Volgens mij zeiden ze toen nog direkt met een k.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef BzP het volgende:
Ik zei jaren geleden nog, als sigaretten meer als 7 gulden gaan kosten dan stopik direct!
Aan die led kan je zien of de batterij nog niet op isquote:
En laat me raden, je rookt net als ik nog steeds als een ketter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef BzP het volgende:
Ik zei jaren geleden nog, als sigaretten meer als 7 gulden gaan kosten dan stopik direct!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]die ontbreken nog
eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Eh ik maakte ook een grapjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer hoor tegenwoordig...
Vroeger bij de plaatselijke Jan Linders, lagen ze naast de kassa, één iemand leidde het kassameisje af en de ander stopte zijn zakken vol
Controle ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze toen nog direkt met een k.
Bingoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En laat me raden, je rookt net als ik nog steeds als een ketter?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Geweldig! Echt, wat een bazenfoto's ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Mensen die flauwe glapjes maken *kots*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
Eh ik maakte ook een grapje
Stelende mensen *kots*
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Deze man![]()
wel een beetje starwars-achtig met dat groene lichtje![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Geweldig! Echt, wat een bazenfoto's ook!
hoezo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]nu voel ik me wel in de zeik genomen
Was niet mijn bedoeling het zo over te laten komen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geeft toe, hij heeft niet veel te verliezen met zo'n kop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef deadprez het volgende:
ik vind het cool dat je ook echt een foto met je kop erop post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Geeft toe, hij heeft niet veel te verliezen met zo'n kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo?ik vind het cool dat je ook echt een foto met je kop erop post
Ahw okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling het zo over te laten komen hoor![]()
ik was serieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik meen het -serieus-quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Geeft toe, hij heeft niet veel te verliezen met zo'n kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik steek nog een shaggie aan iig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekker Zilver shaggie(Van Nelle kan ik niet meer betalen
)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Zilver is prima te roken hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik steek nog een shaggie aan iig!
)
Bij ons kon je ze juist bij de lidl makkelijk jatten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk niet dat die echt lekker zullen zijn
ik weet dat die van de aldi in ieder geval facking smerig zijn, maar die kon je vroeger makkelijk jatten dus dat was wel chill
mentholquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Pall Mall was vast al eerder duurder, alleen hadden ze bij de winkel waar jij koopt waarschijnlijk nog een voorraadje 'ouwe'. Heb zelf ook nog een paar pakjes pall mall shag voor 6,80/55 gram ingeslagen, maar nu zijn ze dus 7,50/52,5 gram.
Jammer, maar helaas. Ik heb ook een pakje marlboro menthol @ 6 euro gekocht.
Moet je Pall Mall-shag kopen. Die rookte ik al een hele tijd voordat ik een jaar of anderhalf terug ofzo stopte. Voordien ook Van Nelle.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik steek nog een shaggie aan iig!
)
ja die van de aldi zijn ook echt ranzig, maar als ze gratis zijn heb ik dat er wel voor overquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij ons kon je ze juist bij de lidl makkelijk jatten.Wel echt paupersigaretten. Ik ben niet echt een roker en ik proef doorgaans dus ook niet echt verschil, maar bij deze waren gewoon echt nasty.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |