Dus dan ga ik even op de wc van mijn vriend lekker 20 minuten lang trekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon even naar de wc gaan, dat doe ik zo vaak
20 minuten watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan ga ik even op de wc van mijn vriend lekker 20 minuten lang trekken
als je stoned bent kom je binnen twee minuten klaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan ga ik even op de wc van mijn vriend lekker 20 minuten lang trekken
van uitstel komt afstel tochquote:
Mwa, weet niet of het een goed idee is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je stoned bent kom je binnen twee minuten klaar
Hebben we haar ook weerquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedoel: Als ik thuis ben en er komen vrienden over de vloer en we roken wat, dan ga ik weleens naar het toilet omwille mijn vleeeschlijke lusten. Maar niet bij vrienden thuisDat is gewoon vadsig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, weet niet of het een goed idee is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedoel: Als ik thuis ben en er komen vrienden over de vloer en we roken wat, dan ga ik weleens naar het toilet omwille mijn vleeeschlijke lusten. Maar niet bij vrienden thuisDat is gewoon vadsig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben we haar ook weer...
Nee hoor hoi
Dat zullen ze vast weleens gemerkt hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
alsnogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |