiermee?
Leuk om te lezen. Moest even lachen (want hipster) bijquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Gestolen van LB denim topic, op zich wel een aardig artikel.
http://www.vice.com/read/de-nimes-000413-v20n2
Verder wel aardig geschreven, maar het lijkt net alsof de schrijver totaal geen affiniteit heeft met het onderwerp. Maar misschien is dat juist wel neutraal.quote:The Japanese went the opposite direction, working with premium designers, employing old-fashioned shuttle looms and less consistent yarns. The resulting fabrics have the kind of selvage (the unfrayed woven finish along the material’s narrow edge) fetishized by denim snobs everywhere. They wear out with much more character than the fuzzy, overwashed denims of recent decades. A new breed of bloggers are obsessively documenting their jeans’ disintegration, extensively cataloging brands, ages, washes, and wears. The phenomenon is similar to the recent barrel-aged cocktail trend, observable at any number of artisanal “speakeasies” across the country.
Ik ben het met je eens dat materiaal, fit en afwerking belangrijker zijn dan hoe het denim fade. Maar ik krijg niet de indruk dat het de laatste tijd meer daarom gaat. Bij NF heb ik bijvoorbeeld altijd meer het idee dat mensen ze kopen vanwege de mooie fabric in combinatie met een prima fit voor een goede prijs.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:42 schreef One_conundrum het volgende:
De nadruk ligt mij de laatste tijd wat te veel op hoe het fade... Dat is (voor mij) niet (meer) de belangrijkste reden om nieuwe jeans te kopen. Voornaamste moet imo de fit, en de materialen / fabricage blijven, niet hoe de jeans er over een jaar uitzien.
Daarom snap ik de NF 'hype' ook niet zo. Of wil ik er niet aan mee doen.
Zoek eens op tapered jeansquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef FourTet het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe broeken. Het gaat er bij mij om dat de pijpen (vooral bij de enkel) niet te wijd zijn. Welke pasvorm moet ik dan hebben? Dan heb ik het uiteraard niet over wortelbroeken, en skinny jeans gaan mij dan ook weer net iets te ver.
Ik ben trouwens slank en kleed me normaal gesproken casual (t-shirts of casual overhemd over broek, met sneakers).
Misschien hebben jullie hier wat tips
budget?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef FourTet het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe broeken. Het gaat er bij mij om dat de pijpen (vooral bij de enkel) niet te wijd zijn. Welke pasvorm moet ik dan hebben? Dan heb ik het uiteraard niet over wortelbroeken, en skinny jeans gaan mij dan ook weer net iets te ver.
Ik ben trouwens slank en kleed me normaal gesproken casual (t-shirts of casual overhemd over broek, met sneakers).
Misschien hebben jullie hier wat tips
Dat is geen punt, het gaat er meer om dat hij qua lengte geen centimeters over heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef leppeh het volgende:
Dat is niet te zeggen, hij gaat in ieder geval wel rekken.
Dank je. Hij kan ook gewoon op 40 graden trouwens. Maar ik had vorig jaar een jeans van Hilfiger en daar zat ook wat stretch in, maar daar was na het wassen niet zoveel meer van over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef kaaspeer het volgende:
Gewoon niet al te heet wassen, dan zal het wel los moeten lopen. Mocht je je echt zorgen maken dat de broek een beetje krimpt na het wassen kan je altijd je broek ondersteboven laten drogen. De broek nat met de onderkant van de pijpen aan wasknijpers hangen. Elk beetje helpt.
Is het echt nodig? Foto van de huidige wear?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef M1stral het volgende:
Ik zit te dubben of ik die 0701 nu eens een ritje ga geven. In de wasmachine that is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |