SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Aaah, gezelligquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Niet. Dat doet mijn vriendin![]()
Straks appie en lidl hoogkerk gok ik, nu gaat ze naar de jumbo en aldi beren en ah floresplein geloof ik.
Ik doe altijd de marktboodschappen
je hebt geen reet in die hoek. Da's jammer. Bij de tuinland zou een winkel niet misstaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Veel keus heb je ook niet toch? Denk dat stad en hoogkerk qua afstand niets uitmaken
klopt.Een jumbo daar aan de overkant zou prima kunnen. Is genoeg ruimtequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
je hebt geen reet in die hoek. Da's jammer. Bij de tuinland zou een winkel niet misstaan.
Lidl Hoogkerk is soms echt belachelijk druk op zaterdag. Ga daar altijd heen en de Poeisz in Hoogkerk voor alles wat ze niet bij de Lidl hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Niet. Dat doet mijn vriendin![]()
Straks appie en lidl hoogkerk gok ik, nu gaat ze naar de jumbo en aldi beren en ah floresplein geloof ik.
Ik doe altijd de marktboodschappen
ze doet altijd op maandag boodschappen want dan is ze vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Lidl Hoogkerk is soms echt belachelijk druk op zaterdag. Ga daar altijd heen en de Poeisz in Hoogkerk voor alles wat ze niet bij de Lidl hebben.
Daar rij ik ook meestal heen. Of AH en Aldi in Vinky.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
AH en Lidl Selwerd op zaterdagochtend zijn prima. En gratis parkeren!
Bevalt prima hoor.quote:
Wij werken beide doordeweeks en doe dus daarom op de zaterdag alle boodschappen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze doet altijd op maandag boodschappen want dan is ze vrij
Mijn vriendin werkt onder de overheid CAO dús is 1 dag in de week vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Wij werken beide doordeweeks en doe dus daarom op de zaterdag alle boodschappen.
Hij zit bij mij bijna op de hoek, heeft bijna niks etcetcetcetcquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Bevalt prima hoor.
[..]
Wij werken beide doordeweeks en doe dus daarom op de zaterdag alle boodschappen.
ik was al drie keer verliefd in t stadspark toen ik naar huis fietstequote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd zoveel mooie mensen in Groningen
Normaal zou ik het probleem niet zien maar snap je probleem wel vanaf de lente tot aan het eind van de zomerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Catch22- het volgende:
Ga ik wel missen.. Mijn dagelijkse fietstocht gaat van 12 naar 2.5 km
nou, de beweging is ook wel goed voor me. Was net zo goed aan t afvallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Normaal zou ik het probleem niet zien maar snap je probleem wel vanaf de lente tot aan het eind van de zomer
Vrouwen houden toch van stevige mannen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou, de beweging is ook wel goed voor me. Was net zo goed aan t afvallen
haha, er is een grens. Een horecaspoiler hoeft ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch van stevige mannen?maar je kunt natuurlijk altijd gewoon omfietsen
en binnenkort weer op de fiets achter snoek aan
Nee dat hebben we gemerktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haha, er is een grens. Een horecaspoiler hoeft ook weer niet.
Maar idd, hele dagen vissen helpen ool wel. En voor mijnlol fietsen doe ik niet zo snel
Ik denk aardig wat, al ga ik toch liever naar de jumbo aangezien ze daar heerlijke broodjes beenham voor 1,50 hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel omzet de Jumbo misloopt nu praktisch elke supermarkt op zondag open is.
behoorlijk wat in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel omzet de Jumbo misloopt nu praktisch elke supermarkt op zondag open is.
weet ik wel zeker. De mensen gaan nu niet meer de halve stad doorkarren naar de Jumbo maar zoeken nu de supermarkt in de buurt weer opquote:
dan nog is de euroborg groter, kan een reden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet ik wel zeker. De mensen gaan nu niet meer de halve stad doorkarren naar de Jumbo maar zoeken nu de supermarkt in de buurt weer op
we hebben in Haren kunnen zien waar de hooligans toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Renesite het volgende:
Of in je FC Groningen shirtje wilt hooligannen
die bij de Korreweg was toch ook al regelmatig op zondag open?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef MaxMark het volgende:
Er zijn nog twee andere Jumbo's in de stad, die zullen vast wel wat van het verlies van de Euroborg opvangen.
Geen idee, eigenlijk. Ik kom alleen maar aan de Wilhelminakade, voormalige Super de Boer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die bij de Korreweg was toch ook al regelmatig op zondag open?
Doorgeslagen verwende pubers bedoel je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we hebben in Haren kunnen zien waar de hooligans toe in staat zijn.
en natuurlijk zaten die al weer thuis toen anderen nog vrolijk door relden.
die hebben de meeste schade aangericht ja, maar het vuurtje is bij mijn weten opgestookt door wat hooligans.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doorgeslagen verwende pubers bedoel je.
Als je kijkt naar de engelse hooligans dan hebben we hier niks te klagenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we hebben in Haren kunnen zien waar de hooligans toe in staat zijn.
en natuurlijk zaten die al weer thuis toen anderen nog vrolijk door relden.
In wat voor achterbuurt woon jij in godensnaam?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Er is weeer eens een matpartij aan de gang bij m,n buurman
ik denk dat je bij de eerste wegloopt om daarna bij de tweede van een koude kermis thuis te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Vrijdag naar de dokter en een piercing laten zetten, geen idee wat ik enger vind
Oosterpark natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
In wat voor achterbuurt woon jij in godensnaam?
Ik ga nooit naar de dokter, en die ene keer dat ik ga mag ik door naar het ziekenhuis dus ga echt alleen als ik denk dat er iets isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat je bij de eerste wegloopt om daarna bij de tweede van een koude kermis thuis te komen
Onzin, er waren geen hooligans. Check Cohen-rapport maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hebben de meeste schade aangericht ja, maar het vuurtje is bij mijn weten opgestookt door wat hooligans.
en wat nu als Cohen het mis heeft, zoals ik in verschillende media heb gehoord?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Onzin, er waren geen hooligans. Check Cohen-rapport maar.
Neuh, lippiercingquote:
Die media hebben het allemaal over genomen van één journalist, die meende paar hooligans gezien te hebben. Die zijn daarna echter nimmer meer gesignaleerd. Politieonderzoek vlak na en veel later na de rellen hebben dat ook duidelijk gemaakt. Net zo min dat er een bus met Feyenoord hooligans onderweg geweest zou zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en wat nu als Cohen het mis heeft, zoals ik in verschillende media heb gehoord?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Neuh, lippiercing
Geen naald bij mijn zaakje
Niet iedereen straalt z'n geaardheid uit zonder er wat voor te doenquote:
Ja, alleen wat een sneue piercing vind ik datquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Niet iedereen straalt z'n geaardheid uit zonder er wat voor te doen
Maar mij zal zo'n piercing ook gewoon heel goed staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, alleen wat een sneue piercing vind ik dat
Daarnaast straal ik het ook heus niet uit bij de eerste ontmoeting. Joe.
toch zou het mij niet verbazen als het wel zo zou zijn geweest. Zeg maar even langskomen en meteen weer weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die media hebben het allemaal over genomen van één journalist, die meende paar hooligans gezien te hebben. Die zijn daarna echter nimmer meer gesignaleerd. Politieonderzoek vlak na en veel later na de rellen hebben dat ook duidelijk gemaakt.
dat is sowieso iets wat wel erg onlogisch geweest zou zijnquote:Net zo min dat er een bus met Feyenoord hooligans onderweg geweest zou zijn.
Lekker toch zo'n beer die je in tweeën splijt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Van de week ook maar eens laten kraken bij de fysio, ik begin volgens mij steeds krommer te lopen
Maar die gozer is echt een beer van een vent en ben altijd weer bang dat ie me zo in 2en breekt
ik wou t niet zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lekker toch zo'n beer die je in tweeën splijt?
Met Pasen heb je nog wél kans om in de Jumboborg met tachtig man in de rij te staan, lachen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan nog is de euroborg groter, kan een reden zijn.
Ik ben er 2x noodgedwongen geweest op zondag, wat een teringzooitje daar dan zeg. Doe je niet voor je lol (tenzij je masochistisch bent aangelegd)
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik was al drie keer verliefd in t stadspark toen ik naar huis fietste
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben tijdens een gemiddelde fietstocht ook meerdere keren verliefd.
Sorryquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens ben ik ook altijd bang, als iemand mij lang aanstaart in het OV, dat het een van jullie is.
Dat ben ik vrijwel altijd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens ben ik ook altijd bang, als iemand mij lang aanstaart in het OV, dat het een van jullie is.
sws swa swsquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:03 schreef Catch22- het volgende:
als iemand me loert wil ik sws gelijk djoeke
Ik heb daar met kerst serieus bijna 2 uur in de rij gestaan, braken ook vechtpartijtjes uit enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij was ik er eens met kerst ofzo, stond tot voorbij die vriezers
Straks een nieuwe grote vriezer en veel bergruimte, dus genoeg vreten in voorraad om geen noodboodschappen meer te hoeven doen
Je kan mij wel erkennen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoezo de fuck ga je ook met kerst naar een supermarkt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik heb daar met kerst serieus bijna 2 uur in de rij gestaan, braken ook vechtpartijtjes uit enzo
Omdat mensen met 2e kerstdag ook naar de fucking IKEA gaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo de fuck ga je ook met kerst naar een supermarkt.
ik erken je nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan mij wel erkennen tegenwoordig.
Ik kom jou moeilijk vaak tegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan mij wel erkennen tegenwoordig.
pareltje van een artikel weer met woorden als geramtquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Lekker dan
http://112groningen.nl/Gr(...)alkon-in-stedum.html
In de bijna 7 jaar dat ik hier post heb ik misschien 4 meets voorbij zien komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik mis Groningen en alle leuke meets van vroeger.
Nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jou zou ik herkennen. Geen twijfel.
Ik ook. Sinds 2006 wel op één meet geweest in Groningen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik mis Groningen en alle leuke meets van vroeger.
Ik gok dat je heel dik bent gezien je usernamequote:
Op de meet waar ik was hebben we eerst in de pizzeria gegeten in de Nieuwe Ebbinge met een aantal lui, daarna gemeet met mensen die in het Simplon hotel hun spullen aan het droppen waren en toen samen in de 3 gezusters pils gehakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
zoveel meets zijn er idd niet geweest. uit mijn hoofd was er ooit een pannenkoekenmeet, de meet van 19 personen en eentje in de pint met een stuk of zes man.
Verder zijn er natuurlijk de nodige minimeets geweest
Oh ja toen was Sebasser er ook nog. Blijft gek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
die in de nieuwe ebbinge was die met 19 man. Ben toen met wijlen Sebasser en nog iemand geloof ik nog bij Teigan thuis beland. werd een latertje
Idd zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
De een na laatste zin in dit bericht is ook typisch 112waardanook
http://112groningen.nl/Gr(...)staurants-video.html
Ik mis hem ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh ja toen was Sebasser er ook nog. Blijft gek.
Ze hebben zelfs een auto rondrijden met zo' oranje zwaailicht op het dakquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd zeg
Het zijn ook altijd van die butjes met zo'n fluo-jasje aan
Whoooh! Ik heb je nooit lastig gevallen met korfbalverhalenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:58 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou nooit naar een meet gaan
geraped worden door GT, korfbaltories van Luco ()
tenzij Ziebs er is natuurlijk
Did not.quote:
Ja met mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
die in de nieuwe ebbinge was die met 19 man. Ben toen met wijlen Sebasser en nog iemand geloof ik nog bij Teigan thuis beland. werd een latertje
nou zo ervaarde ik het wel..quote:
liever niet neequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef Chandler het volgende:
Kan mij de eerste meets nog wel herinneren in de stad, waren altijd erg geslaagd! En catch doet wel aan meets maar dan niet meer dan 1 persoon volgens mij
Same. Maar nu lekker fris helder weer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Catch22- het volgende:
Vanochtend dus wit van de sneeuw op werk gekomen
Kakzooi
Vis meeting dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
liever niet neeHeb jou, boem-dikkie, Luco en mark_boelen (heel kort), Ziba (heeeeeeel kort) een keer ontmoet, maar een meeting hoeft van mij niet.
Lalalaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik hou niet van meetings, ken genoeg fokkers. Irl maar om nou gezellig met allemaal autistische nerds in een ruimte te zitten nee dank je
En rené, je bent weer zwart
Hadden ze eindelijk door dat je weinig toevoegde als mod?
Vertel, wie ben jij/quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Plantsoenmeetings waren altijd wel ok...
En het Catannen was volgens mij na de Pirates film toch?
Dat is toch standaard voor dat veld?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo en na twee dagen op duinrell te hebben mogen vertoeven voor een training nu weer lekker terug in mooi Groningen.
Iemand al wezen kijken op het ebbingekwartier, zo heet dat toch??, waar 538 staat.
Ik fietste er eventjes langs, maar een groot veld met heel weinig mensen....
ze staan op de geote marktquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo en na twee dagen op duinrell te hebben mogen vertoeven voor een training nu weer lekker terug in mooi Groningen.
Iemand al wezen kijken op het ebbingekwartier, zo heet dat toch??, waar 538 staat.
Ik fietste er eventjes langs, maar een groot veld met heel weinig mensen....
Dus op het Ebbingekwarteir hebben ze voor de kat z'n kut schermen neer gezet, en een podium, en speakers?quote:
marco borsato vanavond?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus op het Ebbingekwarteir hebben ze voor de kat z'n kut schermen neer gezet, en een podium, en speakers?
ze zamelen geld in voor Warchildquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
En wat moet 538 in de stad? Moet vanmiddag nog naar de stad en heb geen zin om in de bus te zitten met al die josti's
ga dan op de fiets luiwammesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
En wat moet 538 in de stad? Moet vanmiddag nog naar de stad en heb geen zin om in de bus te zitten met al die josti's
Dan loop ik nog lieverquote:
owja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Dan loop ik nog liever
Maar ik ben nou niet bepaald fit he, moet zo ook al naar de dokter lopen omdat er geen bus daar langs gaat
als je met de bus blijft gaan wordt je dat ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Dan loop ik nog liever
Maar ik ben nou niet bepaald fit he, moet zo ook al naar de dokter lopen omdat er geen bus daar langs gaat
Ik mag nu weer allemaal hart en bloed onderzoeken laten doen, dus aanstellerij is het echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je met de bus blijft gaan wordt je dat ook niet
of heb je serieus fysiek, onbehandelbaar leed?
oke. Ja, dan is het lullig. Regel een brommer of spartamet danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik mag nu weer allemaal hart en bloed onderzoeken laten doen, dus aanstellerij is het echt niet hoor
thanksquote:
Gefeliciteerd. Goede presentator ook wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens... dat het geluk aan jouw kant staat?
Vanmiddag gewoon totaal onwetend een prijs gewonnen.
Blijkbaar had de facebook pagina van www.facebook.com/Onlinedorproden een verloting onder al haar volgers georganiseerd die totaal aan mij voorbij is gegaan. Je kan nou eenmaal niet alles in de gaten houden wel?
Kan je zeggen dat dit echt wel even heel heel erg goed uitkomt, wou het vanmiddag nadat ik was getipt ook even niet geloven totdat ik het zelf had gezien.
Goed genoeg, wat zijn jullie plannen voor het weekend?
De spar heft alleen listirine a 6 euro per fles, etos mondwater is baasquote:Op zondag 24 maart 2013 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
lijkt me niet. Dus je moet het doen met de drogisterijartikelen die je in de supermarkt kunt krijgen
Zo'n beetje allemaalquote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er nou al meer supermarkten open op zondag dan die vreselijke jumbo Euroborg ?
mondwater gebruikenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
De spar heft alleen listirine a 6 euro per fles, etos mondwater is baas
Heb net een nieuwe lippiercing dus dan kan je mond extra schoonmaken geen kwaadquote:
Uit de wind in het zonnetje was het best lekkerquote:
Prima winkel voor de zondagquote:Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Catch22- het volgende:
Er was geen hond bij de ah hoogkerk vanmiddag, vond ik toch apart
sowieso wel prima vind ik. Wat wil je meer in een winkel?quote:
Deze is primaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sowieso wel prima vind ik. Wat wil je meer in een winkel?
Kwam eerder wel eens bij ah floresplein, maar deze is nog iets groter volgens mij
dik doun ja met oe risottoquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deze is prima
Maar tot een tijd geleden hadden ze nog geen risottorijst bijvoorbeeld!
Word ik zat van op den duurquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dik doun ja met oe risotto
Wat is der mis met eerdappels?
keertje koken, keertje bakken, keer friturenquote:
Klopt, heb nog even met mijn hoofd in de zon gelegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef S-RS het volgende:
[..]
Uit de wind in het zonnetje was het best lekker
Maar het mag wel wat warmer inderdaad. Weg jas, en hoi terrasjes en vrolijke mensen
kom maar een keer bij ons zonnen. Breng ik je mojitosquote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, heb nog even met mijn hoofd in de zon gelegen.
Maar inderdaad. Heerlijk.
Grote tuin/balkon? Dus ik lig heerlijk te relaxen en jij doet alles wat ik wil.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kom maar een keer bij ons zonnen. Breng ik je mojitos
50x6 groot genoeg?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Grote tuin/balkon? Dus ik lig heerlijk te relaxen en jij doet alles wat ik wil.
Ja Bibliotheek Groningen is om 10 uur open, en de UB vast ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er een bibliotheek in groningen op maandag om 10;00 al open?
http://www.mijneigenbibli(...)ibliotheken/centralequote:Op maandag 25 maart 2013 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja Bibliotheek Groningen is om 10 uur open, en de UB vast ook.
boohoo. Kweek wat discipline en werk thuisquote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
verdorie, ik wil gewoon in een rustige omgeving zitten waarom is dat zo lastig
Of ga ergens in het stadspark zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
boohoo. Kweek wat discipline en werk thuis
ja, dan kan je 20 minuten leren voor je out gaat van de kou.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Of ga ergens in het stadspark zittenlekker rustig op het moment
Nou nou als je uit de wind zit moet dat toch wel meevallen? zonnetje is anders erg warm!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja, dan kan je 20 minuten leren voor je out gaat van de kou.
gelukkig vanochtend maar 4 ipv 20 minuten fietsen. Kan precies 1 peukie roken van huis naar werk op de fiets
denk het wel ja, in de wind is het vies koudquote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nou nou als je uit de wind zit moet dat toch wel meevallen? zonnetje is anders erg warm!
Weet er alles van, mocht zaterdag meerdere keren 10KM fietsen met zowel op heen als terug weg wind tegen!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk het wel ja, in de wind is het vies koud
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:22 schreef Catch22- het volgende:
boohoo. Kweek wat discipline en werk thuis
Überhaupt dat soort zaken. Ook echt 70 euro betalen voor je paspoort die dan vervolgens wel beschikking van de staat blijft, en als je hem kwijt raakt betaal je nog even 30 euro boete.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:53 schreef MaxMark het volgende:
¤64,50 voor het verlengen van je rijbewijs in Groningen. Wat schofterig duur
ik weet het. Ik heb vorig jaar toen ik de mijne moest laten verlengen een eurootje minder gelapt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:53 schreef MaxMark het volgende:
oh ja, mijn paspoort moet dit jaar verlengd worden ...quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Überhaupt dat soort zaken. Ook echt 70 euro betalen voor je paspoort die dan vervolgens wel beschikking van de staat blijft, en als je hem kwijt raakt betaal je nog even 30 euro boete.
quote:Ook de toezegging van minister Schultz van Infrastructuur en Milieu in het daarop volgende kabinet Rutte I om een rijbewijs per juli 2012 niet meer te laten kosten dan 37,05 euro, werd niet ingelost. En de nieuwe logische datum om het maximumtarief een feit te maken, 1 januari 2013, wordt ook niet gehaald.
Mijn ID ook weer over drie maanden: ¤ 41,90quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh ja, mijn paspoort moet dit jaar verlengd worden ...
gaat bij mijn weten op 1 oktober in, dus ik overweeg om mijn paspoort te laten verlopen en dan pas in oktober een verlenging aan te vragenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn ID ook weer over drie maanden: ¤ 41,90
Ze wilden de geldigheid van die dingen toch verlengen?
achja, als ik zie hoe hard ik word genomen door de staat op maandelijkse basis, is die 30 cent per maand aan papierwerk ook de moeite niet om me druk over te makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Überhaupt dat soort zaken. Ook echt 70 euro betalen voor je paspoort die dan vervolgens wel beschikking van de staat blijft, en als je hem kwijt raakt betaal je nog even 30 euro boete.
Nog 4,5 jaar en ik mag weer kromliggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:53 schreef MaxMark het volgende:
Duitsers die een dagje eerder al komen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef Renesite het volgende:
Wrom is t zo druk bij t Julianaplein heute maintenaint
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:20 schreef irisdepieruz het volgende:
Coop Lubbers is op zondag open whoeoe! Goed idee van ze, superdruk op zondagen.
wie bende gij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:20 schreef irisdepieruz het volgende:
Coop Lubbers is op zondag open whoeoe! Goed idee van ze, superdruk op zondagen.
Volgens mij is het Iris.quote:
Nee, maar het viel me op dat ik je niet kendequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef irisdepieruz het volgende:
Haha dat klopt
Uhm... is het gebruikelijk je voor te stellen hier? :$ (I'm a newby)
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef irisdepieruz het volgende:
Haha dat klopt
Uhm... is het gebruikelijk je voor te stellen hier? :$ (I'm a newby)
Korte introductie is altijd leuk. NAW-gegevens, Sofinummer, foto's en burgerlijke staat worden zeer op prijs gesteldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me op dat ik je niet kende
Welkomquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:15 schreef irisdepieruz het volgende:
hahaha en bankrekening en pincode ook zeker?
De term chimeid ken ik niet...
Nou komtie...
Hoi, ik ben dus Iris, woon in de stad Groningen op kamers bij stadspark, studente master bedrijfskunde, 22 jaar
Niet cool.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:46 schreef Catch22- het volgende:
Zegt geversduin je iets iris?
Want dan ben je makkelijk te vinden
neehoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:25 schreef irisdepieruz het volgende:
Geversduin de camping? Zegt me niks...
Ojee, moet ik er betrouwbaar uitzien om geaccepteerd te worden? Of bedoel je foto's van het prachtige Groningen![]()
Yup maar 0 uren contracten schieten ook niet echt op!quote:
Geen idee, het merendeel zit ik 60km zuidelijker.quote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef S-RS het volgende:
Wie weet was die het wel echt
Lekker weertje hier trouwens, in Groningen ook of kan ik morgen weer mooie wolken bewonderen?
Ja, dikke sweater is voldoende om buiten te zijnquote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef S-RS het volgende:
Wie weet was die het wel echt
Lekker weertje hier trouwens, in Groningen ook of kan ik morgen weer mooie wolken bewonderen?
Met op de site gekeken, als het goed is zijn ze gewoon open. Ik ga het in ieder geval wel proberen.quote:
Je bedoelt je werk in H'veen? Daar stikt het van de tokkies, verschrikkelijk dorpquote:Op maandag 1 april 2013 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, het merendeel zit ik 60km zuidelijker.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, dikke sweater is voldoende om buiten te zijn
Ze zijn dichtquote:Op maandag 1 april 2013 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met op de site gekeken, als het goed is zijn ze gewoon open. Ik ga het in ieder geval wel proberen.
Ik ben niet echt uitgegaan. Ging uiteten en naar een voorstelling en daarna geen zin meer om uit te gaanquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En, had je donderdagnacht nog 2 meisjes met konijnenoortjes zien rondhuppelen
Je moet er maar zin in hebben.quote:
Super.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:25 schreef Catch22- het volgende:
Leuk he, een eigen huis
Wij zijn inmiddels bijna klaar. Nog een paar kleine dingen, maar dat hou je toch met een eigen huis
quote:
Ik bedoelde super op het eigen huis haha.quote:
Paar verfklusjes, fonteintje + wasbak plaatsen bij het nieuwe toilet boven. Alles is verder klaar. Wij hebben een vaatwasser gelukkig, wat een genot.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde super op het eigen huis haha.
Wat moet je allemaal nog doen? Wij eigenlijk alleen nog de keuken ombouwen zodat er een afwasmachine in kan. Maar dat kan ook wel wachten.
met 1 buur wel, de andere is er nooitquote:
Awquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben niet echt uitgegaan. Ging uiteten en naar een voorstelling en daarna geen zin meer om uit te gaan. Hoe was het?
Ohjee, charmeur.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:11 schreef Catch22- het volgende:
Jou tegenkomen is tot op heden t mooiste moment uit mijn libi
Oceans mayn?!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Awik wou wel even een beschonken ziba tegenkomen.
Ja was tof! wel echt enorm drukvoor de oceans stond de rij voorbij dat touristenwinkeltje. Echt belachelijk.
wil. Niet. Over. Praten.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:57 schreef irisdepieruz het volgende:
Wat een lekker zonnetje he! In de rest van het land schijnt het bewolkt te zijn hehe
Gaat prima! En met jou? en met de stagiair? Haha vraag me wel af hoe je het voor elkaar krijgt.... hahaquote:Hoe gaat het met je?.
Wil je praten over het feit dat je het er niet over wilt hebben?quote:wil. Niet. Over. Praten.
Het is een bijzonder kind mien, en dat is 't.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:00 schreef irisdepieruz het volgende:
Gaat prima! En met jou? en met de stagiair? Haha vraag me wel af hoe je het voor elkaar krijgt....
dat kan niet anders, want uit je doppen kijken is kennelijk niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 4 april 2013 10:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is een bijzonder kind mien, en dat is 't.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |