abonnement Unibet Coolblue
pi_129684144
Bart Swings is lekker bezig in Columbia

http://www.sporza.be/cm/s(...)_Swings_afvalling_20
pi_129804773
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Fotootje op Twitter:
[ afbeelding ]

Herken haar bijna niet zo.
Die heeft er ook wel eens florissanter uitgezien zeg.
pi_129805315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Tornadovis het volgende:

[..]

Die heeft er ook wel eens florissanter uitgezien zeg.
Idd lijkt er wel eentje uit vrouwenvleugel.
Even a broken clock is right twice a day.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:44:18 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_129900723
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 augustus 2013 @ 08:49:04 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130047896
Steun Bart Swings :+ http://steunbartswings.be/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2013 @ 08:53:21 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_130047962
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:49 schreef borisz het volgende:
Steun Bart Swings :+ http://steunbartswings.be/
Ik ga voor die muts en dat t-shirt _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2013 @ 13:02:48 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_130053959
quote:
Geachte heer heywoodu,

Hartelijk dank voor uw donatie en het vertrouwen dat u daarmee uitspreekt in atleet Bart Swings.
Het merchandise artikel zal medio oktober worden geproduceerd en daarna naar u worden toegezonden.

Vriendelijke groeten,

Bestuur Stichting 4Skating
vraag@steunbartswings.be
Duurt lang -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport woensdag 14 augustus 2013 @ 15:17:05 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130058433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Duurt lang -O-
Je moet er wat voor over hebben..

Tis wel behoorlijk wat geld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2013 @ 15:29:31 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_130058816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je moet er wat voor over hebben..

Tis wel behoorlijk wat geld.
Ik vind Swings dan ook een grote baas.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:49:00 #185
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_130059480
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Duurt lang -O-
Had je kunnen weten :+

De kledingstukken worden medio november verzonden. Ruim op tijd dus voor het nieuwe schaatsseizoen!

maar tof dat je hem steunt!
Ik vind het wel een leuke actie zo.
Be sure to wear some flowers in your hair
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2013 @ 16:09:43 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_130060222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Had je kunnen weten :+

De kledingstukken worden medio november verzonden. Ruim op tijd dus voor het nieuwe schaatsseizoen!

maar tof dat je hem steunt!
Ik vind het wel een leuke actie zo.
Oh :D

Nou ja maakt ook niet uit ofzo, naast de Nederlanders (en Shane Dobbin natuurlijk) gun ik hem het meest een medaille, of misschien wel evenveel :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 18 augustus 2013 @ 01:09:36 #187
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_130185079
Seung Hoon Lee rijdt in augustus al een PR op de 1.500 en 6.17 op de 5km. Die wordt weer heel gevaarlijk. http://speedskatingresults.com/index.php?p=4&e=10724&g=1 voor de uitslagen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_130188659
Haha, dat gaat toch nergens over, 4 jaar lang als een gewest-rijder rondtoeren en dan nu ineens weer toptijden gaan rijden in Sochi zeker? :')
Jack does it in real time...
pi_130189729
Tijden vallen wel mee toch voor SLC.
Even a broken clock is right twice a day.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 augustus 2013 @ 11:42:22 #190
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130191106
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:19 schreef danos het volgende:
Tijden vallen wel mee toch voor SLC.
precies, maar het betekent wel dat je komende winter wel wat van Lee moet kunnen verwachten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130613736
quote:
do 29 aug 2013, 14:55

Kramer: 'Terpstra moet opstappen'



WOLFHEZE -
Sven Kramer vindt dat voorzitter Doekle Terpstra en de rest van het bestuur van de schaatsbond KNSB moeten opstappen. „We hebben als topsporters veel kritiek. Dit bestuur doet eigenlijk niets”, zei de zesvoudig wereldkampioen allround bij de persdag van zijn team TVM.


Kramer was als prominent lid van de Ledenraad van de KNSB gerechtigd om woensdag mee te stemmen over het al dan niet aanblijven van Terpstra, maar hij ontbrak bij de vergadering. „Ik ben in trainingskamp en kon er niet naartoe. Hoewel ik betwijfel of één tegenstem van Sven Kramer de voorzitter en het hele bestuur had kunnen wegstemmen. Maar je moet ergens beginnen.”

Kramer mikt zijn pijlen bewust niet op Terpstra, maar op het hele bestuur. „Er is nogal wat te verbeteren. Het begint met de keuze voor de ijsbaan, maar ook de communicatie naar de atleten en sponsors is niet goed.”

De schaatscoryfee is vooral verbolgen over het feit dat de KNSB de organisatie van de wereldbekerwedstrijden in november in Heerenveen heeft teruggegeven aan de internationale bond ISU. „Ik moet nu naar Astana in Kazachstan om een 10 kilometer te rijden, anders loop ik de kans op een slechte uitgangspositie bij de Olympisch Spelen. Dat is niet de ideale voorbereiding op het seizoen. Bovendien is de World Cup in Heerenveen het enige moment voor de sponsors om hun gasten te ontvangen. Zulk soort acties zijn niet okay.”
...knip.....
Lees verder het artikel van Kramer op de Telegraafzijde en klik hier om de 'furieuze' reactie van Doekle Terpstra te lezen.

Een ding heeft Sven Kramer in ieder geval nu wel bereikt. Bij zijn afscheid zal hij niet door Doekle abusievelijk voor Bob de Jong worden aangezien, zoals Carl Verheijen overkwam. :s)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:16:30 #192
862 Arcee
Look closer
pi_130630682
Aaaaand he's gone:

quote:
Doekle Terpstra stapt op als voorzitter KNSB


Doekle Terpstra stapt op als voorzitter van de KNSB. De 57-jarige bestuurder heeft vrijdag middels een brief de ledenraad van de nationale schaatsbond gevraagd hem te ontheffen van zijn taken als preses. Terpstra vindt dat hij niet kan aanblijven door de geuite kritiek van met name Sven Kramer op zijn functioneren als voorzitter.

Woensdag sprak de ledenraad nog het unanieme vertrouwen uit in Terpstra, die in opspraak was geraakt over de nieuw te bouwen schaatshal voor de topsporters. Kramer reageerde daar donderdag vol onbegrip op en betichtte Terpstra van incompetentie.

'Op 29 augustus jongstleden heeft de belangrijkste vertegenwoordiger van het Nederlandse schaatsen van dit moment, Sven Kramer, zich helder over mij uitgesproken', zo schrijft Terpstra.

'Ik als voorzitter, eindverantwoordelijk voor het functioneren van het algemeen bestuur, ben 'incompetent', 'doe niets' en 'het is onbegrijpelijk dat ik door de ledenraad tijdens het gesprek van 28 augustus niet naar huis ben gestuurd'.

Terpstra beschouwde die aanval van de schaatsvedette als 'onbegrijpelijk'. De Fries schrijft dat hij nog nooit een telefoontje of iets dergelijks heeft ontvangen van Kramer waarin de schaatser zijn ongenoegen uitte. Toch waren de uitlatingen van de regerend olympisch kampioen op de 5000 meter genoeg reden voor Terpstra om op te stappen.

Bron: Volkskrant


[ Bericht 46% gewijzigd door Arcee op 30-08-2013 12:33:00 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:20:55 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130630835
quote:
Beste vrienden,

Een bestuurder van een sportbond hoort zich ten dienste te stellen aan het belang van de sporter. Vanuit deze fundamentele grondhouding wil ik voorzitter zijn van de KNSB. In het geval daar door de belangrijkste vertegenwoordigers van de sport aan wordt getwijfeld, hoort de bestuurder te begrijpen dat daar gevolgen uit voort vloeien.

Sven Kramer is een van de grootste schaatsiconen die de Nederlandse geschiedenis heeft voortgebracht. Als schaatser is het een van de mannen die ik naast onze andere grote vertegenwoordigers als Ard Schenk , Atje Keulen-Deelstra en al die andere groten uit de rijke geschiedenis van het schaatsen met groot respect bejegen. Als het juist een icoon uit de schaatssport is die twijfelt aan de toegevoegde waarde die ik als voorzitter (vrijwilliger) voor de KNSB kan leveren, dan heb ik daar niet alleen kennis van te nemen, maar hoor ik het belang van de schaatser ook groter te maken dan de functie die ikzelf met zeer veel liefde voor het schaatsen vervul.

Op 29 augustus jongstleden heeft de belangrijkste vertegenwoordiger van het Nederlandse schaatsen van dit moment, Sven Kramer, zich helder over mij uitgesproken. Ik als voorzitter, eindverantwoordelijk voor het functioneren van het algemeen bestuur, ben “incompetent”, “doe niets” en “het is onbegrijpelijk dat ik door de Ledenraad tijdens het gesprek van 28 augustus niet naar huis ben gestuurd”. Het is onbegrijpelijk dat Sven zich op deze manier uitlaat, omdat ik nog nimmer een telefoontje o.i.d. van hem heb ontvangen over vermeend ongenoegen. Daarnaast heeft hij zich tijdens diezelfde vergadering geconformeerd aan de unanieme besluitvorming van uw vergadering. Het signaal is dus voor mij overduidelijk.

Ik wil mij optimaal ten dienste stellen van de sport, maar in volstrekte openheid heeft Sven Kramer zich nu uitgesproken over de toegevoegde waarde van mij en die van het AB voor de KNSB. De voorbereiding op de Olympische Spelen vraagt niet alleen een optimale professionele voorbereiding om Sven maximaal op dit toernooi voor te bereiden, maar vraagt tevens een maximaal vertrouwen in het algemeen bestuur en met name de voorzitter. Dit vertrouwen is bij Sven en kennelijk ook andere sporters niet aanwezig. Ik neem de consequentie die hier uit voortvloeit, hetgeen betekent dat ik u wil verzoeken mij per directe ingang uit mijn functie te ontslaan.

Mocht u dit verzoek inwilligen, dan wil ik u op voorhand bedanken voor het vertrouwen dat u in de afgelopen jaren in mij heeft gesteld. Daarnaast wil ik u bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen tijdens de vergadering van 28 augustus. Ik heb dit als hartverwarmend ervaren. De unanieme instemming en de lof op de inzet en loyaliteit van het Algemeen Bestuur hebben mij gemotiveerd om direct daarna opnieuw met opgestroopte mouwen aan de slag te gaan. Er lagen en liggen immers belangrijke dossiers op ons te wachten. Met z’n allen hebben we daar enorm veel energie aan gegeven, omdat het belangrijk is de toekomst van de KNSB in een nieuw perspectief te brengen en daarmee nieuwe kansen voor topsporters te creėren. Samen met u had ik daar graag mijn bijdrage en energie aan willen geven. Het oordeel van Sven maakt dat voor mij onmogelijk.

Met veel passie, met veel energie, met veel overtuiging en met enorm veel liefde voor het schaatsen heb ik samen met jullie vorm en inhoud willen geven aan de toekomt van de KNSB. Ik ben trots op wat wij met het hele legioen aan vrijwilligers van de KNSB bewerkstelligen. Jullie dragen de KNSB en dat wordt soms onvoldoende gezien. Maar het is mijn stellige oordeel dat de duizenden vrijwilligers in belangrijke mate het succes van onze helden faciliteren.

Ik wil jullie als Ledenraad graag vragen mij met directe ingang van mijn verantwoordelijkheid als voorzitter te ontslaan.

Met warme schaatsgroet,

Doekle Terpstra.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130647096
zou mij niks verbazen als we binnenkort Jochem Uytdehaage zien solliciteren als bondsvoorzitter, dan krijgt Kramer een flinke vinger in de pap bij de KNSB
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:35:31 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130662824
quote:
VAN ONZE TELESPORTREDACTIE -
KNSB-voorzitter Doekle Terpstra was donderdag zo boos over de kritiek van Sven Kramer op zijn beleid dat hij gedreigd heeft hem kapot te maken als de olympisch kampioen niet snel zijn excuses zou aanbieden. Hij heeft dat geschreven in smsjes die hij stuurde aan mensen uit de directe omgeving van Kramer.

De TVM-schaatser noemde Terpstra woensdag een slechte bestuurder. Hij zei dat onder andere naar aanleiding van de teruggave door de KNSB van een mogelijk onrendabele World Cup in november aan de ISU. ,,Dat was een cruciale fout”, vond Kramer, die aangaf dat Terpstra en zijn bestuur in zijn ogen moesten opstappen. Terpstra bood vrijdag in een brief aan de ledenraad van de KNSB zijn ontslag aan.

In zijn TeleVisie in de zaterdagkrant gaat schaatsverslaggever Frank Woestenburg dieper in op de achtergronden van deze bizarre schaatssoap.
Televaag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:16:18 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_130668155
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef Evertjan het volgende:
zou mij niks verbazen als we binnenkort Jochem Uytdehaage zien solliciteren als bondsvoorzitter, dan krijgt Kramer een flinke vinger in de pap bij de KNSB
Is dat erg als het de sport ten goede komt?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_130668291
Die Terpstra heeft een volledig leeg palmares als bestuurder, louter stinkende wonden en puinhopen laat deze man achter.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_130669111
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Is dat erg als het de sport ten goede komt?
Dat niet, maar niet alles hoeft om meneer Kramer te draaien.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Sport zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:59:01 #199
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_130669357
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat niet, maar niet alles hoeft om meneer Kramer te draaien.
Lijkt me toch dat als er iemand invloed kan hebben, het Sven Kramer wel is. En als de sporters dus iets willen hebben, en dat dus via Kramer kunnen regelen, lijkt me dat voor de sporters zeker een voordeel.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:37:32 #200
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_130670197
Kramer heeft het wel weer aan de stok met Tuitert/Ket cs over de ploegenachtervolingplekken, dus de sporters zijn het onderling ook niet eens.

Daarnaast zijn niet alle schaatsers blinde Thialf-adepten.

Nou ja, dat blijft nog wel even doormodderen dus.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')