Hm, daar ben ik ook wel benieuwd naar, vroeg me hetzelfde af laatstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel plezier XM!
De verloskundige die de leerling verloskundige hielp, zei dan de termijn het beste bepaald kan worden in week 11/12 dat week 9 eigenlijk nog te vroeg is. Klopt dat?
Mijn placenta lucht nu nog voor, dit kan nog wel veranderen zeiden ze.
Deze termijn klopt beter bij mijn berekening. Klopt idd de placenta verplaatst zich nog. Dat is beter te zien bij 20 weken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik ook wel benieuwd naar, vroeg me hetzelfde af laatstMaar het echobureau waar ik was zei dat ze termijnecho's tussen 8 en 12 weken doen (en dat de mensen die bij 8 weken een echo krijgen, bij 12 nog 1 krijgen).
Hier ligt de placenta ook voor, maar als je baarmoeder groeit kan het 'meeverplaatsen' toch?
Ik vind het echt supergoede veranderingen, ook die natuurlijke keizersnede. Ik heb er best veel last van gehad dat ik J. een paar uur na de geboorte pas echt zag/kon aanraken.. kon niet anders want spoed ks en het ging met hem niet goed, maar ik vond het wel verrekte lastig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Juud79 het volgende:
Zo zijn ze hier in het ziekenhuisen bij de VK ook bezig om mensen te informeren dat je een vriendin/familielid kan vragen om wat gekolfde melk af te staan voor als je de eerste dagen bijvoeding nodig hebt, mocht de bv niet heel snel op gang komen en/of je kind veel afvalt. Ook als je zelf bij door medicatie tijdelijk nog niet live mag voeden, kan dat een uitkomst zijn. Dan hoef je namelijk geen kunstvoeding te geven.
Bij een tweede kind kan je zelf als moeder zijnde soms voor je bevalling al een heel klein beetje melk kolven en dat dan bewaren in de vriezer met hetzelfde doel.
Allemaal grote veranderingen binnen de ziekenhuiscultuur en toch eigenlijk weer zo terug naar de natuur.
Ja maar bij de eerste echo zie je ook alleen een cashewnoot. Die van mij was gemeten 8,5 mm. op de langste doorsnede. Dat vind ik een behoorlijk secuur werkje en dus niet zo gek dat ze er een weekje naast zatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
Succes Tally!
Spirit, dat zijn wel flinke veranderingen in die 1e 3 maanden wb groei! Hmm..
Goed puntquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar bij de eerste echo zie je ook alleen een cashewnoot. Die van mij was gemeten 8,5 mm. op de langste doorsnede. Dat vind ik een behoorlijk secuur werkje en dus niet zo gek dat ze er een weekje naast zat
Ik vind het een beetje gek dat hij dit overdraagt aan de vk ipv direct aan een andere artsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef danic het volgende:
Nee omdat hij dus niet wist of ik het altihd al had of dat dit door de zwangerschap komt. Daarom overleggen met de vk en eventueel gyn. Ik schrok ook al wel een beetje toen ik de ha zelf aan de telefoon kreeg. Meestal velt de assistent met de mededeling dat er niks is, dus ik had al direct door dat er wat afwijkend was gevonden.
Ik heb net vanmorgen het gros van de spullen in mijn ziekenhuistas gegooid. ....kreeg toch de kriebels. Ook mijn vriend was er niet gerust op. Ik ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke knuffel meid nog evenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef danic het volgende:
Aan de ene kant wel, want er wordt snel en alert gereageerd.
Maar aan de andere kant zit ik er regelmatig mentaal doorheen en ben ik wel klaar met deze zwangerschap.
Nog een paar weekjes..
Bij mij ligt ie ook al meer de halve zwangerschap hetzelfde, maar ik krijg over twee weken ook een liggingsecho! Is gewoon standaard bij onze vk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
L0t, waarom kreeg je een liggingsecho (aangezien je zegt dat ze 'zoals verwacht' met het hoofdje naar beneden lag)?
Oh, hier niet dan. Dacht dat ze dat doen als er reden toe is, niet dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Bij mij ligt ie ook al meer de halve zwangerschap hetzelfde, maar ik krijg over twee weken ook een liggingsecho! Is gewoon standaard bij onze vk.
dus toch succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef danic het volgende:
Eeeeh door de ctg nog een inwendig onderzoekgehad. BBaarmoedermond is volledig verstreken en ik heb 2 cm ontsluiting. ...
Anderhalve week terug zat ik nog potdicht.
Nu overleg met gynaecoloog maar ik zal vanavond moeten blijven.
Tally wat fijn dat de drukker zo goed meehelpt!
Dat is standaard tussen de 35 en 36 weken bij mijn verloskundige. Ik wist het al ivm pretecho een aantal weken geleden, toen lag ze ook al een stukje ingedaaldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
L0t, waarom kreeg je een liggingsecho (aangezien je zegt dat ze 'zoals verwacht' met het hoofdje naar beneden lag)?
Bijna 36 weken, dus nog wel wat vroeg..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef bitterend het volgende:
danic je was toch net zwanger![]()
(ik heb geen idee hoeveel weken je nu bent) maar voor mijn gevoel ben je nog lang niet aan de beurt
Oki mijn gevoel klopte dus!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bijna 36 weken, dus nog wel wat vroeg..
Nou daar komt er weer éénquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ontzettend goed dat je, ondanks al het gedoe, toch je gevoel bent blijven volgen Danic. Heel veel succes/sterkte en als je tijd hebt, lezen we graag nog veel meer egoposts
Ik had rugweeen en heb heel lang gedacht dat het kwam door verkeerd liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef danic het volgende:
Ja dit was mijn tweede verlof week.
Iemand trouwens die ervaring heeft met rugweeen en die kan omschrijven hoe dat voelt? Ik heb af en toe pijn in mijn onderrug alsof iemand er heel hard in duwt. Maar ik schoof dat op die toeter aan de voorkant. Begin nu te twijfelen. ..
Kwart voor 11!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:32 schreef danic het volgende:
Hoe laat heb je de echo elmo?
Wolk lekker verlof, geniet ervan!
Harde buik check. Bij mij komen ze ook savonds als ik helemaal niks doe.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Danic, het heeft dus niet doorgezet. W spannend hoor. En nu? Naar huis? En moet je dan vaker op controle komen?
Veel plezier Elmo!
12 weken voor Bubsel! Dat klinkt al ver he? Dat vond ik toen wel. Een eerste echte mijlpaal![]()
Asfalt, lekker aan het genieten!
Wolk heeft verlof!
Ik heb vanochtend mijn eerste overduidelijke harde buik gehad. Tot nu toe twijfelde ik steeds maar deze was niet te missen, zo hardhet enige dat ik deed was vanuit mijn zij op mijn rug rollen. Hoe kan dat nou? Herkenbaar voor iemand?
Breng maar hierheenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Brownie frambozen cheesecakeZou ik ook wel willen maken, maarja, dan moet ik 'm denk ik zelf opeten. Niet zo handig..misschien..
Heel verstandig. De citroentaartquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Als ie lekker is dan krijgen jullie het recept
Op een of andere manier klinkt dat heeeel ranzig...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef ferrari_rood het volgende:
@limone je mag wel wat van mijn kotssessies hebben hoor
Shhhhhtquote:Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was enorm relaxed de laatste weken, maar er kwam niets hoor.
Ik ook niet heb zelf nog niks gekocht nog geen speeltje mijn schoonouders kwamen met prulletjes aan gisterquote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef Limone het volgende:
Oh oeps.Zelfs zo ver ben ik over 6.5 week nog niet...
Ach wat lief!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook niet heb zelf nog niks gekocht nog geen speeltje mijn schoonouders kwamen met prulletjes aan gister
Ja! Alleen moet ik nu alles opnieuw vouwenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt tof Spirit! Gefeliciteerd voor je vriend ook!![]()
En leuk is dat he, mensen die je babykamer en de kleertjes enzo bewonderen
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef danic het volgende:
Als het niet serieus is dan kunnen jullie nu allemaal even lekker lachen
Zo heeft ze het niet gezegd.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef danic het volgende:
Mooi LB![]()
Fijn hè f_r, zo'n schoonmoeder. De mijne doet nu ook tijdelijk de was voor ons en ik vind het wel even heel fijn.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je moeder vindt dat je je aanstelt? Zeker nu het een herhaling lijkt te worden van de vorige keer.
Het is of:quote:Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef danic het volgende:
Je zeurt niet, maar ik snap dat het je verdrietig maakt. Zoveel onbegrip en dan ook nog van je moeder![]()
Maar je bent al moeten stoppen met werken begrijp ik? Is het weer net zo heftig als vorige keer?
Uk neem aan dat je nu goed in de gaten gehouden wordt door de artsen en ze eerder actie ondernemen indien nodig?
Niks bikkel je vergeet een deel en nu denk ik Ohja ik wilde dit niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef danic het volgende:
Ik snap het.
Goed dat je je er al op had ingesteld en dat je meer je rust pakt waar mogelijk.
Ik vind je een bikkel dat je dit nog een keer aandurfde
Zoek je even uit of je verzekering dat dan vergoedt. Ze schijnen moeilijk te doen als je het tijdens een ks laat doen ipv een aparte procedure.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niks bikkel je vergeet een deel en nu denk ik Ohja ik wilde dit niet meer.
Hierna nooit meer trouwens heb een deal met vriend gesloten bij ks zorg ik dat ik geen kinderen meer kan krijgen bij een natuurlijke bevalling mag hij daarna onder het mes.
Ik ben goed verzekerd. Sterilisatie wordt bij mij vergoed ik neem aan ook bij een ks. Maar ik laat het vriend wel navragen die werkt bij zorgverzekeraar.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Zoek je even uit of je verzekering dat dan vergoedt. Ze schijnen moeilijk te doen als je het tijdens een ks laat doen ipv een aparte procedure.
Verder weet je wel wat ik van je familie gedoe vind
Als jij niks voelt en je belt ben je geen zeur. Beter 3x te vaak dan 1x te laat.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Een meisje voor Cwen! Leuk zeg, wat ga je ook hard! Voor mijn gevoel ben je net zwanger![]()
Ik zag een heleboel relaxte dames hier!
Leuke tas LB.
Spirit, gefeliciteerd met je vriend!
FR, wat naar dat onbegrip. Gelukkig geef je zelf je grenzen aan, maar het lijkt mij rot..
Ik zag ook nog iets over nachtelijk plassen. Gelukkig helemaal geen last van, ik hoef eigenlijk nooit in de nacht.
LB, ik word meestal wel rustig van het hartje horen maar nadat ik vanochtend nog steeds niets voelde heb ik toch maar weer een telefoontje gepleegd. Mijn man en ik hadden al een tijdje rustig gelegen en mijn man zijn hoofd op mijn buik, niets![]()
Ik moest uiteraard weer langs komen en ze deed het weer prima. Ik voel me ondertussen nogal een sukkel iedere keer maar ik voel gewoon echt niets danweer naar huis dus maar wel meteen een afspraak meegekregen voor aanstaande vrijdag, weer een CTG. Ze willen het toch nog extra checken..
Ligt je baby in stuit?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Je hebt ook gelijk FR, maar ik vind de stap om te bellen steeds groter worden. Iedere keer blijkt er niets aan de hand te zijn. In het ziekenhuis zeggen ze ook iedere keer dat ze willen dat ik meteen bel als ik onzeker word door minder voelen. Moet me eigenlijk gewoon over die gedachte heen zetten, die zit alleen in mijn hoofd. Ik heb in het ziekenhuis ook nog nooit het gevoel gehad dat ze me vonden zeuren.
Nee, niet meer. Ze lag het tot afgelopen week wel maar nu niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ligt je baby in stuit?
Ik heb ean echt heel weinig gevoeld. Ik ben wel bol maar ook weer niet zo bol. Het kan ook gewoon zijn dat je een rustig kindje hebt.
Beter bellen jaquote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Je hebt ook gelijk FR, maar ik vind de stap om te bellen steeds groter worden. Iedere keer blijkt er niets aan de hand te zijn. In het ziekenhuis zeggen ze ook iedere keer dat ze willen dat ik meteen bel als ik onzeker word door minder voelen. Moet me eigenlijk gewoon over die gedachte heen zetten, die zit alleen in mijn hoofd. Ik heb in het ziekenhuis ook nog nooit het gevoel gehad dat ze me vonden zeuren.
Wat een klote nieuws. Veel sterktequote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet me helaas toch afmelden.. vanmorgen heb ik een echo gehad nadat het bloedverlies erger werd en het hartje is gestopt met kloppen.. Echt heel vervelend, maar ondanks alles ben ik wel blij dat ik niet onterecht dat slechte gevoel erover had..
Ik ga het allemaal wel afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop me hier daarna weer snel te kunnen melden!
Succes allemaal en tot snel (en anders in het babytopic ;-))
Ze zei ook tegen mij dat ik de baby 10 keer moet voelen op 1 dag en als dat was gehaald kon ik het verder los laten, dan was het goed. Nu had ze dat in 2 dagen niet eens gehaald overigens.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Beter bellen ja
Bij mij in het ziekenhuis gaven ze overigens ook aan dat het pas vanaf 30/31 weken echt 'alarmerend' is als je je kindje niet voelt. Of alarmerend, voor die tijd is het niet zo gek als je effe niks voelt dus. Plus, in principe telt 1x voelen trappen al als 1 keer voelen bewegen. Als je je kindje minimaal 10x/dag voelt, hoef je je in principe ook geen zorgen te maken. Misschien een geruststellend idee voor jezelf als je de beeb even wat minder voelt dan normaal ofzo. Desalniettemin: altijd bellen als het niet goed voelt!
Ach liefje. Wat naar. Knuffel enquote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet me helaas toch afmelden.. vanmorgen heb ik een echo gehad nadat het bloedverlies erger werd en het hartje is gestopt met kloppen.. Echt heel vervelend, maar ondanks alles ben ik wel blij dat ik niet onterecht dat slechte gevoel erover had..
Ik ga het allemaal wel afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop me hier daarna weer snel te kunnen melden!
Succes allemaal en tot snel (en anders in het babytopic ;-))
Ja, maar je bent nog geen 30 weken zwanger, toch? Dan schijnt die regel wat minder 'hard' te zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ze zei ook tegen mij dat ik de baby 10 keer moet voelen op 1 dag en als dat was gehaald kon ik het verder los laten, dan was het goed. Nu had ze dat in 2 dagen niet eens gehaald overigens.
Nee, klopt, 29w1 dag. Maar hier zei ze dat het vanaf 28 welen moest.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar je bent nog geen 30 weken zwanger, toch? Dan schijnt die regel wat minder 'hard' te zijn.
Ik vind overigens dat je gewoon moet bellen hoor, als je je onzeker voelt. Maar voor mij was het toen een fijn idee dat het voor die 30 weken helemaal niet zo vreemd is als je baby die 10x niet altijd haalt.
Ah, ok, dan houden ze andere richtlijn aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nee, klopt, 29w1 dag. Maar hier zei ze dat het vanaf 28 welen moest.
Nou ja, maakt ook niet uit want alles is goed gelukkig.
Hier kan ik de gynaecoloog ook even bellen met onzekerheid hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen vk die ik ff kan bellen suiker... Das het grote nadeel van begeleiding door de gyn.
En als je in het weekend dringende problemen hebt, heb je pech gehad?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat echt op het briefje ma-vr. De instructies over what to do in de laatste weken heb ik (nog) niet gehad.
Ik zou het dus echt niet weten. Heb alleen algemene nr van de poli en van de verpleegkundige en die is er ma-vr dus. Denk dat ze dan er vanuit gaan dat je je op de eerste hulp meldt ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En als je in het weekend dringende problemen hebt, heb je pech gehad?
Als je het niet vertrouwd meteen naar de Eerste Hulp XM. Geen risico's nemen. Beter een keer teveel dan te weinig.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou het dus echt niet weten. Heb alleen algemene nr van de poli en van de verpleegkundige en die is er ma-vr dus. Denk dat ze dan er vanuit gaan dat je je op de eerste hulp meldt ofzo.
Nouja ik zal de nacht wel doorkomen, zo erg is het ook niet, kan morgenochtend de poli weer bereiken.
thanksquote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef Aventura het volgende:
Mensen met een beperkte zienswijze oordelen snel over dingen die ze niet begrijpen. Ze bekijken de wereld vanuit hun referentiekader en alles wat ervan afwijkt is maar gek en raar. Het komt zelfs in de beste kringen voor. Jammer dat je ermee te maken krijgt F_R. Ik vind dat je het al heel goed oppakt allemaal. Hou je taai!
Dat kan niet F_R! Eerst nog de lente en zomer. Die heb jij óók nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
thanks
maar ik heb het nu echt wel even gehad mijn keel doet zeer. is het al oktober?
die kan ik best een jaartje overslaan hoor. Doe ik hem volgend jaar 2xquote:Op zondag 17 maart 2013 20:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat kan niet F_R! Eerst nog de lente en zomer. Die heb jij óók nodig
Huiaartsenpost dus. Zelffverwijzers moeten zelf betalen geloof ik...quote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwd meteen naar de Eerste Hulp XM. Geen risico's nemen. Beter een keer teveel dan te weinig.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef danic het volgende:
En door dat eigen wereldje snap ik ook niet meer wanneer iets nou een grapje is of nietdus Limone, als het serieus was over dat kussentje dan stuur je me maar een pm, goed? Wil ze best voor je maken.
Als het niet serieus is dan kunnen jullie nu allemaal even lekker lachen
Ik deed het met de Doppler en voor mij was dat genoeg. Elke avond eventjes luisteren naar 'Sjakie' gaf me de rust die ik nodig had. Behalve ongeveer 1 keer per dag van links naar rechts schuiven, deed Thijs namelijk niet veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef L-E het volgende:dat gewoon te accepteren ipv telkens bevestiging te zoeken dmv een doppler of echo?
Natuurlijk zou een jongetje ook drie dubbel hartstikke welkom zijn. Maar het is toch mooi dat wat je wenst uitkomt. Ik kan mij voorstellen dat je nu op een dubbele roze wolk zitquote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:
Bedankt voor de gelukwensen en Limone, idd, we wilden het graag en voor mijn ASS zou een meisje 'gunstiger' zijn. Dat neemt niet weg dat een knulletje ook tof zou zijn, maar een meid. Dat wilden we graag. Dus ja, flink aan de shop vandaag
.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat onwijs zoet! Het was een beetje een grapje, maar ook wel echt. Ik stuur je een PM ok?
Ik snap het, maar zit nu in Frankrijk, dus ze kunnen nu toch niet zoveel voor me doen. Maar besluit is hier genomen, we gaan morgen terug. Jammer van die laatste nacht, maar ik voel me niet fijn enquote:Op zondag 17 maart 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
XM, mij is op mijn hart gedrukt om te bellen naar de verloskamers. De gyn zei me toen: wij zijn er altijd 24/7 en je belt niemand wakker. Dus eigenlijk zou de drempel om de verloskamers te bellen juist lager moeten zijn dan een vk bellen.
Die heb ik wel in mijn oren geknoopt
(en ik heb ook gebeld toen ik nog geen verhaaltje had gehad over wanneer bellen)
edit: ik bedoel ook voor minder urgente dingen dan gebroken vliezen...
Same here. Sowieso is buikpijn niet een gek verschijnsel, er gebeurt nogal wat daar. Maar iets te veel doen (en het is snel te veel hier) en ik moet het bekopen met pijn en harde buiken, en menstruatie-achtige krampen. Voor mij een teken dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Bij mij komt beetje ondefinieerbare buikpijn ook vaak voor icm harde buiken, vooral als ik moe ben/druk heb gedaan, dus kan daar ook van komen. Maar dat zijn my 2 cents.
Die wordt helaas nou net afgeraden in het draagdoekentopic dus je daar inlezen is zeker zeer nuttig.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef -mandy- het volgende:
Ik denk dat je van die draagdoek geen spijt zult krijgen Suikertante en Cwen, ik heb er op de 9 maanden-beurs ook eentje gekocht en was er op slag verliefd op.
Het is er eentje van Minimonkey. Ze kunnen erin liggen en zitten tot ze 2 jaar oud zijn, en je kunt met die draagdoek ook makkelijk borstvoeding geven zonder met alles bloot te gaan. .
Jammer genoeg heb ik dat topic niet gelezen voordat ik die draagdoek kocht.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Die wordt helaas nou net afgeraden in het draagdoekentopic dus je daar inlezen is zeker zeer nuttig.
beter koop je gewoon een doek joh, meestal verkoop je m voor dezelfde waarde weer. Ik verlies er eigenlijk nooit geld op, leg af en toe wat bij, soms stijgen ze wat in waarde en vraag je wat meer terug.. ideaalquote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef Cwen het volgende:
Buikpijn, check. Maar dat zijn m'n darmen, denk ik.
Dragen wil ik ook gaan doen. Ik zat te denken een doek te huren op babybij.nl, kan ik kijken of het ons dan bevalt. Iemand ervaring?
Yes ervaring en babybij.nl heeft prima servicequote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef Cwen het volgende:
Buikpijn, check. Maar dat zijn m'n darmen, denk ik.
Dragen wil ik ook gaan doen. Ik zat te denken een doek te huren op babybij.nl, kan ik kijken of het ons dan bevalt. Iemand ervaring?
De kommahouding wordt sowieso afgeraden wegens verstikkingsgevaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef -mandy- het volgende:
Ach ja, als die minimonkey niet bevalt verkoop ik 'm zo weer via MP. En koop ik een andere en betere
weer.
Dan gaat deze draagdoek zowiezo niet gebruikt worden ... en verkocht worden via MP.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef laziness het volgende:
[..]
De kommahouding wordt sowieso afgeraden wegens verstikkingsgevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |