Klinkt goed. Hoeveel man personeel loopt er eigenlijk rond op zo'n avond? Je hebt toch iets van 75 gasten dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook
ik doe de kassa en hou een oogje in het zeil dat alles goed gaat qua eten, drinken en muziek.
en daar verder bij maak ik dus ook praatjes met de klanten.
Wooop wooop, tijd voor nootjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef D. het volgende:
Zo, weer 2 kilo afgevallen
Tijd voor een snack nu
2 man plus wij zelfquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoeveel man personeel loopt er eigenlijk rond op zo'n avond? Je hebt toch iets van 75 gasten dan?
D.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef D. het volgende:
Zo, weer 2 kilo afgevallen
Tijd voor een snack nu
Iemand voor de muziek, iemand achter de bar en wie doet dan het etenquote:
Ik heb nog geen nootjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wooop wooop, tijd voor nootjes![]()
Hi Deeeeeeee
Oh dear! Misschien toch even kijken of je die vandaag nog kunt kopenquote:
Dat stond al op de planning, maar eerst ff iets eten dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear! Misschien toch even kijken of je die vandaag nog kunt kopen
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat stond al op de planning, maar eerst ff iets eten dus
nicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand voor de muziek, iemand achter de bar en wie doet dan het eten
Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Eet smakelijk dan maar
yupquote:
Heb je wel eens moeite met de tent vol te krijgen met mensen of zijn er veel vaste klanten?quote:
we zijn 3 maanden dicht geweest en een nieuwe naam dus nou moeten we er weer aan werken om het vol te krijgen en te houdenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je wel eens moeite met de tent vol te krijgen met mensen of zijn er veel vaste klanten?
Lijkt me best lastig zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn 3 maanden dicht geweest en een nieuwe naam dus nou moeten we er weer aan werken om het vol te krijgen en te houden
ons pand is verhuisdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig zeg
Waarom is de naam eigenlijk gewijzigd
Verhuisd? Ik dacht dat je de bestaande club had verbouwdquote:
quote:
huisnummerwijzigingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verhuisd? Ik dacht dat je de bestaande club had verbouwd![]()
Maar je bent naar een andere locatie gegaan? Groter of een betere ligging? Of juist kleiner?
quote:
Als je maar plezier beleefd toch? Je bent vrij dus waarom niet?quote:
Hahaha, dat is wel cool trouwensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huisnummerwijziging![]()
van 32 naar 78
preciesquote:
Succes en tot later GFquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
maar boodschappen doen nou![]()
laters
Vergeet de nootjes nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
maar boodschappen doen nou![]()
laters
Heb je ze al gehaald of moet je de deur nog uit? Ik ga hier over 3 kwartier de deur uitquote:
Ik ga ook over 3 kwartierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ze al gehaald of moet je de deur nog uit? Ik ga hier over 3 kwartier de deur uit
Misschien komen we elkaar dan nog wel tegenquote:
Ik ga naar de Plusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen
Ik naar M&Squote:
Voor mij geen andere winkels. 4 minuten Plus is voldoende voor vandaagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik naar M&S
En nog een paar andere winkels
Zo snel zal ik niet zijn. Ik ben toch wel een anderhalf of 2 uur weg straksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Voor mij geen andere winkels. 4 minuten Plus is voldoende voor vandaag
Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel zal ik niet zijn. Ik ben toch wel een anderhalf of 2 uur weg straks
Ik zou kunnen verklappen dat bij moeders op de thee gaan ook op de agenda staat, maar dat doe ik nietquote:
Doe dat dan maar nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou kunnen verklappen dat bij moeders op de thee gaan ook op de agenda staat, maar dat doe ik niet
Fair enough. Fan bedoelde ik ook meer in de zin van houden vanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Fan? Ik doe niet aan fan zijn. Ik kan de muziek wel waarderen
Dit nummer niet zo
MJ, daar was ik vroeger fan vanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Fan bedoelde ik ook meer in de zin van houden van
Ik ookquote:
Hele kamer vol posters enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook
En Queen heb ik ook altijd wel kunnen waarderen eigenlijk
En Guns N' Roses, Nirvana ook. Ook Sting en Phil Collins vond en vind ik nog steeds goed
Ik was in die tijd meer van de singletjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hele kamer vol posters enzo
cd's kopen terwijl ik nog geen cd-speler had
Ja, die had ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was in die tijd meer van de singletjes
*kijkt op klokquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot over een paar uurtjes mensen![]()
dat is vroegquote:
6.15 begonnen, en verder een vrij rustig dagje gehad indd.quote:
Tomaat of komkommer mag ook.quote:
quote:
Misschien kun je Nijn er mee lokken/versierenquote:
ik heb vanavond al 2 kilo staanquote:
quote:
JJHquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij leeft naar de Australische tijdzone?
vannacht gewerkt waarde vaderquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij leeft naar de Australische tijdzone?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef JJH het volgende:
Gister belde knetter voor een nieuwe afspraak voor een ziggo monteur. Die zou dinsdag komen maar toen waren we niet thuis.
Na een kleine eeuwigheid in de wacht gehangen te hebben en daarna uitgelegd wat de situatie was, en dat ze dindsdag bevallen was, vroeg de belmiep aan de andere kant.... "U kon niet een dag van te voren afbellen?![]()
En gesprek met meer van zulke dommigheden volgde, echt, er zat geen verstand in.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef JJH het volgende:
Gister belde knetter voor een nieuwe afspraak voor een ziggo monteur. Die zou dinsdag komen maar toen waren we niet thuis.
Na een kleine eeuwigheid in de wacht gehangen te hebben en daarna uitgelegd wat de situatie was, en dat ze dindsdag bevallen was, vroeg de belmiep aan de andere kant.... "U kon niet een dag van te voren afbellen?![]()
En gesprek met meer van zulke dommigheden volgde, echt, er zat geen verstand in.
dat zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]die is grappig...........en triest
Dacht dat je bedoelde dat ik speciaal voor de GP mn ritme aangepast had
als ik niet had moeten werken was dat gebeurd iddquote:
Als het nou een man zonder verstand geweest was had ik nog enigzins iets meer in kunnen komen, wij kunnen dom en lomp zijn, maar het was nog een vrouw ook.quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Barreltje het volgende:
JJH!! gefeliciteerd nog!![]()
![]()
wat een mooi meisje hebben jullie gebakken
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het nou een man zonder verstand geweest was had ik nog enigzins iets meer in kunnen komen, wij kunnen dom en lomp zijn, maar het was nog een vrouw ook.
ja maar dit geloof je toch niet. heeft zij überhaupt wel naar je geluisterd of las ze alleen maar haar standaard antwoordjes voor ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het nou een man zonder verstand geweest was had ik nog enigzins iets meer in kunnen komen, wij kunnen dom en lomp zijn, maar het was nog een vrouw ook.
Meh, zo nodig was het nou ook weer niet. We krijgen volgende week een mannetje aan de deur.quote:
Ik gok dat tweede.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar dit geloof je toch niet. heeft zij überhaupt wel naar je geluisterd of las ze alleen maar haar standaard antwoordjes voor ?
sturen ze nog wel een rekning ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, zo nodig was het nou ook weer niet. We krijgen volgende week een mannetje aan de deur.
En aan het eind "Mocht u niet thuis zijn, dan zouden we u willen verzoeken even af te bellen...
Knetter: "Moh, ik ga nergens naar toe hoor, ik ben net bevallen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |