ze is een kledingwinkel ingeweest -> niks gekochtquote:
jij zit in Londen dus why care ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
Natuurlijk, weer eens geen treinen van en naar Utrecht. Je zal er afhankelijk van zijn
Niet maar ik vind het wel typisch dat de NS daar altijd maar mee weg komt. Het lijkt wel een ontwikkelingslandquote:
NL is een ontwikkelingsland, dat weet je tochquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet maar ik vind het wel typisch dat de NS daar altijd maar mee weg komt. Het lijkt wel een ontwikkelingsland
Wees er maar zuinig opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik heb 2 mini pizza-tjes gevonden in de vriezer
Ik ga ze straks toch maar even opetenquote:
Kun je geen grote bestellen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ze straks toch maar even opeten
Dat zou wel kunnen hoor maar ik heb niet echt honger. Het is meer een snack eigenlijkquote:
Da's een grote toch ook?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen hoor maar ik heb niet echt honger. Het is meer een snack eigenlijk
Ja maar het is zonde als ik £10 uitgeef en de helft maar opeetquote:
Heb je de andere helft morgen als ontbijtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar het is zonde als ik £10 uitgeef en de helft maar opeet
Hahaha ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je de andere helft morgen als ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |