SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Veel plezierquote:
truequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt!
heb ik nietquote:
3x draaien aan de pepermolen, 2x aan de chili kruiden, 1 flupsel italiaanse kruiden en 2 knikjes zoutquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke, maar daar kan je zelf ook nog wat aan frutsen
Liever een gezellig drankorgel dan een sufkut die niets in huis heeft toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiefzusje appte de vraag welke drank ik in huis heb. Dus ik maak een foto van mn drankkast, die dankzij FOK! te goed gevuld is natuurlijk, en meteen word ik voor drankorgel uitgemaakt![]()
Bedankt he!!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiefzusje appte de vraag welke drank ik in huis heb. Dus ik maak een foto van mn drankkast, die dankzij FOK! te goed gevuld is natuurlijk, en meteen word ik voor drankorgel uitgemaakt![]()
Bedankt he!!
En zelf drink je er haast niks vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedankt he!!
Ik lust het allemaal niet eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een gezellig drankorgel dan een sufkut die niets in huis heeft toch?
Gaat,, is ook heel moeilijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OOoow, hoe gaat het stoppen met roken?
Dat is echt heel moeilijk!
???quote:
Duidelijk iemand die nooit echt verslaafd is geweest,,quote:
Maakt niet uit, je bent wel een gezellige gastvrouw als je het hebt om aan te biedenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent wel een gezellige gastvrouw als je het hebt om aan te bieden
Dibs op de tequila achterin het midden met dat kekke hoedjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanbieden kan ik wel
Naja soms nog een sidesalade erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3x draaien aan de pepermolen, 2x aan de chili kruiden, 1 flupsel italiaanse kruiden en 2 knikjes zout
Van m'n 11 tot m'n 20e gerookt als een ketter, stak de ene met de ander aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat,, is ook heel moeilijk
[..]
???
[..]
Duidelijk iemand die nooit echt verslaafd is geweest,,
Als er iets gemaakt is om je voor je gehele leven verslaafd te maken dan is het een sigaret.
Stoppen met heroine is makkelijker dan stoppen met roken. Het stelt aanzienlijk meer voor dan de rest van de verslavingen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Bedankt he!!
ik eet geen salade, ik ben geen konijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja soms nog een sidesalade erbij
jumjumjum... ik wil bij de buren eten
yeah ik heb gelukkig nog drankquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een gezellig drankorgel dan een sufkut die niets in huis heeft toch?
zout citroen erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dibs op de tequila achterin het midden met dat kekke hoedje
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van m'n 11 tot m'n 20e gerookt als een ketter, stak de ene met de ander aan![]()
In Mei 10 jaar gestopt
Duffquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanbieden kan ik wel
Tequila is de enige sterke drank die ik tussen het bier drinken kan verdragenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet geen salade, ik ben geen konijn
Daar blijf je vanaf tot aardbeien seizoen officieel begonnen is! Waarom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dibs op de tequila achterin het midden met dat kekke hoedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel de neusharen al zijwaarts groeien, ow wacht, en mijn oren gaan ineens rechtop op mijn hoofd staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]pfff...groenvoerrrrrr ....
tomaten-ui-bascilicum en eventueel nog mozzarella
alleeeeeen als het ijs en ijs koud is......quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tequila is de enige sterke drank die ik tussen het bier drinken kan verdragenOw, en Jägermeister
En je libido?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel de neusharen al zijwaarts groeien, ow wacht, en mijn oren gaan ineens rechtop op mijn hoofd staan.
Voel ik nou ook mijn voortanden groeien?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar blijf je vanaf tot aardbeien seizoen officieel begonnen is! Waarom?dat is niet die flesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je lazerus zuipen in een bad, checkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleeeeeen als het ijs en ijs koud is......
en daarna wil ik wel lekker warm worden in een bad
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar blijf je vanaf tot aardbeien seizoen officieel begonnen is! Waarom?Niet in die tequila gek!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die roze fles rechtsboven!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet meermaar eind april toch wel weer ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of nemen we ook allemaal een fles mee
![]()
tsk tsk ....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel de neusharen al zijwaarts groeien, ow wacht, en mijn oren gaan ineens rechtop op mijn hoofd staan.
Voel ik nou ook mijn voortanden groeien?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet meerEn nu denkt mijn stieffamilie dat ik alcoholist ben!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks he!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Meer dan bij mij.... ik kom daar heenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
6 bier en dat drankplankje in de kamer
Hmm... nooit gestaan van shit ik heb niks in mijn hand?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En 't ging vrij gemakkelijk. Was vooral ontwennen. Vooral een kwestie van bewust blijven.
dat dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je lazerus zuipen in een bad, check
Hoi daaro!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef substep het volgende:
Zo, hier ook maar eens even reageren.
Hoi!Nieuw hier, enzulks.
Dat zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar eind april toch wel weer ...of nemen we ook allemaal een fles mee
quote:
Afgesproken werk dit!!quote:
Dennis, 25, Man (duh), IT'er, Groningen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi daaro!
Stel je even voor en welkom
Alleen heb ik hier geen badquote:
Gezelligquote:
Je gastvrouw spreekt je tegenquote:
Heerlijk!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen heb ik hier geen badDus elke keer als ik in een hotel met bad zit gaat het fout
Hallo nerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef substep het volgende:
[..]
Dennis, 25, Man (duh), IT'er, Groningen.
Geen zin om een heel verhaal te kloppen, dus maar een beknopte samenvatting. Niet erg, hopelijk?![]()
Helaas nietquote:
Okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef substep het volgende:
[..]
Nah ik ben voorzien voor het weekend.Andere keer?
Dat vraagt om Picsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef substep het volgende:
En waarom ben ik meteen een nerd?
Misschien zie ik er wel goed en gespierd uit.
Onmogelijk maar je mag me een foto dm-en om het tegendeel te bewijzenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef substep het volgende:
Nee hoor...... prima zo!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef substep het volgende:
[..]
Dennis, 25, Man (duh), IT'er, Groningen.
Geen zin om een heel verhaal te kloppen, dus maar een beknopte samenvatting. Niet erg, hopelijk?![]()
ik heb wel een badquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen heb ik hier geen badDus elke keer als ik in een hotel met bad zit gaat het fout
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Ik heb wel een en suite badkamer
Genoeg lekkere nerds op de wereld hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk maar je mag me een foto dm-en om het tegendeel te bewijzen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu denkt mijn stieffamilie dat ik alcoholist ben!!
Thanks he!!
Als je ook een krat bier haalt kom ik wel eens een keer langsquote:
Tettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor...... prima zo!
we wensen ook graag te weten of je helemaal gek van billen dan wel tieten bent... wat je favo standje is en waarom je in Groningen woont
Ja hoor. Maar dan moet je juist denken 'Owja ik was gestopt' en niet 'Ik wil een peuheukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... nooit gestaan van shit ik heb niks in mijn hand?
geen foboquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef substep het volgende:
Oh haiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef substep het volgende:
[..]
Tetten![]()
Standje gewoon missionaris. Zo ervaren ben ik nog niet.
En Groningen omdat werk hier.
Je hebt een jaar gelurkt op FOK! zonder te posten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef substep het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ja. Na een jaar of wat lurken eindelijk besloten een account te maken.
Dat wordt vragen om een foto via PM/DMquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is een garantie voor hete stomende seks, letterlijk
Ik word niet graag geprikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nog ff wachten.... die beitjes die ik nu zag liggen waren nog best prijzig
natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef substep het volgende:
Wehehe, begint al goed hier.![]()
Zal dit weekend wel even wat fotomateriaal schieten voor m'n fobo.
Waren we al mee bezig hoor spuit 11quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt vragen om een foto via PM/DM
Ja. Nou.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt een jaar gelurkt op FOK! zonder te posten?![]()
Doen wequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je ook een krat bier haalt kom ik wel eens een keer langs
Hij is onervaren, je mag hem hebbenquote:
duidelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef substep het volgende:
[..]
Tetten![]()
zegt niksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is onervaren, je mag hem hebben
Tijn wil die graag hebben. Hij zoekt nieuw fapmateriaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Had iemand al om een foto via fobo of DM gevraagd?
Onder het motto, doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef substep het volgende:
[..]
Tetten![]()
Truequote:
Jij snapt 'em!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Onder het motto, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij moesten.nog een keer afspreken he![]()
idd omdenken dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dan moet je juist denken 'Owja ik was gestopt' en niet 'Ik wil een peuheuk'
Hoe groot denk je dat mijn bad isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Baddermeet bij Engel
* AldoTheApache neemt alvast zijn badeend & oorlogsfregat mee![]()
Ik snap dat niet hoorquote:
Lammetjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb met Pasen nog best veel tijd eigenlijk.....
v.w. weet ik nog niet zeker want misschien ga ik toch wel naar Lammetjesdag
Oh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoorMag best wat afwisseling in zitten
ik ben ongeduldig..... so bite mequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef substep het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ja. Na een jaar of wat lurken eindelijk besloten een account te maken.
daar zijn er meer vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt een jaar gelurkt op FOK! zonder te posten?![]()
open en bloot jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt vragen om een foto via PM/DM
En post nog meerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar zijn er meer vannee ik niet.... al lurk ik best veel
Ik lurk eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar zijn er meer vannee ik niet.... al lurk ik best veel
Jij op een foto?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lurk eigenlijk nooitIk ben vaak zelfs al te lam om de vorige pagina te lezen
![]()
is 9!!quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Een rel teruglezen vind ik al teveel moeite
welke?quote:
Nostalgiequote:
Lolquote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen aardbei jij.......
wil je een stuk fruit zijn?
Ik heb alleen maar doordeweekse ov, want rotterdamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
durf je wel.... en je hebt nog ov toch??? of alleen maar doordeweeks?
FOK!meetsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar doordeweekse ov, want rotterdamEn daarnaast, waar de fuck moet ik in het weekend heengaan?
Kuikentjes?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en volgens de uitnodiging ook baby-nijntjesgeloof ik hihihi
Ja, maar ik ga hier vaker met de metro en tram enzo dan dat ik naar FOK!meets gaquote:
Kleiner kan ook wel, maar dan moet iedereen zo krap op elkaar liggenquote:
Vooral in Rotterdam blijven jijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hier vaker met de metro en tram enzo dan dat ik naar FOK!meets ga
Wie nog meer dan naast jou en Engel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kleiner kan ook wel, maar dan moet iedereen zo krap op elkaar liggen
SLaap lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:38 schreef Evie het volgende:
ik ga even powernappen want ik raak gek zonder sigaretten
als ik niks weet te tikken houdt t op hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lurk eigenlijk nooitIk ben vaak zelfs al te lam om de vorige pagina te lezen
![]()
als je niks weet te typen kun je altijd eenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik niks weet te tikken houdt t op he
Ik geloof er niets van!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik kan best gezellig zijn hoor
Alleen jij mag dat dan hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
natuurlijkof zoals tijdens de sauna de een in bad en de ander zittend op de rand
quote:
hehehe zin in Seksquote:
Meet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!!
Kom dat bewijzen in Gorinchem dan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe zin in SeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij zit al bij LoLaquote:
Over een aantal weken heb ik meer tijd, dus wie weet kom dan wel een naar Gorinchemquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!!
Kom dat bewijzen in Gorinchem dan
Geef even door wanneer dan zorg ik dat ik weg benquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Over een aantal weken heb ik meer tijd, dus wie weet kom dan wel een naar Gorinchem
JA HOI!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe zin in SeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ken ik die niet?quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef even door wanneer dan zorg ik dat ik weg ben
Oja je sport danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar doordeweekse ov, want rotterdamEn daarnaast, waar de fuck moet ik in het weekend heengaan?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef even door wanneer dan zorg ik dat ik weg ben
Oh jammerquote:
tsjaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hier vaker met de metro en tram enzo dan dat ik naar FOK!meets ga
hehehequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kleiner kan ook wel, maar dan moet iedereen zo krap op elkaar liggen
trusten Eviequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:38 schreef Evie het volgende:
ik ga even powernappen want ik raak gek zonder sigaretten
ojaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je niks weet te typen kun je altijd eenplaatsen
Wat een rijmelarijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe is het hier?
Ik zit al vanaf een uur of 2 aan het bier.
Huppel.... jaaaaaa die bedoel ikquote:
Gaat het te snel voor je engel?quote:
Gisteravond al begonnen bij een maat van me.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een rijmelarij![]()
Ik heb pas mn tweede biertje in de hand, mn stiefzus komt zo borrelen en verder rustig hoor![]()
Waarom ben jij aan het bieren dan?
En op geen enkel moment mij uitnodigenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gisteravond al begonnen bij een maat van me.
Die was vandaag om 1 uur al weer thuis van zijn werk en toen zijn we maar weer verder gegaan.
Beetje zuipen, beetje darten, nog meer zuipen.
Hooguit walnotenquote:
je mag er ook bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe moeten we anders kletsen? zonder dat ik koude voeten krijg?
Nee sorry.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op geen enkel moment mij uitnodigen![]()
![]()
Bang dat ik jullie bier opzuip?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry.
Maar ik ga weer even verder bieren
Ach er is ook nog sambucaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang dat ik jullie bier opzuip?
Have fun
Dodelijk spul dat!!quote:
ik sport ook op donderdagavondquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een keer op een donderdag terwijl ik vrijdags vrij ben
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry.
Maar ik ga weer even verder bieren
Sssstquote:
Holy Grail is vetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef substep het volgende:
[..]
Laatst nog Life of Brian gezien. Vond hem tegenvallen itt Holy Grail.
maar in de vakantie geldt je ov nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik sport ook op donderdagavond
ik vind meestal stukjes leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef substep het volgende:
[..]
Laatst nog Life of Brian gezien. Vond hem tegenvallen itt Holy Grail.
Holy Grail heb ik nog niet gezien. And now for something completely different en Meaning of lifequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Holy Grail is vet
met die afrikaanse zwaluwen
Welke ga je kijken?quote:
Dat heeft iemand serieus een keer uitgerekend. Die terminal velocity van een african swallow vs european swallow, zoiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Holy Grail is vet
met die afrikaanse zwaluwen
alleen in de zomervakantie niet neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar in de vakantie geldt je ov niet
Ik hou ze wel warm hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]mooi... anders worden mijn tieten koud
Meaning of life is ook tofquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Holy Grail heb ik nog niet gezien. And now for something completely different en Meaning of life
Geniet ervanquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef substep het volgende:
[..]
Dat heeft iemand serieus een keer uitgerekend. Die terminal velocity van een african swallow vs european swallow, zoiets.
(hihi, ik zei swallow)
Waarom nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef substep het volgende:
[..]
Dat heeft iemand serieus een keer uitgerekend. Die terminal velocity van een african swallow vs european swallow, zoiets.
(hihi, ik zei swallow)
quote:
uhm dus welke vakantie werkt ie wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen in de zomervakantie niet nee![]()
Hij werkt alleen in Juli en Augustus nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm dus welke vakantie werkt ie wel?
Greasequote:
Welke?quote:
Dat doet niemand, iig niet mensen met verstandquote:
Dat doet niemand, hij raakt pas in paniek als men opeens wel naar hem luistertquote:
hehehe heb jij nog meivakantie dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij werkt alleen in Juli en Augustus niet
Ik snap hem nietquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet niemand, iig niet mensen met verstand
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet niemand, hij raakt pas in paniek als men opeens wel naar hem luistert
Nee, de volgende keer wil ik ook bierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry
Volgende keer blijf ik weer wat langer.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef substep het volgende:
Goed, tijd om van mijn avond te genieten.![]()
Fijne avond iedereen.
LOLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zijn pener is het andere harde ding
dat mag ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, de volgende keer wil ik ook bier
dan sneak je stiekem maar wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie meer tot aan eind juli![]()
Jij hebt nooit een odol?quote:
latersssssssssssssssssquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef substep het volgende:
Fijne avond iedereen.
Kan praktisch nietquote:
Neequote:
Dat is geen kut hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan praktisch nietIk zit vanaf April tot aan eind Juli elke dag in Rotterdam te studeren en te sporten
Kut druk altijd
Ja wel, want het zijn allemaal verplichtingenquote:
Wil je er over praten die druk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wel, want het zijn allemaal verplichtingenWaardoor ik hier gebonden ben
Ik heb zin om iets heel onverstandigs te typen ...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wel, want het zijn allemaal verplichtingenWaardoor ik hier gebonden ben
Doe eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets heel onverstandigs te typen ...
Doe eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wie ben jij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef substep het volgende:
Fijne avond iedereen.
ene dennis, 25 uit groningen, hij houdt van tieten en heeft weinig ervaring naar eigen zeggen ... ergens een topic terug geloof ikquote:
Dat is niet onverstandig wat je nu zegtquote:
hahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet onverstandig wat je nu zegt
Whazzup?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
Jezus, soms word ik zoooo moe van dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |