Dat is Peter heul niequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:25 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Dank je wel voor een klein kwartiertje hardop lachen!quote:
Misschien om vast te wennenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond "Marley" op Nederland 3. Of moet ik NPO-3 zeggen?
Ik vond het ook wel weer eens leuk om hem te zien. Door de herhalingen op Comedy Central van de Amerikaanse Office was ik bijna vergeten dat David Brent nog veel onuitstaanbaander(derder) was dan Michael Scott.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel voor een klein kwartiertje hardop lachen!
Die clip en die lyrics zijn master!
Ik heb Roseanne nooit gekeken kan dus ook niet vergelijken. Maar ik ga wel ff naar Aafje kijken vanavond, kijken wat het is!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb Annet Malherbe hoog zitten maar Roseanne was zó goed, dat kan haast alleen maar tegenvallen.
daarna meteen de Zwarte Lijstquote:
Ned 2 is nu veel interessanterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Toverheks het volgende:
Ned. 1 om 21.45 Golden Oldies, ook leuk prog.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:49 schreef sherardia het volgende:
TT klopt niet helemaal, filmtitel is gewijzigd in Gehaaid
Moordplan is een boek van Laura Caldwell.
Ohh dat is echt leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Toverheks het volgende:
Ned. 1 om 21.45 Golden Oldies, ook leuk prog.
Zijn er niet al beelden beschikbaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:53 schreef gomi het volgende:
minimaal een gouden kalf of 5 toch?
een oscar zie ik ook nog wel in de verte
Dan wil ik de raap wel zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn er niet al beelden beschikbaar?
Ik wil de scène wel zien waarin kunstzinnige Linda en beroepsfotografe Diane samen de rapen gaar maken!
hmm als je dat zo stelt zie ik wel mogelijkheden tot een mooie kunstzinnige scene.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn er niet al beelden beschikbaar?
Ik wil de scène wel zien waarin kunstzinnige Linda en beroepsfotografe Diane samen de rapen gaar maken!
Die fotografe woont op een van de bovenste verdiepingen van een flat. Ik zie iemand naar beneden vallen ...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:59 schreef gomi het volgende:
hmm als je dat zo stelt zie ik wel mogelijkheden tot een mooie kunstzinnige scene.
Die voegen we ook toe aan het 'nog te doen' lijstjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het personage Diana de Graaf wel triggering...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar daarvoor wel eerst nog wat functioneel naakt hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die fotografe woont op een van de bovenste verdiepingen van een flat. Ik zie iemand naar beneden vallen ...
En dan leven die twee kunstdames nog lang en gelukkig. Ergens op de Bahama's met de miljoenen van Peter.
Uiteraard. Het blijft een Hollandse film. Ik zie wel een nieuwe Turks Fruit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef gomi het volgende:
maar daarvoor wel eerst nog wat functioneel naakt he
gewoon peter, hij wordt zo groot dat een achternaam niet nodig is, peter is gewoon peter.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Het blijft een Hollandse film. Ik zie wel een nieuwe Turks Fruit.
Hollywood, here Peter comes!
Moet-ie wel een andere achternaam verzinnen. Nuninga wordt 'm daar niet.
Wat een vooruitzicht.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die fotografe woont op een van de bovenste verdiepingen van een flat. Ik zie iemand naar beneden vallen ...
En dan leven die twee kunstdames nog lang en gelukkig. Ergens op de Bahama's met de miljoenen van Peter.
Peter Nun. Klinkt als een clockquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Het blijft een Hollandse film. Ik zie wel een nieuwe Turks Fruit.
Hollywood, here Peter comes!
Moet-ie wel een andere achternaam verzinnen. Nuninga wordt 'm daar niet.
Volgens mij is die Opa inmiddels overledenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef gomi het volgende:
Ervaring van Henri van Heusden
filmproducent
Filmgroep Het Motief Nijmegen
2000 – 2012 (12 jaar)
aannemer, nu filmproducent
Zelfstandige
juni 1959 – juni 1998 (39 jaar 1 maand) Malden
Vanaf 2004 producent van speelfilms, o.a. Opa, Nijmegen Herrijst, 't Boerke van Winssen. In productie de film: Het Magisch Boek der Kristallen en de thriller: Gehaaid
wss 2 uit dat lijstje?
nijmegen herrijst iig, en dan dus nog 1
als ik t zo lees idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is die Opa inmiddels overleden
Vandaag 7 maart 2013 het droevige bericht ontvangen dat "onze Opa Bert" is overleden. Na zijn schitterende optreden in de films "Opa" en "Nijmegen Herrijst" zou hij ook de rol spelen van de Opa van Chris. Hij zou dus ook mee doen aan gehaaid zo te lezen?
quote:
oh niet gezien me arabiertje ligt er net in, we hadden het gesjellig met zijn 2e boekje lezenquote:
Kijk eens aan dat is nog eens aardigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hoi jij mag Michiel zeggen hoor.
Ja een ding tegelijk, kleinkind is belangrijker!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh niet gezien me arabiertje ligt er net in, we hadden het gesjellig met zijn 2e boekje lezen
en toen zag ze Paul de L in nonnenpak, ze kwam niet meer bij zij zwaaien, dus denk ze wordt later Nonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja een ding tegelijk, kleinkind is belangrijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |