PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
DE MOFO BEKER JOH KEI GROTE CHILLE PRIJS. EN VERGEET DE FRUITSCHAAL NIETquote:
JAquote:
Hommoquote:
Van de PvdA?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen 1 Rode op de markt maar ik heb er nog wel 1 in mijn TP en ik verkocht een CDM-versie voor 3k
verkoop hem voor 50kquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen 1 Rode op de markt maar ik heb er nog wel 1 in mijn TP en ik verkocht een CDM-versie voor 3k
Beter kijken dan..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter kijken dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Djeetje zal ook wel bezig zijn op de markt
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Een koalabeer met Parkinson zou het beter kunnen iddquote:
Ik heb al mijn hele leven een brilquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
Opeens heeft iedereen een bril...
Soberso een hipsterbril dan.
zo'n zwart montuur ja, maar niet zo 'n hele dikkequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
Opeens heeft iedereen een bril...
Soberso een hipsterbril dan.
Nou wat een puzzelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk nu ook wel weer eens deze formatie gebruiken, maar hoe afmaken?
max. 50k in totaal het liefst. mag er wel ietsje boven zitten.
Migraine is kut, ik had dat wel eens na een voetbalwedstrijd, zag ik de hele dag bijna niets meer, allemaal sterretjes en barstende koppijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele leven een brilZolang ik die opdoe elke paar dagen 1 keertje, krijg ik geen migraine
ik wil gewoon eens kijken wat jullie zoal bedenken, ik kan het zelf wel, maar ik maak dan vaak teams die toch niet lekker spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou wat een puzzelBijna geen spanjaarden in BBVA en bijna geen Fransen in BPL
!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil gewoon eens kijken wat jullie zoal bedenken, ik kan het zelf wel, maar ik maak dan vaak teams die toch niet lekker spelen
Ik denk niet dat ik het ga reddenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijssie Fifa nog ofniet? Dan kom ik nuK1 is niet meer om aan te gluren
En dat amateuristische commentaar er ook bij
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ga redden
Doe nog een potje mw2 en ga dan slapen, sorry sorry man.
die is wel leuk, Courtois nog nooit geprobeerd, maar dat wil ik toch wel eens doen...quote:
Ik heb echt geen zin. Ben benieuwd wat er van komt, zeker aangezien het pas maandagavond isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg eruit om te studeren he
heb dan gewoon geduldquote:
Niet van mij toch... sowieso koop ik ze toch nietquote:
ooh, ik dacht alquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet van mij toch... sowieso koop ik ze toch niet
Op vrijdag ook?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pikte net nog even snel een paar deals op, over 5 minuten lopen een paar auctions af van spelers die toch niet verkopen maar over 2 minuten valt internet uit dus
Jij ook, suikertantequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, houdoe gasten,jongens en vandermar.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, houdoe gasten,jongens en vandermar.
ik ga hem even checken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef Dudeweiser het volgende:
EASFC app update is er voor android, stuk beter nu
idd jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb even al mijn apps geupdate, wtf is whatsapp lelijk geworden dan
Ze zijn allemaal duur omdat er zo weinig packs geopend wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen enkele dure gold IF deze week toch ook?
Ohquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal duur omdat er zo weinig packs geopend worden
De meeste wel ja, staan er nog een paar vastquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:49 schreef BDIL het volgende:
Ik voel een MLS Cup aankomen![]()
Ik ben nu online Cr00k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
mwoah wat wil je doen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:49 schreef BDIL het volgende:
Ik voel een MLS Cup aankomen![]()
Ik ben nu online Cr00k
Clubsquote:
Sorry boys ik stopte netquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
als hij mee wil doen wil ik best een potje maar ik zie het geen succes worden
Ben sowieso altijd wel geinteresseerd in scams etc, maar idd jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef n0ir het volgende:
Scam City is best een goed programma en die presentator is best een held.
Had alle afleveringen gedownload op piratebay, vond het idd een bazenseriequote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef n0ir het volgende:
Scam City is best een goed programma en die presentator is best een held.
Ik denk dat die wel een leuke vergoeding krijgen om eventjes braaf mee te werkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had alle afleveringen gedownload op piratebay, vond het idd een bazenserieAl vond ik die scam artists soms te vriendelijk
Gaaf, eerste auto? Wat voor auto?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:45 schreef Revontulet het volgende:
Ondertussen alweer een uur onderweg richting limburg. Vanaf vanmiddag dus m'n nieuwe karretje voor de deur
Omdat een randdebiel en langer dan een uur aan het snoeien is hier vlak bij mn raam. En dit is de enige dag dat ik kan uitslapen. Dus nu voor de rest van de dag chaggerijnig..quote:
Ja, dat is kut. Vanavond maar aan de zuip danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Omdat een randdebiel en langer dan een uur aan het snoeien is hier vlak bij mn raam. En dit is de enige dag dat ik kan uitslapen. Dus nu voor de rest van de dag chaggerijnig..
?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef DePresident. het volgende:
Nog steeds bezig met de servers...
Dit dus;quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?
Goedemorgen. Weer lekker vroeg wakker omdat iemand zijn sleutel vergeten was
Nee had eersr een polo, nu verkocht en ondertussen onderweg om een ford mustang te kopenquote:
Ja 2 opties. Of je hebt een server voor jezelf van EA en is alleen die kapot. of er is gewoon iets mis met jouw internet.quote:
Zou wel lachen zijn als je straks op de terugweg aangehouden wordt en je in je nieuwe autootje een alcoholslot mag zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee had eersr een polo, nu verkocht en ondertussen onderweg om een ford mustang te kopen
BAN BAN BAN EINS#!!!!!@#2quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:14 schreef DePresident. het volgende:
Met een ander account raak ik wel gewoon op de web-app.
Vreemd.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee had eersr een polo, nu verkocht en ondertussen onderweg om een ford mustang te kopen
What the hack. Ik kom ook niet meer op m'n console omdat 'er een fout is opgetreden met FIFA 13 Ultimate Team". Nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHEATERquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
What the hack. Ik kom ook niet meer op m'n console omdat 'er een fout is opgetreden met FIFA 13 Ultimate Team". Nice.
Nee deze is veel mooierquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:22 schreef Thorb het volgende:
Deze ToefjesCabrioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat werkt wel gewoon...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:22 schreef Thorb het volgende:
Probeer eens in te loggen bij Creation Centre
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:22 schreef Thorb het volgende:
Deze ToefjesAndere velgjes en dan is het een prima bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Er was een aardige kans ja, maar dat het meteen nep moet zijn als dat niet gebeurd. De kans was nog altijd groter dat het niet gebeurdequote:
Een witte Mustang uit 94 miss?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:06 schreef laucas het volgende:
Auto verkocht aan iemand met een rijontzegging
Er zijn geen Engelse in kwartfinales.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was een aardige kans ja, maar dat het meteen nep moet zijn als dat niet gebeurd. De kans was nog altijd groter dat het niet gebeurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Als ik aan een Mustang denk, dan zie ik er een voor mij uit de jaren 60quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een witte Mustang uit 94 miss?
Hij staat er wel ontspannen bij zeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:39 schreef Zhano het volgende:
Tenenkrommend
Is het te vroeg voor bier btw?
Jep. En ik irriteer me altijd aan die interviewer. Je merkt ook dat Derksen ook baalt dat ie met die sukkel moet pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij staat er wel ontspannen bij zeg.
Strak recht op, chago hoofd, steeds knipperen en wegkijken
Dat gaat over de EL natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er zijn geen Engelse in kwartfinales.
Dat overkomt mij nou nooit. Want als ik dan de 3-2 zou maken gaat m'n tegenstander lekker achterin rondtikken totdat het tijd is. Fifa communityquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heerlijk is het als je in 1e helft 3-0 achter komt de tegenstander jouw sssht en dan met 4-3 winnen.
Dat deed hij ook maar hij maakte een fout met zijn keeper zodat ik de 3-3 kon maken en toen moest hij wel aanvallen.:)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat overkomt mij nou nooit. Want als ik dan de 3-2 zou maken gaat m'n tegenstander lekker achterin rondtikken totdat het tijd is. Fifa community
En daar trots op zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Messi is dus ook zo'n pisventje
Ja, er zijn geen Spaanse in kwartfinales van de EL.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat gaat over de EL natuurlijk
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk VI andersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, er zijn geen Spaanse in kwartfinales van de EL.
Maar wat ik bedoelde was dus dat De engelsen elkaar ontlopen in de CL, en de Spanjaarden in de EL. Dat vonden ze bij VI rieken naar valsspelerij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, er zijn geen Spaanse in kwartfinales van de EL.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mijn "Jesus fuck, little cunt" PMs zouden dus nog best aan de juiste gericht geweest kunnen zijn na de zoveelste rage-quit van mijn kant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef Revontulet het volgende:
Officieel eigenaar van de mustangwat een geweldige dag
hahaha nice parodyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:47 schreef Tim86 het volgende:
Game.of.Thrones.A.Gathering.Storm.720p.HDTV.x264-NoGRP
A look back at the events from Season 2 of the hit HBO series ‘Game of Thrones.’
To refresh your memory![]()
Of dus deze kijken![]()
Graasiejasquote:
Zit er een gastank in of ga je rondjes rijden bij de shell op de A15?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Graasiejasals je dus een witte mustang ziet rijden door barendrecht ben ik het
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit er een gastank in of ga je rondjes rijden bij de shell op de A15?
Wat lelijkquote:
Yelawolf is best tof af en toe jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef Rijst het volgende:
best chill
http://www.livemixtapes.c(...)k-muzik-returns.html
Hoe meer ik er van zie hoe lelijker het is..neig dus naar uitmelkerijquote:
Origineel middenveldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:16 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
433Of nouja, vooral Lamela
sirigu 7chem handicapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:16 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
433Of nouja, vooral Lamela
Daar hoop ik ook op ja. Silver fitness gaan daarentegen wel voor 300 en contracten voor 250+ dus ik hoop dat ik nog wat geluk in silver packs heb vandaag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Mooi. ieren met een bin van 400c kun je al in de 10e minuut kopen. Als dit voorbij is, dan worden er weer weinig bronze packs verkocht en stijgt de player fitness prijs
Tis verdomme nog lelijker dan GTA SAquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe lelijker het is..neig dus naar uitmelkerij
ORIGINEELquote:
Prima columnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)nder-te-lachen.dhtml
Sjoerd
Dat er ook zoveel geld in omgaatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:56 schreef Toefjes het volgende:
Nu naar de Zembla documentaire aan het kijken over matchfixing. Best vage shit . wel een aanradertje
That's what Koeman said.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Een spits van dat kaliber voor die prijs
Zou jij Sissoko of Cabaye centraal zetten?quote:
Shaarawy is echt zo slecht op LWquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:52 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze denk ik maar maken van mijn resterende coins.
Sissokoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou jij Sissoko of Cabaye centraal zetten?
Ja vond je?quote:
Zijn loopacties zijn echt om te huilen. Soms wil die wel diep maar hij heeft te weinig pace voor een echte diepe steekbal, en hij zakt ook niet genoeg terug om de bal te vragen. Eigenlijk lijkt het er altijd meer op alsof hij de RB aan het dekken is..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja vond je?
Ik heb hem eerder in een team gehad daar en hij was best wel goed. Zijn dribbling en schot
Robinho kan altijd nogquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn loopacties zijn echt om te huilen. Soms wil die wel diep maar hij heeft te weinig pace voor een echte diepe steekbal, en hij zakt ook niet genoeg terug om de bal te vragen. Eigenlijk lijkt het er altijd meer op alsof hij de RB aan het dekken is..
Ik ga Robinho er maar neerzetten denk ik.
quote:
IF Ibarbo natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:25 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet nog een goede serie A CF hebben die enigszins meeverdedigt maar niet zoveel als Guarin, tevens iets soepeler qua bewegingen. Vind het wel prettig als ze meeverdedigen, maar Guarin is net een pitbull en doet geregeld meer werk als Vidal en Nocherino daarachter.![]()
Heb Di Natale en Miccoli al op de vleugel, dus die vallen af. Denk zelf gewoon aan Sneijder, Hamsik of IF Jovetic, iemand een bepaalde voorkeur (andere mag ook)?
in 4231 is dat handig hoor, vind ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Waarom moet een CF nou weer meeverdedigen
Ibarbo is idd wel een goeie dan. Die kan alles.
Vind ik prettig. Heb 2 H/H middenvelders erachter die ik geregeld mee laat opkomen, spits en buitenspelers doen praktisch niets qua meeverdedigen en dan vind ik het wel prettig dat ie zich meer laat zakken en ook nog iets kan in verdedigend opzicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Waarom moet een CF nou weer meeverdedigen
Oke. Klinkt zo stom om je 2e "spits" daar op te beoordelen, maar ik speel nooit met die formatie, dus ik heb er ook niet veel over te zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in 4231 is dat handig hoor, vind ik
Dus dan moet het zijn: Ik ga mijn Balo team verkopenquote:
Hopen dat je wat terug krijgt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
Tijd om eens wat belastingaangiftes te gaan doen
H/H rates zijn optimaal op CF vind ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke. Klinkt zo stom om je 2e "spits" daar op te beoordelen, maar ik speel nooit met die formatie, dus ik heb er ook niet veel over te zeggen
Nu ik erover nadenk zou het in bijv. 3-4-1-2 wel handiger zijn als hij iets doet. Dan heb je er 2 spitsen voor staan en geen CDM erachter.
Dat vind ik weer net teveel van het goede, dan had ik beter Boateng kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
H/H rates zijn optimaal op CF vind ik
Krijg ik toch niet want ik werk niet. Maar ik doe ook die van mijn moeder.quote:
Geen gek idee, lijkt mij een ideale CFquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat vind ik weer net teveel van het goede, dan had ik beter Boateng kunnen kiezen.
bekt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Gekocht voor 800c.
[ afbeelding ]
#SPJDPA
Nee niet nodigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga jij nou maar spelers pricefixen paul
Ja zeker. Al minstens 200k verdiendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorige pricefix ging zooooo goed natuurlijk
dat is niet wat ik gehoord heb van andere mensen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zeker. Al minstens 200k verdiend
Lol okequote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet wat ik gehoord heb van andere mensen.
Hij is op de PS3 dus duurder dan zijn UPquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Gekocht voor 800c.
[ afbeelding ]
#SPJDPA
Was ik wel nog een keer van plan te doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:52 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand hier met SIF Michu gespeeld?
Is alle FIFA's nog zo geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het vervelende moment dat je je realiseert dat je B team veel fijner speelt dan je A team met Messi daarin
Ik heb eigenlijk nog nooit een tweede team gehad. Gewoon 4 eerste teams.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het vervelende moment dat je je realiseert dat je B team veel fijner speelt dan je A team met Messi daarin
Balenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mmm moeilijk. Iig niet het geld waard, hij heeft wel aardige momenten maar is ook vaak een hele tijd onzichtbaar. Ik vind Ibarbo op Cam in 352 fijnerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Balen![]()
Bevalt Messi op zich een beetje?
Gekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mmm moeilijk. Iig niet het geld waard, hij heeft wel aardige momenten maar is ook vaak een hele tijd onzichtbaar. Ik vind Ibarbo op Cam in 352 fijner
Ja misschien ga ik dat team maar weer verkopen. Al was de verdediging wel heel fijn. Misschien dat ik die dan implementeer in het andere team, behalve Ramosquote:
Wie beviel nou beter, Samuel of Campagnaro?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja misschien ga ik dat team maar weer verkopen. Al was de verdediging wel heel fijn. Misschien dat ik die dan implementeer in het andere team, behalve RamosEn dan een verdediging met Ramos en Thiago Silva bedenken voor een ander team
Samuel. In mijn andere team is Campagnaro de zwakste in een verdediging met Ogbonna en Gamberiniquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wie beviel nou beter, Samuel of Campagnaro?
Bij mij Samuel, heerlijke speler in de verdediging naast Chiellini.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wie beviel nou beter, Samuel of Campagnaro?
Eentje met een hele smalle ingang, maar hij is toch de strakkeman dus glipt daar wel doorheen.quote:
Ik was druk met school en zag net pas dat toernooi. Ik wou een team maken maar toen zag ik de prijzen van de spelersquote:
Gisteren gingen ze voor 700 per stuk. Makkelijk. Xbox nog meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik was druk met school en zag net pas dat toernooi. Ik wou een team maken maar toen zag ik de prijzen van de spelers
RKC thuis moet te doen zijn hè, ondanks de vorm van de laatste tijd. Toivonen en Matavz terug, Hiljemark uit de basis. Ik heb er zin inquote:
Ik heb nog geen ervaring met een opstelling die ik niet gebruikt heb, sorry. Maar hij speelt wel lekker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef strakkeman het volgende:
Heeft iemand ervaring met een opstelling die niet zo wordt gebruikt maar wel gewoon lekker speelt?
Ik Was een woord vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ervaring met een opstelling die ik niet gebruikt heb, sorry. Maar hij speelt wel lekker.
Vanmorgen belde, ze wilde haar nieuws terugquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Lionel Messi:
"Ik speel op mijn PlayStation tegen allemaal mensen over de hele wereld", zegt Messi in gesprek met TyC Sports. De Argentijn, die de voorkant van FIFA 2013 siert, maakt mensen boos als hij bij een voorsprong de bal terug begint te passen om de tijd vol te maken. Dat onthult hij lachend. "Ze weten niet dat ik het ben."
Wat een cunt
Speel je xbox of ps3 eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan het niet opbrengen om te gaan leren
Iemand potje Fut?
Xboxquote:
Aightquote:
Oke is goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aightwe doen eens een potje.
Zou nu wel willen maar zit bij mijn ouders, en Fifa ligt in mijn studentenkamertje.
Die lijkt een beetje op mijn 352 met messiquote:
Swansea thuis wordt een lastige voor ze denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
Arsenal speelt met een lekker team, Ox speelt ook weer eens
Fabianski, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Arteta, Diaby, Oxlade-chamberlain, Cazorla, Walcott, Giroud
Zou je denken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Swansea thuis wordt een lastige voor ze denk ik
Ik heb gisteren en eergisteren ook veel winst gemaakt met bronze packs en ik had er ook heel veel geopend. Ik heb nog veel fitness kaarten overquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Gisterochtend 200 bronze packs (400c) opengemaakt. Uiteindelijk stuk of 80-90 Ieren eruit gehaald die allemaal voor 800-1k ea solden gister rond 12.00uur. Voor de rest nog een stuk of 100 fitness cards, stuk of 5 spelers met waarde en 11 squad fitness kaarten. Denk totaal zon 60k winst met packs openen. Jammer dat die Ieren nu nog maar op 300 buy now zitten nu is de hele winstmarge eruit.
Mensen willen niet toegeven dat ze geluk hebben, daarom stuur ik dat ook nooit meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En deze kreeg ik van iemand die 1-0 won uit een corner, enige keer dat hij bij mijn goal was in de 90e minuut
Ik had 15 schoten maar zijn Hart haalde alles eruit
Ik zei, lol 90th minute scripting.
[ afbeelding ]
Ik had volgens mij nog redelijk veel pech. Had geen één speler van meer dan 3k in 200 van die packs. Beste speler was een Ier voor 3k. Geen 1 engelse pace hoer ofzo. Maar het was echt mooi gister. Je zag een Ierse vlag en je pack was al 2,5x over de kop gegaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en eergisteren ook veel winst gemaakt met bronze packs en ik had er ook heel veel geopend. Ik heb nog veel fitness kaarten overMaar ik had als beste spelers 2x UP Shaw, Benzia, Akinfenwa, Weston, Camargo, Westcarr en een silver Ierse LM die voor 4.5k ging.
Ik heb ook nog alle Ieren en Noord-Ieren uit mijn club verkocht en ik had ook nog een Kandji 4-3-3. Maar iedereen opent nu ook bronze packs voor IF Okugo en hij is nog te duur op de Xboxquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had volgens mij nog redelijk veel pech. Had geen één speler van meer dan 3k in 200 van die packs. Beste speler was een Ier voor 3k. Geen 1 engelse pace hoer ofzo. Maar het was echt mooi gister. Je zag een Ierse vlag en je pack was al 2,5x over de kop gegaan.En die noord-ieren gingen zelfs voor 1,5k
Denk ook niet dat hij een echte grote speler wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt jammer, hoop altijd dat hij de man is die scoort
Dat doet hij helaas zelden
Weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij een echte grote speler wordt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:09 schreef pascal08 het volgende:
Zo, FUTHEAD en FUTWIZ down gehaald, nu WEFUT online gooien.
Is het zover ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:09 schreef pascal08 het volgende:
Bijna.quote:
Volgende week dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bijna.Reemi is nog een klein dingetje aan het veranderen en ik maak nog even snel een mooi plaatje voor de ratings.
Komen er inloggevens of freeuse? Ik ben voor het eerste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:09 schreef pascal08 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het zou toch al vorige week gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |