Niet roeren, maar kloppen, met een bamboe kloppertjequote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
Die groene ga ik zo even proberen, ruikt naar matcha, maar waarom je dat in een zakje zou doen geen idee. Matcha is gemalen groene thee die je in het water doet, roert, en dan met thee en al opdrinkt
Ken Hom?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Kobe noodles heb ik in mijn hoofd maar als ik daarop google zie ik ze niet direct zo.
Nee, ik bedoel was de kok in het programma Ken Hom?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat was het ook niet... 1 woord was het ieg...
Ja, volgens mij heb ik nooit zo rustig gelegen, al kreeg ik het best wel warm op het laatst...quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh fijn, wil dat zeggen dat je een baan hebt nu?
![]()
Moeten we nog goed overleggen. Mijn begeleidster van uit de GGZ is bang dat als ik meteen met 4x 4 uur begin mezelf voorbij loop, daar heeft ze wel punt. Dus daar moet nog een naar gekeken worden. Maar de insteek is wel om op korte termijn de 4x4 te gaan werken, dat deed ik voor mijn opname ook al..quote:
Gefeliciteerd Bos!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Bos81 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Sollicitatie is zoals verwacht goed gekeurd,![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Bos81 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
Bos the Boss. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Bos81 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
astrologisch was toch om 14.01/14.02?dacht ik te horen vanmorgenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Pagan het volgende:
Mogge, nog net.
Om 12:01 zo direct begint de lente.
Precies. Hier is het ook spierwit buitenquote:
Die in Alkmaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker dat van die bus, ik had er bijna in gezeten vandaag, bah.
Gelukkig dat je er niet in zat. Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker dat van die bus, ik had er bijna in gezeten vandaag, bah.
Ik heb een DVD van een live-registratie. Erg prima hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Kings of Leon, die vind ik wel zo saai.
Ik 4quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb drie cd's.
Heerlijk meezingen zo zonder duidelijke tekst
Hier echt al de hele dag. Toen ik naar het werk fietste, toen ik naar huis ging en toen ik op en neer naar het winkelcentrum ging. Ik heb maar mijn hogere schoenen aangetrokken, die ik normaal bij concerten aan heb..quote:
Hier was het wel natte sneeuw, wat resulteerde in de vieze drek die overal op de straat lag...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Hier regende het vanmorgen, en niet zo zuinig ook, nu is de sneeuw ook weer regen geworden
Helaas niet. Hopelijk het weekend weer...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat dat weer achter de rug is. Ben je nog aan hardlopen toegekomen de laatste week?
Ik moet zeker nog trainen voor die loop, anders haal ik het echt niet, maar dat komt wel goed,Zeker als ik 2 tot 3 keer week intensief ga lopen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je nog een test hebt voor die ene loop.
Strega's netbook ook, zat er tijdens het installeren van de updates een kat met zijn vette reet bovenop.quote:
Ja van dattum!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nice!
Die van mij kan ook elk moment dood, dan mag ik ook eindelijk een echte tv kopen van mezelf
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:58 schreef Bos81 het volgende:
Jullie kennen nog wel de oranje Postcode loterij fietsen neem ik aan.. ?![]()
Zag ik vanmorgen hier in de fietsenschuur een blauwe LIDL fiets (dus een blauwe fiets met op de kettingkast het LIDL logo![]()
![]()
Wat tof! Want dat is nog wel een flinke rit ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Vogel Lily wordt met pasen bij mij bezorgd trouwens, hoe cool is dat dan???
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof! Want dat is nog wel een flinke rit ook.
Geen idee, genoeg gekken hier op het terrein, maar de stalling is wel voor personeelsleden,quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie zou daar nou mee willen rijden?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, genoeg gekken hier op het terrein, maar de stalling is wel voor personeelsleden,
Al kan men ook vanuit het clientenbelangenbureau de fiets daar kwijt..
Zeg je vast ook al honderd jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nice!
Die van mij kan ook elk moment dood, dan mag ik ook eindelijk een echte tv kopen van mezelf
quote:
Oh die panquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe pan van de kringloop, past een hele plofkip in!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |