En waarom is die te koop? Oh ja, het bevalt toch niet zo goed.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef dramatic het volgende:
een duidelijk geval van TS kan er niet mee omgaan. Ik heb een tablet van 100 euro. (7 inch, 1024x600, duocore 1.5jwz) en ben al die problemen nog niet tegengekomenAlleen die hoofdletters dan, maar dat kun je onder de toetsenbord instellingen uitzetten. Voor pdf's zou je Perfect Viewer kunnen installeren, voor browsen Dolphin browser, voor ebooks Moon+ Reader.. Daarnaast kostte mijn hoesjes 1.50 per stuk.
getypt vanaf mijn Ainol Novo 7 Aurora II, welke overigens te koop is
Iets dergelijks heb je al eens eerder gepost.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:58 schreef Dimens het volgende:
Mensen die zulke troep kopen, snappen het doel van een tablet niet. Dat zijn ook dezelfde mensen die naderhand zeggen dat een tablet een nutteloos apparaat is omdat ze hem allang in de kast hebben gelegd omdat het gebruiken ervan niet leuk is.
Een tablet is gemaakt om te consumeren. Als je gaat consumeren, moet je er plezier aan kunnen beleven want anders is het consumeren niet leuk.
Een van de grootste ergernissen wanneer men een apparaat heeft, is dat het traag en niet goed werkt. Wie heeft er nou niet een hekel aan een trage computer? Maar de meeste mensen moeten met een trage computer werken omdat ze ermee moeten creëren en niet consumeren.
Voor een goedkope tablet geldt dit ook. Een trage en niet goed werkende tablet, daar kun je niet mee consumeren. Er ontstaan ergernissen want 9 van de 10 keer wilt dat apparaat niet reageren, gaat het browsen ontzettend traag of kun je het spel niet installeren omdat de hardware niet goed genoeg is. De irritaties lopen op en uiteindelijk wordt dat ding in de kast gegooid waar het stof gaat happen, want je vindt het niet leuk meer om te gebruiken.
Weggegooid geld terwijl je voor meer geld iets had kunnen kopen waar je ook echt iets aan hebt. Iets wat leuk is om te consumeren en wat niet na een maand in de kast verdwijnt.
Klopt. Het is bijna een exacte kopie uit eerdere topics.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Iets dergelijks heb je al eens eerder gepost.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klopt. Het is bijna een exacte kopie uit eerdere topics.
Smartphone en laptop gekochtquote:Op zondag 17 maart 2013 11:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
En waarom is die te koop? Oh ja, het bevalt toch niet zo goed.
Doe zoals ik, en koop gewoon elke week een nieuwe tablet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:47 schreef Michielos het volgende:
Na mijn avontuur met een gewiste externe HD als gevolg heb ik nog een regen van klachten over mijn tablet.
a) Ik heb een extern keyboard dock om sneller te kunnen typen. Eenmaal aangesloten op fok, doet de SPATIEBALK het geeneens... elk woord begint ook met een hoofdletter?? dit is zoooo irritant. Waarom is dit uberhaupt gedaan, wat is het idee hier achter![]()
![]()
b) ik wil mijn tablet gebruiken om boeken mee te lezen. Dit is reuze gemakkelijk. Alleen... is de tablet nu echt serieus te langzaam om een boek te laden???? Het enige wat ik zie als ik een pdf wil lezen zijn blanco pagina's,, vreemd op mijn eveneens kapotte kutlaptop doet ie dat zelfs nog zonder al te veel moeite. Waarom bestaan die apps als het niet kan doen wat het belooft te doen??
c) het is geen multitasken.. ik heb chrome app en zit op 1 pagina op fok, weer een ander op 9gag. Telkens als ik switch tussen apps laad de pagina weer volledig opnieuw??? waarom??? kan ik weer een uur naar beneden scrollen enkel omdat ik even iets anders wil doen? Met youtube speelt het filmpje geeneens af als ik ff wil scrollen, maar pauzeert het? Dit is zooo inconvenient..
Tel hierbij op , prul usb connection kits(ter waarde van,.. 30 euro) die een externe HD wissen enz. enz. enz. en je krijgt dus niet waarvoor je betaald hebt. Wat moet je er mee , man?
![]()
Of koop gewoon in een keer een goede tablet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Doe zoals ik, en koop gewoon elke week een nieuwe tablet.
kun jij me ermee helpen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je faalt gewoon. Al die dingen die jij niet 'kan' doen, kan ik moeiteloos doen met mn tab 2.
maar jij bentquote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Doe zoals ik, en koop gewoon elke week een nieuwe tablet.
waarom zou ik als iemand me gewoon kan helpen?quote:
Oh, ik dacht dat het nog ging over dat je opzoek was naar een nieuwe tablet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarom zou ik als iemand me gewoon kan helpen?
dolphin browser multitasked gewoon? Dus 1 tab kan ik gewoon youtube op draaien, op de ander fok, op de ander muziek?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef dramatic het volgende:
een duidelijk geval van TS kan er niet mee omgaan. Ik heb een tablet van 100 euro. (7 inch, 1024x600, duocore 1.5jwz) en ben al die problemen nog niet tegengekomenAlleen die hoofdletters dan, maar dat kun je onder de toetsenbord instellingen uitzetten. Voor pdf's zou je Perfect Viewer kunnen installeren, voor browsen Dolphin browser, voor ebooks Moon+ Reader.. Daarnaast kostte mijn hoesjes 1.50 per stuk.
Van een netbook wellicht maar zeker niet van een laptop aangezien het scherm van de Surface veel te klein is om op een dagelijkse basis te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef G.R.S. het volgende:
Je hebt ook nog de PRO maar die kost 300 euro meer volgens mij. Maar de pro is een ware vervanging van een laptop dusja
ik heb dolphin gedownload , maar oko dolphin doet niet datgene wat jij claimt dat het doet. En dan zeg juist JIJ dat ik er niet mee kan omgaanquote:Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef dramatic het volgende:
Daarom gewoon een iPad. Daar kun je op de ene tabblad een audiobestand (niet flash) afspelen en op het andere tabblad FOK!ken of zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dolphin gedownload , maar oko dolphin doet niet datgene wat jij claimt dat het doet. En dan zeg juist JIJ dat ik er niet mee kan omgaanJe weet geeneens waar het over gaat gast
je kan gestures maken, is meteen je scrollprobleem opgelost.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dolphin gedownload , maar oko dolphin doet niet datgene wat jij claimt dat het doet. En dan zeg juist JIJ dat ik er niet mee kan omgaanJe weet geeneens waar het over gaat gast
Ik Ben Met Veel Tegelijk bezig. Online Poker, Video Checken Enz. Ik Wil Gewoon Normaal Kunnen Multitasken. Maargoed, Dat Gaat Dus Ook Met Een Ipad Niet Begrijp Ik :-) En Die Hoofdletters Ergeren Me Ook Mateloos...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom gewoon een iPad. Daar kun je op de ene tabblad een audiobestand (niet flash) afspelen en op het andere tabblad FOK!ken of zo.
Youtube tegelijk draaien gaat niet. Maar dat is logisch, aangezien het voor video is. Het is vrij nutteloos om een video af te spelen als je er niet naar kijkt.
Als je het hebt over multitasken zoals op een computer, dan niet nee. Je kan niet een video kijken en tegelijk pokeren met een tablet. Daar zijn ze niet voor gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik Ben Met Veel Tegelijk bezig. Online Poker, Video Checken Enz. Ik Wil Gewoon Normaal Kunnen Multitasken. Maargoed, Dat Gaat Dus Ook Met Een Ipad Niet Begrijp Ik :-) En Die Hoofdletters Ergeren Me Ook Mateloos...
Waarom hebben Ze Het Dan Zo Inconvenient Als Nu Gemaakt? Wat Dachren Ze Eigenlijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je het hebt over multitasken zoals op een computer, dan niet nee. Je kan niet een video kijken en tegelijk pokeren met een tablet. Daar zijn ze niet voor gemaakt.
Hoe wil je dat dat in zijn werking gaat op een tablet waar je niet twee dingen naast elkaar kan zetten?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef Michielos het volgende:
Een liedje luisteren en browsen kan ik nu ook. Daar heb ik geen ipad voor nodig btw :-) ik bedoel meer echt muktitasken..
Heb Floating Browser. Heb Ook Winamp App, Dan Kan T Best. Alleen Echt Multitasken Kan Dus Nietquote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dat in zijn werking gaat op een tablet waar je niet twee dingen naast elkaar kan zetten?
DIE HOOFDLETTERS!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Michielos het volgende:
Ik Ben Met Veel Tegelijk bezig. Online Poker, Video Checken Enz. Ik Wil Gewoon Normaal Kunnen Multitasken. Maargoed, Dat Gaat Dus Ook Met Een Ipad Niet Begrijp Ik :-) En Die Hoofdletters Ergeren Me Ook Mateloos...
Nee, dat kan inderdaad niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb Floating Browser. Heb Ook Winamp App, Dan Kan T Best. Alleen Echt Multitasken Kan Dus Niet
Wat dus met een android-tablet ook kan.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom gewoon een iPad. Daar kun je op de ene tabblad een audiobestand (niet flash) afspelen en op het andere tabblad FOK!ken of zo.
Youtube tegelijk draaien gaat niet. Maar dat is logisch, aangezien het voor video is. Het is vrij nutteloos om een video af te spelen als je er niet naar kijkt.
Dus Jij Draait Youtube Op Tab 1, een live Stream Op Tab 2, Fok Op Tab 3 En Ze gaan Niet Op Pauze?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan ligt het echt aan jou, want bij mij draait het zonder problemen.
Gewoon nieuwe tablet kopen, dat doe ik zoals je weet ook elke week als mijn tablet me niet meer bevalt.quote:
Koop dan direct een goede.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe tablet kopen, dat doe ik zoals je weet ook elke week als mijn tablet me niet meer bevalt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe tablet kopen, dat doe ik zoals je weet ook elke week als mijn tablet me niet meer bevalt.
Dat Zoek Ik Dus. Geen Icrap Of Dit Wrak. Thanks :-)quote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef G.R.S. het volgende:
Op Surface kun je wel gewoon multitasken. Heb net ff youtube filmpje gedraaid, tegelijkertijd met een stream.
Dat niet, maar daar heb je dan ook je Youtube-app voor.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus Jij Draait Youtube Op Tab 1, een live Stream Op Tab 2, Fok Op Tab 3 En Ze gaan Niet Op Pauze?
Ga eens naar de mediamarkt en laat je goed informeren. Kijk op Tweakers en lees al die topics eens goed door. Het helpt je zeker om een goede tablet te vinden die bij jou past.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat Zoek Ik Dus. Geen Icrap Of Dit Wrak. Thanks :-)
En met een beetje geluk zelfs sneller dan Joipoidoipoipoi.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ga eens naar de mediamarkt en laat je goed informeren. Kijk op Tweakers en lees al die topics eens goed door. Het helpt je zeker om een goede tablet te vinden die bij jou past.
Je weet pas of je een goede hebt als je er eerst meerdere getest hebt.quote:
Wat heb je ondertussen al gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je weet pas of je een goede hebt als je er eerst meerdere getest hebt.
Toevallig ontstaan ze elke keer alleen wanneer je quote. Test maar eens uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Michielos het volgende:
Echt.. die hoofdletters. Waarom verschijnen ze de ene keer na elk woord en nu weer normaal? Ik doe echt niets anders hoor :-)
Doe Ik Nu..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toevallig ontstaan ze elke keer alleen wanneer je quote. Test maar eens uit.
nja, de garantie is vervallen. Ik hou het even bij mijn 6 jaar oude laptop waarvan 6 toetsen missen, die een uur moet laden om een .doc te openen, die zonder accu 10 minuutjes meegaat en waarvan de accu kabel totaal naar de klote is. Maar...... die doet het tenminstequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:57 schreef Dimens het volgende:
Gewoon terugbrengen naar de winkel en een iPad kopen.
Hoezo is de garantie vervallen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, de garantie is vervallen. Ik hou het even bij mijn 6 jaar oude laptop waarvan 6 toetsen missen, die een uur moet laden om een .doc te openen, die zonder accu 10 minuutjes meegaat en waarvan de accu kabel totaal naar de klote is. Maar...... die doet het tenminste
Samsung Galaxy tab 2 10.1quote:
Ja, maar hij doet dat alleen bij Google Chrome. Bij andere apps e.d. doet ie dat weer niet. Het lijkt me logisch dan dat het causale verband Google Chrome+keyboard dock isquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef zarGon het volgende:
Heb je de toetsenbord- en andere instellingen al gecontroleerd)?
Uit je OP alleen al haal ik dat het aan jou ligt. Bedoel er verder niets mee, maar je lijkt me iemand die meteen schreeuwt zonder eerst even uit te zoeken hoe het wel anders kan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Samsung Galaxy tab 2 10.1
koop "het" nooit, serieus.
Nou, nee. Dat is weggegooid geld.quote:Je kunt nog meer met een tablet van 50 euro
Wat is 'dat'?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet dat alleen bij Google Chrome. Bij andere apps e.d. doet ie dat weer niet.
Lijkt me een te snelle conclusie.quote:Het lijkt me logisch dan dat het causale verband Google Chrome+keyboard dock is![]()
Een google search bevestigd mijn vermoeden. Ik heb Google Chrome een mailtje gestuurd om te vragen of zij wellicht een oplossing weten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is 'dat'?
[..]
Lijkt me een te snelle conclusie.
Schreeuwen maakt geen tablet kapot. Of kan hij niet tegen decibellen en geluiden van buitenaf? Dat zie ik nergens op de verpakking staan, namelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit je OP alleen al haal ik dat het aan jou ligt. Bedoel er verder niets mee, maar je lijkt me iemand die meteen schreeuwt zonder eerst even uit te zoeken hoe het wel anders kan.
[..]
Nou, nee. Dat is weggegooid geld.
Dat is een goden apparaat i.v.m. ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dan is mn hyundai a7hd toch minder slecht dan ik dacht (not).
Slechte kutwifi-verbinding alleen. En daar draait het in feite toch om voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een goden apparaat i.v.m. dit
wat kostte die?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Slechte kutwifi-verbinding alleen. En daar draait het in feite toch om voor mij.
168 incl 38 douanekosten. Maar koop hem niet want de wifi is echt bagger.quote:
haha, alles is beter dan dat ding wat ik nu hebquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
168 incl 38 douanekosten. Maar koop hem niet want de wifi is echt bagger.
Als je geen garantie meer hebt, zou ik eens uitzoeken welke chinese tablets wèl goed zijn. De A7HD is op die zwakke WLAN-verbinding na namelijk best goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha, alles is beter dan dat ding wat ik nu heb![]()
Jij lachte mij uit hè om het gedoe wat ik had met mijn tablets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:52 schreef Michielos het volgende:
Yup, en we hebben weer een nieuw pareltje. Ik wil mijn tablet aanzetten.. gaat niet aan. Blijft zwart. Dus ik denk, batterij is leeg? Even inpluggen... verschijnt niks blijft zwart, gaat niet aan, weigert dienst. Dus ik steek hem in computer in, wat denk je? Blijft zwart, weigert te doen wat ik wil, gaat niet aan.
Dus... niet alleen veegt het ding mijn schijf uit met belangrijke bestanden, niet alleen heb ik die annoyances uit mijn OP.. ook heb ik gewoon een KUTPRUL als tablet die het simpelweg NIET doet, en NIET aangaat. En dan vragen jullie of ik rustig moet blijven??????![]()
ZUM kotsen serieus, wat een oplichting dit. En dan al die android fans hier maar zeggen hoever ik bij Apple moet wegblijven.. Nou lieve luitjes, HIEROM neem je dus een Apple. GEEN ANNOYANCES, GEEN PROBLEMEN en tenminste een TABLET die werkt.
Ik word gek, ik ga even buiten tegen een boompje aanschoppen ofzo, WTF??
Is er iemand die de rust zelve zou zijn in mijn positie???quote:
moeilijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is er iemand die de rust zelve zou zijn in mijn positie???
Ik niet. Wat een shit zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is er iemand die de rust zelve zou zijn in mijn positie???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |