En anders gaan we wel met je mee op ontdekkingsreisquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Eendje
[..]
Goed idee. Ik zou dan tot de ik-kom-alleen-bbqen-groep behoren
mits niet op ontdekkingsreis
Als je een huisje op een vakantiepark huurt, kunnen er toch ook wel wat mensen een dagje langskomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of een combi? Mensen die alleen willen BBQen maar ook met de mogelijkheid tot ergens blijven slapen?
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een huisje op een vakantiepark huurt, kunnen er toch ook wel wat mensen een dagje langskomen?
Schandalig, hoe kan men jou nou vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:35 schreef Yuki het volgende:
Tvp als (oud) KSC'er. Gelukkig zelf tegengekomenwant nog geen PM gezien
Ow, die, nee die heb ik ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die ene die niemand ontvangen heeft.
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:35 schreef Yuki het volgende:
Tvp als (oud) KSC'er. Gelukkig zelf tegengekomenwant nog geen PM gezien
dit dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schandalig, hoe kan men jou nou vergeten![]()
![]()
(tenzij de PM de deur nog uit moet... )
dan wachten wij toch ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit dusik wachtte even af tot we wat constructiefs hadden besloten
Verzorg jij de BBQ op de meet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wachten wij toch ook nog
Wil je niet. Echt niet.quote:
Nee, dat doet Dr_Fleisch.quote:
zal ik wat knopen door gaan hakken danquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wachten wij toch ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |