Wat moet ik dan zeggen? Krijg het lazerus?quote:
Je kunt ook gewoon niets zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Krijg het lazerus?
Dat is waar maar dan lijkt het net alsof ik mensen negeer en zo ben ik nietquote:
Toek kan daar wel tegen, die post toch wel doorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan lijkt het net alsof ik mensen negeer en zo ben ik niet
Dat is waar die heeft de smaak inmiddels te pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Toek kan daar wel tegen, die post toch wel door
Je kunt ook overdrijven hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar die heeft de smaak inmiddels te pakken
Niet dan? Hij is best actief geworden hier. Vind ik overigens alleen maar leukquote:
Ik zeg maar niets danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet dan? Hij is best actief geworden hier. Vind ik overigens alleen maar leuk
Vrij herkenbaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar niets zeggen is niet mijn sterkste kant
Je was toch al wezen shoppen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier nogal hard. Had eigenlijk naar de supermarkt gewild maar nu wacht ik wel tot morgen
Die dikke?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij herkenbaar
Hoe is het trouwens met Cor
Ja maar had nog naar Tesco gemoeten voor bier en iets makkelijks te eten. Nou ja, ik heb nog wel bier en ik kan ook chips etenquote:
Da's idd gemakkelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar had nog naar Tesco gemoeten voor bier en iets makkelijks te eten. Nou ja, ik heb nog wel bier en ik kan ook chips eten
Heb ook nog wel cereal (cookie crisp) en cup a soup in huis. Geen zin in weer een diepvries pizza of iets en had mijn lunch pas heel laat (4 uur) dus heb niet echt honger gelukkigquote:
Hoeveel had je gehaald eigenlijkquote:
Ik heb wel lekkere trek nu. Even kijken waar ik mijn nootjes voor kan ruilenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ook nog wel cereal (cookie crisp) en cup a soup in huis. Geen zin in weer een diepvries pizza of iets en had mijn lunch pas heel laat (4 uur) dus heb niet echt honger gelukkig
Je hebt zomaar kans dat ik over een uur of anderhalf ook weer trek hebquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel lekkere trek nu. Even kijken waar ik mijn nootjes voor kan ruilen
quote:
quote:
Neem je een biertje of wijntje of wat dan ookquote:
wijn is bijna op, denk dat ik zo maar even aan de tonic gaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem je een biertje of wijntje of wat dan ook
Evening monsieur CRV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |