Aansprakelijkheidsrecht was pas in het 2de blokquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat die tegelijk waren in het eerste blok.
Dat wist ik dan weer niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat die tegelijk waren in het eerste blok.
edit: Hmm, nee. Raar dit. Oh wacht! ik weet het al, zwiepende tak staat in mijn IRW-boek
Het eerste blok vorig jaar was echtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Inleiding in de Rechtswetenschap, Rijpkema, Hoofdstuk 1, paragraaf 2, sub 1, pagina 1: "De zeventienjarige Werink wandelt met de ongeveer even oude Hudepohl in een bos bij Slagharen. Werink schopt tegen een tak, die terugzwiept en het rechteroog van Hudepohl raakt. Het oog wordt zo zwaar beschadigd dat het verloren gaat."
Ik vond het verschrikkelijk. IRW is verreweg het minst nuttige vak dat ik ooit gehad heb. En mijn docent was ook nog afschuwelijk slechtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het eerste blok vorig jaar was echt![]()
![]()
De avondwerkgroepen toen waren zo fijn
![]()
![]()
![]()
Vooral irw. Wirken, die er gewoon lekker op los begon te praten, lekker filosoferen en sociologisch nadenkengeweldig was dat, ontzettend inspirerend. Ik ben nog nooit zo graag naar school geweest als dat eerste semester vorige jaar
ik heb het natuurlijk in een hele andere setting gevolgd. Vorig jaar bestond het avondonderwijs nog, dat is nu echt helemaal weggevaagd. Toen zat je gewoon met mensen van 30+ in de werkgroep. Die wisten allemaal toch wel waar het over ging, geen huiswerk getrut, gewoon lekker bezig zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk. IRW is verreweg het minst nuttige vak dat ik ooit gehad heb. En mijn docent was ook nog afschuwelijk slechtHet is dat ik Constitutioneel er bij had, anders was ik aan mijn studiekeuze gaan twijfelen.
Welke master volg je?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Over 2 weken tentamen mastervak aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
TT-arrest is het allereerste arrest dat ik ooit las
Roda is achterin onthutsend slecht. Voorin ijzersterk. PEC een beetje minder slecht achterin en een beetje slechter voorinquote:
inderdaad.... om te huilenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda is achterin onthutsend slecht. Voorin ijzersterk. PEC een beetje minder slecht achterin en een beetje slechter voorin
Ja, het was wel een spannende wedstrijd. Ik had echt niet verwacht dat Roda nog 2 puntjes zouden scoren. Hoe dan ook, Roda speelt waardeloos en dat wordt degradatievoetbal.. heel simpel.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gruwelijk dikke mercedes:
[ afbeelding ]
Mijn oom heeft ook zo'n super vette Porschequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arbeidsrechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |