Mijn vriendin en ik hebben elkaar leren kennen via Pepper. Heb via die site ook verreweg de meeste dates gehad. Je zal echter wel moeten betalen, anders is het waardeloos.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef RedFever007 het volgende:
Binnenkort ga ik het online daten ook maar weer eens wat nieuw leven inblazen![]()
Ik zag net op TV een Pepper reclame voorbij komen, heeft iemand daar wel eens iets mee bereikt eigenlijk
Ik denk aan je piemel.. Meestal spreken de mannen de vrouwen aanquote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef Weissman het volgende:
Ik sta ingeschreven op zo veel dating sites maar ik krijg nooit een berichtje ofzo. Mss ligt het aan mijn profiel tekst en foto ?
Dus weissman, betere pics van je piemel erop zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik denk aan je piemel.. Meestal spreken de mannen de vrouwen aanAlthans, dat is mijn ervaring.. Ik heb nog nooit iemand aangesproken! (Niet omdat ik niet wil, maar omdat het niet nodig is omdat ik zoveel berichten krijg)
Sommige mensen hebben wel een leven.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik zo irritant begin te vinden aan traditionele profielen sites is van die hele traag reagerende vrouwen.
Zo had ik bijvoorbeeld vorige week woensdag een bericht op RP met haar email adres, heb geen betaalde account meer, dus dat is wel handig. Vervolgens stuur ik dezelfde avond nog een mail en krijg pas gisteravond een reactie.
Dat is niet erg verder, maar kom op zeg, heb je dan nergens een gaatje in de week om iets sneller terug te mailen? Of ben ik te ongeduldig?
Ik ken het gevoel... Ik reageer, voor mijn gevoel, ook altijd snel en volgens mij alleen maar omdat mijn mail gekoppeld is aan mijn tablet en telefoonquote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik zo irritant begin te vinden aan traditionele profielen sites is van die hele traag reagerende vrouwen.
Zo had ik bijvoorbeeld vorige week woensdag een bericht op RP met haar email adres, heb geen betaalde account meer, dus dat is wel handig. Vervolgens stuur ik dezelfde avond nog een mail en krijg pas gisteravond een reactie.
Dat is niet erg verder, maar kom op zeg, heb je dan nergens een gaatje in de week om iets sneller terug te mailen? Of ben ik te ongeduldig?
Te ongeduldig. Ik krijg ook - al zit ik dan niet op RP - weleens reacties die ik weliswaar wel lees, maar waar een aantal dagen tussen kunnen zitten omdat ik dan ook echt de tijd wil kunnen nemen. Al kan ik me goed voorstellen dat het irritant is.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel mail krijg je danquote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik check mijn mail 1 keer in de week.
De mensen/dingen die er toe doen komen in een andere map terecht en die bekijk ik wel elke dag. Zo gek is dat niet hoor.. heerlijk is dat gewoon niet altijd maar bezig zijn met mail.
Allemaal prive mail dan? Wat krijg je in godsnaam allemaal dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
200 per week ofzo
Nu heb ik er nog totaal 1000 ongelezen
Veel Zwitserse horloges en p3n1s-enlargements neem ik aan?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
200 per week ofzo
Ik mag toch hopen dat het niet alleen maar privé mails zijn maar ook een hoop zakelijke mails...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
200 per week ofzo
Flikker toch eens op met je getroll....quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef Weissman het volgende:
Ik sta ingeschreven op zo veel dating sites maar ik krijg nooit een berichtje ofzo. Mss ligt het aan mijn profiel tekst en foto ?
Heel veel plezier en succes!!quote:Op maandag 18 maart 2013 07:16 schreef Capstan het volgende:
Goed, vanavond dus die date... Mijn verwachtingen zijn niet al te hoog, maar we gaan het zien
goh, mevrouw heeft een inbox met een spamfilterquote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef Pvoesss het volgende:
Als iemand boeiend is komt die vanzelf wel in de map die ik direct lees
Is your warrior not strong enough? Does your tree look like a twig?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Veel Zwitserse horloges en p3n1s-enlargements neem ik aan?
Zeg je dit nu erbij omdat zij zo laat heeft gereageerd, dat jij dat ook gaat doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:
(ooit een keer, wanneer het mij uit komt).
Kinderachtig niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je dit nu erbij omdat zij zo laat heeft gereageerd, dat jij dat ook gaat doen?
rancune gaat je geen date opleveren, denk ik... plus je kunt niet in andermans leven kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Net toevallig nog een mail van een laat-reageerder, mijn mail was van 11 maart, dus een week geleden
Maar ik moet zeggen, ze stuurt wel een leuk mailtje, dus ga toch maar reply sturen (ooit een keer, wanneer het mij uit komt).
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je dit nu erbij omdat zij zo laat heeft gereageerd, dat jij dat ook gaat doen?
quote:
Ik bedoelde het maar als geintje, niet zo serieus mensen. Misschien had ik er effe een smiley achter moeten zettenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef All-out het volgende:
[..]
rancune gaat je geen date opleveren, denk ik... plus je kunt niet in andermans leven kijken
Je weet het maar nooit met mensen hierquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik bedoelde het maar als geintje, niet zo serieus mensen. Misschien had ik er effe een smiley achter moeten zetten
En precies daarom heb ik af en toe een hekel aan chat/mail contact.. Sarcasme komt niet altijd even goed overquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde het maar als geintje, niet zo serieus mensen. Misschien had ik er effe een smiley achter moeten zetten
Jij met je supermooie en superslanke deerne.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef Weissman het volgende:
Na al die jaren fok kijk ik nergens meer van opquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
True. Heb al een paar keer gehad dat ze iets over Whatsapp verkeerd interpreteerde. Eigenlijk wil ik zsm afspreken met minimaal Whatsapp contact.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef All-out het volgende:
sarcasme is echt een valkuil idd, thank god for smileys wat dat betreft. alleen lijk je daardoor weer net een kind van 13
Als je dat niet weet dan ga je te weinig met vrouwen omquote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Je bezig houden met internet dating kan best leerzaam zijn, zo was ik anders nooit te weten gekomen wat 'Zumba' betekent
Dat klopt inderdaad, in m'n dagelijkse leven heb ik vooral met mannen te maken (helaas)quote:Op maandag 18 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan ga je te weinig met vrouwen om
Je leert ook dat er veel weirdo's zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Je bezig houden met internet dating kan best leerzaam zijn, zo was ik anders nooit te weten gekomen wat 'Zumba' betekent
Waar staat het voor dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
So much to learn.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Silenus het volgende:
Iets wat vrouwen massaal in de sportschool doen. Net als spinning, body step en nog 100 van die rare termen waarop je als man alleen maar hoeft te zeggen 'aha, leuk hoor!'
...en dan snel door naar het volgende onderwerp.
Echt nodig is het ook niet, maar je ziet er meestal wel beter uit als je fit bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
Ik woon tegen over een sportschool. Echt niet verkeerd als ik zie wat daar allemaal in en uit loopt
Ik heb geen sportschool nodig, dus ik sport niet
Serieus?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik sport redelijk vaak (3 keer per week) en de sportschool is een prima plek om mensen te ontmoeten
Bovendien is het nog goed voor je ookwin-win situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |