Dat is Peter heul niequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:25 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Dank je wel voor een klein kwartiertje hardop lachen!quote:
Misschien om vast te wennenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond "Marley" op Nederland 3. Of moet ik NPO-3 zeggen?
Ik vond het ook wel weer eens leuk om hem te zien. Door de herhalingen op Comedy Central van de Amerikaanse Office was ik bijna vergeten dat David Brent nog veel onuitstaanbaander(derder) was dan Michael Scott.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel voor een klein kwartiertje hardop lachen!
Die clip en die lyrics zijn master!
Ik heb Roseanne nooit gekeken kan dus ook niet vergelijken. Maar ik ga wel ff naar Aafje kijken vanavond, kijken wat het is!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb Annet Malherbe hoog zitten maar Roseanne was zó goed, dat kan haast alleen maar tegenvallen.
daarna meteen de Zwarte Lijstquote:
Ned 2 is nu veel interessanterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Toverheks het volgende:
Ned. 1 om 21.45 Golden Oldies, ook leuk prog.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:49 schreef sherardia het volgende:
TT klopt niet helemaal, filmtitel is gewijzigd in Gehaaid
Moordplan is een boek van Laura Caldwell.
Ohh dat is echt leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Toverheks het volgende:
Ned. 1 om 21.45 Golden Oldies, ook leuk prog.
Zijn er niet al beelden beschikbaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:53 schreef gomi het volgende:
minimaal een gouden kalf of 5 toch?
een oscar zie ik ook nog wel in de verte
Dan wil ik de raap wel zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn er niet al beelden beschikbaar?
Ik wil de scène wel zien waarin kunstzinnige Linda en beroepsfotografe Diane samen de rapen gaar maken!
hmm als je dat zo stelt zie ik wel mogelijkheden tot een mooie kunstzinnige scene.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn er niet al beelden beschikbaar?
Ik wil de scène wel zien waarin kunstzinnige Linda en beroepsfotografe Diane samen de rapen gaar maken!
Die fotografe woont op een van de bovenste verdiepingen van een flat. Ik zie iemand naar beneden vallen ...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:59 schreef gomi het volgende:
hmm als je dat zo stelt zie ik wel mogelijkheden tot een mooie kunstzinnige scene.
Die voegen we ook toe aan het 'nog te doen' lijstjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het personage Diana de Graaf wel triggering...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar daarvoor wel eerst nog wat functioneel naakt hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die fotografe woont op een van de bovenste verdiepingen van een flat. Ik zie iemand naar beneden vallen ...
En dan leven die twee kunstdames nog lang en gelukkig. Ergens op de Bahama's met de miljoenen van Peter.
Uiteraard. Het blijft een Hollandse film. Ik zie wel een nieuwe Turks Fruit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef gomi het volgende:
maar daarvoor wel eerst nog wat functioneel naakt he
gewoon peter, hij wordt zo groot dat een achternaam niet nodig is, peter is gewoon peter.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Het blijft een Hollandse film. Ik zie wel een nieuwe Turks Fruit.
Hollywood, here Peter comes!
Moet-ie wel een andere achternaam verzinnen. Nuninga wordt 'm daar niet.
Wat een vooruitzicht.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die fotografe woont op een van de bovenste verdiepingen van een flat. Ik zie iemand naar beneden vallen ...
En dan leven die twee kunstdames nog lang en gelukkig. Ergens op de Bahama's met de miljoenen van Peter.
Peter Nun. Klinkt als een clockquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Het blijft een Hollandse film. Ik zie wel een nieuwe Turks Fruit.
Hollywood, here Peter comes!
Moet-ie wel een andere achternaam verzinnen. Nuninga wordt 'm daar niet.
Volgens mij is die Opa inmiddels overledenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef gomi het volgende:
Ervaring van Henri van Heusden
filmproducent
Filmgroep Het Motief Nijmegen
2000 – 2012 (12 jaar)
aannemer, nu filmproducent
Zelfstandige
juni 1959 – juni 1998 (39 jaar 1 maand) Malden
Vanaf 2004 producent van speelfilms, o.a. Opa, Nijmegen Herrijst, 't Boerke van Winssen. In productie de film: Het Magisch Boek der Kristallen en de thriller: Gehaaid
wss 2 uit dat lijstje?
nijmegen herrijst iig, en dan dus nog 1
als ik t zo lees idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is die Opa inmiddels overleden
Vandaag 7 maart 2013 het droevige bericht ontvangen dat "onze Opa Bert" is overleden. Na zijn schitterende optreden in de films "Opa" en "Nijmegen Herrijst" zou hij ook de rol spelen van de Opa van Chris. Hij zou dus ook mee doen aan gehaaid zo te lezen?
quote:
oh niet gezien me arabiertje ligt er net in, we hadden het gesjellig met zijn 2e boekje lezenquote:
Kijk eens aan dat is nog eens aardigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hoi jij mag Michiel zeggen hoor.
Ja een ding tegelijk, kleinkind is belangrijker!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh niet gezien me arabiertje ligt er net in, we hadden het gesjellig met zijn 2e boekje lezen
en toen zag ze Paul de L in nonnenpak, ze kwam niet meer bij zij zwaaien, dus denk ze wordt later Nonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja een ding tegelijk, kleinkind is belangrijker!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en toen zag ze Paul de L in nonnenpak, ze kwam niet meer bij zij zwaaien, dus denk ze wordt later Non
Ja zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze wordt nonleuk voor andere opa en oma
ga ik morgen kijken, en daarna komt de zwarte lijst he BendeB....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Docu over m'n grote vriend Bobbie M. op 3
Ga morgen op gemist terug kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef BendeBielzen het volgende:
De zwarte lijst???quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik morgen kijken, en daarna komt de zwarte lijst he BendeB....
ja oude soulmusic heb het in dit topic al gepost ff terug scrollenquote:
ook ff kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oude soulmusic heb het in dit topic al gepost ff terug scrollen
Genietenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Zo mooi en waar ook wat die halfzus van hem zei. Niet geaccepteerd door de Marley familie maar wel degene die de naam Marley bekend heeft gemaakt.quote:
Ik wil wel een "echte" Jamaicaanse weed roken, het zijn doorgewinterde blowers maar zien er knetterstoned uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Je krijgt er gewoon trek in een jointje van
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dat niet meer nodig, heb genoeg geblowd. Mijn hersens werken al anders zonder ganja.
Ik heb het ook niet nodig, maar een white widow zou wel bij passen bij dit programmaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dat niet meer nodig, heb genoeg geblowd. Mijn hersens werken al anders zonder ganja.
Same herequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is nooit meer overtroffen.quote:
Best jammer voor je, zou onvergetelijk zijn geweest!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Op 23 juni 1980 trad Bob Marley op in Ahoy in Rotterdam. Vanuit mijn school gingen ze daar onder begeleiding van een paar leraren naartoe. Ik mocht niet mee van mijn ouders
Sloan!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Op 23 juni 1980 trad Bob Marley op in Ahoy in Rotterdam. Vanuit mijn school gingen ze daar onder begeleiding van een paar leraren naartoe. Ik mocht niet mee van mijn ouders
Heb het laatste stuk gekeken, morgen even helemaal kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
echt jammer. ja had Bob Marley ook wel eens in het echt willen zien optreden
Ik had Pipi, Jan, Jans én de kinderen er graag voor willen missen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef tonja het volgende:
(het kan altijd erger, ik mocht geen Pipi Langkous kijken en geen Jan Jans en de Kinderen lezen)
Dat snap ik, maar je snapt toch wel dat na Pipi en Jan Jans een popconcert helemaal uit den boze wasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Pipi, Jan, Jans én de kinderen er graag voor willen missen.
Ben jij zo streng opgevoed?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je snapt toch wel dat na Pipi en Jan Jans een popconcert helemaal uit den boze was
Is trouwens helemaal goedgekomen hoor, ik luisterde gewoon niet zo heel erg naar mjn ouders.
Ik ben nooit verder gekomen dan een keer of 8 de film van het concert te bekijken in Antibes op een vakante baantje na mijn eindexamen. ( niet dat er veel anders speeldequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ze bedoelden het goed hoor, alleen was de logica van de regels ver te zoeken. Het was bijvoorbeeld streng verboden om met je ellebogen op tafel te zitten. Echter als mijn pa iets op voelde borrelen, onder of bovenquote:
We worden verwend vanavondquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Pullup let je op, hij komt ook langs..........
op die manierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ze bedoelden het goed hoor, alleen was de logica van de regels ver te zoeken. Het was bijvoorbeeld streng verboden om met je ellebogen op tafel te zitten. Echter als mijn pa iets op voelde borrelen, onder of bovenof er zat iets niet goed met zijn kunstgebit, was hij niet te beroerd om dat ongemak aan tafel te verhelpen zeg maar
zag Adele net, vind haar werelds maar niet in de zwarte lijstquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag Adele net, vind haar werelds maar niet in de zwarte lijst
hoe heet hij nou Schrutz, de laatste van Giel die heerlijke oude soul zingt komt ook een doc. bij Uur van de wolf over hem hoor ik netquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Giel Beelen houdt tegenwoordig ook van jes, euh jazz. En Sylvana houdt zoveel van zwarte muziek dat haar favoriete band Duran Duran is. Radio 6 in een notendop.
oh ja kon niet meer op de naam komen, leuk een doc ook van hemquote:
neeeeeee cody komt nuquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef pullup het volgende:
Een hipster in de zwarte lijstIk kap er mee.
Ik ben niet die gast met die helmquote:
leuk, en hij heeft de zelfde gelaatst trekken als Marvin had als ie zingtquote:
hoop dat BQ het terug kan zien op uitzending gemist, komen veel toeters jazz in voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef pullup het volgende:
Mooi
Ik hoop voor jullie dat de rest ook de moeite waard is, leuk programma
ben je nu in eens weer cool met BQ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dat BQ het terug kan zien op uitzending gemist, komen veel toeters jazz in voor.
Ik haak zo af, het sausje is me te hip. Doet me denken aan The Northsea Jazzclub waar de liefhebbers tijdens het concert achteraan in de zaal bij de bar mogen staan en de rest van de zaal gereserveerd is voor de mensen die daar het diner gebruikt hebben en, hoe dansbaar de muziek ook is, het liefst de hele avond aan hun tafeltje blijven zitten praten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef pullup het volgende:
Mooi
Ik hoop voor jullie dat de rest ook de moeite waard is, leuk programma
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:49 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
ben je nu in eens weer cool met BQ?
Oh wacht... das wel lief.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee maar als ze terug leest weet ze dat ze ff uitzending gemist moet kijken, ik weet dat BQ erg op jazz is, dus dat Michiel
Hoef je niet direct met diequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee maar als ze terug leest weet ze dat ze ff uitzending gemist moet kijken, ik weet dat BQ erg op jazz is, dus dat Michiel
heeft niks met lief te maken Michiel, meer omdat ik weet dat ze erg veel van Jazz houd, en ja ik klik vaak de jtoepjes aan die BQ en andere posten zo heb ik ook cody en Charles b leren kennen.quote:
Tof voor je, we leren elke dag weer.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft niks met lief te maken Michiel, meer omdat ik weet dat ze erg veel van Jazz houd, en ja ik klik vaak de jtoepjes aan die BQ en andere posten zo heb ik ook cody en Charles b leren kennen.
Ik ben ineens met liefde vervuldquote:Op zondag 17 maart 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft niks met lief te maken Michiel, meer omdat ik weet dat ze erg veel van Jazz houd, en ja ik klik vaak de jtoepjes aan die BQ en andere posten zo heb ik ook cody en Charles b leren kennen.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het publiek moest erg lachen toen Snoop vertelde dat de G-Funk voortkwam uit de P-Funk. Apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Hij zou er nog wel op komen geloof ik. je hebt wel wat gemist want dit was erg boeiend, maar dat heb je aan dat laatste uur wel kunnen zien.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef Poezewoes het volgende:
Jammer dat documantaire over Bob Marley, niet bij gemiste programma's staat.![]()
Had het vandaag terug willen zien, heb wel laatste uur gekeken!
Dat programma zou nog wat kunnen worden als ze de accentjes iets anders leggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Vond de zwarte lijst waardeloos weinig muziek veel geklets, jammer!!
Heb wel gelachen bij de golden oldies, schitterend die ouwe mensjes die zo fanatiek meewerken. Heerlijk om te zien dat mensen van die leeftijd nog zo in het leven staan.
Ik blijf het volgen en zie wel, blijf het gewoon schitterend vinden hoe die oudjes hier aan mee doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat programma zou nog wat kunnen worden als ze de accentjes iets anders leggen.
Ik bedoelde eigenlijk dat anderequote:Op zondag 17 maart 2013 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf het volgen en zie wel, blijf het gewoon schitterend vinden hoe die oudjes hier aan mee doen.
Oeps ha ha haquote:Op zondag 17 maart 2013 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat andere
Golden oldies heb ik niet gezien dus ik weet niet precies waar dat over gaat.
Zou dat het zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 09:27 schreef pullup het volgende:
Vandaag de head of the river bij het roeien![]()
Een wedstrijd waarbij de Rotterdamse ploegen altijd verrassend hard varen, waarschijnlijk omdat ze zo snel mogelijk Amsterdam uit mogen roeien.
Of uit willen roeien, die denken wegwezen hierquote:Op zondag 17 maart 2013 09:27 schreef pullup het volgende:
Vandaag de head of the river bij het roeien![]()
Een wedstrijd waarbij de Rotterdamse ploegen altijd verrassend hard varen, waarschijnlijk omdat ze zo snel mogelijk Amsterdam uit mogen roeien.
quote:
Ziggy Marley zijn zoon had ook een hitje Tomorrow People , maar je hoort niks meer van hem! Mijn collega's zongen de maladieven, als het nummer op de radio kwam, zei ik dat zingt hij helemaal niet!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef pullup het volgende:
Bob was natuurlijk de absolute piek maar er liep een korte tijd op dat kleine eiland ook zoveel vergeten talent rond.
Valt wel mee hoor Poezenwoest, in 2010 kreeg hij nog een Grammy voor het album Family Time. Ik weet niet hoe oud je kleinkind(eren) zijn, maar het was dus de Grammy voor "Best Musical Album for Children" Kijk maar eens;quote:Op zondag 17 maart 2013 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
Ziggy Marley zijn zoon had ook een hitje Tomorrow People , maar je hoort niks meer van hem! Mijn collega's zongen de maladieven, als het nummer op de radio kwam, zei ik dat zingt hij helemaal niet!
Geinig liedje, mijn kleinkids zijn al wat ouderquote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Poezenwoest, in 2010 kreeg hij nog een Grammy voor het album Family Time. Ik weet niet hoe oud je kleinkind(eren) zijn, maar het was dus de Grammy voor "Best Musical Album for Children" Kijk maar eens;
![]()
Alleen de clip is al de moeite waard om te kijken, lekker deuntjequote:
Nee heksie had ik ook al gemerktquote:Op zondag 17 maart 2013 12:02 schreef Toverheks het volgende:
wat is dat nou voor onzin, staat de doc. van Bob Marley nergens
1,4 miljoen kijkers dus het was kennelijk wel héél leuk. Jij ziet dat gewoon verkeerd. Ik ook trouwens.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:30 schreef Copycat het volgende:
Mijn televisie had het al voorzien en weigerde Aaf op te nemen. Heb even wat clipjes op XL gekeken ... Mijn God, wat een houterig, overgeacteerd niet grappig drama.
Geloofwaardig ook dat dit blue collar gezin in een kast van een huis, met een loei van een keuken, lijkt te wonen. En dat de dochters zo bekakt praten. En een negerin met zo'n vette Surinaams tongval dat ik er bijna Wendy van Dijk in zie. En die deed een Antilliaanse na. Kenjenagaan.
1,4 miljoen kijkers can't be wrong! Die nieuwe quiz met falende app van Linda zat er toch voor? Ook weer samen met Jeroen - one dimensional - van Koningsbrugge trouwens?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
1,4 miljoen kijkers dus het was kennelijk wel héél leuk. Jij ziet dat gewoon verkeerd. Ik ook trouwens.
Dat had ik mijn hd dus beter kunnen laten opnemen? Dat had-ie vast en zeker niet geweigerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
En Bob Marley heeft er sinds gisteren weer een hoop nieuwe fans bij. Hij was trending topic op Twitter in Nederland, allemaal 14 en 15-jarigen die hem ontdekt hebben.
The Legend lives onquote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
En Bob Marley heeft er sinds gisteren weer een hoop nieuwe fans bij. Hij was trending topic op Twitter in Nederland, allemaal 14 en 15-jarigen die hem ontdekt hebben.
Bijna 1,5, zie ik nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
1,4 miljoen kijkers can't be wrong! Die nieuwe quiz met falende app van Linda zat er toch voor? Ook weer samen met Jeroen - one dimensional - van Koningsbrugge trouwens?
Was zeker de moeite waard.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ik mijn hd dus beter kunnen laten opnemen? Dat had-ie vast en zeker niet geweigerd.
Dat doet geen enkele andere artiest hem na. Niet in deze mate in ieder geval.quote:
Wat is ze afgevallen he Juffrouw Janniequote:Op zondag 17 maart 2013 11:30 schreef Copycat het volgende:
Mijn televisie had het al voorzien en weigerde Aaf op te nemen. Heb even wat clipjes op XL gekeken ... Mijn God, wat een houterig, overgeacteerd niet grappig drama.
Geloofwaardig ook dat dit blue collar gezin in een kast van een huis, met een loei van een keuken, lijkt te wonen. En dat de dochters zo bekakt praten. En een negerin met zo'n vette Surinaams tongval dat ik er bijna Wendy van Dijk in zie. En die deed een Antilliaanse na. Kenjenagaan.
Wat is jouw criterium dan? Want er zijn wel meer artiesten die tot op de dag van vandaag voortleven, sommige ook met een grotere mondiale naamsbekendheid dan Bob Marley.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele andere artiest hem na. Niet in deze mate in ieder geval.
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is jouw criterium dan? Want er zijn wel meer artiesten die tot op de dag van vandaag voortleven, sommige ook met een grotere mondiale naamsbekendheid dan Bob Marley.
Michael Jackson? Elvis Presley? James Brown?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Noem er eens een paar?
Er is wel eens onderzoek gedaan naar de mondiale bekendheid van dergelijke iconen van de moderne tijd. Bob Marley scoorde erg hoog. Ik ken persoonlijk geen vergelijkbare artiest die zo aansprekend is voor zo'n verscheidenheid aan mensen. Ik heb vaak mensen van 8 tot 80 woordelijk zijn muziek mee zien zingen.
Zal over 30 jaar blijken.quote:
Ik denk niet dat Elvis trending topic was geworden als er gisteravond een docu over hem uitgezonden was want hij spreekt de jeugd nog maar nauwelijks aan. In Afrika zal hij ook beduidend minder bekendheid genieten, vermoed ik.quote:Elvis Presley?
Niet in die mate.quote:James Brown?
Ik denk dat het allemaal heel subjectief is en nauwelijks meetbaar. Wat ik wel denk is dat de factor 'derde wereld' een belangrijke rol speelt. De arme populatie zoekt helden om zich mee te identificeren .En trending topic op Twitter zijn is niet zo moeilijk, dat kan Ali B ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal over 30 jaar blijken.
[..]
Ik denk niet dat Elvis trending topic was geworden als er gisteravond een docu over hem uitgezonden was want hij spreekt de jeugd nog maar nauwelijks aan. In Afrika zal hij ook beduidend minder bekendheid genieten, vermoed ik.
[..]
Niet in die mate.
Het aantal mensen die op Facebook de officiële pagina volgen geeft wel een aardige indicatie. Van de door jou genoemde artiesten heeft alleen Jackson meer volgers dan Marley. Presley en Brown komen bij lange na niet in de buurt. Of de muziek van Michael Jackson over 25 jaar nog een nieuwe generatie aan zal weten te spreken, zal nog moeten blijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal heel subjectief is en nauwelijks meetbaar.
Oké.quote:Wat ik wel denk is dat de factor 'derde wereld' een belangrijke rol speelt. De arme populatie zoekt helden om zich mee te identificeren.
Die leeft dan ook nog en spreekt logischerwijs jonge twitteraars aan. Maar zoals ik al zei: Elvis was het vast niet gelukt.quote:En trending topic op Twitter zijn is niet zo moeilijk, dat kan Ali B ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Ze blijven mooi!!!Maar als ze nestelen kun je beter uit de buurt blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ze nestelen kun je beter uit de buurt blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zijn vrij tam, vorig jaar hadden ze een jong(nu nog uiteraard), moeders en kind bleven in het water en vader hield het goed in de gaten, een paar maanden later mochten we het jong zelfs voeren onder luid geblaas van vader lolquote:Op zondag 17 maart 2013 19:03 schreef Poezewoes het volgende:
Mooie dieren maar staatsgevaarlijk als ze jongen hebben.
Kun je beter met grote boog omheen lopen!
Jullie zijn ook dierenvriendenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Deze zijn vrij tam, vorig jaar hadden ze een jong(nu nog uiteraard), moeders en kind bleven in het water en vader hield het goed in de gaten, een paar maanden later mochten we het jong zelfs voeren onder luid geblaas van vader lol
Een facebookpagina is ook mede afhankelijk van hoe zo'n pagina onderhouden wordt. Ik denk dat het aantal Google hits dan een betere maatstaf is. En dan doet de King of Pop zijn naam eer aan. Op Michael Jackson vindt Google meer dan 800 miljoen hits.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het aantal mensen die op Facebook de officiële pagina volgen geeft wel een aardige indicatie. Van de door jou genoemde artiesten heeft alleen Jackson meer volgers dan Marley. Presley en Brown komen bij lange na niet in de buurt. Of de muziek van Michael Jackson over 25 jaar nog een nieuwe generatie aan zal weten te spreken, zal nog moeten blijken.
Marvin Gayequote:Op zondag 17 maart 2013 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Michael Jackson? Elvis Presley? James Brown?
Nah. Hoe kan dat nou, dat jij minder hits voor Elvis Presley krijgt dan voor Bob Marley. Elvis heeft er niet een beetje meer, hij heeft er véél meer. Wel vier keer zoveel.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Bob Marley levert op Google bij mij 112 miljoen op tegen 80 miljoen voor Elvis Presley en ik blijf erbij dat Michael Jackson weliswaar zeer groot is maar nog moet bewijzen dat hij over een aantal decennia een publiek weet aan te boren dat nog niet geboren was toen hij overleed.
Bob Marley was al dood voordat internet een bron van betekenis was, dat werkt zeer in het voordeel van Michael Jackson voor wat betreft het aantal Google-hits.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Ze blijven mooi!!!Zeker mooie beesten, bij jou in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colmn Johan CruyffTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Beetje fris maar wel lekker zonnetjequote:Op maandag 18 maart 2013 11:31 schreef Toverheks het volgende:
hier vollop zon en lekker weeren een klein beetje wind
quote:Op maandag 18 maart 2013 02:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker mooie beesten, bij jou in de buurt?
Hier ook lekker zonnetje , en nog een beetje . frisquote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Beetje fris maar wel lekker zonnetje
Mooi om te zien, vooral als ze straks weer jongen hebben, jij hebt je eigen beleef de lente dicht in de buurtquote:
Ja dan begint het weer van voren af aanquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi om te zien, vooral als ze straks weer jongen hebben, jij hebt je eigen beleef de lente dicht in de buurt
Als hij al 35 jaar dood is zoals Elvis, en hij heeft dán nog steeds vier keer zoveel hits als Bob Marley, zoals Elvis, dán zou dat wel wat zeggen. Misschien niet alles, maar wel meer dan een facebookpagina.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Als het aantal zoekresultaten op Google een maatstaf zou zijn van of een artiest 30 jaar na zijn dood nog een nieuw publiek aan weet te spreken, zijn we ook nog lang niet van dit ventje af
[ afbeelding ]
Detailsquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat was het gister druk op de Amstel, trouwens.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef sherardia het volgende:
Mijn goudvis staat ook op google![]()
[ afbeelding ]
Het was een gezellige drukte en chaos bij het keerpunt aan het begin van de Weesperzijde.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]Er deden ongeveer 4500 boten mee en dat was wel een record
quote:
quote:
Aquote:
quote:
Jaja ik weet dat jij liever iets anders wenstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
En Pietje Potent kan daar niet aan trekken.
Ze lijkt er inderdaad wel opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag net een aankondiging van "Vier handen op één buik" vanavond op Ned3. Volgens mij zag ik Mona uit de eerste Big Brother.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaa! Mona met haar zwangere tienerdochter nu op Nederland 3. En het wordt ordinair!
Leuke dochter wel.......quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaa! Mona met haar zwangere tienerdochter nu op Nederland 3. En het wordt ordinair!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke dochter wel.......
Maar ik schakel over naar Barbie. Ik wil echt niveau.![]()
Ja daarom moest Maradona de witte lijnen met rust latenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef pullup het volgende:
Zelfs in het rolstoelcurling hebben ze nu doping relletjes![]()
http://deadspin.com/58938(...)n-wheelchair-curling
Gelukkig is voetbal nog steeds dopingvrij
Hebben ze helium in de rolstoelbanden gedaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef pullup het volgende:
Zelfs in het rolstoelcurling hebben ze nu doping relletjes![]()
http://deadspin.com/58938(...)n-wheelchair-curling
Gelukkig is voetbal nog steeds dopingvrij
Inerdaad. Mona had liever zelf de aandacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Kijk d'r zitten... "Ik ben er ook hoor, ik ben er ook!"
Ernstig hoor en zeker als het om je kind gaat... Ze zit te vaak in d'r kroeg ook denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inerdaad. Mona had liever zelf de aandacht.
Eindelijk slaat ze die foon uit dr klauwen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ook een raar programma. De bedoeling is dat dat meisje zelfstandiger wordt en vervolgens krijgt ze alles van de tv-makers en doet iedereen alles voor haar en blijft zij op haar kont zitten.
Dat is logisch toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ook een raar programma. De bedoeling is dat dat meisje zelfstandiger wordt en vervolgens krijgt ze alles van de tv-makers en doet iedereen alles voor haar en blijft zij op haar kont zitten.
Twee keer graag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tijd dat dat verwaande ding een hoek krijgt
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tijd dat dat verwaande ding een hoek krijgt
Kom op, die is toch ook helemaal niet geschikt voor wat er hier van haar gevraagd werd?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat negerinnetje is lief... Die is helemaal van streek
Nee daar heb je wel gelijk in maar ze komt ook uit een moeilijke jeugd enzo, het was het proberen waardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op, die is toch ook helemaal niet geschikt voor wat er hier van haar gevraagd werd?
Het is vast een zebra.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef BendeBielzen het volgende:
Baby Bella... Zou het zwart wit gevlekt zijn?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef BendeBielzen het volgende:
Baby Bella... Zou het zwart wit gevlekt zijn?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]dan past ze wel bij de inrichting van Mona.
Elke maand één keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Lol heb je een relatie met een Cardiologe?
Spetter ze en vergeet je eend nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, nu ben jij aan de beurt. FF douchen
Doche ze en ik geef alleen beurten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, nu ben jij aan de beurt. FF douchen
Of APK-tjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Doche ze en ik geef alleen beurten.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Echte meisjes! Wat een verwennerij, het ene trash-programma na het andere.
tis om te janken op TVquote:
Ik ga maar naar de binnen kant van me oogleden kijken denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
We kijken maar opnames van gay cowboys and girls ofzo
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Nog 9post te gaan zie ik, maak je er een mooie OP van Bende
Lol wie er aan de beurt is opent een Topic hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Nog 9post te gaan zie ik, maak je er een mooie OP van Bende
Yeps! Ga je gang, nou kom op danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Lol wie er aan de beurt is opent een Topic he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |