kun je dit alleen bij benzinepompen kopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Tien euro, smaakt prima en je kan weer lekker op kantoor roken
Handjob op de wc will cover your expenses in this case.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga van het weekend zuipen, en dus ook roken, wat kost een pakje luckies tegenwoordig?
Primera zal het ook vast wel hebben, maar ben ze tegengekomen bij de Total alleen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kun je dit alleen bij benzinepompen kopen?
Gewoon bij de sigarenboerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik verkoop ze ook, je moet ze alleen uit een lange buis zuigen.-quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Cubaans sigaartje op zijn tijd is wel lekker, maar moet er niet aan denken daar ruim 20 perdag van te moeten rokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Toolshed het volgende:
Ik ga maar overstappen op Cubaanse sigaren denk ik, stukken goedkoper.
Matig dezequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze ook, je moet ze alleen uit een lange buis zuigen.-
Ik ook niet, volgens mij raak je dan aan de schijtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Cubaans sigaartje op zijn tijd is wel lekker, maar moet er niet aan denken daar ruim 20 perdag van te moeten roken
Waren vroeger de kleine pakjes 3 euro? De prijzen zijn gewoon verdubbeldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik roep al sinds de kleine pall mall pakjes 3 euro werden dat ik ga stoppen bij de volgende prijsverhoging![]()
deze weetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer hoor tegenwoordig...
Vroeger bij de plaatselijke Jan Linders, lagen ze naast de kassa, één iemand leidde het kassameisje af en de ander stopte zijn zakken vol
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Primera zal het ook vast wel hebben, maar ben ze tegengekomen bij de Total alleen.
ik zal eens kijken straks na mijn werk (ja, want ik ben echt zo hard aan het werk mensenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon bij de sigarenboerTenminste daar haal ik ze nu.
En binnen 3 dagen heb je keelkankerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij raak je dan aan de schijt
toen ik begon waren ze zelfs 2,75 ofzo volgens mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waren vroeger de kleine pakjes 3 euro? De prijzen zijn gewoon verdubbeldKlein pakje is nu 5,50 ofzo...
Getuite lipjes/hoge hakken/lippenstift?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fuck ik sta wel als een homo te roken op die fotoff uploaden, net even mijn paintskills gebruikt om de naam van mijn werkgever weg te halen
helemaal vroeger had je van die sigarettenautomaten op straat, en als je met meerdere personen was, kon je meerdere laatjes tegelijk opentrekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze weet![]()
bij de aldi kon dat eerst ook, maar tegenwoordig zitten die bakken op slot
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef deadprez het volgende:
deze weet
bij de aldi kon dat eerst ook, maar tegenwoordig zitten die bakken op slot
Geen geurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
ik zal eens kijken straks na mijn werk (ja, want ik ben echt zo hard aan het werk mensen)
meuren ze ook niet zo als echte sigaretten?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Getuite lipjes/hoge hakken/lippenstift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
hmmm... zo oud ben ik denk ik nog nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
helemaal vroeger had je van die sigarettenautomaten op straat, en als je met meerdere personen was, kon je meerdere laatjes tegelijk opentrekken
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Groen lichtje! Fucking stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel een beetje starwars-achtig met dat groene lichtje![]()
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Held!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |