SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat klinkt leuk. Heb je ook al dat taaltestje gedaan?quote:
1) jij en kids?quote:
Doe ik laterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. Heb je ook al dat taaltestje gedaan?
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
heeeee jij daarquote:
hallo huppeltjequote:
Holaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeeee jij daar
[..]
hallo huppeltje
Noem ze dan Huppeldudes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik krijg jongens, die kan ik toch geen huppelmuts noemen.
?quote:
jij hebt geen tietenquote:
rtl 4quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trivia ding. Of is het iets offline?
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt geen tieten
Of nou ja, daar gaat ik voor het gemak maar even van uit
lachen wegens bevestigenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Zo....gekookt, nu vretenstijd!
Het programma heet Weet ik veelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een livestream, je bedoelt weetikveel?
Haha, nee nee, kan je humor soms wel waarderenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lachen wegens bevestigen![]()
Ga je eten dan?
Schatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeeee jij daar
[..]
hallo huppeltje
oh gelukkig maar! Er is ook al een haat clubje jegens mij opgezet he.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee nee, kan je humor soms wel waarderen
Vis, maar tis een beetje aangebrand
hoe is het met u oh slimme vrouw?quote:
Ik heb deze ronde heel slecht gescoordquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh gelukkig maar! Er is ook al een haat clubje jegens mij opgezet he.
Je kan nog lid worden. Indien gewenst krijg je zelfs een handtekening van me![]()
Eet smakelijk!
[..]
hoe is het met u oh slimme vrouw?
Duh.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze ronde heel slecht gescoord![]()
Ik wist wel wie de god Bacchus is
Daaromquote:
quote:
quote:Bacchus is in de Romeinse godsdienst de god van de wijn, alsmede god van de roes en van dronkenschap
quote:Bij de Grieken is hij voornamelijk bekend onder de naam Dionysos hoewel de naam Bakchos ook bij de Grieken af en toe gebruikt werd. Zijn Etruskische tegenhanger is Fufluns. Bij de Romeinen werd Bacchus geïdentificeerd met de Italiaanse god Liber.
Ja, dat was de god van de wijn en de gezelligheid ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze ronde heel slecht gescoord![]()
Ik wist wel wie de god Bacchus is
Ik wist het hierdoor:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat was de god van de wijn en de gezelligheid ofzo
(lang leve RTW lol)
Ja, maar een onderdeel van trivia is toch dat je nutteloze feitjes weet? Zoals je weet hebben de romeinen hun goden gejat van de grieken dus je hebt altijd een romeinse en griekse counterpart. Neptunus en Poseidon, Jupiter en Zeus etc etc.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar een onderdeel van trivia is toch dat je nutteloze feitjes weet? Zoals je weet hebben de romeinen hun goden gejat van de grieken dus je hebt altijd een romeinse en griekse counterpart. Neptunus en Poseidon, Jupiter en Zeus etc etc.
Kutedit weer van je!
Beam me up, . . .quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
En twijfel JIJ aan mijn triviale kennis?
Zo mooi was datquote:
Jij had sowieso geen kans gemaakt tegen mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, Huppel kreeg alle makkelijke vragen.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had sowieso geen kans gemaakt tegen mij
Just say whenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik eis een rematch.
Dat ik verlies van WT kan ik accepteren, maar verder van niemand.
Wat doe je op FOK!? Ga neuken dan|!!quote:
Ja zoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK!? Ga neuken dan|!!
Dan is het hopelijk al weg!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef fietsie het volgende:
Fuck gaat mijn eega met schoonzusje volgende week weekendje naar Hongarije:
http://www.telegraaf.nl/t(...)cht_Hongarije__.html
Ja, hopelijk, ja. Want ik gun ze het van harte en je kunt waarsch. naar je geld zwaaien als het tripje vastloopt onderweg....quote:
Kaneelstokken? Ik had vroeger van die dropstokken. Deed ik maanden mee of zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
John van den Heuvel is verslaafd aan kaneelstokken![]()
De MI is te ranzig voor woorden!!
Ielquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef substep het volgende:
[..]
Kaneelstokken? Ik had vroeger van die dropstokken. Deed ik maanden mee of zo.
Die ballen waren lekkerder, hele bek onder de plak.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef substep het volgende:
[..]
Kaneelstokken? Ik had vroeger van die dropstokken. Deed ik maanden mee of zo.
Dat ja. Maar zo'n bal krijg je nooit in 1x op. Dus zo'n afgelebberde bal weer terug in het zakje oid.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die ballen waren lekkerder, hele bek onder de plak.
Ben jij nu aan het trivianten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die ballen waren lekkerder, hele bek onder de plak.
Ja, dat bedoel ik met dat je hele bek (zeg maar gezicht) onder de plakzooi zit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef substep het volgende:
[..]
Dat ja. Maar zo'n bal krijg je nooit in 1x op. Dus zo'n afgelebberde bal weer terug in het zakje oid.Plakkerig overal (hihi).
Ranzigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat je hele bek (zeg maar gezicht) onder de plakzooi zit.
Briljant!quote:
Wel jammer dat jij geen whap hebtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat je hele bek (zeg maar gezicht) onder de plakzooi zit.
WHAHAHAHAquote:
Ik eis WT zn eerste whatsappje opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Had ik met je kunnen whappenen je kunnen vragen of ik zo wel over straat kan
lol
Gaan er weer auto's voor je stoppen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
lol
Wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan er weer auto's voor je stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Evie, hoe gaat het squatten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
lol
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan er weer auto's voor je stoppen?
Datquote:
Doe ik te weinig..quote:
Niemand dwingt je de straat op toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
Maar zie er een beetje raar uit .. korset jarretels en masker.. is gek!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niemand dwingt je de straat op toch?
Die titel komt mij bekend voor!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
Hunt for the Red October blijft leuke film....
Ja en Sean Connery...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die titel komt mij bekend voor!!
Was dat die film met een onderzeeër?
Ow? Ik weet van niksquote:Android of Windows Phone gebruikers moesten al betalen voor de dienst na een gratis proefjaar.
Jaaa hoor, wat een onzin!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
WT ik zal maar snel een smartphone met WA aanschaffen!
http://www.telegraaf.nl/d(...)_meer_gratis___.html
Als je te lang wacht, moet je straks elk jaar gaan betalen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Uhm nog geen stuiver aan betaald hoorquote:Android of Windows Phone gebruikers moesten al betalen voor de dienst na een gratis proefjaar.
Ik zie dat mijn abonnement zojuist met 1 jaar is verlengtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm nog geen stuiver aan betaald hoor
Hangt af van wanneer je het geinstalleerd hebt. Ooit op "een bepaald moment" hebben ze een gebruiker aangewezen en gezegd: " De volgende gaat betalen"quote:
Waarom zou je niet willen betalen voor een service? Het gaat hier overigens om een bedrag van 1 tot hooguit 5 euro meen ik, op jaarbasisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa hoor, wat een onzin!
ik heb nu nog geen smartphone, echt niet dat ik voor die dienst ga betalen!
Edit:Aan de andere kant...blijft wel goedkoper dan sms-en!
Ow, dat zal in 2011 ergens geweest zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt af van wanneer je het geinstalleerd hebt. Ooit op "een bepaald moment" hebben ze een gebruiker aangewezen en gezegd: " De volgende gaat betalen"
Zie mijn editquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen betalen voor een service? Het gaat hier overigens om een bedrag van 1 tot hooguit 5 euro meen ik, op jaarbasis. Dat is 1 keer de McDonalds overslaan
.
Ja, ninja editsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie mijn edit
(die je overigens hebt meegequote)
dit dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Whatsapp is echt zo handig, als ik de history nakijk dan heb ik echt voor honderden euro's aan sms tegoed bespaard.
En je dataverbruik heb je meegenomen in die berekening?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ninja edits.
Whatsapp is echt zo handig, als ik de history nakijk dan heb ik echt voor honderden euro's aan sms tegoed bespaard.
Nee, het dataverbruik van whatsapp is niet zo heel erg hoog. Facebook, spelletjes en FOK!ken slurpen veel meerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je dataverbruik heb je meegenomen in die berekening?
Dat was het sowieso al.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg best veel foto's en filmpjes,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het dataverbruik van whatsapp is niet zo heel erg hoog. Facebook, spelletjes en FOK!ken slurpen veel meer.
Dat is waarom Ping zo goed werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef fietsie het volgende:
En toch vind ik KiK ook af en toe handig. Want je wil soms wel Appen, maar geen 06-nummer prijsgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |