PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
DE MOFO BEKER JOH KEI GROTE CHILLE PRIJS. EN VERGEET DE FRUITSCHAAL NIETquote:
JAquote:
Hommoquote:
Van de PvdA?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen 1 Rode op de markt maar ik heb er nog wel 1 in mijn TP en ik verkocht een CDM-versie voor 3k
verkoop hem voor 50kquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen 1 Rode op de markt maar ik heb er nog wel 1 in mijn TP en ik verkocht een CDM-versie voor 3k
Beter kijken dan..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter kijken dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Djeetje zal ook wel bezig zijn op de markt
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Een koalabeer met Parkinson zou het beter kunnen iddquote:
Ik heb al mijn hele leven een brilquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
Opeens heeft iedereen een bril...
Soberso een hipsterbril dan.
zo'n zwart montuur ja, maar niet zo 'n hele dikkequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
Opeens heeft iedereen een bril...
Soberso een hipsterbril dan.
Nou wat een puzzelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk nu ook wel weer eens deze formatie gebruiken, maar hoe afmaken?
max. 50k in totaal het liefst. mag er wel ietsje boven zitten.
Migraine is kut, ik had dat wel eens na een voetbalwedstrijd, zag ik de hele dag bijna niets meer, allemaal sterretjes en barstende koppijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele leven een brilZolang ik die opdoe elke paar dagen 1 keertje, krijg ik geen migraine
ik wil gewoon eens kijken wat jullie zoal bedenken, ik kan het zelf wel, maar ik maak dan vaak teams die toch niet lekker spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou wat een puzzelBijna geen spanjaarden in BBVA en bijna geen Fransen in BPL
!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil gewoon eens kijken wat jullie zoal bedenken, ik kan het zelf wel, maar ik maak dan vaak teams die toch niet lekker spelen
Ik denk niet dat ik het ga reddenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijssie Fifa nog ofniet? Dan kom ik nuK1 is niet meer om aan te gluren
En dat amateuristische commentaar er ook bij
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ga redden
Doe nog een potje mw2 en ga dan slapen, sorry sorry man.
die is wel leuk, Courtois nog nooit geprobeerd, maar dat wil ik toch wel eens doen...quote:
Ik heb echt geen zin. Ben benieuwd wat er van komt, zeker aangezien het pas maandagavond isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg eruit om te studeren he
heb dan gewoon geduldquote:
Niet van mij toch... sowieso koop ik ze toch nietquote:
ooh, ik dacht alquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet van mij toch... sowieso koop ik ze toch niet
Op vrijdag ook?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pikte net nog even snel een paar deals op, over 5 minuten lopen een paar auctions af van spelers die toch niet verkopen maar over 2 minuten valt internet uit dus
Jij ook, suikertantequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, houdoe gasten,jongens en vandermar.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, houdoe gasten,jongens en vandermar.
ik ga hem even checken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef Dudeweiser het volgende:
EASFC app update is er voor android, stuk beter nu
idd jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb even al mijn apps geupdate, wtf is whatsapp lelijk geworden dan
Ze zijn allemaal duur omdat er zo weinig packs geopend wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen enkele dure gold IF deze week toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |