SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
zit hier met een 800kb verbinding dus ik sla alles op.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Nope.
Even mijn download map opgeschoond, Had 250+ gig aan series
zomaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef shaderon het volgende:
ik vond in de kast een hdd met 750gig aan wii games![]()
Was een paar weken geleden. heb zeg maar een tas met al mijn randapparatuur enzo en daar zat mijn wii in met een externe hdd erop, stonden nog wat leuke series op en heeel veel gamesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zit hier met een 800kb verbinding dus ik sla alles op.
[..]
zomaar?
amd 1090t 6 coresquote:
daar kun je een tijdje mee vooruitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
amd 1090t 6 cores
16 gb ddr3 ram (corsair 1866mhz)
2x amd 5870 crossfire
3 hdd's 1tb per stuk
256gb ssd
crosshair formula IV moederbord
geen idee hoe die kast ook al weer heet, maar zit vol fans ingebouwd, 5 in totaal
cpu koeling geen idee hoe die heet uit mijn hoofd.
750W voeding
2 jaar geleden gekocht, de upgrade was meer ram en een ssd
edit oh de kast is een antec 300
52" duuhquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Straks pre-party 0320
hoezo noem je je moeder "server"?quote:
Bedankt voor je reactie! Misschien kunnen ze je in het ziekenhuis verder helpen met je parnassia.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoezo noem je je moeder "server"?
Nee, met mij gaat alles goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:21 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Misschien kunnen ze je in het ziekenhuis verder helpen met je parnassia.
DNB!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef dnbrainwash het volgende:
draait er nog een servertje of wat?
quote:Huidige situatie Alfons Borm:
Een Aap die momenteel niet kan klimmen, kokosnoten waar hij niet bij kan.
Tien vogels in de lucht maar niet één in de hand.
Welliswaar lege zakken maar gelukkig geen volle broek. Ben niet bang voor die schooiers.
tuig uit de goot, afgestudeerd uitschot.
ftb mindcrack geen tekkit. Loon en ik spelen er ook. Erg leuk qua mods e.dquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Ohja dat was het!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ftb mindcrack geen tekkit. Loon en ik spelen er ook. Erg leuk qua mods e.d
u bent van harte uitgenodigd op den ftb servertquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef dnbrainwash het volgende:
valt mee toch, als je het vergelijkt met andere zonder makeupquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef MineraalWater het volgende:
Mila Kunis zonder make up
[ afbeelding ]
Ja is zeker niet lelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
valt mee toch, als je het vergelijkt met andere zonder makeup
Pendel om wat kruid op te halen bij station Lelijk, meer is 't niet. Vrees niet, je sterretje is veilig... nog...quote:
ik zal langs dat mannetje uit Antwerpen gaan om onze goden vocht op te halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem jij olijfolie mee op zaterdag, vogel?
Die coffeeshopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pendel om wat kruid op te halen bij station Lelijk, meer is 't niet. Vrees niet, je sterretje is veilig... nog...
voila.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef d4v1d het volgende:
Weet iemand hoe je nou die populaire video's op youtube toont? Stond vroeger ergens op de voorpagina ofzo maar ik kan nu alleen maar mijn abonnementen vinden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die coffeeshop![]()
Alle coffeeshops![]()
Mi scusi, ik bedoelde dat ik weeskinderen verhalen vertelde en bejaarde oma's met de steunkousen hielpquote:
zie ook niet waarom zij zo geweldig is; niet dat ze lelijk is maar..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef MineraalWater het volgende:
Mila Kunis zonder make up
[ afbeelding ]
net zoiets dat je barst met een n fleshlightquote:Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mi scusi, ik bedoelde dat ik weeskinderen verhalen vertelde en bejaarde oma's met de steunkousen hielp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I second this notion!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:27 schreef shaderon het volgende:
Ja, inbreng van iedereen, games als left4dead2 enzo doen het altijd goed.
Counterstrike, tf2, cod, payday etc. Ohja en Worms is ook wel geniaal multiplayer
Of met zijn alle kutten in Gta4
En dan teamspeak erbij maakt het ook wel grappig
Echt vet! Ik had niet gedacht dat dat zo krachtig was.quote:
Uhuh iddquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef bobbernaut het volgende:
Zo'n gameavond ding lijkt me wel leuk![]()
Moet ook iedereen wel praten via de mic heeee
helms deep l4d2 anyone?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef bobbernaut het volgende:
Zo'n gameavond ding lijkt me wel leuk![]()
Moet ook iedereen wel praten via de mic heeee
Niet geupdatequote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef MineraalWater het volgende:
Die recenties over Whatsapp
Allemaal huilie huilie
Dit!quote:
Wat is ermee dan?quote:
picsquote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat is ermee dan?
Nieuw huis gebouwd..
brbquote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Timwonnacott het volgende:
KLB / [XL Paint] Locked up Abroad: Vogelvrij Colombia
twitter:JanNoniem twitterde op zondag 17-03-2013 om 15:13:59Over 30 jaar heeft iedere bijstandsmoeder met zeven kinderen en een psychopathische ex @MounirTweets een keer geretweet toen ze jong was. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 15:18:01 ]
Matter fact, you don’t even deserve a brain, GIVE ME IT.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
I honestly feel like grabbing your head and hitting it.
Wie doet er meequote:We zoeken nog hulp voor de nieuwe film op de volgende gebieden:
- Acteurs/actrices
- Figuranten
- Muziek (zowel zang als instrumentaal)
Aanmelden kan via contact
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
twitter:JanNoniem twitterde op zondag 17-03-2013 om 15:13:59Over 30 jaar heeft iedere bijstandsmoeder met zeven kinderen en een psychopathische ex @MounirTweets een keer geretweet toen ze jong was. reageer retweet
Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Volgens mij vind jij dit echt leuk he?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://i.imgur.com/dMZ0rRl.jpg
je houdt er wel vreemde hobby's op na..quote:Op zondag 17 maart 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://i.imgur.com/dMZ0rRl.jpg
hij zit echt te schuddebuiken al pijprokend achter zijn linux pc met wollen trui aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dit echt leuk he?
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij zit echt te schuddebuiken al pijprokend achter zijn linux pc met wollen trui aan.
hij was er; moest even opschrijven wat er mis mee wat omdat de dienstdoende monteur niet kon schrijven.. - maar ze zijn wel goedkoop.quote:
hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij was er; moest even opschrijven wat er mis mee wat omdat de dienstdoende monteur niet kon schrijven.. - maar ze zijn wel goedkoop.
Wat voor auto heb je nu ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hij was er; moest even opschrijven wat er mis mee wat omdat de dienstdoende monteur niet kon schrijven.. - maar ze zijn wel goedkoop.
Ik heb gmod; wel een tijd gedaan op een vaste server maar de community viel een beetje uit elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je nu ?
Heeft iemand hier trouwens Gmod?
join onze communityquote:Op maandag 18 maart 2013 08:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik heb gmod; wel een tijd gedaan op een vaste server maar de community viel een beetje uit elkaar.
Ik ook..quote:
Geen wollen trui, onderstaande het labeltje van mijn trui. Al klopt het gedeeltelijk wel, behalve dat Linux op mijn laptop staat, niet de desktop.quote:
Zal het eens checken, ben ziek thuis dus kan wel even tussen het spugen in.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:52 schreef MineraalWater het volgende:
Garrys mod, Kijk maar eens wat filmpjes,
Wij hebben deze servers:
3 Deathrun servers, 2 Bunnyhop servers, 1 TTT, 1 HL2RP, 2 Jailbreak servers en 1 DarkRP server.
Alweer ziek?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zal het eens checken, ben ziek thuis dus kan wel even tussen het spugen in.
Gozer die ik van de middelbare ken zette net op Facebook dat hij verloofd is. Hij is negentien m:')
Zij nog maar achttien. Zij komt uit Staphorst, zal wel zwanger zijn.
Huh speelt Mor ook HL?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:22 schreef MineraalWater het volgende:
Ja roleplay, Niet mijn ding.
1 van die gasten die HL2RP doet doet ook LARPen,
URL: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/footbal...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus.
http://www.thesun.co.uk/s(...)l-computer-game.html
Ja the sun is geblocked hierquote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh. Gaat over Messi die FIFA speelt
zou gillend weg rennen. analfabete monteurs....quote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jammer, kwaliteitskrantje
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ga jij maar lekker tussen je gedeporteerde gevangenen wonen
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ga jij maar lekker tussen je gedeporteerde gevangenen wonen
ʇǝıu ʞɾılǝɯɐu ʞı ¿uǝıǝoq ǝɯ ǝɾ ǝızquote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ken de feiten dan als je mij hierop probeert te dissen. Dit waren idd de eerste bewoners, maar door de gold rush zijn er mensen uit de hele wereld naar AU gekomen, vele malen meer dan de gedeporteerden. Slechts een miniem deel stamt af van de gevangenen. Later zijn er nog eens groepen uit azie en europa gekomen die nu de meerderheid van de bevolking uitmaken.
Dit heb ik zelf niet gemerkt, maar bier is er wel duur :/quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef vogelkooi het volgende:
australish bier heeft schuim op de bodem.
waarom niet? in australië mag ik het niet zelf kopen idd, kan het wel makkelijk krijgen natuurlijkquote:
Hidden is gratis heb je verder geen HL2 voor nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef shaderon het volgende:
http://ttt.badking.net/
Trouble in Terrorist Town
http://www.hidden-source.com/
The Hidden
2 geniale gamemodes voor multiplayer
Iemand zin om binnenkort te doen? Mods werken op gmod en half life2
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hidden is gratis heb je verder geen HL2 voor nodig.
TTT is fucking awesome. Ik ben Section Leader van 1 zo'n TTT server.
Die werkt wel alleen als je CSS en Gmod hebt.
ze fixen geen essentiële systemen.. daarnaast is toch 10% van de nederlandse bevolking analfabeet?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
zou gillend weg rennen. analfabete monteurs....
Hij zat redelijk dichtbij met zijn 10% als je de functionele meetelt.quote:Nederland telt 250.000 analfabeten (1,5% van de bevolking) en 1,3 miljoen laaggeletterden of zogenaamde functioneel analfabeten (7,9% van de bevolking); dit houdt in dat men weliswaar in staat is bijvoorbeeld de eigen naam te schrijven en/of om losse woorden te lezen, maar niet om een langere tekst dusdanig snel en correct te lezen dat men deze ook daadwerkelijk begrijpt. Het aantal mensen dat functioneel analfabeet is wordt vaak onderschat. Zelfs onder jongeren komt functioneel analfabetisme nog veelvuldig voor. 10 procent van de 15-jarigen wordt door een niet gepubliceerd cito rapport als zwakke lezer bestempeld. In april 2006 bracht de Onderwijsinspectie een rapport uit waaruit bleek dat 25 procent van de basisschoolleerlingen groep 8 verlaat met een leesachterstand van twee jaar. Ook geldt dat zwakbegaafden vaak functioneel analfabeten zijn.
Waar gaan ze over?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef shaderon het volgende:
http://ttt.badking.net/
Trouble in Terrorist Town
http://www.hidden-source.com/
The Hidden
2 geniale gamemodes voor multiplayer
Iemand zin om binnenkort te doen? Mods werken op gmod en half life2
Bij de eerste ben je met een aantal terroristen onderelkaar, en een van jullie is de verrader zeg maar, maar dat weet alleen hij zelf. Dus iedereen moet diegene proberen te vermoorden, maar de kans is dus dat iedereen innocent terrorist gaat killen, elkaar dus, en dat de verrader het potje wintquote:
ja deze jongen tikt niet altíjd zomaar wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij zat redelijk dichtbij met zijn 10% als je de functionele meetelt.
Het was gewoon een lucky guess, dat weten we alle twee!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja deze jongen tikt niet altíjd zomaar wat.
vanavond eens TTT gedaan; wel leuk maar iets te h4rdc0re qua volk dat er loopt naar mijn smaak.
Lekker voor je. Door jou gaat de wereld kapot. Al die onnodige uitstoot.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:59 schreef Curlbrah het volgende:
speedfan wil niet opstarten.. wat is dezen, nu kan ik m'n pc vannacht niet aan laten
Je moet het ook met mensen doen die je kent met teamspeak ofzo. Anders is er geen zak aanquote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja deze jongen tikt niet altíjd zomaar wat.
vanavond eens TTT gedaan; wel leuk maar iets te h4rdc0re qua volk dat er loopt naar mijn smaak.
One luv for mu homies die stierven onder de benchquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
kom niet emo doen boyka, zo kennen we je niet.
Pas op bro. Gelukkig is er niks gebeurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef Curlbrah het volgende:
ja tering, had gister nog bijna gebroken nekje onder benchpress gehad. kon eerste rep niet met normaal gewicht omhoog krijgen, (was nog een beetje brak van de avond ervoor blijkbaar)
2e en 3e set wel probleemloos kunnen afmaken gelukkig.
en nu pitten!
trouwens hoe wast bij je dokter?
Sorry van gisterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef Curlbrah het volgende:
ja tering, had gister nog bijna gebroken nekje onder benchpress gehad. kon eerste rep niet met normaal gewicht omhoog krijgen, (was nog een beetje brak van de avond ervoor blijkbaar)
2e en 3e set wel probleemloos kunnen afmaken gelukkig.
en nu pitten!
trouwens hoe wast bij je dokter?
Succes!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pas op bro. Gelukkig is er niks gebeurt.
Morgen man. Thanks for asking.
Trusten.
Klinkt wel tof!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
Bij de eerste ben je met een aantal terroristen onderelkaar, en een van jullie is de verrader zeg maar, maar dat weet alleen hij zelf. Dus iedereen moet diegene proberen te vermoorden, maar de kans is dus dat iedereen innocent terrorist gaat killen, elkaar dus, en dat de verrader het potje wint
erg leuk met teamspeak om elkaar helemaal gek te maken
De 2e daarbij is de moordenaar onzichtbaar en moet je met elkaar proberen de onzichtbare te vermoorden
Al beter?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel geinig, dat verschil dag/nacht.
http://goo.gl/maps/mRoP2
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Werk weer, wel redelijk ziek nog.
Slechtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:13 schreef vogelkooi het volgende:
wat is de verwachting van het weer van het weekend in het hart van het land.
Nee klopt, Maar hij voelde zich daar wel schuldig aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Valt hem niet alleen aan te rekenen, dat Sim City debacle. Waren toch bewuste keuzes van het ontwikkelteam, die DRM-shit?
http://www.nu.nl/buitenla(...)gie-pleegouders.htmlquote:Turkije vraagt de Belgische overheid om Turkse kinderen niet meer bij Belgische pleegouders onder te brengen.
Dat meldden verschillende Vlaamse media dinsdag.
Aanleiding is de ophef rond de 9-jarige Yunus, het jongetje van Turkse afkomst dat in Nederland bij lesbische pleegouders woont.
Turkije vindt het onacceptabel dat Turkse kinderen bij christelijke gezinnen of gezinnen met homoseksuele ouders worden grootgebracht. Ze zijn bang dat zo'n plaatsing leidt tot vervreemding van hun eigen waarden en tot gedwongen assimilatie.
Respect
België zegt niet aan de eis te kunnen voldoen. ''Ten eerste beslissen niet wij dat een kind moet worden weggehaald uit een gezin, dat doet een jeugdrechter", aldus Karel Henderickx, afdelingshoofd algemene diensten van het Agentschap Jongerenwelzijn.
''Ten tweede is onze voornaamste opdracht geschikte pleeggezinnen te vinden, die opleidingen gevolgd hebben en aan onze eisen voldoen. Hoewel we altijd met respect handelen voor culturele en religieuze overtuigingen, houden we geen rekening met nationaliteiten."
Turken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)gie-pleegouders.html
Kneuzen
Wat boeit de religie/sexualiteit van die pleegouders nou?Heerlijk achterlijk bezig weer, Turkije. Klasse. Chapeau.
uit protest zou ik die kinderen juist bij christelijke gezinnen plaatsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)gie-pleegouders.html
Kneuzen
Wat boeit de religie/sexualiteit van die pleegouders nou?Heerlijk achterlijk bezig weer, Turkije. Klasse. Chapeau.
Christelijk homo's, nog beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
uit protest zou ik die kinderen juist bij christelijke gezinnen plaatsen
Je staat toch wel OPEN voor nieuwe dingen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
Nee, maakt niet uit wie het doet, mijn kont is 1 richtingsverkeer.
Ja je moet je horizon verbreden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je staat toch wel OPEN voor nieuwe dingen?
ghehe
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
Nee, maakt niet uit wie het doet, mijn kont is 1 richtingsverkeer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je staat toch wel OPEN voor nieuwe dingen?
ghehe
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja je moet je horizon verbreden.
Of je horiKONT, amirite?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:34 schreef TJV het volgende:
Wie zegt dat 'ze' een voorbinddildo nodig heeft?
ooh, mwah oraal is ook beetje mja..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kan ook gewoon in de knieholte ofzo. haters.
Ariana niet oraal willen plezierenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ooh, mwah oraal is ook beetje mja..
IK WIL GEEN STAAF IN MN BEK OF KONTquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ariana niet oraal willen plezieren
Lever je jongetjes-pasje maar in.
Die staaf in je mond c.q. kont kun je met geen mogelijkheid homoseksueel opvatten als Ariana er aan vast zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK WIL GEEN STAAF IN MN BEK OF KONT
Victoria Justicequote:
LINK!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leuke reddit trouwens, wat je stuurde
Thanksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leuke reddit trouwens, wat je stuurde
Thanksquote:
He?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omg, zijn die poses van haar wel legaal in Nederland? Kan haast niet..
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://www.tumblr.com/tagged/victoria%20justice%20gif
Oh diequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat jij vanochtend stuurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |