Nee, die gingen nooit zonder mijn broertje en mij op vakantie. Dus pas sinds ik op kamers woon heb ik een beetje leren koken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
De vraag die ik al eerder stelde: ben je dan nooit alleen geweest? Als je ouders op vakantie waren bijvoorbeeld.
Aha... Ik ben voor het laatst mee geweest toen ik 15 was. Toen ik 16 en 17 was heb ik dus sowieso voor mezelf moeten koken toen ze weg waren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee, die gingen nooit zonder mijn broertje en mij op vakantie. Dus pas sinds ik op kamers woon heb ik een beetje leren koken.
Een ei bakken is veel te moeilijk als je net begint man!!!quote:Wat zijn leuke dingen voor een beginner om te maken?
Ik zat zelf te denken aan een ei, want als ik eerlijk ben heb ik nooit een ei gebakken.
Het is niet voor iedereen eventjes eenvoudig om een stuk gehakt te veranderen in een eetbare hamburgerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Als je het toch warm maakt in een pan is het natuurlijk onzin om voorgegaard eten te kopen.
Precies. Als je écht (nog) niet kan koken is het niet eens een heel verkeerd idee om te beginnen met voorgegaard vlees, want het is weer een punt minder om je druk over te maken. Je moet alleen niet bij voorgegaard blijven hangenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen eventjes eenvoudig om een stuk gehakt te veranderen in een eetbare hamburger
Gewoon doen. Als dat niet eens lukt, dan vraag ik me af wat je (in het algemeen; niet jij persoonlijk) wel lukt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen eventjes eenvoudig om een stuk gehakt te veranderen in een eetbare hamburger
Je bent 39 en woont nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik ben 39, en heb ook nog nooit wat gekookt. Daarvoor hebben wij al zolang ik mij kan herinneren een 24/7 hulp voor. Toen ik klein was hadden we dat al, en toen ik op mijzelf ging wonen, kon ik niet meer zonder.Ideaal. Dames van de Filipijnen kunnen prima koken.
Kun jij niet lezen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je bent 39 en woont nog bij je ouders?
Sorry, verkeerd gelezen. Maar lijkt me een rijkeluiskindje ofzo.quote:
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef RobinOok het volgende:
Hoe dan ook sneu, mensen die zo afhankelijk zijn van anderen.
Fietsen is feitelijk ook het opvolgen van een simpele set instructies, maar dat moet je ook een keer leren. TS is denk ik meer op zoek naar hulp daarbij dan naar een rij posts dat het maar raar is dat zijn ouders hem dat niet geleerd hebben en dat het eigenlijk geen reet voorstelt.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen wat er moeilijk is aan koken. Je volgt gewoon een recept als je iets voor het eerst maakt Als je het vaker hebt gemaakt dan weet je hoe het moet, kun je het wat meer op gevoel en kun je dingen wat aanpassen.
En als het fout gaat bestel je een pizza.
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar je bent op fok! sinds 2008 dus lijkt me dat je toch minstens 16 moet zijn. Is toch best opvallend dat iemand überhaupt nog nooit een ei gebakken heeft. Woon je nog thuis? Of ben je al lang en breed op jezelf en heb je tot nu toe letterlijk iedere dag eten besteld?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er zo raar aan is?
Topshow dat, kerel vertelt ook gemoedelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik kook vaak dingen van het programma 'Dagelijkse Kost' op de Belgische TV. Simpel en lekker, en geen aanstellerij van schuimpje hier, dotje daar. Zeker stoofpotten en éénpansgerechten zijn makkelijk en lukken heel vaak van de allereerste keer.
?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topshow dat, kerel vertelt ook gemoedelijk.
Dat is zijn standaard posticon. Vrij irritant.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Die treurige post icon doet anders denken
Inderdaad een leuk programma en een toffe gozer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |