SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Aaah, gezelligquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Niet. Dat doet mijn vriendin![]()
Straks appie en lidl hoogkerk gok ik, nu gaat ze naar de jumbo en aldi beren en ah floresplein geloof ik.
Ik doe altijd de marktboodschappen
je hebt geen reet in die hoek. Da's jammer. Bij de tuinland zou een winkel niet misstaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Veel keus heb je ook niet toch? Denk dat stad en hoogkerk qua afstand niets uitmaken
klopt.Een jumbo daar aan de overkant zou prima kunnen. Is genoeg ruimtequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
je hebt geen reet in die hoek. Da's jammer. Bij de tuinland zou een winkel niet misstaan.
Lidl Hoogkerk is soms echt belachelijk druk op zaterdag. Ga daar altijd heen en de Poeisz in Hoogkerk voor alles wat ze niet bij de Lidl hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Catch22- het volgende:
Niet. Dat doet mijn vriendin![]()
Straks appie en lidl hoogkerk gok ik, nu gaat ze naar de jumbo en aldi beren en ah floresplein geloof ik.
Ik doe altijd de marktboodschappen
ze doet altijd op maandag boodschappen want dan is ze vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Lidl Hoogkerk is soms echt belachelijk druk op zaterdag. Ga daar altijd heen en de Poeisz in Hoogkerk voor alles wat ze niet bij de Lidl hebben.
Daar rij ik ook meestal heen. Of AH en Aldi in Vinky.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
AH en Lidl Selwerd op zaterdagochtend zijn prima. En gratis parkeren!
Bevalt prima hoor.quote:
Wij werken beide doordeweeks en doe dus daarom op de zaterdag alle boodschappen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze doet altijd op maandag boodschappen want dan is ze vrij
Mijn vriendin werkt onder de overheid CAO dús is 1 dag in de week vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Wij werken beide doordeweeks en doe dus daarom op de zaterdag alle boodschappen.
Hij zit bij mij bijna op de hoek, heeft bijna niks etcetcetcetcquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Bevalt prima hoor.
[..]
Wij werken beide doordeweeks en doe dus daarom op de zaterdag alle boodschappen.
ik was al drie keer verliefd in t stadspark toen ik naar huis fietstequote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd zoveel mooie mensen in Groningen
Normaal zou ik het probleem niet zien maar snap je probleem wel vanaf de lente tot aan het eind van de zomerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Catch22- het volgende:
Ga ik wel missen.. Mijn dagelijkse fietstocht gaat van 12 naar 2.5 km
nou, de beweging is ook wel goed voor me. Was net zo goed aan t afvallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Normaal zou ik het probleem niet zien maar snap je probleem wel vanaf de lente tot aan het eind van de zomer
Vrouwen houden toch van stevige mannen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou, de beweging is ook wel goed voor me. Was net zo goed aan t afvallen
haha, er is een grens. Een horecaspoiler hoeft ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch van stevige mannen?maar je kunt natuurlijk altijd gewoon omfietsen
en binnenkort weer op de fiets achter snoek aan
Nee dat hebben we gemerktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haha, er is een grens. Een horecaspoiler hoeft ook weer niet.
Maar idd, hele dagen vissen helpen ool wel. En voor mijnlol fietsen doe ik niet zo snel
Ik denk aardig wat, al ga ik toch liever naar de jumbo aangezien ze daar heerlijke broodjes beenham voor 1,50 hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel omzet de Jumbo misloopt nu praktisch elke supermarkt op zondag open is.
behoorlijk wat in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel omzet de Jumbo misloopt nu praktisch elke supermarkt op zondag open is.
weet ik wel zeker. De mensen gaan nu niet meer de halve stad doorkarren naar de Jumbo maar zoeken nu de supermarkt in de buurt weer opquote:
dan nog is de euroborg groter, kan een reden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet ik wel zeker. De mensen gaan nu niet meer de halve stad doorkarren naar de Jumbo maar zoeken nu de supermarkt in de buurt weer op
we hebben in Haren kunnen zien waar de hooligans toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Renesite het volgende:
Of in je FC Groningen shirtje wilt hooligannen
die bij de Korreweg was toch ook al regelmatig op zondag open?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef MaxMark het volgende:
Er zijn nog twee andere Jumbo's in de stad, die zullen vast wel wat van het verlies van de Euroborg opvangen.
Geen idee, eigenlijk. Ik kom alleen maar aan de Wilhelminakade, voormalige Super de Boer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die bij de Korreweg was toch ook al regelmatig op zondag open?
Doorgeslagen verwende pubers bedoel je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we hebben in Haren kunnen zien waar de hooligans toe in staat zijn.
en natuurlijk zaten die al weer thuis toen anderen nog vrolijk door relden.
die hebben de meeste schade aangericht ja, maar het vuurtje is bij mijn weten opgestookt door wat hooligans.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doorgeslagen verwende pubers bedoel je.
Als je kijkt naar de engelse hooligans dan hebben we hier niks te klagenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we hebben in Haren kunnen zien waar de hooligans toe in staat zijn.
en natuurlijk zaten die al weer thuis toen anderen nog vrolijk door relden.
In wat voor achterbuurt woon jij in godensnaam?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Er is weeer eens een matpartij aan de gang bij m,n buurman
ik denk dat je bij de eerste wegloopt om daarna bij de tweede van een koude kermis thuis te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Vrijdag naar de dokter en een piercing laten zetten, geen idee wat ik enger vind
Oosterpark natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef cerror het volgende:
[..]
In wat voor achterbuurt woon jij in godensnaam?
Ik ga nooit naar de dokter, en die ene keer dat ik ga mag ik door naar het ziekenhuis dus ga echt alleen als ik denk dat er iets isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat je bij de eerste wegloopt om daarna bij de tweede van een koude kermis thuis te komen
Onzin, er waren geen hooligans. Check Cohen-rapport maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hebben de meeste schade aangericht ja, maar het vuurtje is bij mijn weten opgestookt door wat hooligans.
en wat nu als Cohen het mis heeft, zoals ik in verschillende media heb gehoord?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Onzin, er waren geen hooligans. Check Cohen-rapport maar.
Neuh, lippiercingquote:
Die media hebben het allemaal over genomen van één journalist, die meende paar hooligans gezien te hebben. Die zijn daarna echter nimmer meer gesignaleerd. Politieonderzoek vlak na en veel later na de rellen hebben dat ook duidelijk gemaakt. Net zo min dat er een bus met Feyenoord hooligans onderweg geweest zou zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en wat nu als Cohen het mis heeft, zoals ik in verschillende media heb gehoord?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Neuh, lippiercing
Geen naald bij mijn zaakje
Niet iedereen straalt z'n geaardheid uit zonder er wat voor te doenquote:
Ja, alleen wat een sneue piercing vind ik datquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Niet iedereen straalt z'n geaardheid uit zonder er wat voor te doen
Maar mij zal zo'n piercing ook gewoon heel goed staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, alleen wat een sneue piercing vind ik dat
Daarnaast straal ik het ook heus niet uit bij de eerste ontmoeting. Joe.
toch zou het mij niet verbazen als het wel zo zou zijn geweest. Zeg maar even langskomen en meteen weer weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die media hebben het allemaal over genomen van één journalist, die meende paar hooligans gezien te hebben. Die zijn daarna echter nimmer meer gesignaleerd. Politieonderzoek vlak na en veel later na de rellen hebben dat ook duidelijk gemaakt.
dat is sowieso iets wat wel erg onlogisch geweest zou zijnquote:Net zo min dat er een bus met Feyenoord hooligans onderweg geweest zou zijn.
Lekker toch zo'n beer die je in tweeën splijt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Van de week ook maar eens laten kraken bij de fysio, ik begin volgens mij steeds krommer te lopen
Maar die gozer is echt een beer van een vent en ben altijd weer bang dat ie me zo in 2en breekt
ik wou t niet zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lekker toch zo'n beer die je in tweeën splijt?
Met Pasen heb je nog wél kans om in de Jumboborg met tachtig man in de rij te staan, lachen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan nog is de euroborg groter, kan een reden zijn.
Ik ben er 2x noodgedwongen geweest op zondag, wat een teringzooitje daar dan zeg. Doe je niet voor je lol (tenzij je masochistisch bent aangelegd)
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik was al drie keer verliefd in t stadspark toen ik naar huis fietste
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben tijdens een gemiddelde fietstocht ook meerdere keren verliefd.
Sorryquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens ben ik ook altijd bang, als iemand mij lang aanstaart in het OV, dat het een van jullie is.
Dat ben ik vrijwel altijd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tevens ben ik ook altijd bang, als iemand mij lang aanstaart in het OV, dat het een van jullie is.
sws swa swsquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:03 schreef Catch22- het volgende:
als iemand me loert wil ik sws gelijk djoeke
Ik heb daar met kerst serieus bijna 2 uur in de rij gestaan, braken ook vechtpartijtjes uit enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij was ik er eens met kerst ofzo, stond tot voorbij die vriezers
Straks een nieuwe grote vriezer en veel bergruimte, dus genoeg vreten in voorraad om geen noodboodschappen meer te hoeven doen
Je kan mij wel erkennen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoezo de fuck ga je ook met kerst naar een supermarkt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik heb daar met kerst serieus bijna 2 uur in de rij gestaan, braken ook vechtpartijtjes uit enzo
Omdat mensen met 2e kerstdag ook naar de fucking IKEA gaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo de fuck ga je ook met kerst naar een supermarkt.
ik erken je nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan mij wel erkennen tegenwoordig.
Ik kom jou moeilijk vaak tegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan mij wel erkennen tegenwoordig.
pareltje van een artikel weer met woorden als geramtquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Lekker dan
http://112groningen.nl/Gr(...)alkon-in-stedum.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |