Ja, dat kan inderdaad nog wel eens lastig wordenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga der vandoor, vrouw nadert de voltooiing van et ochtendritueel
afhankelijk van werk, maar tussen 18:00 en 19:00quote:
Nog best laat ook dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
afhankelijk van werk, maar tussen 18:00 en 19:00
sorry, ik was wat luidruchtig toen ik opstond, brak me nek over Joeyquote:
De jongens stonden op je bed te springen?quote:
yepquote:
Is alles goed met Joey though?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, ik was wat luidruchtig toen ik opstond, brak me nek over Joey
die bikkel kan wel wat hebben. is niet de eerste keerquote:
nou....quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef crv het volgende:
[..]
die bikkel kan wel wat hebben. is niet de eerste keer
ik hoef dan ook niet met de NSquote:
die sukkel moet niet precies daar gaan liggen waar ik uit bed stap. flikt die ook bij de bankquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Jij moet gewoon uitkijken natuurlijk
tja lange reistijd, 1 uur met de trein van Basel naar Zurichquote:
Hij mag dat van mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
die sukkel moet niet precies daar gaan liggen waar ik uit bed stap. flikt die ook bij de bank
Fijne middag meneerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:08 schreef crv het volgende:
ik hoor de Föhn nu, dus ga ik me ook omkleden.
van mij ook, maar op eigen risicoquote:
Dat klopt. Dat vind ik maar onhandig en irritant namelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou pfoe
Stu kan er ook wat vanmaar die is gewoon te beroerd om te MQ-en
Haha idd... wat is mq-en??? Blond ik weet tquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou pfoe
Stu kan er ook wat vanmaar die is gewoon te beroerd om te MQ-en
Je bent gewoon een spamgeitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat vind ik maar onhandig en irritant namelijk
Multiquotenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha idd... wat is mq-en??? Blond ik weet t
ahhh zoo ik snap m haha ik quote alleen weet ook niet hoe ik t moet doen ben zo al blij hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spamgeit
Douche-ze
[..]
Multiquoten
doeiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hbe besloten iets anders te gaan eten vanavond dus ik ga nog even naar de winkel
Dat valt wel mee hoor. Ik post veel maar dat doe jij ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spamgeit
Douche-ze
[..]
Multiquoten
Er is een verschil tussen 100/200 posts op een dag en 500+ Stuquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik post veel maar dat doe jij ook
We staan beiden in de top 20 van de meest actieve posters dit jaar
Ik heb hier echt zo geen zin in. Vorig jaar had ik 1542 posts en elke keer als ik een actieve periode heb krijg ik dit soort 'gezeur'. Daar ga ik niet eens meer op inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 100/200 posts op een dag en 500+ Stu
Als ik werkelijk niet zou MQ-en zou ik daar ook wel aan komen
Ik zeur helemaal niet manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier echt zo geen zin in. Vorig jaar had ik 1542 posts en elke keer als ik een actieve periode heb krijg ik dit soort 'gezeur'. Daar ga ik niet eens meer op in
Overigens valt niemand jou aan op multiquoten of doet stellingen daaromtrent. Iemand een spammer noemen omdat hij/zij veel post vind ik zo'n onzin. De inhoud is wat mij betreft bepalender.
Maar zoals gezegd, ik heb geen zin in dit soort 'discussies'
Je noemt me een spamgeit, zegt dat ik te beroerd ben om te multiquoten en valt over mijn gemiddeld aantal posts per dag. Nee, dat is geen zeuren, dat is alleen maar leuk en goed bedoeldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet man![]()
![]()
kusje kroel
lange teentjes stu?
wtf wie steelt mijn randomheid?quote:
stuartquote:
Moet je nog aan het werk vandaag of kun je zuipen in de club?quote:
beidequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je nog aan het werk vandaag of kun je zuipen in de club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |