Dat ben ik met je eens, maar ik vreet op het moment echt niks uit. Niks, echt helemaal niks. Dat is niet motiverend voor een depressie, ik merk dat ik namelijk verder weg zink.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk een kickstart zoeken voor je kickstart
Je doet nu dingen waar je eigenlijk geen energie voor hebt, misschien is het beter dat je dingen gaat doen waardoor je die energie krijgt om die dingen wel te doen.
Ik zou het allemaal veel te vermoeiend vinden in ieder geval, even wat minder hooi op de vork zegmaar...
Poets je hooivork... Zet er een extra tandje aan voordat je weer gaat scheppen zegmaar.
Die dingen die jij doet vind ik anders veel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik vreet op het moment echt niks uit. Niks, echt helemaal niks. Dat is niet motiverend voor een depressie, ik merk dat ik namelijk verder weg zink.
Dat heb ik ook. Nieuwe studie begint over een aantal maanden, maar voor mijn gevoel zal het wéér misgaan. Kijk er niet echt naar uit..quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zie ik voorlopig allemaal niet aankomen...
Ja in september nieuw studiejaar maar eerlijk gezegd heb ik er totaal geen vertrouwen in dat ik het kan opbrengen.
Misschien maar nog een jaar gaan werken dan....quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:54 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Nieuwe studie begint over een aantal maanden, maar voor mijn gevoel zal het wéér misgaan. Kijk er niet echt naar uit..
Het probleem is dat ik daar me ook niet beter door ga voelen. Het voelt op dit moment eigenlijk als een zekerheid dat het fout gaat. Ik ga iig tot dan werken en blijf therapie volgen, maar het geloof is er gewoon niet en dat is zeer frustrerend.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien maar nog een jaar gaan werken dan....
De dingen die ik wil doen ja, ik heb de afgelopen 2 week zo goed als in bed gelegen dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die dingen die jij doet vind ik anders veel.
Over dit soort dingen praten helpt vaak wel denk ik..quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
Ik meld me hier ook maar weer eens, maak mezelf de kop weer eens helemaal gek. Zo gaat het een paar weken prima met me en zo donder ik weer onderuit en lig ik op de bank te janken.
In het afgelopen jaar ben ik wat mensen tegengekomen, waarvan ik steeds meer het idee heb dat ze me gebruikt hebben. Voelt kut... Ik krijg het ook niet uit m'n hoofd, blijft rondspoken. Belachelijk eigenlijk, want ik dacht dat ik het allemaal wel achter me had gelaten.
*piekert nog even verder*
Gebruikt voelen is altijd kut, gebruikt worden even worse. Kop opquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
Ik meld me hier ook maar weer eens, maak mezelf de kop weer eens helemaal gek. Zo gaat het een paar weken prima met me en zo donder ik weer onderuit en lig ik op de bank te janken.
In het afgelopen jaar ben ik wat mensen tegengekomen, waarvan ik steeds meer het idee heb dat ze me gebruikt hebben. Voelt kut... Ik krijg het ook niet uit m'n hoofd, blijft rondspoken. Belachelijk eigenlijk, want ik dacht dat ik het allemaal wel achter me had gelaten.
*piekert nog even verder*
Ik heb ook geen geloof erin hoor? Gaat op het moment wel aardig waardoor mijn gedachten / gevoel wel goed zijn eigenlijk... Kan er nu wel aardig over nadenken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:58 schreef Senor__Chang het volgende:
Het probleem is dat ik daar me ook niet beter door ga voelen. Het voelt op dit moment eigenlijk als een zekerheid dat het fout gaat. Ik ga iig tot dan werken en blijf therapie volgen, maar het geloof is er gewoon niet en dat is zeer frustrerend.
Angststoornis, ik pieker meer dan dat ik praat. Ik zou ook niet weten met wie, bijna niemand weet ervan af.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over dit soort dingen praten helpt vaak wel denk ik..
Ik ben nooit echt gewend in ieder geval dat anderen mij gebruiken whatsoever.. Je kunt bepaalde dingen ook verkeerd interpreteren enzo.
Talk to us?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Angststoornis, ik pieker meer dan dat ik praat. Ik zou ook niet weten met wie, bijna niemand weet ervan af.
Het zou kunnen dat ik van alles verkeerd interpreteer, maar vaak zit ik goed met m'n gedachten. Niet handig
Ik denk dat de meeste allemaal een andere leeftijd hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:03 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe oud zijn de meesten hier trouwens?
25quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:03 schreef Senor__Chang het volgende:
Het gekke is dat ik een positivo tot op het bot ben, ik heb altijd het idee dat ik er weer uitkom en blijf altijd goede moed houden. Zelfs nu. Dat klinkt misschien tegenstrijdig, maar het is zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gebruikt voelen is altijd kut, gebruikt worden even worse. Kop opI know, easier said than done, ik geloof er zelf ook niet in, maar misschien jij wel
Nu voel ik me een jonkie met mijn 20 jaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste allemaal een andere leeftijd hebben
Maar ik gok tussen de 20 en 38
36quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:03 schreef Senor__Chang het volgende:
Tikmmaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nu voel ik me een jonkie met mijn 20 jaar
Best wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je valt buiten de boot sorry, ik zei net nog 38
Vind je hier handige info?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |