SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Dit. Kan gewoon niet andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot gozer, alsof er één Feyenoorder Immers in Oranje wil![]()
Gewoon een troll-kijkersvraagje wat wordt opgelezen.
who gives a fuck, het is oranjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:56 schreef Zorro het volgende:
Niemand heeft een vaste plaats. Volgende keer Stekelenburg en Vorm als aanvalskoppel?
Daar heb je een punt.quote:
okquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kemphanen_VI__.html
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kemphanen_VI__.html
TELEGRAAFquote:Het liep bijna weer uit de hand toen ze het inhoudelijk over de kwestie hadden. "De directeur en uitvoerend producent staan hier te zweten", zei Genee.
Hoezo afgang. Straks blijkt uit dat interview dat Wilfred gelijk hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Afgang voor Veenstra en Genee inderdaad.
Ik denk dat Jan eerder rolt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoezo afgang. Straks blijkt uit dat interview dat Wilfred gelijk hadOf hij heeft geen gelijk en dan geeft hij zijn fout toe. Zo rolt de Genee
Hij bedoelt dat hij de schipper was en Hoeness godquote:
Kunnen ze mooi de bumper van Fernandez laten uitdeuken....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:01 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord krijgt 112.000 euro voor de interlandweek.
Ja man klap hemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Genee moet echt z'n bek houden met die opmerking steeds
Nee hoor, ik vind het vrij normaalquote:
Ieder normaal mens was nu weer geïrriteerd, maar Johan laat het gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Genee moet echt z'n bek houden met die opmerking steeds
Ook mooi die zelfspot van Johan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Ieder normaal mens was nu weer geïrriteerd, maar Johan laat het gaan.
Als een baas.
Nee, ik denk alleen een narcist.quote:
Hadden ze een gezamelijke pispaal gehad = verbroedering.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zou de sfeer nu zijn als Hansie er ook nog bij had gezeten...!?
Ben jij niet goed bij je eikel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef pikinhand het volgende:
Danny Vera oprotten, wat een slechte muzikant
Bedankt voor de mededeling. Daar zaten we nu echt op te wachtenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu naar een man met nagellak, in College Tour.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zou de sfeer nu zijn als Hansie er ook nog bij had gezeten...!?
twitter:GertJanZegel twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 21:04:01Geen #vangstick vandaag…. Korte eindjes zonder geneuzel. Heb je wel eens reageer retweet
Bedankt voor je structurele bijdrage.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
BREKEND GEEN VANGSTICK VANDAAGtwitter:GertJanZegel twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 21:04:01Geen #vangstick vandaag…. Korte eindjes zonder geneuzel. Heb je wel eens reageer retweet
dat zijn teksten mensenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor je structurele bijdrage.
Kunnen Johan en Hansie lekker samen met jasjes gooien. Lekker ontspannendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hadden ze een gezamelijke pispaal gehad = verbroedering.
Kwestie van de knieschijf terugploppen was het toch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie amateur psychologie doet me denken aan Humberto Tan die nadat Reis zijn knie had afgescheurd vermoedde dat hij volgend weekend wel weer inzetbaar zou zijn.
Helemaal niet, jij wilt dat gewoon zienquote:
Nee, dat doet het niet. Die conclusie daaruit trekken heeft meer te maken met wat je graag wil zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef Ludachrist het volgende:
Wel volledig verwacht dat Derksen vandaag wat beter beslagen ten ijs kwam en zich niet zo makkelijk liet uitlokken door Genee. Maakt eigenlijk ook wel duidelijk dat hij gister behoorlijk fout zat.
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef Ludachrist het volgende:
Wel volledig verwacht dat Derksen vandaag wat beter beslagen ten ijs kwam en zich niet zo makkelijk liet uitlokken door Genee. Maakt eigenlijk ook wel duidelijk dat hij gister behoorlijk fout zat.
Dat was echt grappigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie amateur psychologie doet me denken aan Humberto Tan die nadat Reis zijn knie had afgescheurd vermoedde dat hij volgend weekend wel weer inzetbaar zou zijn.
Bonucci is echtbaas daar. Mooi man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Gewoon professional harlem shake a la Juventus, stukken beter
En nog steeds kut overigens.
Ze lachen hansie 6x per aflevering uit, dus je zult nog iets specifieker moeten zijn....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef Che_ het volgende:
Iemand een link van het filmpje waar Derksen hansie opeens begint uit te lachen. Ging over Almere fc volgens mij
Heracles.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef Che_ het volgende:
Iemand een link van het filmpje waar Derksen hansie opeens begint uit te lachen. Ging over Almere fc volgens mij
Hoezo? Vandaag is er dezelfde discussie, maar hij heeft nu wel argumenten. Dat duidt erop dat het falen van de discussie gister te wijten was aan zijn gebrek aan argumenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Die conclusie daaruit trekken heeft meer te maken met wat je graag wil zien.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Wel volledig verwacht dat Genee een zwart overhemd aan heeft.
Daaruit blijkt wel dat hij doorheeft dat hij gisteravond volledig fout zat.
Haten op de Fredquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Genee is weer zwaar betweterig en dominant aanwezig
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Genee probeert via steken onder water toch zijn gelijk te halen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Genee is weer zwaar betweterig en dominant aanwezig
Ik vermoed dat Genee gelijk heeft. Alleen zal de waarheid waarschijnlijk nooit boven tafel komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Dat komt omdat hij er niks over kon zeggen ivm de rechtszaak, zoals hij heeft uitgelegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo? Vandaag is er dezelfde discussie, maar hij heeft nu wel argumenten. Dat duidt erop dat het falen van de discussie gister te wijten was aan zijn gebrek aan argumenten.
Hij is naar de kapper geweest en zit nu te lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zit jij nou achterlijk te lachen?
Jaahaa nu doe je het weer, wat zit je nou te lachen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Pascalus het volgende:
Schipper naast God, is daar een ebook versie van?
Hmmm, intrigerend.quote:www.bekijkdehooligan.com Post Complete Dureco Collectie Deel 46 "12 Dominee Bodaan - Schipper naast god.mp3" yEnc (1/4)
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Boskamp moet echt een keer water op Genee gooien
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Boskamp moet echt een keer water op Genee gooien
Luister jij wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo? Vandaag is er dezelfde discussie, maar hij heeft nu wel argumenten. Dat duidt erop dat het falen van de discussie gister te wijten was aan zijn gebrek aan argumenten.
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij er niks over kon zeggen ivm de rechtszaak, zoals hij heeft uitgelegd.
Had hij dat gisteren lekker moeten zeggen. Vlerk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij er niks over kon zeggen ivm de rechtszaak, zoals hij heeft uitgelegd.
Dan had hij dat moeten/kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechtzaak is toch nog niet geweest, of wel!? Dus als hij het vanavond allemaal wel kan vertellen, dan kon het gisteren ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je machogebral?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Dan had hij dat moeten/kunnen zeggen.
Heb ik laatst ook gedaan, mooie film wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Sparta docu lijkt me wel interessant.
Doet me er aan denken dat ik die film Moneyball nog moet zien
quote:
Nu is er een gesprek geweest, zoals je hebt kunnen zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die rechtzaak is toch nog niet geweest, of wel!? Dus als hij het vanavond allemaal wel kan vertellen, dan kon het gisteren ook.
Er is een groot verschil tussen zeggen "ik kan er niks over zeggen in verband met de rechtszaak" of zeggen "je hebt je feiten niet op orde!" en vervolgens weigeren uit te leggen waarom dat zo is. Alles wat hij nu is het gevolg van een goede voorbereiding, een voorbereiding die hij gisteren absoluut niet had.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. Ik volg het hierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu is er een gesprek geweest, zoals je hebt kunnen zien.
Kijk je wel??
Wat een onzinnige reactie op wat ik zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je machogebral?
Waarom moet hij zich voorbereiden op een gesprek over Heerenveen tijdens een EL-avond?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen zeggen "ik kan er niks over zeggen in verband met de rechtszaak" of zeggen "je hebt je feiten niet op orde!" en vervolgens weigeren uit te leggen waarom dat zo is. Alles wat hij nu is het gevolg van een goede voorbereiding, een voorbereiding die hij gisteren absoluut niet had.
Nee, hij zat er gisteren ook voor de EL, niet voor Genee z'n gezuig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen zeggen "ik kan er niks over zeggen in verband met de rechtszaak" of zeggen "je hebt je feiten niet op orde!" en vervolgens weigeren uit te leggen waarom dat zo is. Alles wat hij nu is het gevolg van een goede voorbereiding, een voorbereiding die hij gisteren absoluut niet had.
Precies. Derksen gedroeg zich gisteren als een onbeschaafde proleet en druk nu zijn snor HÁ!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je weet dat hij er gisteren zat voor de EL wedstrijden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Patatjes niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens Jan kan iedereen echt goed voetballen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef Rickazio het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef Rickazio het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Iedereen kan aan zien komen dat Genee gaat beginnen over het feit dat VI aangeklaagd is. Dat is immers nieuws.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom moet hij zich voorbereiden op een gesprek over Heerenveen tijdens een EL-avond?
Dan kan hij toch nog wel zeggen dat hij er geen antwoord op kan geven, in plaats van die hysterische scene van gister omdat iemand het in zijn hoofd haalde om hem kritische vragen te stellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je weet dat hij er gisteren zat voor de EL wedstrijden?
Wat een onzin allemaal van je zeg.
Ik heb geen zin om hier met jou deze discussie weer aan te gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan kan hij toch nog wel zeggen dat hij er geen antwoord op kan geven, in plaats van die hysterische scene van gister omdat iemand het in zijn hoofd haalde om hem kritische vragen te stellen.
Dat had gekund ja, maar hij was geïrriteerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan kan hij toch nog wel zeggen dat hij er geen antwoord op kan geven, in plaats van die hysterische scene van gister omdat iemand het in zijn hoofd haalde om hem kritische vragen te stellen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar hij was geïrriteerd
Het is wat.
Zeg jongens, is het nu afgelopen. Anders geef ik jullie allebei een koek op je eikel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:
Messi?quote:
Johan is de opa en Louis is de vader van Godquote:
Ben je verbaasd dat het over voetbal gaat?quote:
En Sana is God.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Johan is de opa en Louis is de vader van God
Echo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je verbaasd dat het over voetbal gaat?
ik had het over die echo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je verbaasd dat het over voetbal gaat?
Jij ook, ga terug naar de keuken ofzoquote:
Probeer Seroquel.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook, ga terug naar de keuken ofzo
En waarom was hij gisteren wel geïrriteerd en vandaag niet? Omdat hij nu weet wat hij moet zeggen om zichzelf vrij te praten, en gisteren was hij niet gewoon niet genoeg op de hoogte om een goede reactie te geven op Genee. Het maakt mij voor de rest niet uit hoor, ik vind Genee en Johan nog steeds een topteam, maar het is wel duidelijk dat Johan vandaag heel goed door heeft wat hij gisteren fout deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar hij was geïrriteerd
Het is wat.
Vandaag was het wel duidelijk dat hij er over zou beginnen, gezien hetgeen wat er gisteren is gebeurd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:21 schreef Ludachrist het volgende:
En waarom was hij gisteren wel geïrriteerd en vandaag niet?
Kinkyquote:
Is het zo makkelijk om Johan te irriteren? Praten over iets wat niet in het draaiboek staat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag was het wel duidelijk dat hij er over zou beginnen, gezien hetgeen wat er gisteren is gebeurd.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk om Johan te irriteren? Praten over iets wat niet in het draaiboek staat?
Wie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het ook. En nog een slechte ook. Anita was veel beter.
Verdedigend is Strootman ook veel beter manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend ja. Strootman kan nog wat aanvallends brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |