Komen we elkaar toch weer tegen hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he gatsiejakkiebah!
meds kunnen natuurlijk ook niet alles tegenhouden helaas.
Is er geen andere uitweg? via huisarts oid:
Ik heb zelf slechte ervaringen met Wellbutrin, hoop dat het bij jou beter gaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:37 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik heb Bupropion/Wellbutrin erbij gekregen
Nee, anders zat ik wel in het stoppen met roken topicquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zelf slechte ervaringen met Wellbutrin, hoop dat het bij jou beter gaatToevallig aan het stoppen met roken? Daar helpt Wellbutrin namelijk goed voor, wordt zelfs gebruikt om mensen van het roken af te krijgen
Ik kijk niet meer in het stoppen met roken topicquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:55 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Nee, anders zat ik wel in het stoppen met roken topic![]()
Ik krijg het voor mijn add/depressie combinatie. Echter rook ik wel, en zal dit wel een goed moment zijn om te stoppenIk krijg tevens ook Ritalin.
Wat zijn je ervaringen met Wellbutrin als ik mag vragen?
Ik zal zo het doosje er eens bij pakken, dat weet ik niet uit mijn hoofd. In dit topic staan mijn ervaringen trouwens: R&P / [Centraal] Medicatie bij psychische klachten #18quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Hopen dat het goedkomt dan.
Weet je nog hoe hoog je dosis toendertijd was?
Ik twijfelde ook wel of ik het moest zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:32 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik ga beginnen met 150mg.
Ik had dat topic beter niet kunnen aanklikkenStraks placebo ik me nog eens doodziek
![]()
Hopelijk slaat 't aan.
Goed dat je het hebt gezegd hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook wel of ik het moest zeggen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Goed dat je het hebt gezegd hoor
Ik hoop echt dat het aanslaat bij jou!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef zolderkamer-autist het volgende:
ok dan, ik ga het nu ophalen bij de apotheek! Je ziet me vanzelf wel een keer huilen / lachen dit topicBedankt voor je informatie in ieder geval
slik ik alquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:36 schreef davo1979 het volgende:
Of ipv lichttherapie een supliment van vitamine D
Succes!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef zolderkamer-autist het volgende:
ok dan, ik ga het nu ophalen bij de apotheek! Je ziet me vanzelf wel een keer huilen / lachen dit topicBedankt voor je informatie in ieder geval
Helaas weer een mindere dag vandaagquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:12 schreef Murmeli het volgende:
succes zolderkamer-autist!
Ik heb het ook geslikt, maar bij mij deed het niks tegen mijn depressie. En ik was er ook lichtelijk misselijk van. De combi met concerta deed me toen ook geen goed (daar word ik ook licht misselijk van als ik teveel slik). Toen met alles gestopt en voelde me stukken beter.
Slik nu wel weer AD hoor, en ook concerta. maar dus andere AD, en die ben ik nu aan het afbouwen
MaJo, hoe voel jij je vandaag? Ik zou niet te lang blijven doorlopen met klachten denk ik. heb ik afgelopen winter ook gedaan, en waarschijnlijk had ik het mezelf een stuk makkelijker gemaakt als ik gewoon lichttherapie was gaan doen. Maar daar ga ik de volgende winter wat meer op letten dus.
Interessant! Fijn dat ze dat zomaar kosteloos (?) doen voor je. De meeste beginnen daar niet aan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kwam toevallig 2 licensed psychological therapists tegen in de trein uit Amerika op weg naar het vliegveld, heb businesskaartje van ze gekregen en mail nu bijna elke 2 dagen met ze over mijn problemen, naast mijn huidige therapie uiteraard .
Toch wel mooi dit
Ben al uitgenodigd om een aantal weken daar door te spenderen, ik zit zelf tot Juli vrij voor ik weer full time aan het werk ga.
klinkt toch een beetje vreemd....quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kwam toevallig 2 licensed psychological therapists tegen in de trein uit Amerika op weg naar het vliegveld, heb businesskaartje van ze gekregen en mail nu bijna elke 2 dagen met ze over mijn problemen, naast mijn huidige therapie uiteraard .
Toch wel mooi dit
Ben al uitgenodigd om een aantal weken daar door te spenderen, ik zit zelf tot Juli vrij voor ik weer full time aan het werk ga.
vind ik ook wat vreemd klinken, maar ook wat achterdochtig hierquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
klinkt toch een beetje vreemd....maar ik heb toch al last van achterdocht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |