Dan kun je nu wel zeggen wie het was, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel als degene met wie je via Fok gedatet hebt gewoon nooit meer op Fok komt
En niet tegenhangen in de bocht natuurlijk....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke eraan, stevig vastpakken
Tja, het is allemaal een beetje stilletjes in de aanloop er naartoe. Volgens haar is dat omdat ze er de voorkeur aan geeft om niet te veel te weten en wellicht positief verrast te worden, maar ik weet niet of het nu wel zo'n goed teken isquote:
Het hoeft geen slecht teken te zijn, natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, het is allemaal een beetje stilletjes in de aanloop er naartoe. Volgens haar is dat omdat ze er de voorkeur aan geeft om niet te veel te weten en wellicht positief verrast te worden, maar ik weet niet of het nu wel zo'n goed teken is
Ze was geen bekende naam in dit topic. Of zelfs maar op Fok als geheelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan kun je nu wel zeggen wie het was, me dunkt.
Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Het hoeft geen slecht teken te zijn, natuurlijk!
Ik ben nogal van het sturen van lange berichten en heb ook gewoon veel contact met iemand voor een date. Ik kan me echter ook voorstellen dat zij daar anders mee omgaat en juist minder wil weten
En anders stuur je haar toch een bericht om te vragen of ze nog interesse heeft?
Precies. Gewoon eens van het positieve uitgaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic op
En wat dat laatste betreft, daar heb ik het gisteren al voorzichtig over gehad. Ze zegt nog steeds nieuwsgierig te zijn, dus daar moet ik het dan maar mee doen
Uiteraard, want anders ga je wel onderstebovenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
En niet tegenhangen in de bocht natuurlijk....
Goed bezigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic op
En wat dat laatste betreft, daar heb ik het gisteren al voorzichtig over gehad. Ze zegt nog steeds nieuwsgierig te zijn, dus daar moet ik het dan maar mee doen
+1quote:
Dus je hebt geneukt? Tell me more, tell me more, was it love at first sight?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef bizzle het volgende:
Toffe date gisteren. Leuke meid.. alleen dr nagels staan op mn rug en mn lippen doen zeer
Ben jij nou een vent?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef bizzle het volgende:
Toffe date gisteren. Leuke meid.. alleen dr nagels staan op mn rug en mn lippen doen zeer
Nagels in rugquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef bizzle het volgende:
Heb je gevraagd of ze op Fok zat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
speeddaten was leuk!! er waren dertien mannen ofzo, waarvan een aantal mannen gezamenlijk was gekomen. er zaten 5 leuke bij, waarvan een heel leuk en daarmee heb ik direct nummers uitgewisseld. met twee anderen heb ik kennelijk ook een match, daarvan kreeg ik namelijk ook een matchmail.
in het begin een beetje zenuwen, maar het gaat zo snel, je hebt geen tijd om je er druk over te maken. ik heb gewoon drie standaardvragen gesteld. hoe oud ben je, wat voor werk doe je en wat vind je allemaal leuk? voor mij geeft dat voldoende beeld van een persoon in eerste instantie. de rest komt later wel.
er zat ook een zwaar verzuurd wijf bij die heel erg uit de hoogte was, 'wat zijn de mannen communicatief slecht', 'ze stellen alleen standaardvragen over wek, zooo'n afknapper!'. geen idee waar ze het over had. ik heb een leuke avond gehad en zij niet.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
speeddaten was leuk!! er waren dertien mannen ofzo, waarvan een aantal mannen gezamenlijk was gekomen. er zaten 5 leuke bij, waarvan een heel leuk en daarmee heb ik direct nummers uitgewisseld. met twee anderen heb ik kennelijk ook een match, daarvan kreeg ik namelijk ook een matchmail.
in het begin een beetje zenuwen, maar het gaat zo snel, je hebt geen tijd om je er druk over te maken. ik heb gewoon drie standaardvragen gesteld. hoe oud ben je, wat voor werk doe je en wat vind je allemaal leuk? voor mij geeft dat voldoende beeld van een persoon in eerste instantie. de rest komt later wel.
er zat ook een zwaar verzuurd wijf bij die heel erg uit de hoogte was, 'wat zijn de mannen communicatief slecht', 'ze stellen alleen standaardvragen over wek, zooo'n afknapper!'. geen idee waar ze het over had. ik heb een leuke avond gehad en zij niet.
Klopt de verhouding man/vrouw bij zo'n speeddate wel? Ik heb het nog nooit geprobeerd omdat ik altijd het idee heb gehad dat er 10 mannen zitten te wachten op 2 of 3 vrouwen! Krijg er altijd zo'n veemarkt beeld bijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |