Goed advies.quote:
Dat zei ik al als het omgerekend 10 gulden zou gaan kostenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb me voorgenomen dat als pakje camel geel xxl ¤10 kost, dat ik dan ga stoppen.
Andere troep rook ik niet
what the fuck man.... dat is gewoon meer dan de wodkaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Groot pakje L&M is al 7,50, denk eerder tegen de 8 euro dan.
dit is het beste advies, dan kan het alleen maar meevallen. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Klein pakje is nu 5,80 dus reken maar op 10 miljoen.
Dat was een jaar of 14 geleden jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
toen ik begon met roken was een pakje Marlboro 3 gulden 60
ik roep al sinds de kleine pall mall pakjes 3 euro werden dat ik ga stoppen bij de volgende prijsverhogingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb me voorgenomen dat als pakje camel geel xxl ¤10 kost, dat ik dan ga stoppen.
Andere troep rook ik niet
Tsjah,.. ben sinds de laatste prijsverhoging shag gaan roken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
what the fuck man.... dat is gewoon meer dan de wodka
Ik zag ze bij de Total, maar is het echt wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Tien euro, smaakt prima en je kan weer lekker op kantoor roken
ziet er meer uit als een glowstick dan als iets dat je kan rokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Tien euro, smaakt prima en je kan weer lekker op kantoor roken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik roep al sinds de kleine pall mall pakjes 3 euro werden dat ik ga stoppen bij de volgende prijsverhoging![]()
Ik ben er gisteren mee begonnen en ik heb nog geen gewone sigaret aangeraaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik zag ze bij de Total, maar is het echt wat?
Het ziet er ook niet uit, dat is waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er meer uit als een glowstick dan als iets dat je kan roken
Doe dat, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit, dat is waar![]()
Ik zal ff een foto maken
quote:
Interessant wel.... Maar heb je nu niet de neiging om die Puffs in 1x weg te paffen of krijg je daar ook een voldaan gevoel van? (als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren mee begonnen en ik heb nog geen gewone sigaret aangeraaktIk was sowieso wel benieuwd naar die electropeuken en dit is wat betaalbaarder proberen dan zo'n ding van 60 euro.
Ja dat gevoel dat je hele longen volzitten met rook en dat het dan weer naarbuiten gaat, dat kriebelige gevoel in je borstkas, ooh prachtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Interessant wel.... Maar heb je nu niet de neiging om die Puffs in 1x weg te paffen of krijg je daar ook een voldaan gevoel van? (als je begrijpt wat ik bedoel)
Voldaan zat, er zit evenveel nicotine in als een peuk. Voordeel is dat je nu telkens tussendoor een hijs neemt, je hoeft niet bang te zijn dat hij op gaat en dus door blijven paffenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Interessant wel.... Maar heb je nu niet de neiging om die Puffs in 1x weg te paffen of krijg je daar ook een voldaan gevoel van? (als je begrijpt wat ik bedoel)
Dat irriteren van de keel valt wel tegen, nadeel is dus dat je de echte rokershoest gedag kan zeggen na een tijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel dat je hele longen volzitten met rook en dat het dan weer naarbuiten gaat, dat kriebelige gevoel in je borstkas, ooh prachtig.
Ga toch van de week eens zo'n verpakking kopen dan... als het echt werktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voldaan zat, er zit evenveel nicotine in als een peuk. Voordeel is dat je nu telkens tussendoor een hijs neemt, je hoeft niet bang te zijn dat hij op gaat en dus door blijven paffen
Dat lukt niet meer hoor tegenwoordig...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef -supergirl- het volgende:
Je moet ze ook meenemen zonder te betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |