ik heb liever wat tijd ervoor over dan geldquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Gewoon fotocheat doen joh...tijd is te waardevol om te verpesten aan nutteloze gesprekken.
Toen ik m tegenkwam op paiq, had ie gewoon z'n voornaam als naamquote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]awkward
Ik krijg best vaak battledate/speeddate uitnodiging voor 'Silenus'.. ik durf nooit te klikken
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen ik m tegenkwam op paiq, had ie gewoon z'n voornaam als naam
Ohquote:
soms is het gewoon een slechte foto? iets als grammatica fake je toch ook niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef Sannne het volgende:
Dan vraag je toch gewoon of ze slank is?
Ik had laatst een heel leuk gesprek op Paiq. Man die grammaticaal erg sterk was (dat is een dingetje voor mij..), in de buurt woont, goede baan heeft.. Maar die foto.. Echt tokkie! Zo jammer
Ik ben al zoveel bekende tegengekomen.. Zelfs 2 vrienden waar ik echt veel mee om ga. awkward.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh
Mwah, ik zou er niet mee kunnen zittengewoon ff ouwehoeren en weer door
Ja, want goede grammatica = niet tokkiequote:Op zondag 17 maart 2013 20:02 schreef All-out het volgende:
[..]
soms is het gewoon een slechte foto? iets als grammatica fake je toch ook niet echt
zo'n vreemde redenering is dat toch niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want goede grammatica = niet tokkie
Sommige mensen komen verbaal heel intelligent over, maar hebben wel een ontzettende aso-uitstraling. Ik zou dan ook afknappen.
Vind ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef All-out het volgende:
[..]
zo'n vreemde redenering is dat toch niet?
ik nietquote:
Hier nog wat tegenspraak voor je:quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ik niet
neuken? ik hou wel van wat tegenspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door All-out op 17-03-2013 20:31:04 ]"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Nee, dit is echt grammatica. Ik ervoor, ik erachter, jij erachter stam.. Anders stam plus tquote:Op zondag 17 maart 2013 20:24 schreef All-out het volgende:
darn...
ik zei nog, grammatica kun je niet faken
valt dit niet onder spelling, trouwens? en typen met 1 hand vraagt al concentratie genoeg
ok ok, I surrenderquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nee, dit is echt grammatica. Ik ervoor, ik erachter, jij erachter stam.. Anders stam plus t
Die foto van mijn chat-tokkie was trouwens niet zomaar een slechte foto. Haarstijl, kledingstijl, gouden kettingen, tattoo's.. Brrr..
Klinkt als een Guidoquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nee, dit is echt grammatica. Ik ervoor, ik erachter, jij erachter stam.. Anders stam plus t
Die foto van mijn chat-tokkie was trouwens niet zomaar een slechte foto. Haarstijl, kledingstijl, gouden kettingen, tattoo's.. Brrr..
Dat laatste zou ik meer waarderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef mr-green het volgende:
Wat is beter: de dames die ik eigenlijk niet echt zie zitten gewoon verwijderen of nog even een standaard zinnetje achter laten van: sorry maar dit gaat hem niet worden ofzo?
Maar geeft ruimte voor discussie.. Heb het een tijd geprobeerd, netjes afwimpelen, maar altijd reacties en vragen terug..quote:
gewoon zeggen. kleine moeite en je bent er direct vanafquote:Op zondag 17 maart 2013 20:40 schreef mr-green het volgende:
Wat is beter: de dames die ik eigenlijk niet echt zie zitten gewoon verwijderen of nog even een standaard zinnetje achter laten van: sorry maar dit gaat hem niet worden ofzo?
Net als nu: ben aan het chatten met een dame op Paiq en heb nu haar foto gezien en het is gewoon niet mijn type. Gesprek was ook wel beetje stroef maar zij laat wel weten dat ze het naar de zin heeft. Moeilijk...
Ja daarom. moeilijkquote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar geeft ruimte voor discussie.. Heb het een tijd geprobeerd, netjes afwimpelen, maar altijd reacties en vragen terug..
Ik doe altijd: sorry, maar ik denk niet dat dit iets gaat worden. veel succes verder hier!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar geeft ruimte voor discussie.. Heb het een tijd geprobeerd, netjes afwimpelen, maar altijd reacties en vragen terug..
Maar je hebt spelfouten, grammaticafouten en slordigheidsfouten.. Je hebt ook mensen die het gewoon structureel fout doen, zoals 'der' in plaats van 'haar', of 'na' in plaats van 'naar', of het ergste: 'Kijk is'.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef mr-green het volgende:
Trouwens over grammatica tijdens chatten. Ik snap wel dat jullie daar waarde aan hechten alleen in principe hoeft het niets te zeggen. Als ik voor mijn studie bijvoorbeeld een beleidsnotitie schrijf is dat heel ander taal en grammatica gebruik dan tijdens chatten waar ik vaak pratend schrijf![]()
Ik snap echter wel volkomen dat je een hekel kan hebben aan mensen die wordt fouten maken of bij moeilijke woorden niet even de moeite nemen om google te checken
Ah snel, pijnloosquote:Op zondag 17 maart 2013 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik doe altijd: sorry, maar ik denk niet dat dit iets gaat worden. veel succes verder hier!
En dan gelijk *verwijder*
Geen ruimte voor discussie terwijl het blokkeren toch niet helemaal uit de lucht komt vallen.
Ja, helemaal als het namen zijn (de gewone username al..)quote:Op zondag 17 maart 2013 21:03 schreef Swaytje het volgende:
Haha komt wel beetje bekend voor Sanne.
Heb er ook een hekel aan als ze totaal geen hoofdletters gebruiken.
Vind het echt niet nodig om dat na een hele tijd met elkaar chatten nog steeds altijd te doen, maar zeker als eerste indruk mag je best wel even de moeite nemen om de shift-toets in te drukken aan het begin van een zin. Op de een of andere manier kom je dan ook gewoon wat intelligenter op mij over.
Oef ja, vreselijkquote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja, helemaal als het namen zijn (de gewone username al..)
nou, vreselijk inderdaadquote:
Hij bijt niet, hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet Silenus z'n echte naam niet en we wonen in dezelfde stad. Dus wie weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij bijt niet, hoorOh nee, dat vast niet. Maar ik heb zo'n vermoeden dat zijn verwachtingen wat anders liggen dan de mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Back on topic, ik ben echt nog geen Paiq fan. Maar misschien komt dat omdat ik mijn eerste leuke, soepel lopende gesprek nog moet hebben. Dat het stil valt en hij dan vraagt: wat zijn je hobby's?
Daar word ik toch een beetje verdrietig van.![]()
nou ik heb het van hier...quote:Op zondag 17 maart 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
wordt dit wel op prijs gesteld BoL en Silenus??
ok dan is het goed.quote:
ik heb vaak genoeg zin in bierquote:Op zondag 17 maart 2013 23:01 schreef n00b13 het volgende:
Nu zitten er hier allemaal mensen op datingsites (leuk natuurlijk), maar heeft niemand hier zin om gewoon eens een biertje te pakken?
In dat geval hou ik me aanbevolen.
- dit klinkt eigenlijk best lame, maar zo bedoel ik het niet.
Nee. En je kan er niks mee als je niet betaald.... Zelfs geen ontvangen berichten lezenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
Binnenkort ga ik het online daten ook maar weer eens wat nieuw leven inblazen![]()
Ik zag net op TV een Pepper reclame voorbij komen, heeft iemand daar wel eens iets mee bereikt eigenlijk
Have fun! Ik heb met Pepper alleen in het begin van de site ervaring opgedaan, toen alles op straat lag door Anonymous.. Maar er zijn sowieso voldoende leuke datingsites, zoals bijvoorbeeld Paiq of relatieklik.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
Binnenkort ga ik het online daten ook maar weer eens wat nieuw leven inblazen![]()
Ik zag net op TV een Pepper reclame voorbij komen, heeft iemand daar wel eens iets mee bereikt eigenlijk
Mijn vriendin en ik hebben elkaar leren kennen via Pepper. Heb via die site ook verreweg de meeste dates gehad. Je zal echter wel moeten betalen, anders is het waardeloos.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
Ik denk aan je piemel.. Meestal spreken de mannen de vrouwen aanquote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef Weissman het volgende:
Ik sta ingeschreven op zo veel dating sites maar ik krijg nooit een berichtje ofzo. Mss ligt het aan mijn profiel tekst en foto ?
Dus weissman, betere pics van je piemel erop zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik denk aan je piemel.. Meestal spreken de mannen de vrouwen aanAlthans, dat is mijn ervaring.. Ik heb nog nooit iemand aangesproken! (Niet omdat ik niet wil, maar omdat het niet nodig is omdat ik zoveel berichten krijg)
Sommige mensen hebben wel een leven.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik zo irritant begin te vinden aan traditionele profielen sites is van die hele traag reagerende vrouwen.
Zo had ik bijvoorbeeld vorige week woensdag een bericht op RP met haar email adres, heb geen betaalde account meer, dus dat is wel handig. Vervolgens stuur ik dezelfde avond nog een mail en krijg pas gisteravond een reactie.
Dat is niet erg verder, maar kom op zeg, heb je dan nergens een gaatje in de week om iets sneller terug te mailen? Of ben ik te ongeduldig?
Ik ken het gevoel... Ik reageer, voor mijn gevoel, ook altijd snel en volgens mij alleen maar omdat mijn mail gekoppeld is aan mijn tablet en telefoonquote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik zo irritant begin te vinden aan traditionele profielen sites is van die hele traag reagerende vrouwen.
Zo had ik bijvoorbeeld vorige week woensdag een bericht op RP met haar email adres, heb geen betaalde account meer, dus dat is wel handig. Vervolgens stuur ik dezelfde avond nog een mail en krijg pas gisteravond een reactie.
Dat is niet erg verder, maar kom op zeg, heb je dan nergens een gaatje in de week om iets sneller terug te mailen? Of ben ik te ongeduldig?
Te ongeduldig. Ik krijg ook - al zit ik dan niet op RP - weleens reacties die ik weliswaar wel lees, maar waar een aantal dagen tussen kunnen zitten omdat ik dan ook echt de tijd wil kunnen nemen. Al kan ik me goed voorstellen dat het irritant is.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel mail krijg je danquote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik check mijn mail 1 keer in de week.
De mensen/dingen die er toe doen komen in een andere map terecht en die bekijk ik wel elke dag. Zo gek is dat niet hoor.. heerlijk is dat gewoon niet altijd maar bezig zijn met mail.
Allemaal prive mail dan? Wat krijg je in godsnaam allemaal dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
200 per week ofzo
Nu heb ik er nog totaal 1000 ongelezen
Veel Zwitserse horloges en p3n1s-enlargements neem ik aan?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
200 per week ofzo
Ik mag toch hopen dat het niet alleen maar privé mails zijn maar ook een hoop zakelijke mails...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
200 per week ofzo
Flikker toch eens op met je getroll....quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef Weissman het volgende:
Ik sta ingeschreven op zo veel dating sites maar ik krijg nooit een berichtje ofzo. Mss ligt het aan mijn profiel tekst en foto ?
Heel veel plezier en succes!!quote:Op maandag 18 maart 2013 07:16 schreef Capstan het volgende:
Goed, vanavond dus die date... Mijn verwachtingen zijn niet al te hoog, maar we gaan het zien
goh, mevrouw heeft een inbox met een spamfilterquote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef Pvoesss het volgende:
Als iemand boeiend is komt die vanzelf wel in de map die ik direct lees
Is your warrior not strong enough? Does your tree look like a twig?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Veel Zwitserse horloges en p3n1s-enlargements neem ik aan?
Zeg je dit nu erbij omdat zij zo laat heeft gereageerd, dat jij dat ook gaat doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:
(ooit een keer, wanneer het mij uit komt).
Kinderachtig niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je dit nu erbij omdat zij zo laat heeft gereageerd, dat jij dat ook gaat doen?
rancune gaat je geen date opleveren, denk ik... plus je kunt niet in andermans leven kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Net toevallig nog een mail van een laat-reageerder, mijn mail was van 11 maart, dus een week geleden
Maar ik moet zeggen, ze stuurt wel een leuk mailtje, dus ga toch maar reply sturen (ooit een keer, wanneer het mij uit komt).
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je dit nu erbij omdat zij zo laat heeft gereageerd, dat jij dat ook gaat doen?
quote:
Ik bedoelde het maar als geintje, niet zo serieus mensen. Misschien had ik er effe een smiley achter moeten zettenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef All-out het volgende:
[..]
rancune gaat je geen date opleveren, denk ik... plus je kunt niet in andermans leven kijken
Je weet het maar nooit met mensen hierquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik bedoelde het maar als geintje, niet zo serieus mensen. Misschien had ik er effe een smiley achter moeten zetten
En precies daarom heb ik af en toe een hekel aan chat/mail contact.. Sarcasme komt niet altijd even goed overquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde het maar als geintje, niet zo serieus mensen. Misschien had ik er effe een smiley achter moeten zetten
Jij met je supermooie en superslanke deerne.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef Weissman het volgende:
Na al die jaren fok kijk ik nergens meer van opquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
True. Heb al een paar keer gehad dat ze iets over Whatsapp verkeerd interpreteerde. Eigenlijk wil ik zsm afspreken met minimaal Whatsapp contact.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef All-out het volgende:
sarcasme is echt een valkuil idd, thank god for smileys wat dat betreft. alleen lijk je daardoor weer net een kind van 13
Als je dat niet weet dan ga je te weinig met vrouwen omquote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Je bezig houden met internet dating kan best leerzaam zijn, zo was ik anders nooit te weten gekomen wat 'Zumba' betekent
Dat klopt inderdaad, in m'n dagelijkse leven heb ik vooral met mannen te maken (helaas)quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan ga je te weinig met vrouwen om
Je leert ook dat er veel weirdo's zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Je bezig houden met internet dating kan best leerzaam zijn, zo was ik anders nooit te weten gekomen wat 'Zumba' betekent
Waar staat het voor dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
So much to learn.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Silenus het volgende:
Iets wat vrouwen massaal in de sportschool doen. Net als spinning, body step en nog 100 van die rare termen waarop je als man alleen maar hoeft te zeggen 'aha, leuk hoor!'
...en dan snel door naar het volgende onderwerp.
Echt nodig is het ook niet, maar je ziet er meestal wel beter uit als je fit bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
Ik woon tegen over een sportschool. Echt niet verkeerd als ik zie wat daar allemaal in en uit loopt
Ik heb geen sportschool nodig, dus ik sport niet
Serieus?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik sport redelijk vaak (3 keer per week) en de sportschool is een prima plek om mensen te ontmoeten
Bovendien is het nog goed voor je ookwin-win situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |