ik heb vanavond al 2 kilo staanquote:
quote:
JJHquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij leeft naar de Australische tijdzone?
vannacht gewerkt waarde vaderquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij leeft naar de Australische tijdzone?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef JJH het volgende:
Gister belde knetter voor een nieuwe afspraak voor een ziggo monteur. Die zou dinsdag komen maar toen waren we niet thuis.
Na een kleine eeuwigheid in de wacht gehangen te hebben en daarna uitgelegd wat de situatie was, en dat ze dindsdag bevallen was, vroeg de belmiep aan de andere kant.... "U kon niet een dag van te voren afbellen?![]()
En gesprek met meer van zulke dommigheden volgde, echt, er zat geen verstand in.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef JJH het volgende:
Gister belde knetter voor een nieuwe afspraak voor een ziggo monteur. Die zou dinsdag komen maar toen waren we niet thuis.
Na een kleine eeuwigheid in de wacht gehangen te hebben en daarna uitgelegd wat de situatie was, en dat ze dindsdag bevallen was, vroeg de belmiep aan de andere kant.... "U kon niet een dag van te voren afbellen?![]()
En gesprek met meer van zulke dommigheden volgde, echt, er zat geen verstand in.
dat zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]die is grappig...........en triest
Dacht dat je bedoelde dat ik speciaal voor de GP mn ritme aangepast had
als ik niet had moeten werken was dat gebeurd iddquote:
Als het nou een man zonder verstand geweest was had ik nog enigzins iets meer in kunnen komen, wij kunnen dom en lomp zijn, maar het was nog een vrouw ook.quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Barreltje het volgende:
JJH!! gefeliciteerd nog!![]()
![]()
wat een mooi meisje hebben jullie gebakken
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het nou een man zonder verstand geweest was had ik nog enigzins iets meer in kunnen komen, wij kunnen dom en lomp zijn, maar het was nog een vrouw ook.
ja maar dit geloof je toch niet. heeft zij überhaupt wel naar je geluisterd of las ze alleen maar haar standaard antwoordjes voor ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het nou een man zonder verstand geweest was had ik nog enigzins iets meer in kunnen komen, wij kunnen dom en lomp zijn, maar het was nog een vrouw ook.
Meh, zo nodig was het nou ook weer niet. We krijgen volgende week een mannetje aan de deur.quote:
Ik gok dat tweede.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar dit geloof je toch niet. heeft zij überhaupt wel naar je geluisterd of las ze alleen maar haar standaard antwoordjes voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |