Giana Sisters ofcourse!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef mschol het volgende:
zal ik Giana Sisters of Rayman Origins kopen?
Rayman Origins!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef mschol het volgende:
zal ik Giana Sisters of Rayman Origins kopen?
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Rayman Origins!
Omdat het enige wat ik ken die Raving Rabbits is en ik nog mijn armen voel van die ene keer dat ik dat spelletje speelde
er zijn nog vijf flesjes over, het is niet opquote:
Ik vind het wel heel zwak dat je die vijf niet ook nog even weggeklokt hebt!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:23 schreef Bart het volgende:
[..]
er zijn nog vijf flesjes over, het is niet op
ik zat vol met chineesquote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel zwak dat je die vijf niet ook nog even weggeklokt hebt!
Ken je dat verhaal over die glazen pot?quote:
Omdat het nostagische waarde heeft en toch een enorm mooi nieuw spel is, verder is de gamneplay echt epic. Maar je moet wel van platformers houden.quote:
net even eerste level doorgespeeld, tis maar goed dat ik een controller heb liggen hier, dat speelt echt 100x beter als het toetsenbordquote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat het nostagische waarde heeft en toch een enorm mooi nieuw spel is, verder is de gamneplay echt epic. Maar je moet wel van platformers houden.
Ik heb niets met controllers, maar ieder z'n ding natuurlijk. Het gaat er om dat het een leuk spel is.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
net even eerste level doorgespeeld, tis maar goed dat ik een controller heb liggen hier, dat speelt echt 100x beter als het toetsenbord(de demo had ik alleen met TB geprobeerd
)
ik heb normaal gesproken ook helemaal niets met controllers, maar voor enkele spellen speelt het naar mijn idee net eff toch iets prettigerquote:Op zondag 17 maart 2013 11:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb niets met controllers, maar ieder z'n ding natuurlijk. Het gaat er om dat het een leuk spel is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal over die glazen pot?
Eerst een grote steen erin, dan wat kiezels, wat split en zand? En dat de pot dan vol zit?
En dat als je er dan bier bij doet, dat er dan nog best wat bier bij kan?
Nou, dat!
ik heb nog twee bakken bami, twee bakken nasi, drie bakken witte rijst en nog een paar bakken met gerechten over. Denk dat we er nog wel een dag of vier van kunnen etenquote:
Heerlijk! Invriezen die hapquote:Op zondag 17 maart 2013 11:45 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb nog twee bakken bami, twee bakken nasi, drie bakken witte rijst en nog een paar bakken met gerechten over. Denk dat we er nog wel een dag of vier van kunnen eten.
quote:
we hadden geen zin om te koken dus het werd macquote:
macquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
we hadden geen zin om te koken dus het werd mac
En jij?
Ik dacht dat je wel chinees zou etenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
we hadden geen zin om te koken dus het werd mac
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |