En anders gaan we wel met je mee op ontdekkingsreisquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Eendje
[..]
Goed idee. Ik zou dan tot de ik-kom-alleen-bbqen-groep behoren
mits niet op ontdekkingsreis
Als je een huisje op een vakantiepark huurt, kunnen er toch ook wel wat mensen een dagje langskomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of een combi? Mensen die alleen willen BBQen maar ook met de mogelijkheid tot ergens blijven slapen?
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een huisje op een vakantiepark huurt, kunnen er toch ook wel wat mensen een dagje langskomen?
Schandalig, hoe kan men jou nou vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:35 schreef Yuki het volgende:
Tvp als (oud) KSC'er. Gelukkig zelf tegengekomenwant nog geen PM gezien
Ow, die, nee die heb ik ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die ene die niemand ontvangen heeft.
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:35 schreef Yuki het volgende:
Tvp als (oud) KSC'er. Gelukkig zelf tegengekomenwant nog geen PM gezien
dit dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schandalig, hoe kan men jou nou vergeten![]()
![]()
(tenzij de PM de deur nog uit moet... )
dan wachten wij toch ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit dusik wachtte even af tot we wat constructiefs hadden besloten
Verzorg jij de BBQ op de meet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wachten wij toch ook nog
Wil je niet. Echt niet.quote:
Nee, dat doet Dr_Fleisch.quote:
zal ik wat knopen door gaan hakken danquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wachten wij toch ook nog
Ik mag niet eens het hele weekend komenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
voor de theedrinkers mogelijkheid een dag/avond langs te komen om te barbecueën en te feesten.
grapje mart, grapjequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet eens het hele weekend komen.
Sorry voor de ophefquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit dusik wachtte even af tot we wat constructiefs hadden besloten
Count me inquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik wat knopen door gaan hakken dan![]()
plan: voor de echte diehards verblijf in een bungalowparkhuisje ( 2 nachten meestal), voor de theedrinkers mogelijkheid een dag/avond langs te komen om te barbecueën en te feesten.
datum: 6,7,8 september waarbij de bbq/feestavond op de 7e valt
kosten voor een 6 persoonshuisje in het midden van het land liggen dan op 70 ¤ pp voor drie nachten
kosten voor de bbq ect, denk aan max 20 e pp
dus, wie wil wat?
voor watquote:
Je hebt nog een paar maanden om koffie te leren drinken hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet eens het hele weekend komen.
JA IK WILquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
plan: voor de echte diehards verblijf in een bungalowparkhuisje ( 2 nachten meestal), voor de theedrinkers mogelijkheid een dag/avond langs te komen om te barbecueën en te feesten.
kosten voor een 6 persoonshuisje in het midden van het land liggen dan op 70 ¤ pp voor drie nachten
dus, wie wil wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Het worden 3 fantastische dagenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor wat? het koffie of het theeaanbod?
wanneer wil je zekerheid hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus, wie wil wat?
laten we zeggen, aanmelden voor het slapen ect voor tien april voor de rest maakt het niet heel veel uitquote:
Ik meld me aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we zeggen, aanmelden voor het slapen ect voor tien april voor de rest maakt het niet heel veel uitmaar het is wel leuk als we n mooi lijstje kunnen maken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in elk geval niet bij mpg in het huisje....dan is mijn ontbijt al op voor ik wakker ben
nja pas als we weten dat er een aantal mensen zeker kunnen dat weekend ( ik heb maar natte vinger eentje gekozen), dus hou m gewoon even onder voorbehoud zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef MPG het volgende:
Kan ik er trouwens van opaan dat het op 678september blijft staan. ivm vrije dagen vastleggen enzo.
Ik ga er eigenlijk wel van uit, want ik heb vandaag wat vrije dagen aangevraagd voor dit weekendquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef MPG het volgende:
Kan ik er trouwens van opaan dat het op 678september blijft staan. ivm vrije dagen vastleggen enzo.
O, en september heeft maar 30 dagen, dus 678 september bestaat nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef MPG het volgende:
Idem hier. Vandaar dat verzoekquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk wel van uit, want ik heb vandaag wat vrije dagen aangevraagd voor dit weekend.
Wijsneus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en september heeft maar 30 dagen, dus 678 september bestaat niet.
Het is in het weekend joh ranspiemel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef MPG het volgende:
Er zijn ook mensen die in het weekend werken, zodat jij dan van je welverdiende hamburger met slaoj en een pilske (mits bij Restaurant Unter den golden Bogen in DE) kan genieten, pikquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in het weekend joh ranspiemel.
Het begint op vrijdag hoor. Vrijdag is geen weekendquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in het weekend joh ranspiemel.
Ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
dan maar geen sloajben godver geen GFT-kliko
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef MPG het volgende:
Weekend
Huisje 1:
LDG
MPG
DM
Bos
Huisje 2:
Toek
en alle stemmen in zijn hoofd
BBQ
(misschien is beginnen met lijstje wel handig).
Zo dan.
En moet dat ook in de OP?
JE KOMT MAAR GEWOONquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ovb'je voor ldg en meneer ldg![]()
Dat kun je ook met ons vierenquote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zojuist vriendelijk op de hoogte gebracht, maar helaas kan ik dan niet. Dan verjaar ik.
Ik ben er dan niet, sorry, maar dat weekend is mijn verjaardag en heb ik gewoon de kindjesquote:
678 dagen met jou in 1 huisje en ik ga spontaan in Amsterdam wonen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijsneus.
WIj gaan gewoon 678 dagen kamperen met de KSC, te beginnen in september.
Weekend erna kan ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
we kunnen nog n weekendje schuiven hoor? komt het weekend erna beter uit?
of twee ernaquote:
Nou ja, ik heb al rekening gehouden met het weekend van 6 september en op werk een lang weekend geregeld voor dan. En of je nu gaat schuiven of niet, je houdt altijd wel dat er iemand niet kan, dus mij lijkt het handiger om gewoon de voorgestelde data te laten staan. Dan ga je straks schuiven omdat dat bepaalde mensen beter uitkomt, en dan kunnen mensen die eigenlijk wel mee konden weer niet meequote:
NEE.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
we kunnen nog n weekendje schuiven hoor? komt het weekend erna beter uit?
We gaan wel ergens in de buurt van Schiedam zitten en komen we met zijn allen op de borrelquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef Kally het volgende:
Je hoeft voor mij niet te schuiven hoor
Ik kan sowieso om de 2 weken ivm de kinderen, dus ik ben moeilijk om rekening mee te houden.
Whaha gezelligquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We gaan wel ergens in de buurt van Schiedam zitten en komen we met zijn allen op de borrel
dit is wat ik zo snel voorbij zag komen, als er meer is, geef maar een gilquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef MPG het volgende:
Weekend
Huisje 1:
LDG (+ evt meneer ldg)
MPG
DM
Bos
Huisje 2:
Toek
eendje
bar ( +barman?)
de kapitein en s
BBQ
OA
Koen
taxi
nijn
O, dus niet Deze voor 465 euro per 6-persoonshuisje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ok ok niet schuiven dusdan laten we m daar maar staan.
Vraag nummero twee, waar willen we naartoe?
we hebben tot nu toe niemand uit het oosten, dus laten we daar niet heen gaan![]()
of deze 335 voor zes.. deze is bij amersfoortquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus niet Deze voor 465 euro per 6-persoonshuisje?.
Ik wil wel richting veluwe oid.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ok ok niet schuiven dusdan laten we m daar maar staan.
Vraag nummero twee, waar willen we naartoe?
we hebben tot nu toe niemand uit het oosten, dus laten we daar niet heen gaan![]()
Veluwe voor 280 euro voor een weekend per 6/7-persoonshuisje:quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil wel richting veluwe oid.
Of echt in ZUID-Limburg de heuvels in.
Ik wil op vakantie, niet ergens heen wat ik vanuit mijn zolderkamer nog kan zien liggenquote:
das niet duurquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veluwe voor 280 euro voor een weekend per 6/7-persoonshuisje:
http://www.roompotparken.(...)30901&browseperiod=3
No worries Toek, ik ga nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Toekito het volgende:
Die betalen alleen wel 15% meer toch MPG?
ging niet om jou maar MPG en ik eten nogal veelquote:
Blijft humor.. De spillebeentjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ging niet om jou maar MPG en ik eten nogal veel
Nee joh, die sponsoren ons eten bij de BBQquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Toekito het volgende:
Die betalen alleen wel 15% meer toch MPG?
EN IK DAN?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is wat ik zo snel voorbij zag komen, als er meer is, geef maar een gil![]()
en hij mag in de op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |