abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124117348

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Hungry_Joe op 16-03-2013 01:32:03 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124117427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel als degene met wie je via Fok gedatet hebt gewoon nooit meer op Fok komt :P
Dan kun je nu wel zeggen wie het was, me dunkt.
pi_124117442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke eraan, stevig vastpakken O+
En niet tegenhangen in de bocht natuurlijk....
[/quote]Uiteraard, want anders ga je wel ondersteboven :7
Het lijkt me echt leuk om te doen als date, binnenkort m'n rijbewijs halen ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124117464
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Ai, dat zou jammer zijn...
Tja, het is allemaal een beetje stilletjes in de aanloop er naartoe. Volgens haar is dat omdat ze er de voorkeur aan geeft om niet te veel te weten en wellicht positief verrast te worden, maar ik weet niet of het nu wel zo'n goed teken is :P
pi_124117531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Tja, het is allemaal een beetje stilletjes in de aanloop er naartoe. Volgens haar is dat omdat ze er de voorkeur aan geeft om niet te veel te weten en wellicht positief verrast te worden, maar ik weet niet of het nu wel zo'n goed teken is :P
Het hoeft geen slecht teken te zijn, natuurlijk!

Ik ben nogal van het sturen van lange berichten en heb ook gewoon veel contact met iemand voor een date. Ik kan me echter ook voorstellen dat zij daar anders mee omgaat en juist minder wil weten :P
En anders stuur je haar toch een bericht om te vragen of ze nog interesse heeft?
Tante minthy!! O+
pi_124117538
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan kun je nu wel zeggen wie het was, me dunkt.
Ze was geen bekende naam in dit topic. Of zelfs maar op Fok als geheel :P
pi_124117695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Het hoeft geen slecht teken te zijn, natuurlijk!

Ik ben nogal van het sturen van lange berichten en heb ook gewoon veel contact met iemand voor een date. Ik kan me echter ook voorstellen dat zij daar anders mee omgaat en juist minder wil weten :P
En anders stuur je haar toch een bericht om te vragen of ze nog interesse heeft?
Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic op ;)

En wat dat laatste betreft, daar heb ik het gisteren al voorzichtig over gehad. Ze zegt nog steeds nieuwsgierig te zijn, dus daar moet ik het dan maar mee doen :P
pi_124117740
Hmm, het zien v. Micha Wertheim bij P&W zojuist zorgde weer voor de associatie met een date v.e. paar maanden terug die echt O+ goddelijk O+ kon zoenen... Hij was te dubbel, te vaag maar wel heel grappig en aantrekkelijk. Zucht. Jammer en tegelijkertijd maar goed ook dat t niks is geworden denk ik..

Nu maar weer poging doen tot slapen.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124118006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic op ;)

En wat dat laatste betreft, daar heb ik het gisteren al voorzichtig over gehad. Ze zegt nog steeds nieuwsgierig te zijn, dus daar moet ik het dan maar mee doen :P
Precies. Gewoon eens van het positieve uitgaan ^O^
Als ze aangeeft nieuwsgierig te zijn, dan lijkt het me geen probleem :P
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:50:19 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124118847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef minthy het volgende:

[..]

En niet tegenhangen in de bocht natuurlijk....
Uiteraard, want anders ga je wel ondersteboven :7
Het lijkt me echt leuk om te doen als date, binnenkort m'n rijbewijs halen ^O^
[/quote]

Hmm..goede reden inderdaad O+
Mij ook! Ah..stoer! Ik begin eerst maar eens met het andere roze papiertje me dunkt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:59:14 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124119177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:

[..]

Goed bezig :) Gewoon een beetje op je af laten komen joh. Je hoeft ook niet alle eventuele onzekerheden erover met je date te delen. Maak het gezellig.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:02:05 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124120379
Oh en H_J? O+ O+ O+ voor de OP. Als je die tenminste hebt geupdate en dat vermoed ik van wel
pi_124121358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:02 schreef eefje801 het volgende:
Oh en H_J? O+ O+ O+ voor de OP.
+1
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:09:54 #14
324876 bizzle
My richness is life
pi_124122683
Toffe date gisteren. Leuke meid.. alleen dr nagels staan op mn rug en mn lippen doen zeer :P
pi_124122723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef bizzle het volgende:
Toffe date gisteren. Leuke meid.. alleen dr nagels staan op mn rug en mn lippen doen zeer :P
Dus je hebt geneukt? Tell me more, tell me more, was it love at first sight?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:30:29 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124122906
quote:
Ben jij nou een vent? :{w
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:33:56 #17
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124122962
quote:
Nagels in rug O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124123000
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nagels in rug O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:50:12 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124124065
Hahaha hulde voor de OP
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:25:50 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124124710
speeddaten was leuk!! er waren dertien mannen ofzo, waarvan een aantal mannen gezamenlijk was gekomen. er zaten 5 leuke bij, waarvan een heel leuk en daarmee heb ik direct nummers uitgewisseld. met twee anderen heb ik kennelijk ook een match, daarvan kreeg ik namelijk ook een matchmail.

in het begin een beetje zenuwen, maar het gaat zo snel, je hebt geen tijd om je er druk over te maken. ik heb gewoon drie standaardvragen gesteld. hoe oud ben je, wat voor werk doe je en wat vind je allemaal leuk? voor mij geeft dat voldoende beeld van een persoon in eerste instantie. de rest komt later wel.

er zat ook een zwaar verzuurd wijf bij die heel erg uit de hoogte was, 'wat zijn de mannen communicatief slecht', 'ze stellen alleen standaardvragen over wek, zooo'n afknapper!'. geen idee waar ze het over had. ik heb een leuke avond gehad en zij niet. :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124124820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
speeddaten was leuk!! er waren dertien mannen ofzo, waarvan een aantal mannen gezamenlijk was gekomen. er zaten 5 leuke bij, waarvan een heel leuk en daarmee heb ik direct nummers uitgewisseld. met twee anderen heb ik kennelijk ook een match, daarvan kreeg ik namelijk ook een matchmail.

in het begin een beetje zenuwen, maar het gaat zo snel, je hebt geen tijd om je er druk over te maken. ik heb gewoon drie standaardvragen gesteld. hoe oud ben je, wat voor werk doe je en wat vind je allemaal leuk? voor mij geeft dat voldoende beeld van een persoon in eerste instantie. de rest komt later wel.

er zat ook een zwaar verzuurd wijf bij die heel erg uit de hoogte was, 'wat zijn de mannen communicatief slecht', 'ze stellen alleen standaardvragen over wek, zooo'n afknapper!'. geen idee waar ze het over had. ik heb een leuke avond gehad en zij niet. :P
Heb je gevraagd of ze op Fok zat? :P

Wel leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen met die kerel ;)
pi_124124856
quote:

:) Leuke avond gehad dus ! :D

Oeh, ook al wat afgesproken? ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124124981
quote:

Klopt de verhouding man/vrouw bij zo'n speeddate wel? Ik heb het nog nooit geprobeerd omdat ik altijd het idee heb gehad dat er 10 mannen zitten te wachten op 2 of 3 vrouwen! Krijg er altijd zo'n veemarkt beeld bij ;)

(sorry, nieuw hier :@ )
Live the life you've imagined!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:40:07 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124124998
er waren deze keer meer vrouwen! :o
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:40:15 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124125001
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je constant doorwisselt, dus geen hengstenbal oid.

Ik hoor juist altijd dat er veel meer leuke vrouwen op zo'n speeddate-avond zijn dan leuke mannen. Wat dat betreft moet het echt een snoepwinkel zijn.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')