Dat je dit durft vragen. Ga je schamen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef Zweetteef het volgende:
Wat was hier nou mis mee KLB / Meisje geen Ov kaart
Ga wegquote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Ja Marie, misschien werkt ze daar wel. Mods zijn altijd zo bevooroordeeld
ik vond het goeie topicquote:Op maandag 8 april 2013 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat je dit durft vragen. Ga je schamen.![]()
Reden staat trouwens in mijn sluitpost
[..]
Ga weg
Allemaal de schuld van Fart.quote:
Mooi, bannen dan of notesquote:
Geen fuckquote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat heeft die Fart ofzo te doen met KLB?
Meten met 2 maten heet datquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen fuck
Maar het is allemaal leuke insiderhumor enzo en FA's doen mee dus dan mag hetOok al heeft niemand er een reet aan
Dankquote:Op maandag 8 april 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hey mods, zin om nootjes te strooien
KLB / Die zin over die slok, fles en lekker zitten. Waarom?
En dit topic staat er ook el weer vol mee. Kan dat trieste gedoe eens ophouden?
KLB / Politie zijn luie honden
ik heb er geloof ik ook een gekregenquote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef Piye het volgende:
Heb ik nou serieus een note gekregen voor m'n post in dat topic? Ik legde alleen uit waarom.
En dat topic over bart is inderdaad 3 keer kut.
Bazenactiequote:Op maandag 8 april 2013 18:01 schreef Marie30 het volgende:
Diegenen die het infantiele zinnetje hebben gepost: een mooie note.
Volhouders worden voorgedragen voor een ban.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb er geloof ik ook een gekregen
Er is een verschil tussen 1 topic volbaggeren met dat zinnetje en tig topics volbaggeren met dat zinnetje, verspreid over aantal dagen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef Rawberry het volgende:
Dat mensen zich kunnen ergeren aan dat ene zinnetje
Nouja, alsof er zoveel meer interessants gepost wordt hierquote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 1 topic volbaggeren met dat zinnetje en tig topics volbaggeren met dat zinnetje, verspreid over aantal dagen.
nouja, ik beschouw het maar als een note voor al mijn baggerposts in het algemeen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel erg enthousiast geweest dan. Zouden de modjes een note all knopje hebben of zo?
Een keer is leuk maar stelselmatig topics verneuken door het vol te posten met dat ene zinnetje is niet de bedoeling. Nu kun jij het niet interessant vinden wat hier gepost wordt maar dat doet verder niet ter zake.quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef Rawberry het volgende:
Dat mensen zich kunnen ergeren aan dat ene zinnetje
Verder dan denken dat ze interessant zijn gaat het toch niet imo.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Even klaar hier over die notes hoor.
[..]
Een keer is leuk maar stelselmatig topics verneuken door het vol te posten met dat ene zinnetje is niet de bedoeling. Nu kun jij het niet interessant vinden wat hier gepost wordt maar dat doet verder niet ter zake.
True, maar eigenlijk moeten ze dan ook elke "het is hont" post noten. Dat vind ik ook idioot.quote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 1 topic volbaggeren met dat zinnetje en tig topics volbaggeren met dat zinnetje, verspreid over aantal dagen.
Aha, jij bent van de karma zie ik. Dat is een mooie manier om er tegenaan te kijken.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nouja, ik beschouw het maar als een note voor al mijn baggerposts in het algemeen.
Geef eens een recent topic waarin ze het topic onderbaggeren met 'het is hont'.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
True, maar eigenlijk moeten ze dan ook elke "het is hont" post noten. Dat vind ik ook idioot.
Ga ik niet op zitten zoeken, maar als er een topic over een hond wordt gemaakt, komt die reactie best vaak terug.quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef eens een recent topic waarin ze het topic onderbaggeren met 'het is hont'.
Anyways, ik erger me aan dus ik ga iedere post met die zin dat ik tegenkom, een report maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |