uit protest zou ik die kinderen juist bij christelijke gezinnen plaatsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)gie-pleegouders.html
Kneuzen
Wat boeit de religie/sexualiteit van die pleegouders nou?Heerlijk achterlijk bezig weer, Turkije. Klasse. Chapeau.
Christelijk homo's, nog beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
uit protest zou ik die kinderen juist bij christelijke gezinnen plaatsen
Je staat toch wel OPEN voor nieuwe dingen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
Nee, maakt niet uit wie het doet, mijn kont is 1 richtingsverkeer.
Ja je moet je horizon verbreden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je staat toch wel OPEN voor nieuwe dingen?
ghehe
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
Nee, maakt niet uit wie het doet, mijn kont is 1 richtingsverkeer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je staat toch wel OPEN voor nieuwe dingen?
ghehe
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja je moet je horizon verbreden.
Of je horiKONT, amirite?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:34 schreef TJV het volgende:
Wie zegt dat 'ze' een voorbinddildo nodig heeft?
ooh, mwah oraal is ook beetje mja..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kan ook gewoon in de knieholte ofzo. haters.
Ariana niet oraal willen plezierenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ooh, mwah oraal is ook beetje mja..
IK WIL GEEN STAAF IN MN BEK OF KONTquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ariana niet oraal willen plezieren
Lever je jongetjes-pasje maar in.
Die staaf in je mond c.q. kont kun je met geen mogelijkheid homoseksueel opvatten als Ariana er aan vast zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK WIL GEEN STAAF IN MN BEK OF KONT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |