Toevallig ontstaan ze elke keer alleen wanneer je quote. Test maar eens uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Michielos het volgende:
Echt.. die hoofdletters. Waarom verschijnen ze de ene keer na elk woord en nu weer normaal? Ik doe echt niets anders hoor :-)
Doe Ik Nu..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toevallig ontstaan ze elke keer alleen wanneer je quote. Test maar eens uit.
nja, de garantie is vervallen. Ik hou het even bij mijn 6 jaar oude laptop waarvan 6 toetsen missen, die een uur moet laden om een .doc te openen, die zonder accu 10 minuutjes meegaat en waarvan de accu kabel totaal naar de klote is. Maar...... die doet het tenminstequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:57 schreef Dimens het volgende:
Gewoon terugbrengen naar de winkel en een iPad kopen.
Hoezo is de garantie vervallen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, de garantie is vervallen. Ik hou het even bij mijn 6 jaar oude laptop waarvan 6 toetsen missen, die een uur moet laden om een .doc te openen, die zonder accu 10 minuutjes meegaat en waarvan de accu kabel totaal naar de klote is. Maar...... die doet het tenminste
Samsung Galaxy tab 2 10.1quote:
Ja, maar hij doet dat alleen bij Google Chrome. Bij andere apps e.d. doet ie dat weer niet. Het lijkt me logisch dan dat het causale verband Google Chrome+keyboard dock isquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef zarGon het volgende:
Heb je de toetsenbord- en andere instellingen al gecontroleerd)?
Uit je OP alleen al haal ik dat het aan jou ligt. Bedoel er verder niets mee, maar je lijkt me iemand die meteen schreeuwt zonder eerst even uit te zoeken hoe het wel anders kan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Samsung Galaxy tab 2 10.1
koop "het" nooit, serieus.
Nou, nee. Dat is weggegooid geld.quote:Je kunt nog meer met een tablet van 50 euro
Wat is 'dat'?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet dat alleen bij Google Chrome. Bij andere apps e.d. doet ie dat weer niet.
Lijkt me een te snelle conclusie.quote:Het lijkt me logisch dan dat het causale verband Google Chrome+keyboard dock is![]()
Een google search bevestigd mijn vermoeden. Ik heb Google Chrome een mailtje gestuurd om te vragen of zij wellicht een oplossing weten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is 'dat'?
[..]
Lijkt me een te snelle conclusie.
Schreeuwen maakt geen tablet kapot. Of kan hij niet tegen decibellen en geluiden van buitenaf? Dat zie ik nergens op de verpakking staan, namelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit je OP alleen al haal ik dat het aan jou ligt. Bedoel er verder niets mee, maar je lijkt me iemand die meteen schreeuwt zonder eerst even uit te zoeken hoe het wel anders kan.
[..]
Nou, nee. Dat is weggegooid geld.
Dat is een goden apparaat i.v.m. ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dan is mn hyundai a7hd toch minder slecht dan ik dacht (not).
Slechte kutwifi-verbinding alleen. En daar draait het in feite toch om voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een goden apparaat i.v.m. dit
wat kostte die?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Slechte kutwifi-verbinding alleen. En daar draait het in feite toch om voor mij.
168 incl 38 douanekosten. Maar koop hem niet want de wifi is echt bagger.quote:
haha, alles is beter dan dat ding wat ik nu hebquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
168 incl 38 douanekosten. Maar koop hem niet want de wifi is echt bagger.
Als je geen garantie meer hebt, zou ik eens uitzoeken welke chinese tablets wèl goed zijn. De A7HD is op die zwakke WLAN-verbinding na namelijk best goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha, alles is beter dan dat ding wat ik nu heb![]()
Jij lachte mij uit hè om het gedoe wat ik had met mijn tablets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:52 schreef Michielos het volgende:
Yup, en we hebben weer een nieuw pareltje. Ik wil mijn tablet aanzetten.. gaat niet aan. Blijft zwart. Dus ik denk, batterij is leeg? Even inpluggen... verschijnt niks blijft zwart, gaat niet aan, weigert dienst. Dus ik steek hem in computer in, wat denk je? Blijft zwart, weigert te doen wat ik wil, gaat niet aan.
Dus... niet alleen veegt het ding mijn schijf uit met belangrijke bestanden, niet alleen heb ik die annoyances uit mijn OP.. ook heb ik gewoon een KUTPRUL als tablet die het simpelweg NIET doet, en NIET aangaat. En dan vragen jullie of ik rustig moet blijven??????![]()
ZUM kotsen serieus, wat een oplichting dit. En dan al die android fans hier maar zeggen hoever ik bij Apple moet wegblijven.. Nou lieve luitjes, HIEROM neem je dus een Apple. GEEN ANNOYANCES, GEEN PROBLEMEN en tenminste een TABLET die werkt.
Ik word gek, ik ga even buiten tegen een boompje aanschoppen ofzo, WTF??
Is er iemand die de rust zelve zou zijn in mijn positie???quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |