Wat moet ik dan zeggen? Krijg het lazerus?quote:
Je kunt ook gewoon niets zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Krijg het lazerus?
Dat is waar maar dan lijkt het net alsof ik mensen negeer en zo ben ik nietquote:
Toek kan daar wel tegen, die post toch wel doorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan lijkt het net alsof ik mensen negeer en zo ben ik niet
Dat is waar die heeft de smaak inmiddels te pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Toek kan daar wel tegen, die post toch wel door
Je kunt ook overdrijven hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar die heeft de smaak inmiddels te pakken
Niet dan? Hij is best actief geworden hier. Vind ik overigens alleen maar leukquote:
Ik zeg maar niets danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet dan? Hij is best actief geworden hier. Vind ik overigens alleen maar leuk
Vrij herkenbaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar niets zeggen is niet mijn sterkste kant
Je was toch al wezen shoppen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier nogal hard. Had eigenlijk naar de supermarkt gewild maar nu wacht ik wel tot morgen
Die dikke?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij herkenbaar
Hoe is het trouwens met Cor
Ja maar had nog naar Tesco gemoeten voor bier en iets makkelijks te eten. Nou ja, ik heb nog wel bier en ik kan ook chips etenquote:
Da's idd gemakkelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar had nog naar Tesco gemoeten voor bier en iets makkelijks te eten. Nou ja, ik heb nog wel bier en ik kan ook chips eten
Heb ook nog wel cereal (cookie crisp) en cup a soup in huis. Geen zin in weer een diepvries pizza of iets en had mijn lunch pas heel laat (4 uur) dus heb niet echt honger gelukkigquote:
Hoeveel had je gehaald eigenlijkquote:
Ik heb wel lekkere trek nu. Even kijken waar ik mijn nootjes voor kan ruilenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ook nog wel cereal (cookie crisp) en cup a soup in huis. Geen zin in weer een diepvries pizza of iets en had mijn lunch pas heel laat (4 uur) dus heb niet echt honger gelukkig
Je hebt zomaar kans dat ik over een uur of anderhalf ook weer trek hebquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel lekkere trek nu. Even kijken waar ik mijn nootjes voor kan ruilen
quote:
quote:
Neem je een biertje of wijntje of wat dan ookquote:
wijn is bijna op, denk dat ik zo maar even aan de tonic gaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem je een biertje of wijntje of wat dan ook
Evening monsieur CRV
zuip me rotquote:
Met gin neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
wijn is bijna op, denk dat ik zo maar even aan de tonic ga
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier hard
Ben blij dat ik binnen zit
Alcoholisten drinken toch altijd puur? Kun je beter mixenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef crv het volgende:
[..]ik ben niet zo'n alcoholist. nee puur tonic
Dat is niet te zuipen manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef crv het volgende:
[..]ik ben niet zo'n alcoholist. nee puur tonic
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Alcoholisten drinken toch altijd puur? Kun je beter mixen
Steek ons maar weer de ogen uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef crv het volgende:
[..]Het is hier heerlijk, vanavond ruim een uur met Joey gelopen
heerlijk, enkel een citroentje erinquote:
quote:
Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
vanmiddag met een vriend op het terras gezeten met een heerlijk pilsje [ afbeelding ]
vrouw is wezen sjoppen dus daar had ik ook geen last vanquote:
quote:
Dat heb je goed voor elkaar danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
vrouw is wezen sjoppen dus daar had ik ook geen last van![]()
Tot je de rekening zag?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
vrouw is wezen sjoppen dus daar had ik ook geen last van![]()
quote:
quote:
ze is een kledingwinkel ingeweest -> niks gekochtquote:
jij zit in Londen dus why care ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
Natuurlijk, weer eens geen treinen van en naar Utrecht. Je zal er afhankelijk van zijn
Niet maar ik vind het wel typisch dat de NS daar altijd maar mee weg komt. Het lijkt wel een ontwikkelingslandquote:
NL is een ontwikkelingsland, dat weet je tochquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet maar ik vind het wel typisch dat de NS daar altijd maar mee weg komt. Het lijkt wel een ontwikkelingsland
Wees er maar zuinig opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik heb 2 mini pizza-tjes gevonden in de vriezer
Ik ga ze straks toch maar even opetenquote:
Kun je geen grote bestellen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ze straks toch maar even opeten
Dat zou wel kunnen hoor maar ik heb niet echt honger. Het is meer een snack eigenlijkquote:
Da's een grote toch ook?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen hoor maar ik heb niet echt honger. Het is meer een snack eigenlijk
Ja maar het is zonde als ik £10 uitgeef en de helft maar opeetquote:
Heb je de andere helft morgen als ontbijtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het is zonde als ik £10 uitgeef en de helft maar opeet
Hahaha ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je de andere helft morgen als ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |