Daarom gewoon een iPad. Daar kun je op de ene tabblad een audiobestand (niet flash) afspelen en op het andere tabblad FOK!ken of zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dolphin gedownload , maar oko dolphin doet niet datgene wat jij claimt dat het doet. En dan zeg juist JIJ dat ik er niet mee kan omgaanJe weet geeneens waar het over gaat gast
je kan gestures maken, is meteen je scrollprobleem opgelost.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb dolphin gedownload , maar oko dolphin doet niet datgene wat jij claimt dat het doet. En dan zeg juist JIJ dat ik er niet mee kan omgaanJe weet geeneens waar het over gaat gast
Ik Ben Met Veel Tegelijk bezig. Online Poker, Video Checken Enz. Ik Wil Gewoon Normaal Kunnen Multitasken. Maargoed, Dat Gaat Dus Ook Met Een Ipad Niet Begrijp Ik :-) En Die Hoofdletters Ergeren Me Ook Mateloos...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom gewoon een iPad. Daar kun je op de ene tabblad een audiobestand (niet flash) afspelen en op het andere tabblad FOK!ken of zo.
Youtube tegelijk draaien gaat niet. Maar dat is logisch, aangezien het voor video is. Het is vrij nutteloos om een video af te spelen als je er niet naar kijkt.
Als je het hebt over multitasken zoals op een computer, dan niet nee. Je kan niet een video kijken en tegelijk pokeren met een tablet. Daar zijn ze niet voor gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik Ben Met Veel Tegelijk bezig. Online Poker, Video Checken Enz. Ik Wil Gewoon Normaal Kunnen Multitasken. Maargoed, Dat Gaat Dus Ook Met Een Ipad Niet Begrijp Ik :-) En Die Hoofdletters Ergeren Me Ook Mateloos...
Waarom hebben Ze Het Dan Zo Inconvenient Als Nu Gemaakt? Wat Dachren Ze Eigenlijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je het hebt over multitasken zoals op een computer, dan niet nee. Je kan niet een video kijken en tegelijk pokeren met een tablet. Daar zijn ze niet voor gemaakt.
Hoe wil je dat dat in zijn werking gaat op een tablet waar je niet twee dingen naast elkaar kan zetten?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef Michielos het volgende:
Een liedje luisteren en browsen kan ik nu ook. Daar heb ik geen ipad voor nodig btw :-) ik bedoel meer echt muktitasken..
Heb Floating Browser. Heb Ook Winamp App, Dan Kan T Best. Alleen Echt Multitasken Kan Dus Nietquote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dat in zijn werking gaat op een tablet waar je niet twee dingen naast elkaar kan zetten?
DIE HOOFDLETTERS!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef Michielos het volgende:
Ik Ben Met Veel Tegelijk bezig. Online Poker, Video Checken Enz. Ik Wil Gewoon Normaal Kunnen Multitasken. Maargoed, Dat Gaat Dus Ook Met Een Ipad Niet Begrijp Ik :-) En Die Hoofdletters Ergeren Me Ook Mateloos...
Nee, dat kan inderdaad niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb Floating Browser. Heb Ook Winamp App, Dan Kan T Best. Alleen Echt Multitasken Kan Dus Niet
Wat dus met een android-tablet ook kan.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom gewoon een iPad. Daar kun je op de ene tabblad een audiobestand (niet flash) afspelen en op het andere tabblad FOK!ken of zo.
Youtube tegelijk draaien gaat niet. Maar dat is logisch, aangezien het voor video is. Het is vrij nutteloos om een video af te spelen als je er niet naar kijkt.
Dus Jij Draait Youtube Op Tab 1, een live Stream Op Tab 2, Fok Op Tab 3 En Ze gaan Niet Op Pauze?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan ligt het echt aan jou, want bij mij draait het zonder problemen.
Gewoon nieuwe tablet kopen, dat doe ik zoals je weet ook elke week als mijn tablet me niet meer bevalt.quote:
Koop dan direct een goede.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe tablet kopen, dat doe ik zoals je weet ook elke week als mijn tablet me niet meer bevalt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe tablet kopen, dat doe ik zoals je weet ook elke week als mijn tablet me niet meer bevalt.
Dat Zoek Ik Dus. Geen Icrap Of Dit Wrak. Thanks :-)quote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef G.R.S. het volgende:
Op Surface kun je wel gewoon multitasken. Heb net ff youtube filmpje gedraaid, tegelijkertijd met een stream.
Dat niet, maar daar heb je dan ook je Youtube-app voor.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus Jij Draait Youtube Op Tab 1, een live Stream Op Tab 2, Fok Op Tab 3 En Ze gaan Niet Op Pauze?
Ga eens naar de mediamarkt en laat je goed informeren. Kijk op Tweakers en lees al die topics eens goed door. Het helpt je zeker om een goede tablet te vinden die bij jou past.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat Zoek Ik Dus. Geen Icrap Of Dit Wrak. Thanks :-)
En met een beetje geluk zelfs sneller dan Joipoidoipoipoi.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ga eens naar de mediamarkt en laat je goed informeren. Kijk op Tweakers en lees al die topics eens goed door. Het helpt je zeker om een goede tablet te vinden die bij jou past.
Je weet pas of je een goede hebt als je er eerst meerdere getest hebt.quote:
Wat heb je ondertussen al gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je weet pas of je een goede hebt als je er eerst meerdere getest hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |