SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat klinkt leuk. Heb je ook al dat taaltestje gedaan?quote:
1) jij en kids?quote:
Doe ik laterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. Heb je ook al dat taaltestje gedaan?
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
heeeee jij daarquote:
hallo huppeltjequote:
Holaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeeee jij daar
[..]
hallo huppeltje
Noem ze dan Huppeldudes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik krijg jongens, die kan ik toch geen huppelmuts noemen.
?quote:
jij hebt geen tietenquote:
rtl 4quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trivia ding. Of is het iets offline?
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt geen tieten
Of nou ja, daar gaat ik voor het gemak maar even van uit
lachen wegens bevestigenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Zo....gekookt, nu vretenstijd!
Het programma heet Weet ik veelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een livestream, je bedoelt weetikveel?
Haha, nee nee, kan je humor soms wel waarderenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lachen wegens bevestigen![]()
Ga je eten dan?
Schatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeeee jij daar
[..]
hallo huppeltje
oh gelukkig maar! Er is ook al een haat clubje jegens mij opgezet he.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee nee, kan je humor soms wel waarderen
Vis, maar tis een beetje aangebrand
hoe is het met u oh slimme vrouw?quote:
Ik heb deze ronde heel slecht gescoordquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh gelukkig maar! Er is ook al een haat clubje jegens mij opgezet he.
Je kan nog lid worden. Indien gewenst krijg je zelfs een handtekening van me![]()
Eet smakelijk!
[..]
hoe is het met u oh slimme vrouw?
Duh.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze ronde heel slecht gescoord![]()
Ik wist wel wie de god Bacchus is
Daaromquote:
quote:
quote:Bacchus is in de Romeinse godsdienst de god van de wijn, alsmede god van de roes en van dronkenschap
quote:Bij de Grieken is hij voornamelijk bekend onder de naam Dionysos hoewel de naam Bakchos ook bij de Grieken af en toe gebruikt werd. Zijn Etruskische tegenhanger is Fufluns. Bij de Romeinen werd Bacchus geïdentificeerd met de Italiaanse god Liber.
Ja, dat was de god van de wijn en de gezelligheid ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze ronde heel slecht gescoord![]()
Ik wist wel wie de god Bacchus is
Ik wist het hierdoor:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat was de god van de wijn en de gezelligheid ofzo
(lang leve RTW lol)
Ja, maar een onderdeel van trivia is toch dat je nutteloze feitjes weet? Zoals je weet hebben de romeinen hun goden gejat van de grieken dus je hebt altijd een romeinse en griekse counterpart. Neptunus en Poseidon, Jupiter en Zeus etc etc.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar een onderdeel van trivia is toch dat je nutteloze feitjes weet? Zoals je weet hebben de romeinen hun goden gejat van de grieken dus je hebt altijd een romeinse en griekse counterpart. Neptunus en Poseidon, Jupiter en Zeus etc etc.
Kutedit weer van je!
Beam me up, . . .quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
En twijfel JIJ aan mijn triviale kennis?
Zo mooi was datquote:
Jij had sowieso geen kans gemaakt tegen mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, Huppel kreeg alle makkelijke vragen.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had sowieso geen kans gemaakt tegen mij
Just say whenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik eis een rematch.
Dat ik verlies van WT kan ik accepteren, maar verder van niemand.
Wat doe je op FOK!? Ga neuken dan|!!quote:
Ja zoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK!? Ga neuken dan|!!
Dan is het hopelijk al weg!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef fietsie het volgende:
Fuck gaat mijn eega met schoonzusje volgende week weekendje naar Hongarije:
http://www.telegraaf.nl/t(...)cht_Hongarije__.html
Ja, hopelijk, ja. Want ik gun ze het van harte en je kunt waarsch. naar je geld zwaaien als het tripje vastloopt onderweg....quote:
Kaneelstokken? Ik had vroeger van die dropstokken. Deed ik maanden mee of zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
John van den Heuvel is verslaafd aan kaneelstokken![]()
De MI is te ranzig voor woorden!!
Ielquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef substep het volgende:
[..]
Kaneelstokken? Ik had vroeger van die dropstokken. Deed ik maanden mee of zo.
Die ballen waren lekkerder, hele bek onder de plak.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef substep het volgende:
[..]
Kaneelstokken? Ik had vroeger van die dropstokken. Deed ik maanden mee of zo.
Dat ja. Maar zo'n bal krijg je nooit in 1x op. Dus zo'n afgelebberde bal weer terug in het zakje oid.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die ballen waren lekkerder, hele bek onder de plak.
Ben jij nu aan het trivianten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die ballen waren lekkerder, hele bek onder de plak.
Ja, dat bedoel ik met dat je hele bek (zeg maar gezicht) onder de plakzooi zit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef substep het volgende:
[..]
Dat ja. Maar zo'n bal krijg je nooit in 1x op. Dus zo'n afgelebberde bal weer terug in het zakje oid.Plakkerig overal (hihi).
Ranzigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat je hele bek (zeg maar gezicht) onder de plakzooi zit.
Briljant!quote:
Wel jammer dat jij geen whap hebtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat je hele bek (zeg maar gezicht) onder de plakzooi zit.
WHAHAHAHAquote:
Ik eis WT zn eerste whatsappje opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Had ik met je kunnen whappenen je kunnen vragen of ik zo wel over straat kan
lol
Gaan er weer auto's voor je stoppen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
lol
Wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan er weer auto's voor je stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Evie, hoe gaat het squatten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
lol
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan er weer auto's voor je stoppen?
Datquote:
Doe ik te weinig..quote:
Niemand dwingt je de straat op toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Maar zie er een beetje raar uit .. korset jarretels en masker.. is gek!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niemand dwingt je de straat op toch?
Die titel komt mij bekend voor!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
Hunt for the Red October blijft leuke film....
Ja en Sean Connery...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die titel komt mij bekend voor!!
Was dat die film met een onderzeeër?
Ow? Ik weet van niksquote:Android of Windows Phone gebruikers moesten al betalen voor de dienst na een gratis proefjaar.
Jaaa hoor, wat een onzin!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
WT ik zal maar snel een smartphone met WA aanschaffen!
http://www.telegraaf.nl/d(...)_meer_gratis___.html
Als je te lang wacht, moet je straks elk jaar gaan betalen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Uhm nog geen stuiver aan betaald hoorquote:Android of Windows Phone gebruikers moesten al betalen voor de dienst na een gratis proefjaar.
Ik zie dat mijn abonnement zojuist met 1 jaar is verlengtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm nog geen stuiver aan betaald hoor
Hangt af van wanneer je het geinstalleerd hebt. Ooit op "een bepaald moment" hebben ze een gebruiker aangewezen en gezegd: " De volgende gaat betalen"quote:
Waarom zou je niet willen betalen voor een service? Het gaat hier overigens om een bedrag van 1 tot hooguit 5 euro meen ik, op jaarbasisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa hoor, wat een onzin!
ik heb nu nog geen smartphone, echt niet dat ik voor die dienst ga betalen!
Edit:Aan de andere kant...blijft wel goedkoper dan sms-en!
Ow, dat zal in 2011 ergens geweest zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt af van wanneer je het geinstalleerd hebt. Ooit op "een bepaald moment" hebben ze een gebruiker aangewezen en gezegd: " De volgende gaat betalen"
Zie mijn editquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen betalen voor een service? Het gaat hier overigens om een bedrag van 1 tot hooguit 5 euro meen ik, op jaarbasis. Dat is 1 keer de McDonalds overslaan
.
Ja, ninja editsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie mijn edit
(die je overigens hebt meegequote)
dit dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Whatsapp is echt zo handig, als ik de history nakijk dan heb ik echt voor honderden euro's aan sms tegoed bespaard.
En je dataverbruik heb je meegenomen in die berekening?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ninja edits.
Whatsapp is echt zo handig, als ik de history nakijk dan heb ik echt voor honderden euro's aan sms tegoed bespaard.
Nee, het dataverbruik van whatsapp is niet zo heel erg hoog. Facebook, spelletjes en FOK!ken slurpen veel meerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je dataverbruik heb je meegenomen in die berekening?
Dat was het sowieso al.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg best veel foto's en filmpjes,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het dataverbruik van whatsapp is niet zo heel erg hoog. Facebook, spelletjes en FOK!ken slurpen veel meer.
Dat is waarom Ping zo goed werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef fietsie het volgende:
En toch vind ik KiK ook af en toe handig. Want je wil soms wel Appen, maar geen 06-nummer prijsgeven
Het is serieus alles bij elkaar opgeteld. Zowel tekst als plaatjes. WA downsized de plaatjes en de filmpjes trouwens. Filmpje van 2mb werd iets van 300 kbquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg best veel foto's en filmpjes,
SMS is 9 cent per bericht voor mij, sommige WA berichten zijn echt wel veel meer dan dat hoor aan dataverbruik
Ik krijg en verstuur dus gewoon filmpjes van ruim 10 MBquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is serieus alles bij elkaar opgeteld. Zowel tekst als plaatjes. WA downsized de plaatjes en de filmpjes trouwens. Filmpje van 2mb werd iets van 300 kb.
De tering, dat slaat wel aan jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg en verstuur dus gewoon filmpjes van ruim 10 MB
Wat loop jij dan allemaal te documenteren met die telefoon????quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg en verstuur dus gewoon filmpjes van ruim 10 MB
Masturbatiesessiesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat loop jij dan allemaal te documenteren met die telefoon????
Die kun je toch veel beter in HD uploaden ergens? Dan hebben er meer mensen plezier van....quote:
Dit was voor een privecollectie!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die kun je toch veel beter in HD uploaden ergens? Dan hebben er meer mensen plezier van....
Huppels 101 technieken voor gevorderden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was voor een privecollectie!
Ik ben pas een beginner hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huppels 101 technieken voor gevorderden?
Jij wil dat filmpje ook, geef maar toequote:
Is het in 1080p en met 5.1 dolby?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben pas een beginner hoor
[..]
Jij wil dat filmpje ook, geef maar toe
Nee en neequote:
Dan hoef ik het niet te zien hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee en nee![]()
Het is belabberde telefoonkwaliteit
Stuur maar door voor goeie tips dan.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
Ghehe tips van een man?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar door voor goeie tips dan.
Enkel voor jouw belang en plezier natuurlijk.quote:
Yup!quote:
Zo van hop met de keukenmachine enzo.quote:
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van hop met de keukenmachine enzo.
Als het over Huppel gaat of in het algemeen?quote:
Beidequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het over Huppel gaat of in het algemeen?
Goede vraagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het over Huppel gaat of in het algemeen?
Matig antwoordquote:
Doe es een goed antwoord dan als kenner zijnde.quote:
Niet goed?quote:
Ik denk dat FOK! een hoop fantasieën en dergelijke heeft verziektquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een goed antwoord dan als kenner zijnde.
Dan zou ik je keihard uitlachenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet goed?
Had je willen horen dat ik dacht dat jij lief en onschuldig was en waarschijnlijk op dat filmpje onder de dekens ligt.
Ghehe wil je graag een appje van mij dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef AirwiN het volgende:
Ik hoor dat ik een appje krijg, maar Huppel heeft mijn nummer niet. Zal ik nou toch gaan kijken? Ik ben te lui om op te staan namelijk.
Juistquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zou ik je keihard uitlachen
[..]
Ghehe wil je graag een appje van mij dan?
Zegt ze ook de hele tijd 'God, vergeef mij voor dit zondige gedrag' terwijl ze bezig is?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Niet goed?
Had je willen horen dat ik dacht dat jij lief en onschuldig was en waarschijnlijk op dat filmpje onder de dekens ligt.
Liever breng je wat shoarma.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt ze ook de hele tijd 'God, vergeef mij voor dit zondige gedrag' terwijl ze bezig is?
Als je geile filmpjes van jezelf rond stuurt hou ik mij aanbevolen hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
www.thuisbezorgd.nlquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt ze ook de hele tijd 'God, vergeef mij voor dit zondige gedrag' terwijl ze bezig is?
Dat moet je verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geile filmpjes van jezelf rond stuurt hou ik mij aanbevolen hoor.
Heb ik niet minstens je halve collectie al bij elkaar verdiend inmiddels?quote:
Enkel omdat ze er zelf naar vroeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:34 schreef fietsie het volgende:
Jij denkt dat wij allemaal ons 06 aan Huppel hebben gegeven?
Ik heb een cake/taart/geenideehebwatgeexperimenteerd in de oven staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit
Ik zit een beetje rond te surfen op moment
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik niet minstens je halve collectie al bij elkaar verdiend inmiddels?
Omdat ik zo grappig ben bijvoorbeeld.quote:
Says who?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik zo grappig ben bijvoorbeeld.
quote:
quote:
Ik zeg daar niet dat je grappig bentquote:
Kritisch gedoe ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg daar niet dat je grappig bent![]()
En grappig zijn is voor mij geen reden om geile appjes te sturen
quote:
quote:
Maar vertel, wat ben jij aan het doen op deze zaterdagavond?quote:
Film gekeken, gamen en nu wil ik eigenlijk naar bed gaan maar ben te lui om op te staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar vertel, wat ben jij aan het doen op deze zaterdagavond?
Bier drinken, tv gekeken, nu muziek luisteren straks naar bedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Film gekeken, gamen en nu wil ik eigenlijk naar bed gaan maar ben te lui om op te staan.
En jij?
Hoe was je film? Duurde wel lang hoorquote:
Weinigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar vertel, wat ben jij aan het doen op deze zaterdagavond?
Mooi nummer voor de tijd van de dag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bier drinken, tv gekeken, nu muziek luisteren straks naar bed![]()
Leuk hoor. Ja, nog even gegamed daarna.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was je film? Duurde wel lang hoor
Trusten en succes vannacht!!quote:
Ik vind dat nummer zo geil !!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi nummer voor de tijd van de dag.
Oh gezelligquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ja, nog even gegamed daarna.
Was alleen hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer zo geil !!![]()
[..]
Oh gezellig
Dus straks weer filmpje maken?quote:
Die kans is aanwezig jaquote:
Niks mis mee.quote:
Ghehehquote:
Ik ga die dan heus niet naar jou appen hoorquote:
NSFW en nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat voor filmpje, en waar kan ik die vinden?
Ik had ook niet anders van je verwacht. Gelukkig ben je niet de enige appende FOK!ker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga die dan heus niet naar jou appen hoor
Wie weet ooitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht. Gelukkig ben je niet de enige appende FOK!ker.
Wie weet is het wel een filmpje van hoe ik brandnetels in mn aars propquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet is het wel een filmpje van hoe ik brandnetels in mn aars prop![]()
Das toch niet geil
Ik ga mijn adem in elk geval niet inhouden tot het zover is. Dat wordt een 100% zekere dood.quote:
Er zijn er die dat geil vinden hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das toch niet geil
Damn, instant hard on hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Das toch niet geil
Ghehe al is dat maar omdat ik je nummer niet hebquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn adem in elk geval niet inhouden tot het zover is. Dat wordt een 100% zekere dood.
quote:
quote:
FF uploden ergens, linkje via DM/PM en klaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe al is dat maar omdat ik je nummer niet heb
Weet niet, dan moet ik het toch eerst zien om te oordelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das toch niet geil
Neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF uploden ergens, linkje via DM/PM en klaar.
Mag ik de stekels uit de cactus halen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou je ipv brandnetels een cactus kunnen gebruiken?
Oh Faxquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet, dan moet ik het toch eerst zien om te oordelen
Now where's the fun in thatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik de stekels uit de cactus halen?
Ghehe evil jijquote:
Gelukkig rook jij niet!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
Je aars als asbak gebruiken kan ook.
Zie 'Het is niet te geleuven'-topic in KPD
Jouw nummer naar mij DM'en en zodra ik je een berichtje stuur met 'Nu' dan gehoorzaam jij en stuur je zo'n filmpje...quote:
Naast de bank?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig rook jij niet!!
Ik ben wel nog op zoek naar een leuke asbak voor naast de bank
Ik ben op zich best onderdanig maar niet als de dom ver weg isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw nummer naar mij DM'en en zodra ik je een berichtje stuur met 'Nu' dan gehoorzaam jij en stuur je zo'n filmpje...
Of als kaarsenstandaard.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
Je aars als asbak gebruiken kan ook.
Zie 'Het is niet te geleuven'-topic in KPD
Ja, naast mn bed dan staat die asbak in hetbeeld van mn tv, das niksquote:
Ik snap 'm niet volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, naast mn bed dan staat die asbak in hetbeeld van mn tv, das niks
Ervaring leert dat daar prima mee om is te gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben op zich best onderdanig maar niet als de dom ver weg is
Dat is op zeker niet de eerste keer dat jij iets niet snapt en vast ook niet de laatste keerquote:
Ben jij zo'n Dom dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring leert dat daar prima mee om is te gaan.
Hehehequote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zeker niet de eerste keer dat jij iets niet snapt en vast ook niet de laatste keer
Truequote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zeker niet de eerste keer dat jij iets niet snapt en vast ook niet de laatste keer
Maar hoe weet je zeker dat hij ver weg is en niet heel snel bij je is om je te straffen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op zich best onderdanig maar niet als de dom ver weg is
Ik mag graag de dienst uitmaken ja. En passende maatregelen nemen als er niet wordt meegewerkt. Is dat voldoende antwoord op je vraag?quote:
Nomnomnomquote:Op zondag 17 maart 2013 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag graag de dienst uitmaken ja. En passende maatregelen nemen als er niet wordt meegewerkt. Is dat voldoende antwoord op je vraag?
quote:
Dat is klote.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi.....
ik had bier dan wel wijn kunnen hebben, maar ik was met de auto
Nee.... ik drink zelden alleenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote.
Nu thuis aan de drank dan?
snoepgoed?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geexperimenteerd met snoepgoedStaat nu in de oven
Geen idee. Misschien over 2 wekenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer bij de bios met t haantje film kijken?
Doe er nog es één.quote:
Wat heb je gemaakt dan????? ja snoepgoed.... maar wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij gaat lukkenHeb maar wat gedaan
Ik heb een cd, wasteland, daar staat die op. Ik blijf het een geweldig nummer vindenquote:
Ooit wel es naar Wasteland geweest?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een cd, wasteland, daar staat die op. Ik blijf het een geweldig nummer vinden
http://www.discogs.com/Various-Wasteland/release/974704
Gebak of cake. Weet niet wat het gaat wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan????? ja snoepgoed.... maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
Helaas niet, lijkt mij een geweldige ervaringquote:
hehehe vast welquote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar er draait vast wel iets wat ik wil zien
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Helaas niet, lijkt mij een geweldige ervaring
aquote:Op zondag 17 maart 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gebak of cake. Weet niet wat het gaat worden
Met veel cacao en studentenhaver
Jij wel geweest?quote:
Da's nou typisch een vraag waar ik geen antwoord op geef op internet.quote:
Toch maar nummers uitwisselen dusquote:Op zondag 17 maart 2013 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's nou typisch een vraag waar ik geen antwoord op geef op internet.
Ah, nu in één keer wel? Van een goeie sub verwacht ik in eerste instantie dienstbaarheid. Niet iemand die pas meewerkt als er een persoonlijk gewin inzit.quote:
Oh master, teach me!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu in één keer wel? Van een goeie sub verwacht ik in eerste instantie dienstbaarheid. Niet iemand die pas meewerkt als er een persoonlijk gewin inzit.
Blijkbaar heb je nog wat te leren.
Pas als ik overtuigd bent dat je dat echt wil.quote:
Heeft ze iets te willen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas als ik overtuigd bent dat je dat echt wil.
Uiteindelijk niet. Tegelijkertijd wil je niet weten hoeveel mensen denken dat ze echt onderdanig zijn, en vervolgens met een megalijst komen van allerlei dingen die ze niet willen. Dan denk ik 'ja.... dahaaag'.quote:
Er staat eigenlijk maar weinig op mijn 'hell no' lijst.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet. Tegelijkertijd wil je niet weten hoeveel mensen denken dat ze echt onderdanig zijn, en vervolgens met een megalijst komen van allerlei dingen die ze niet willen. Dan denk ik 'ja.... dahaaag'.
I'm intriged!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas als ik overtuigd bent dat je dat echt wil.
Ik sta boven aan die lijst hequote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat eigenlijk maar weinig op mijn 'hell no' lijst.
Neuh vind ik niks aanquote:Op zondag 17 maart 2013 00:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, niet veel op vandaag.
Jij niet stappen?
En helemaal niks leuks gedaan?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neuh vind ik niks aan
Heb de hele dag achter pc gezeten beetje opdrachten gemaakt
Gekookt, cake gebakken en vriendin is langsgeweest voor ook studie. Maar het zijn wel leuke dingen.quote:
Vandaag met een vriendin op pad geweest om te kijken voor een nieuw autootje, daarna nog samen gegeten en een filmpje gekeken.quote:
Gezellig! Nieuwe auto gevonden?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaag met een vriendin op pad geweest om te kijken voor een nieuw autootje, daarna nog samen gegeten en een filmpje gekeken.
Niet eensquote:
quote:
Ander moment nemen..... de meeste hier doen niet meer zo aan nachtbraken.... of beter gezegd dat ben ik meestalquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Koen heeft het telkens over deze SC
Ik denk ik ga eens buurten
Ah okequote:Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ander moment nemen..... de meeste hier doen niet meer zo aan nachtbraken.... of beter gezegd dat ben ik meestal
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah okedan kom ik later wel terug
Hey KGquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Koen heeft het telkens over deze SC
Ik denk ik ga eens buurten
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey KGlang niet gezien en gesproken. Hoe is het kerel?
Ja?quote:
Ja jij ookquote:
Ik heb je auto gezienquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja jij ook
Wie ben jij dan?Moet ik je uit een ander topic kennen?
quote:
had, een gestallde auto.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Dat is knap
Ik heb heul geen auto
quote:
Gespot broquote:Op zondag 17 maart 2013 02:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja inderdaad, die was van mij
Op visite daar denk ik dan?quote:
Jepquote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op visite daar denk ik dan?Want ik meen in je fobo iets over Leiden te zien
Wel leuk dat ik dan toch ter sprake komquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel leuk dat ik dan toch ter sprake kom
Mwah dan had het verhaal iets beter moeten zijn dan "Zie je dat barrel daar, die is van KGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |