quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
I wasn't planning on coming to the North-side Ghetto anywayzquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef .Neovo. het volgende:
Heey SD, blijf maar lekker in het zuiden, het sneeuwt hier nu ook
Dan maak je toch wat anders!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
Bouwinstruktie faalt; hoe krijg ik dat ding nou in elkaar?
Zitten geen wielen bijquote:
Ik heb geen Lego meer; heb ik allemaal achtergelaten toen ik uit huis ging, en ik weet bijna zeker dat mijn moeder de hele reut zó weggegeven heeft; was denk ik een kuub ofzo; een lade zo lang als mijn bed, 40 cm hoog, en helemaal nokkievol..quote:
Ik heb alles nogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego meer; heb ik allemaal achtergelaten toen ik uit huis ging, en ik weet bijna zeker dat mijn moeder de hele reut zó weggegeven heeft; was denk ik een kuub ofzo; een lade zo lang als mijn bed, 40 cm hoog, en helemaal nokkievol..
Is wel van dat HG spul idd, werkt prima, maar god wat een teringzooi is dat zeg; is echt 10 keer erger als een middag in een zwembad hangenquote:
Ik ken het, ik moet daar mijn badkamer minstens één keer per jaar mee volspuiten tegen de schimmel. Behoorlijk agressief spul, idd op basis van bleek, maar ik moet het wel in een paar beurten doen anders stik ik er praktisch inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is wel van dat HG spul idd, werkt prima, maar god wat een teringzooi is dat zeg; is echt 10 keer erger als een middag in een zwembad hangen
antikalk spul is meestal minder irriterend voor de ogen dan anti schimmel (vaak chloor) spulquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
De meeste goede schoonmaakmiddeltjes zijn van dat kaliber; ik gebruik ook regelmatig van die badkamercleaners om kalk en aanslag te verwijderen, dan spuit ik de boel in, en als je dan 5 minuten later naar binnen loopt moet ik ook mijn adem inhouden, anders springen de tranen in je ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |