abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124086826
Zwangerschap & geboorte

18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
31 maart: LadyBlack (meisje)

10 april: bellelena
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september sharpdressedman
13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC (formerly known as Blokje) en YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: happyme28

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_124086854
Nog aanpassingen voor de OP?
pi_124086877
XM, veel plezier in Frankrijk! Nog even lekker weg met z'n tweetjes, geniet ervan :)
pi_124086916
Goede reis XM!

In ons ziekenhuis doen ze ook de natuurlijke keizersnede. Ook een ander ziekenhuis trouwens, Slingeland ziekenhuis.
Hier leggen ze een soort van koepel over de borst van de moeder waar warme lucht door geblazen wordt zodat het er lekker warm is. En dan mag de baby bij je liggen terwijl je gehecht wordt O+ zoiets begreep ik uit de voorlichting ;)
E.
pi_124087012
Wtf ik sta op 10.
Sarcasme. Herken het.
pi_124087052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wtf ik sta op 10.
*O*
pi_124087092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

*O*
Jij bent als 5de aan de beurt :6
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:25:18 #8
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124087150
Zo zijn ze hier in het ziekenhuisen bij de VK ook bezig om mensen te informeren dat je een vriendin/familielid kan vragen om wat gekolfde melk af te staan voor als je de eerste dagen bijvoeding nodig hebt, mocht de bv niet heel snel op gang komen en/of je kind veel afvalt. Ook als je zelf bij door medicatie tijdelijk nog niet live mag voeden, kan dat een uitkomst zijn. Dan hoef je namelijk geen kunstvoeding te geven.

Bij een tweede kind kan je zelf als moeder zijnde soms voor je bevalling al een heel klein beetje melk kolven en dat dan bewaren in de vriezer met hetzelfde doel.

Allemaal grote veranderingen binnen de ziekenhuiscultuur en toch eigenlijk weer zo terug naar de natuur.
pi_124087151
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij bent als 5de aan de beurt :6
Ach, Wolk gaat mij waarschijnlijk nog wel voor en Tally ook als ik overtijd loop :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:32:26 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124087413
Xm goede reis! De kustroute naar normandie (via oostende en calais) is beter begaanbaar dan de a1. Mn ouders zijn vandaag in tegenovergestelde richting onderwbeg.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:33:21 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124087448
Veel plezier XM! Geniet ervan.
pi_124087603
Hoe gaat het eigenlijk met Barbabientje en Pipo?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:07:46 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124088649
Veel plezier XM!

De verloskundige die de leerling verloskundige hielp, zei dan de termijn het beste bepaald kan worden in week 11/12 dat week 9 eigenlijk nog te vroeg is. Klopt dat?

Mijn placenta lucht nu nog voor, dit kan nog wel veranderen zeiden ze.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:10:04 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124088739
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel plezier XM!

De verloskundige die de leerling verloskundige hielp, zei dan de termijn het beste bepaald kan worden in week 11/12 dat week 9 eigenlijk nog te vroeg is. Klopt dat?

Mijn placenta lucht nu nog voor, dit kan nog wel veranderen zeiden ze.
Hm, daar ben ik ook wel benieuwd naar, vroeg me hetzelfde af laatst :) Maar het echobureau waar ik was zei dat ze termijnecho's tussen 8 en 12 weken doen (en dat de mensen die bij 8 weken een echo krijgen, bij 12 nog 1 krijgen).

Hier ligt de placenta ook voor, maar als je baarmoeder groeit kan het 'meeverplaatsen' toch?
pi_124088785
Als je ziet hoe snel zo'n kleintje zich de eerste weken ontwikkeld, kan ik me voorstellen dat het lastiger is om de termijn bij 9 weken te bepalen dan bij 12 weken. Tot een week of 12 schijnen alle kindjes zich evensnel te ontwikkelen, daarna wordt het minder betrouwbaar. Maar zo'n klein wurm meten is natuurlijk foutgevoelig. Bij mijn eerste echo (veronderdersteld 8 weken) werd ik teruggezet naar 6 nog wat. Bij de 12 weken echo werd ik juist weer vooruit gezet naar 13 week nog wat.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:11:41 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124088803
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Hm, daar ben ik ook wel benieuwd naar, vroeg me hetzelfde af laatst :) Maar het echobureau waar ik was zei dat ze termijnecho's tussen 8 en 12 weken doen (en dat de mensen die bij 8 weken een echo krijgen, bij 12 nog 1 krijgen).

Hier ligt de placenta ook voor, maar als je baarmoeder groeit kan het 'meeverplaatsen' toch?
Deze termijn klopt beter bij mijn berekening. Klopt idd de placenta verplaatst zich nog. Dat is beter te zien bij 20 weken.
pi_124088841
Placenta trekt wel omhoog bij het groeien van de baarmoeder, maar of hij van voor naar zij gaat weet ik eigenlijk niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_124088854
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Juud79 het volgende:
Zo zijn ze hier in het ziekenhuisen bij de VK ook bezig om mensen te informeren dat je een vriendin/familielid kan vragen om wat gekolfde melk af te staan voor als je de eerste dagen bijvoeding nodig hebt, mocht de bv niet heel snel op gang komen en/of je kind veel afvalt. Ook als je zelf bij door medicatie tijdelijk nog niet live mag voeden, kan dat een uitkomst zijn. Dan hoef je namelijk geen kunstvoeding te geven.

Bij een tweede kind kan je zelf als moeder zijnde soms voor je bevalling al een heel klein beetje melk kolven en dat dan bewaren in de vriezer met hetzelfde doel.

Allemaal grote veranderingen binnen de ziekenhuiscultuur en toch eigenlijk weer zo terug naar de natuur.
Ik vind het echt supergoede veranderingen, ook die natuurlijke keizersnede. Ik heb er best veel last van gehad dat ik J. een paar uur na de geboorte pas echt zag/kon aanraken.. kon niet anders want spoed ks en het ging met hem niet goed, maar ik vond het wel verrekte lastig.

Mooi zulke bewegingen, ik ga dat stukje op tv over martini zkh eens terugkijken.
pi_124088910
Straks naar de gynaecoloog. Net geboorteplan en lijstje vragen. Waaronderde vraag waarom ik in de afgelopen weken nog geen groei echo heb gehad. Kindje lag 4 weken geleden al erg achter en nu met die werk stress ben ik er niet erg gerust op.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124088966
Zet m op Tallly :) Niet over je heen laten lopen! *O*
pi_124088971
KaDeetje, hoe is het eigenlijk met jou? Verandert er nog wat aan de situatie, minder bloedingen/krampen? :*
pi_124088988
Succes Tally!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:17:36 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124089033
Succes Tally!

Spirit, dat zijn wel flinke veranderingen in die 1e 3 maanden wb groei! Hmm..
pi_124089092
Succes Tally! Ik ben zo blij met mijn verloskundigen wat betreft hun echobeleid en het gemak waarmee ze die voorschrijven.
Sarcasme. Herken het.
pi_124089129
Veel plezier XM!

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Succes Tally, hoop dat je uk lekker gegroeid is!

Hoe is het met KD?

Hier gaat alles rustig aan, thanks for asking! Net even met dochterlief een rondje dorp gedaan dus we kunnen nu allebei plat ;)
Zondag is mijn moeder jarig en dinsdag mijn zusje dus hoop dat meneertje die dagen niet ook uitkiest. Verder mag ie van mij wel komen maar dat is meer omdat ik me zorgen maak over zijn gewicht. Daarom volgende week ook naar de gyn en een plan van aanpak bespreken.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_124089144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
Succes Tally!

Spirit, dat zijn wel flinke veranderingen in die 1e 3 maanden wb groei! Hmm..
Ja maar bij de eerste echo zie je ook alleen een cashewnoot. Die van mij was gemeten 8,5 mm. op de langste doorsnede. Dat vind ik een behoorlijk secuur werkje en dus niet zo gek dat ze er een weekje naast zat :)
Sarcasme. Herken het.
pi_124089312
Even ego, ik lees zo bij maar de huisarts belde net. Ik heb lichte bloedarmoede (6, 6 dus vond ik niet zo schokkend) en een lichte leverfunctiestoornis. Hij heeft alle waardes doorgegeven. Hij gaat zo een week op wintersport dus ik geef alles door aan de vk en zij moeten eventueel overleggen met de gynaecoloog.
Als de bloedarmoede komt door de leverfunctiestoornis hekpen staaltabletten niet. Alleen omdat de waardes verhoogd zijn maar niet heel schokkend, twijfelt hij of het iets van mij is of veroorzaakt wordt door de zwangerschap.
Cholestase was het iig niet. Alleen omdat mijn alkalische fosfaten (zeg ik dat goed? Afgekort is het akf) 195 is ipv de maximale 98 kan het wel een voorbode van galstuwing zijn.
Einde van de middag hopelijk meer.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:25:24 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124089333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar bij de eerste echo zie je ook alleen een cashewnoot. Die van mij was gemeten 8,5 mm. op de langste doorsnede. Dat vind ik een behoorlijk secuur werkje en dus niet zo gek dat ze er een weekje naast zat :)
Goed punt :Y
pi_124089440
Placenta's kunnen alle kanten nog op. Bij mij lag hij met 12 weken laag en voor, bij 20 weken hoog achter. Verloskundige was ook wel wat verbaasd.
pi_124089501
Ow jeetje, dat klinkt wel vervelend Danic. Heeft je huisarts nog iets gezegd over gevolgen voor je zwangerschap ofzo?
Sarcasme. Herken het.
pi_124089645
Nee omdat hij dus niet wist of ik het altihd al had of dat dit door de zwangerschap komt. Daarom overleggen met de vk en eventueel gyn. Ik schrok ook al wel een beetje toen ik de ha zelf aan de telefoon kreeg. Meestal velt de assistent met de mededeling dat er niks is, dus ik had al direct door dat er wat afwijkend was gevonden.
Ik heb net vanmorgen het gros van de spullen in mijn ziekenhuistas gegooid. ....kreeg toch de kriebels. Ook mijn vriend was er niet gerust op. Ik ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt...
pi_124090516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef danic het volgende:
Nee omdat hij dus niet wist of ik het altihd al had of dat dit door de zwangerschap komt. Daarom overleggen met de vk en eventueel gyn. Ik schrok ook al wel een beetje toen ik de ha zelf aan de telefoon kreeg. Meestal velt de assistent met de mededeling dat er niks is, dus ik had al direct door dat er wat afwijkend was gevonden.
Ik heb net vanmorgen het gros van de spullen in mijn ziekenhuistas gegooid. ....kreeg toch de kriebels. Ook mijn vriend was er niet gerust op. Ik ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt...
Ik vind het een beetje gek dat hij dit overdraagt aan de vk ipv direct aan een andere arts :@ Mijn vk verwijst mij juist bij alle medische vragen direct door naar de huisarts.

Kan me voorstellen dat je nu op alles voorbereid wilt zijn ja! Probeer je niet te druk te maken :*
Sarcasme. Herken het.
pi_124090688
Dat doet hij denk ik omdat de waardes niet schokkend verhoogd zijn. Bij mijn de cijfers hooguit verdubbeld en hij gaf aan dat als er een groot probleem zou zijn het meestal verviervoudigd is.
Ga me er maar niet al te druk over maken idd.

Mijn vk verwijst me trouwens nooit door naar de ha, eerder naar de gynaecoloog.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 15:23:03 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124093731
Ben benieuwd naar wat er vanmiddag uit gaat komen danic. Snap wel dat je gelijk vanalles nog in orde wil maken, just in case.
pi_124094011
Nou danic, hoe dan ook goed dat je het even hebt aangekaart! En de vk stuurt je vanzelf door als dat nodig is lijkt me :Y

Barba, wanneer heb je weer een afspraak? Het kan elk moment gebeuren, spannend! En ach, samen jarig zijn is ook best leuk hoor. Mijn vriend is zelfs tegelijk met zijn vader jarig, supermooi cadeau! O+
pi_124096059
Oja! Voor de zelfstandigen onder ons: ik heb dus vier belastingaangiftes opgestuurd en een ingewikkeld formulier ingevuld en verwachtte er eigenlijk weinig van, maar kreeg net van het UWV een brief waarin staat dat meer dan de helft van mijn uitkering uit ZEZ (Zwanger En Zelfstandig) gaat bestaan, de rest is mijn "gewone" uitkering van het werk in de winkel, in totaal is het dus meer dan twee keer zoveel als waar ik op gerekend had! Ik ben er echt superblij mee, als zelfstandige heb ik gewoon even 2,5 maand vast inkomen O+ Toch een zorg minder! *O*
pi_124096439
Wat goed Suiker O+! *O*!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:25:47 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124096464
Wat heerlijk Suiker! *O* More money! :9
pi_124097156
Danic, weet je al meer?

Gefeliciteerd Suiker, dat lijkt me rust geven!

XM, veel plezier dit weekend! Ik hoop dat het weer mee valt voor jullie.

Vandaag de eerste dag van het laatste trimester en dat bleef niet onopgemerkt: heb meteen mijn kraampakket binnen. Toen ik Vriendje uitgebreid het kraamverband en bijbehorende netbroekjes liet zien moest hij ineens héél nodig de keuken gaan opruimen :{w Ja nee, alsof het voor mij leuk is! :(
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:48:43 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124097460
Meld :@

Mijn moeder is nog op bezoek dus niet zoveel online vandaag en morgen! Even een ego-verslag; goedgekeurd bij de verloskundige, en ze schatten het gewicht van mijn meisje bij geboorte op 3200 gram :) Dus ik ben blij!

Daarna mochten we al even langs bij het tienpondertje, en het zelfs allebei even vasthouden! O+ toch nog wel heel lief klein hoor...
pi_124098681
Danic, al wat meer gehoord?

Suiker, wat fijn joh! Toch weer een hele zorg minder :)

LB, leuk! Babyknuffelen O+ En mooi geschat gewicht hoor!

Wij hadden vandaag de liggingsecho, baby ligt zoals we eigenlijk al wel wisten mooi met het hoofdje naar beneden en al een heel stuk ingedaald. Prima hoeveelheid vruchtwater, normale dikte van de placenta dus helemaal goed weer :).
pi_124099589
Nou verloskundige heeft contact gehad met de gynaecoloog. Ze vond het zelf ook raar dat de huisarts dat niet had gedaan.
Maar de gynaecoloog vond de uitslagen niet alarmerend alleen was er niet geprikt op galzure zouten (bodpa zei jij dat nou?)dus of ik per direct naar het ziekenhuis wilde om dat alsnog te laten prikken.

Prima. Kom ik daar, krijg ik eerst een preek waarom het zolang duurde.....eeeeh zsm is bij mij binnen een half uur, dan nog parkeren en naar de afdeling zoeken en waggelen. Hoe snel denk je dat ik ben?
Als ik vraag wanneer ze de uitslag denken te hebben krijg ik "nou, dit gaat naar het erasmus dus dat duurt wel ff" :?
De vk had juist gezegd dat ze het dan snel zouden hebben. ...
Op mijn vraag of er ook al iets bekend was over de urinekweek die bijna 2 weken geleden is genomen ivm de gbs kon ze niks zeggen. Moest ik maar bij de vk vragen. Eeeeh ja, die weten dus niks en vroegen me het hier na te vragen. ...

Laatste hoogtepunt: "goh hoever ben je nu?" Ik "bijna 36 weken".
"Oh dan duurt het niet lang meer, nog een weekof 2 :? "
Ik:"ja minimaal, maar ze mag wel wat langer blijven zitten".
Zij:"joh bij 38 weken heb je een prima volgroeid kind hoor".

Seriously, wens je me nou een vroeggeboorte?
Oftewel, nog niks wijzer. Woensdag weer naar de vk hopelijk weten die dan meer.
pi_124100123
Nou lekker is dat danic :? Beetje rare opmerking van die 38 weken..en onnozel dat je commentaar kreeg bij binnenkomst!

Xm fijn weekend :)

Lb 3200 gram is netjes he :) en gezellig met je moeder babyknuffelen..ook leuk!

Suiker, mooi meegenomen zeg:)

Hier vandaag supermoe en kan duidelijk merken dat mijn baarmoeder ergens mee bezig is :') maar ik ben er blij mee..elk symptoom is een geruststeling :D
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:14:12 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124100720
Hoi! Niet teruggelezen, maar we zijn er! Sneeuw viel mee. Alleen in de berm lag nog.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124101062
pfff Danic. Ben je uit je vel gesprongen? (dat zou ik namelijk doen)

Bla, wat fijn he die geruststellingen!

Ksssst! XM! Ga eens snel terug naar jullie weekendje weg! o|O
pi_124102110
Hele middag in het ziekenhuis geweest. Na mijn gesprek (waarin ik aangaf dat er een stressfactor was en dat ik de vorige keer een echo had dat ze klein was) heb ik een CTG gehad en een groeiecho.
De CTG was moeilijk te maken want daar had ze ff lekker geen zin in. Wanneer de verloskundige het hartje gevonden had en weg liep, liep ook het kindje bij de ctg vandaan. Dus anderhalf uur aan de CTG gehangen en ik denk dat ze bij elkaar net 20 minuten het hartje hebben kunnen horen.

De groeiecho was goed. Het is geen groot kindje maar ze loopt op de P10 lijn mee. Het onderste lijntje van de drie standaard groeilijnen. Maar ze groeit netjes op de lijn mee dus is er geen probleem.

De ademnood die ik vaak heb is omdat ze heel erg hoog ligt. Dicht tegen mijn longen aan. Ze kon er zelfs het hoofdje voelen zitten. Ik heb ook onder mijn rechterborst gewoon bijna standaard een bult zitten van haar hoofdje :')

Al met al is alles goed gegaan. Het heeft alleen even geduurd.

Naar de drukker heb ik net een mailtje gestuurd. Want ik kan gewoon echt niets met de inleg die ze aan mijn man meegegeven hebben. Bijsnijden of wat dan ook zodat hij wel past gaat echt niets worden.
Ik heb hen nu gevraagd om mee te denken aan een oplossing.
pi_124103147
Xm fijn dat jullie goed zijn aangekomen!

Limone, ja gek he dat je daar zo blij van kunt worden :)

Tally, fijn dat de groeiecho goed was en hopelijk komt de drukker met een oplossing
pi_124103164
Loopt lekker daar in het ziekenhuis danic, wat een mutsen :') Nouja, wel fijn verder dat de gyn zich geen zorgen maakt. Hopelijk is de rest van de uitslagen ook goed.

Tally je bakt gewoon een lief klein prupke dus O+. Zou fijn zjn als de drukker een beetje mee wil werken. Zij hebben natuurlijk ook geen baat bij een ontevreden klant.
pi_124103855
Tally, goed bezig! ben benieuwd wat de drukker zegt. En een goede controle! Evenals voor LB en L0t! *O*

Danic, ik hoop dat je verloskundige morgen voor je opkomt en jou aan wat nuttige info gaat helpen. Dit klinkt dramatisch. Deels samenloop van omstandigheden, maar dan nog is dit zacht gezegd niet zo netjes gegaan!
pi_124104476
Net de vk gebeld omdat ik niet zo blij was met de gang van zaken en van haar wilde horen hoe lang die uitslag op zich laat wachten. Dat kon wel 2 weken duren!!! Dus ik gaf aan dat ik schrok gezien het feit dat ik dan al op 38 weken zit en als het cholestase is we rijkelijk laat zijn.

Ze gaf aan dat er meerdere symptomen waren waaronder verminderd leven voelen. Veeteld dat zusje deze week idd wel rustiger is. Dus........ik lig nu aan de ctg :')
Ook voor mijn geruststelling maar zit naar het schern te kijken en daar wordt ik toch niet heel rustig van. Mijb buik is allesbehalve rustig en ik zie echt golfbewegingen. Dus vraag me nu af of ik serieus al lichte weeën heb. Ff wachten wat ze straks zeggen want ik ben geen expert natuurlijk.

Maar pfff wat een gedoe iedere keer zeg.
pi_124104541
En sorry voor alle egoposten, maar ik onthou niks en wil dit graag ff van me afschrijven.
pi_124104565
Je blijft lekker bezig zo Danic. Trek je het nog een beetje?
Tally ben benieuwd dat de drukker ervan gaat zeggen
XM geniet van je weekendje weg in Frankrijk
pi_124104705
Aan de ene kant wel, want er wordt snel en alert gereageerd.
Maar aan de andere kant zit ik er regelmatig mentaal doorheen en ben ik wel klaar met deze zwangerschap.
Nog een paar weekjes..
pi_124104727
Joh danic je ligt aan een CTG en je vraagt je af of je weeën hebt, ik zou me nu even niet drukmaken over egoposts en niet teruglezen :*
Houd je ons op de hoogte?
pi_124105073
Ik krijg net een mail van de drukker dat hij zorgt voor nieuwe inleg *O*

Danic wat kut weer :(
pi_124105183
Tally! *O* Wat een fijn nieuws! Maar goed dat hem laten bijsnijden niet opging, want dit is veel beter!
pi_124105193
yup, dat zei ik. Aan die waarde kunnen ze zien of je cholestase hebt. En ze kunnen de uitslag dezelfde dag al hebben als ze het CITO laten prikken. Dat hebben ze toen bij mij gedaan. Ik ben met 38 weken ingeleid vanwege cholestase. Ik zou echt aandringen om het cito te laten beoordelen, dan maar een keer extra prikken, maar dan weet je in elk geval wat er aan de hand is.
Tegen mij is trouwens gezegd dat verminderd leven niks zegt.

Wat ik zeg klopt toch Mignonne?
De richtlijn vd nvog kun je onder de spoiler lezen. Niet om je bang te maken, het is goed behandelbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124105403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef danic het volgende:
Aan de ene kant wel, want er wordt snel en alert gereageerd.
Maar aan de andere kant zit ik er regelmatig mentaal doorheen en ben ik wel klaar met deze zwangerschap.
Nog een paar weekjes..
dikke knuffel meid nog even
pi_124105519
Nou Tally, heb je alsnog een goede dag! *O*

Itt tot Danic, jeetje wat een hectiek. :{ :*
pi_124105708
L0t, waarom kreeg je een liggingsecho (aangezien je zegt dat ze 'zoals verwacht' met het hoofdje naar beneden lag)?

danic, wat een hectische toestand. En wat een uitspraken, maar goed, je daar druk over maken helpt niet veel nu. Ik ben benieuwd wat ze verder met je/voor je gaan doen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:13:38 #61
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124105768
Jeetje Danic, wat een gedoe....wel fijn dat ze toch even doorpakt en dat je een check krijgt nu.
Nu afwachten hoe het zal lopen, natuurlijk is het beter als ze nog even blijft zitten, dat hoop ik dan ook maar voor je. :*
pi_124105884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
L0t, waarom kreeg je een liggingsecho (aangezien je zegt dat ze 'zoals verwacht' met het hoofdje naar beneden lag)?
Bij mij ligt ie ook al meer de halve zwangerschap hetzelfde, maar ik krijg over twee weken ook een liggingsecho! Is gewoon standaard bij onze vk.
pi_124106054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Bij mij ligt ie ook al meer de halve zwangerschap hetzelfde, maar ik krijg over twee weken ook een liggingsecho! Is gewoon standaard bij onze vk.
Oh, hier niet dan. Dacht dat ze dat doen als er reden toe is, niet dus. :)
pi_124106342
Misschien bij L0t wel hoor, maar hier kijken ze altijd even. Ze doen het trouwens wel zelf, hoef niet naar het echobureau.
pi_124106399
Eeeeh door de ctg nog een inwendig onderzoekgehad. BBaarmoedermond is volledig verstreken en ik heb 2 cm ontsluiting. ...
Anderhalve week terug zat ik nog potdicht.
Nu overleg met gynaecoloog maar ik zal vanavond moeten blijven.

Tally wat fijn dat de drukker zo goed meehelpt!
pi_124106496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef danic het volgende:
Eeeeh door de ctg nog een inwendig onderzoekgehad. BBaarmoedermond is volledig verstreken en ik heb 2 cm ontsluiting. ...
Anderhalve week terug zat ik nog potdicht.
Nu overleg met gynaecoloog maar ik zal vanavond moeten blijven.

Tally wat fijn dat de drukker zo goed meehelpt!
dus toch succes
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:27:52 #67
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124106526
Ow gossie Danic.....jeetje.
Nou ik wacht in spanning af, laat nog maar iets horen als het kan. ;)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:28:55 #68
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124106587
Danic :o succes daar!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124106594
Nou Danic dat gaat snel! En wat goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en actie hebt ondernomen!
pi_124106709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
Dat is standaard tussen de 35 en 36 weken bij mijn verloskundige. Ik wist het al ivm pretecho een aantal weken geleden, toen lag ze ook al een stukje ingedaald ;).

Wow danic, gewoon 2 cm al :o. Wat is nu de verwachting dan? Gaat ze nu ook echt al geboren worden?
pi_124106751
Jeetje Danic :o
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:35:08 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124106987
Danic :o wat goed dat je wel doorgepakt hebt.
pi_124107111
Danic, dat is even onverwacht!

En Tally, fijn dat de drukker toch meedenkt.

Verder ben ik vrees ik de helft weer vergeten. Morgen 18 weken! *O*

Ben nu vooral moe, en druk. Ben nu nog maar weer wat werk aan het wegwerken, en dan morgen maar een stapeltje mee richting mijn ouders, aangezien we daar dit weekend zitten. Ben het eigenlijk zo zat, er lijkt geen eind aan al het werk te komen.
pi_124107561
Danic :o
pi_124107632
danic je was toch net zwanger :o
(ik heb geen idee hoeveel weken je nu bent :@ ) maar voor mijn gevoel ben je nog lang niet aan de beurt
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124107735
Jeetje Danic! Sterkte!
pi_124107752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef bitterend het volgende:
danic je was toch net zwanger :o
(ik heb geen idee hoeveel weken je nu bent :@ ) maar voor mijn gevoel ben je nog lang niet aan de beurt
Bijna 36 weken, dus nog wel wat vroeg..
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:53:18 #78
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_124107867
Sterkte & Succes Danic ! :*
pi_124107974
Wat ontzettend goed dat je, ondanks al het gedoe, toch je gevoel bent blijven volgen Danic. Heel veel succes/sterkte en als je tijd hebt, lezen we graag nog veel meer egoposts ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_124108070
danic :o Heel veel sterkte! Ik hoop dat ze echt nog even wil blijven zitten :*
pi_124108086
Danic :o wat doe je nu! Ik ben benieuwd naar wat de gynaecoloog erover zegt en wat het plan wordt.

Bodpa wat je zegt klopt hoor. Niet alles kan cito aangevraagd worden, sommige onderzoeken duren langer maar dat geldt met name voor kweken en dergelijke. gzz moet volgens mij wel met cito aangevraagd kunnen worden.
:)
pi_124108102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Bijna 36 weken, dus nog wel wat vroeg..
Oki mijn gevoel klopte dus!

ik hoop dat je mini nog binnen blijft danic!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124108601
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ontzettend goed dat je, ondanks al het gedoe, toch je gevoel bent blijven volgen Danic. Heel veel succes/sterkte en als je tijd hebt, lezen we graag nog veel meer egoposts ;)
Nou daar komt er weer één ;)
Er is overleg geweest met de gynaecoloog. Die wil de tussenweg nemen. Ik blijf nu even rustig hier. Dan wordt ik om 22.15 aangesloten op de ctg om te kijken wat er gebeurd. Om 22.30 weer inwendig onderzoek om te zien of er iets veranderd.

Grote vraag is namelijk of dit nu de afgelopen 24 tot 48 uur gebeurd is of al langzaamaan aan de gang is sinds het laatste onderzoek van bijna 2 weken terug.

Als er niks vordert is de keuze aan mij. Of een nachtje blijven of naar huis.
Gezien ik wel wat licht gerommel voel neig ik naar het eerste...
Vriend is iig mijn tas aan het inpakken en schoonmoeder is op de hoogte om eventueel deze kant op te komen om op Eva te passen.
pi_124108708
Danic :o spannend zo!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_124108796
Wow danic, wat spannend! Ik zou me in jou geval ook geruster voelen als ik een nachtje in het ziekenhuis zou blijven denk ik. Heel veel succes, ik hoop dat de ontsluiting niet verder gevorderd blijkt straks :*.
pi_124108833
Spannend inderdaad. Ik hoop dat je nog 'lekker' een paar weken met die 2 cm mag rondlopen, je zou de eerste niet zijn. :)
pi_124108942
Jeetje wat spannend! Hoe dubbel ook, je schreef even terug dat je wel klaar was met die laatste loodjes, maar dit is ook wel wat rigoureus ineens ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_124109127
Nou hè, heel mijn lijf is ook aan het bibberen. Ben een beetje in shock geloof ik :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:23:08 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124109178
Och jeetje Danic, ik heb wel een beetje met je te doen hoor, rustig aan maar. :*
pi_124109232
Sterkte danic! Take care.
pi_124109262
Nou dat lijkt me heel begrijpelijk! Ineens komt het wel HEEL dichtbij. Even afwachten maar wat er straks uit de onderzoeken komt :) Wel fijn als je man er zo is!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:26:11 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124109306
Sterkte Danic! Had je al verlof eigenlijk?
pi_124109956
Ja dit was mijn tweede verlof week.
Iemand trouwens die ervaring heeft met rugweeen en die kan omschrijven hoe dat voelt? Ik heb af en toe pijn in mijn onderrug alsof iemand er heel hard in duwt. Maar ik schoof dat op die toeter aan de voorkant. Begin nu te twijfelen. ..
pi_124110039
time het. Een wee is een wee of die nu in je rug of been of buik zit, na verloop van tijd zal er doorgaans regelmaat in komen. Vertel het wel even aan de verpleegkundige/vk/arts ook.

Jeetje joh, wat een gedoe ineens! Misschien niet geheel onverstandig om te blijven. En hopelijk loopt het met eensisser af en blijft je kleine dametje nog even zitten.
pi_124110389
Ik heb het van de week wel 1 of 2x per dag gevoeld en dan was rechtop wiebelen en zuchten het fijnst. Maar dat vind ik sowieso fijn om pijnlijke dingen weg te krijgen.
Maar ik dacht dat het kwam doordat ik zo'n puntbuik had en die aan mijn onderrug 'trok' zeg maar.
Maar heb het nu al een paar x gehad en ik weet dat een ctg het nuet registreert, vandaar mijn twijfel.
pi_124110765
Ik zou álles noemen tegen de mensen daar, en logisch dat je ligt te rillen, loeispannend man!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:02:56 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_124111011
Wat doe je nu Danic! Rug weeën voelde bij mij als menstruatie pijn in mijn rug en dan wen stukje heftiger. En wat mignonne zegt: timen! Lig je in het RvP? Welke gyn heb je? Hou je taai!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:03:19 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124111032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef danic het volgende:
Ja dit was mijn tweede verlof week.
Iemand trouwens die ervaring heeft met rugweeen en die kan omschrijven hoe dat voelt? Ik heb af en toe pijn in mijn onderrug alsof iemand er heel hard in duwt. Maar ik schoof dat op die toeter aan de voorkant. Begin nu te twijfelen. ..
Ik had rugweeen en heb heel lang gedacht dat het kwam door verkeerd liggen.

Je maakt het wel spannend zeg :o sterkte :*
.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:03:41 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124111045
Ja, zeker even noemen! Jee wat spannend ineens.
pi_124111431
Danic :o dat is schrikken! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen.

Verder zag ik nog goede controles en een kleintje die het keurig doet bij Tally!
E.
pi_124112928
En en en? het is 22:30 geweest :o
ik ben niet benieuwd verder hoor :') ik duim dat het voorlopig allemaal even rustig blijft en dat je gewoon de afgelopen periode die 2 cm verzameld hebt.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:42:04 #102
100412 mefke79
komt goed!
pi_124112961
wiebelen bij rugwee? En gevoel of iemand heel hard duwt: check!

Jemig danic, beetje vroeg zo. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_124114261
Danic! Joh :o
Sterkte! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_124114524
Liep allemaal iets uit. Maar ctg was nu prima. Ik blijf wel een nachtje. Puur voor mijn eigen gemoedsrust maar de vk vond het ook verstandig aan de hand van wat ik vertelde.

Saffier ik lig idd in het RvP. Gynaecoloog heb uk niet gezien maar degene die nu dienst heeft is dr Smid-Koopman. Die heeft dus telefonisch contact gehad met de vk hier.
Nu dus lekker slapen en morgen ctg. Als die goed is ga ik weer naar huis. Je kan nou eenmaal ook een aantal weken net een paar cm ontsluiting rondlopen.

Oh, er was dus niets veranderd qua ontsluiting. Nog steeds 2 cm.
pi_124115699
Nou, dat is toch een opluchting. En heel fijn dat je voor de zekerheid een nachtje kan blijven. Slaap lekker!
pi_124115783
Jeetje joh! Nou fijn dat het ctg goed was en ook heel fijn dat het vt hetzelfde was. Goed dat je blijft, hopelijk kun je lekker slapen! :*
pi_124117056
Pfoe danic
Das effe hectisch
Om even op jou terug te komen.
Vriendin kreeg weeen in der onderug ,dat voelt niet prettig het is net of het in je rug schiet of idd 1 er tegen aan trapt.
Die 2 cm kan soms nog heel hard gaan .
Hier 6.15 uur hmm u heeft nu 2cm ontsluiting bel maar vast denk dat we naar mcl kunnen.
Hoeft niet snel dus kop koffie nog nog geen 2 slokken fuck haar vliezen breken ineens.
Kwart voor 7 de auto in 7 uur mcl en half 8 persdrang.
Niks aan de hand werd er gezegd komt wel goed 3 x die k#t verpleging geroepen komt zo niet goed nee vk is er bijna 8 uur komt ze binnen rollen daar moest ze maar op wachten.
Daar bleek ze al dik 9 cm te hebben terwijl ze anderhalf uur terug nog maar 2 had.
Zegt ze ook nog droog normaal gaat het bij een eerste kindje nooit zo hard dat ze binnen 4 en half uur op 10 cm zit ook al is ze over tijd.
Man wat kookte me bloed.
Dus danic misch kan het voor jou ook zo vlot nu gaan ook al ben je te vroeg.
Die van mij merkte de weeen pas toen ze om de 2 a 3 minuten kwamen en anderhalve minuut door gingen.
Niet iedere vrouw merkt ze.

Hier een update over hayley
Ze doet het super we hebben maar 5 uurtjes per dag kraamhulp nodig per dag zo mooi loopt het.
Om de 2 a 3 uur meld ze zich en is zo rustig als een baby maar kan zijn.
Poepen kan ze ook erg goed
1e dag hier hoppa bij der rug omhoog
gisteravond letterlijk in der nek zoveel.
Huilen hmm ja als ze honger heeft of der koesdoek mist.
Van gebroken nachten is hier nog geen sprake.
Wekker moest om de 3 uur staan en meestal melde zij zich voor de wekker al.
De kraamhulp is een toppertje we hebben de grootste lol hier met haar.
Verteld ze hier dat baby,s de eerste week afvallen .hmm hayley niet en is al zo,n 100 gram aangekomen in 2 dagen.
dus ze eet goed.
Vandaar dat de wekker op om de 5 uur mag nu komt ze eerder is het geen probleem komt ze mooi na 4 uur is het ook mooi.
Ze draait zelf langzaam de dag om das een goed teken overdag meer wakker en om de 2 a 3 uur eten ipv dat ze met veel moeite na 3 uur wakker wakker gemaakt moest worden.
Je ziet der elke dg weer wat veranderen.
Hielprik heeft ze gehad vandaag en gehoortest.
Weinig van mee gekregen ,want ze sliep door :o
Ook veel respect voor me vriendin ,dinsdag operatief gehecht en gewoon al woensdag zich stiekem met veel pijn en moeite uit bed kruipen om de kleine te verschonen s,nachts en eten te geven.
Dit terwijl ik de kleine zou verschonen en brengen.
Ik krijg niet eens een kans om s,nachts er uit te gaan .
Word je wakker staan ze naast je bed met koffie is het al half 8 en je bent niet 1 x s,nachts uit bed geweest.
Ze weet dat ze me wakker mag maken om de kleine te doen en te brengen ,maar ze doet het niet ze vind het veel te mooi en prachtig voor die kleine te zorgen.
Zo als het nu staat zondag voor het eerst even naar buiten met haar lekker naar het park 5 minuten en dan weer terug om te zien hoe gaat zei de kraamhulp.
Ik heb het maar getroffen met deze moeder en dochter
pi_124117296
Asfalt nou niet Danic extra bang maken :o! Is niet zo bedoeld natuurlijk ;) denk dat ze goed in de gaten wordt gehouden vannacht!

En jij klinkt als een trotse vader en inderdaad, je boft maar met zo'n vrouw en dochter!
pi_124117583
Ik bedoel alleen maar dat het nu na die 2 cm gewoon extra hard kan gaan en goed aandringt bij die artsen als er iets is of wat je voelt.
Het is niet leuk je ziet een vrouw enorm pijn hebben en de verpleging denkt dat je gek bent en nemen het niet serieus.
En ja ik ben supertrots op die 2 meiden.
Je verwacht het ergste en je blijkt gewoon een hele stille rustige dochter te hebben gekregen die je amper merkt en hoort
En me vriendin zie je van een jonge vrouw naar een echte goede moeder veranderen zo in 1x .
Ik kan het gewoon niet bevatten hoe de natuur dat doet.
Zo in 1 x de baby is er en ze zijn ineens heel erg zorgzaam teder en liefdevol met kindje.
En dan nog steeds veel pijn ,maar ergens zoveel kracht vinden om de baby te willen verzorgen en de pijn gewoon op dat moment uitschakelen.
Ik neem zoveel mogelijk overdag over ,maar moet dan nog snel zijn.
Ik snap gewoon niet hoe ze zo ineens kunnen zijn,zo van alles te doen dat je amper de kans krijgt om de kleine te verzorgen enz.
Ook eerst ik wil flesvoeding borst lijkt me niks en nu ineens met alle liefde borstvoeding te geven.

[ Bericht 31% gewijzigd door asfalthooligan op 16-03-2013 00:28:51 ]
pi_124118711
Asfalthooligan MCL? Je komt ook uit het noorden? :D
pi_124119170
ja
pi_124121452
Mij maak je niet zomaar bang hoor ;)
Alles is vannacht rustig geweest. Dus straks nog ctg en als die goed is ga ik naar huis. Dan doen ze ook geen inwendig onderzoek meer, want ze gaf aan dat dat gewroet ook de boel kon opstarten.

Hopen dat het rustig blijft en dat ik die 2cm maar cadeau heb gekregen ....
Nog ff uurtje slapen voor ze weer komen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 07:41:06 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124121751
Fijn dat alles rustig is Danic. Straks lekker naar huis en nog even rustig aan doen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 07:47:34 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_124121816
Fijn dat het rustig is Danic, hopelijk zo naar huis en nog ff paar weekjes doorbakken.

Asfalt, klinkt alsof jullie het getroffen hebben met de vk.
pi_124122154
Jeetje wat gaan jullie hard, ik heb nu een week verlof maar alles gaat ook een stuk rustiger aan 😄.

Wat ik nog onthouden heb:
Danana gefeliciteerd met je jongetjes.

Tally wat goed dat de drukker de inleg opnieuw gaat doen, en wat je werkt betreft laat ze lekker in de stront zakken. Zij willen dat jij niet komt werken ivmvertrouwijkheid gegeven dan kunnen ze je niet dwingen om vakantiedagen op de nemen. Je uren worden in eerste instantie belast tegen een hoger tarief maar dit wordt bij je aangifte inkomstenbelasting weer rechtgetrokken.

Danic wat goed dat je naar jezelf hebt geluisterd en nu al 2 cm. Ik hoop dat die kleine nov eve blijft zitten en jij je goed voelt.

L0t zolang jij niet te vroeg bevalt ga ik je idd voorbij (gecorrigeerd sta ik nu derde), ik ga denk ik mijn tas maar inpakken dit weekeind (8> vraagt ook al een week wanneer ik dat eens ga doen.

LB ik ben sinds een paar dagen begonnen met haken ben nu bezig met een babydekentje wordt echt leuk.

Bv avond was hier erg interessant helemaal niet heel erg pro bv, maar alle voor/nadelen op ren rijtje gezet.

Ik zal proberen wat vaker bij te lezen dan wordt mijn verhaal niet zo lang. :D
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:25:21 #116
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124122180
Ik hoop dat je straks naar huis mag Danic en dat je nog lekker een paar weekjes verder kan broeden. :*

Wij hebben straks de pretecho! O+ Ik ben zó benieuwd of Robinson zich goed laat zien en of ze op haar grote zus lijkt!

Gisteren zat ik mezelf in de weg. Had echt het gevoel dat m'n buik verdubbeld was binnen een dag. En hij was al niet zo klein. :')
Volgens mij is Robinson omhoog gekropen en lijkt het daardoor zo.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_124122260
Hoe laat heb je de echo elmo?

Wolk lekker verlof, geniet ervan!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:47:36 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124122405
12 weken vandaag dat is toch de eerste echte mijlpaal? *O*

Danic fijn dat het nog rustig is :*
pi_124122473
Lig weer aan de ctg en zie rare pieken maar geen gokven zoals gisteren. Dat waren echt weeën. Ik weet niet wat die pieken voorstellen dus ik wacht het wel af.

Edit: pieken zijn niet gek hoor ik net, kan door bewegingen van de kleine komen.

[ Bericht 22% gewijzigd door danic op 16-03-2013 08:59:42 ]
pi_124122580
ah, je maakt het maar spannend Danic! Ik hoop dat ze nog even blijft zitten, maar die 2cm is wel een cadeautje! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 16-03-2013 09:30:53 ]
pi_124122660
Spannend hoor danic. Hopelijk blijft ze nog even zitten

Bubseltje, 12 wkn *O*
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:16:28 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124122746
Hè danic, wat is er ineens een hoop gebeurt! Hoop dat zusje besluit om nog even te blijven zitten. Heb je nog wel wat kunnen slapen?

Bubsel 12 weken! *O* je 1e echte mijlpaal!

Veel plezier bij de echo elmo!
pi_124123186
Dananana nog gefeliciteerd! *O*
Danic :o :*
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:55:48 #124
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_124123316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 08:32 schreef danic het volgende:
Hoe laat heb je de echo elmo?

Wolk lekker verlof, geniet ervan!
Kwart voor 11! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_124123442
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:55 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Kwart voor 11! O+
Leuk!! Hoop dat ze zich goed laat zien O+
Veel plezier straks!
pi_124123542
Goedemorgen bollies (ik weet niet meet van wie ik de uitdrukking gepikt heb, maar vind hem zo leuk :D )

Ik lees dat Danic weer naar huis mag met 2cm ontsluiting. dus bevalling niet doorgezet heeft. Ik heb gisteravond nog even stiekem naar je gezwaaid toen ik langs het RvP reed.

En dat Asfalt helemaal gelukkig is. Blij dat alles zo goed gaat.

Ik ga zo oma uit het ziekenhuis plukken en lekker thuis brengen. En stiekem een beetje baby shoppen. <3
pi_124123597
Danic, het heeft dus niet doorgezet. W spannend hoor. En nu? Naar huis? En moet je dan vaker op controle komen?

Veel plezier Elmo!

12 weken voor Bubsel! Dat klinkt al ver he? Dat vond ik toen wel. Een eerste echte mijlpaal :D

Asfalt, lekker aan het genieten!

Wolk heeft verlof!

Ik heb vanochtend mijn eerste overduidelijke harde buik gehad. Tot nu toe twijfelde ik steeds maar deze was niet te missen, zo hard :o het enige dat ik deed was vanuit mijn zij op mijn rug rollen. Hoe kan dat nou? Herkenbaar voor iemand?
E.
pi_124123628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Danic, het heeft dus niet doorgezet. W spannend hoor. En nu? Naar huis? En moet je dan vaker op controle komen?

Veel plezier Elmo!

12 weken voor Bubsel! Dat klinkt al ver he? Dat vond ik toen wel. Een eerste echte mijlpaal :D

Asfalt, lekker aan het genieten!

Wolk heeft verlof!

Ik heb vanochtend mijn eerste overduidelijke harde buik gehad. Tot nu toe twijfelde ik steeds maar deze was niet te missen, zo hard :o het enige dat ik deed was vanuit mijn zij op mijn rug rollen. Hoe kan dat nou? Herkenbaar voor iemand?
Harde buik check. Bij mij komen ze ook savonds als ik helemaal niks doe.
Sarcasme. Herken het.
pi_124123846
Harde buik check, gelukkig nog niet vaak gehad maar sim bij het opstaan vanaf de bank of idd van mijn zij op mijn rug rollen.

Gisteren een recept gezien van een brownie frambozen cheesecake, ik denk dat ik vandaag de keuken in ga :9~
pi_124124277
Ik ben weer thuis.
Wel last van mijn onderrug maar dat kon ook komen doordat ik in een ander bed had geslapen. Eeeeh....okeeeee.
Maar het is vooral zeurend en niet in golfbewegingen zoals buikweeën, dus ik hou het in de gaten. Kan ook voorwerk zijn wat nog weken aanhoudt.

Dus....die 2 cm heb ik maar in de pocket denk ik dan.
Over een ruime week een afspraak bij de gynaecoloog voor bespreken plan de campagne. Ze gebben ook nog kweek en urine afgenomen ivm gbs. Daar waren ze niet van op de hoogre omdat zowel zij als de vk nooit papieren hebben ontvangen van het andere ziekenhuis :?
pi_124125639
:o Danic, wat doe je nu! Ik hoop dat je kleintje gewoon nog een paar weekjes wil blijven zitten O+ :*

Tally, fijn dat de drukker een nieuwe inleg gaat maken! En ook fijn dat je babytje goed groeit, klein maar fijn O+

Asfalt, fijn dat alles zo goed gaat daar!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:42:50 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124128112
Verdorie danic wat een spanning!! :o

2 cm in de pocket vind ik een mooie instelling, maar doe de rest maar even wat later pas hoor! ;)

Oeh wolk, dat klinkt té lekker, recept? O-)

Verder ben ik niet bijgelezen ivm nog steeds bezoek, hopelijk vanavond weer rust in de tent oO<
pi_124129906
Danic, wat spannend!

Bubsel, gefeliciteerd met je 12 weken *O*

En idd LadyBlack, ik ben ook benieuwd naar het recept van Wolk.. Klinkt heerlijk! In mijn nieuwe huis straks wil ik echt vaker gaan bakken en kokkerellen.. (woensdag de sleutel, woehoe!)

Vanmorgen ging ik weer goed over m'n nek tijdens het tandenpoetsen.. ben daar zo blij mee! Ik zie het echt als een teken dat er toch iets goed gaat in mijn buik.. Het bloedverlies heb ik nog steeds, het is eigenlijk vooral als ik werk/heb gewerkt en het is niet zoveel, maar iedere keer blijft het spannend of het inderdaad ook snel weer stopt.. Nog 5 dagen tot de echo! *O*

Kleurdoos, hoe gaat 't bij jou?
pi_124130536
Fijn Babbel, dat kotsen :Y)

Bij gebrek aan kotsen heb ik er vanochtend een testje tegenaan gegooit. Test kon niet positiever zijn en nu voel ik mij de hele dag weer zoals ik mij voelde toen ik voor het eerst positief testte O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:41:59 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124131108
Limone :D O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:20:35 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124132309
Fijn Limone O+ Lekker in zo'n roes met een big smile de hele dag!

Babbel, fijn weer wat van je te lezen! Bijna de echo, spannend, aftellen maar *O*. Maar kotsen tijdens het tandenpoetsen is wel iets om blij mee te zijn ja :D

LB, lekker wat dingetjes kunnen doen met je mams?

Brownie frambozen cheesecake :9~ Zou ik ook wel willen maken, maarja, dan moet ik 'm denk ik zelf opeten. Niet zo handig..misschien..
pi_124132595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:20 schreef GotC het volgende:
Brownie frambozen cheesecake :9~ Zou ik ook wel willen maken, maarja, dan moet ik 'm denk ik zelf opeten. Niet zo handig..misschien..
Breng maar hierheen :D
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:54:03 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_124133309
Spannend Babbel! Hoever ben je nu?

Limone, fijn hè om je echt zwanger te voelen?

Hier eigenlijk weinig heftige klachten. Beetje weeïg, beetje gevoelige borsten, beetje moe. Weinig overtuiging dus, maar alleen nog wat oud bloed af en toe en geen krampen ofzo. Ik moet dus maar vertrouwen hebben. Nog een test doen durf ik nog niet eigenlijk. Ik zal woensdag maar eens bellen met de HA en gyn voor een afspraak.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:01:16 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124133485
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Breng maar hierheen :D
Is ook een idee :D
pi_124133493
Limone O+

En babbel grappig he, dat je daar zo blij mee kunt zijn :)
En wat leuk, sleutel van jullie nieuwe huis! En ook nogeens bijna een echo, wordteen extra goede week dus :)
pi_124134035
Het wordt hem toch niet vandaag (8> is ziek, dus dacht even zelf boodschappen te doen. Vervolgens nog even de stofzuiger erdoor en toen had mijn lichaam geen zin meer. Wel alle ingrediënten in huis, dus ga hem morgen maken. Als ie lekker is dan krijgen jullie het recept :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:49:11 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124135068
:W ik zag dat danic spannende tijden doormaakt! Beter blijft het nog even binnen. Hoop dat het afzakt!

Het is hier fraai, alleen m'n kind is vervelend vandaag }:| Ernstig on the move en als ik drie stappen zet, krijg ik een harde buik. Ze doen geen pijn, maar ti's wel een vervelend gevoel. Hopelijk houdt babbie zich morgen even iets meer koest. Als het zo aanhoudt, bel ik maandag wel ff met de verpleegkundige. Hoewel ik denk dat ze gaat zeggen dat ik het rustiger aan moet doen :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124137099
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Als ie lekker is dan krijgen jullie het recept :)
Heel verstandig. De citroentaart :N NIET :N proberen!
pi_124137479
XM, dat klinkt pijnlijk! En misschien een kern van waarheid in het rustig aan doen? ;)
Mijne is vandaag zo rustig dat ik al2x met doppler ben wezen zoeken. Voel bijna niets. Je zou zeggen dat ik het onderhand gewend ben maar het blijft me onzeker maken. ;(
E.
pi_124137517
Elmo, hoe was de echo vanmorgen?
pi_124137664
@limone je mag wel wat van mijn kotssessies hebben hoor
Xm doe je wel rustig aan?
Was de citroentaart niet lekker suikertante?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:12:49 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124137737
Ik weet niet wat het is, maar ti's permanente lambada in m'n buik vandaag. Heb dit echt nog nooit meegemaakt! Lig nu al ruim een uur rustig op bed, maar m'n buik golft, stuitert en woelt heen en weer :').
pi_124137807
Je kind wil graag laten weten dat 'ie d'r is! ;) Ook wel leuk toch? Maar niet zo fijn dat het voor die harde buiken zorgt.
E.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:18:47 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124137956
Nou het mag nu best even een uurtje gaan slapen van me :P harde buiken alleen als ik ga lopen. Als ik rustig lig heb ik nergens last van. Nouja. Maar eens ff een restaurantje gaan zoeken!
pi_124138562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef ferrari_rood het volgende:
@limone je mag wel wat van mijn kotssessies hebben hoor

Op een of andere manier klinkt dat heeeel ranzig... :o :D Dus ik denk dat ik even oversla, maar dank voor het aanbod!
pi_124142191
Het lijkt me zo gaaf als je je buik ziet bewegen! Maar kan me voorstellen dat t na n uur wel genoeg is...

Happy, dit weekend ben ik 10 weken.. as donderdag krijg ik n datum als het allemaal nog goed zit..vandaag ook weer bloed, blijft toch spannend...
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:58:39 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124147130
:W

Zooooo alle volk is mn huis uit, heerlijk!
Al was het heel gezellig :) heb inderdaad fijn klusjes gedaan met mn moeder, en ze heeft alle lakentjes en hydrofielen gestreken voor me O+ Hoef ik alleen de kleertjes maar te doen. En ze heeft alle kamerplanten van nieuwe aarde voorzien _O_

Vanavond gasten te eten gehad, heb me een beetje uitgesloofd in de keuken, dus nu met pijn op de bank, maar het was wel tof om echt een lekkere maaltijd op tafel te zetten :Y)

Morgen alleen maar klusjes vanaf de zijlijn coördineren, en verder lekker haken O+
pi_124147975
Klinkt als een goede dag LB en norgen lekker niks.
Ik ben begonnen met een borduurwerk voor de kleine van mijn zusje. Ze wilde graag jip en janneke dus iets leuks gekocht. Helaas niet bij stil gestaan dat wit op wit borduren een crime is :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 23:21:05 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124148042
Wat lief dat je daar nu mee bezig bent danic!

Hoe voel je je nu?
pi_124149580
Dat ligt al een weekje klaar hoor om mee te beginnen. Vind het gewoon heel leuk om te doen, het moeilijkere eraan is een slachtoffer vinden om zoiets voor te maken. Ik kan er moeilijk mijn hele huis mee volhangen en geborduurde kussentjes op de bank gaan me te ver :{w

Verder gaat het goed rustig dagje wat betreft mijn lijf. Vanmorgen nog veel last van mijn onderrug, maar dat is over. Ik weet nog steeds niet of het rugweeën waren....
Enige wat ik nog steeds heb zijn die venijnige steken in mijn doosch. Alsof ze met een mesje naar buiren steekt. Ik hou het op indalen. Hoewel ik het gevoel niet ken van de vorige zwangerschap. Aan de andere kant...heel deze zwangerschap is anders.
pi_124154909
Even een ego-post, sorry.

Ik voel me echt zo naar. Afgelopen week was zoonlief heel verkouden, dus hoppa, weer aan de gebroken nachten en niet meer in slaap komen. Dit weekend is hij logeren, dus ik hoopte op een weekend lekker bijtanken. Wel overdag een hoop doen in huis, maar 's avonds lekker quality time met manlief.
Helaas pindakaas, ik heb het virus van zoonlief overgenomen en nog een tandje erger. Van slapen is de afgelopen 2 nachten weinig gekomen (vast ook door de hormonen), heb totaal geen fut en wel veel pijntjes. Gister met een paracetamol op uit eten geweest, maar nu moet ik dat bekopen met koorts...
En ik moet nog 3 dagen werken komende week. Het zijn direct ook mijn laatste 3 dagen op deze werkplek (detachering) dus ik moet zowiezo nog spullen halen en opruimen. Daarnaast is de overdracht nog niet rond. Morgenochtend zou ik daar een gesprek over hebben, maar zoals ik me nu voel, is het echt totaal niet slim om te gaan werken morgen. Ik moet maar proberen om met mijn leidinggevende een deal te sluiten, dat ik vanaf dinsdag ziekgemeld wordt, maar dat ik morgen thuis blijf. Dan kan ik dinsdag en woensdag nog een paar uurtjes naar het werk om alles af te ronden.
Ik baal hier zo van. De hele zwangerschap niet ziek geweest, en net nu wel...

Einde ego-post...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zondag 17 maart 2013 @ 09:32:07 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124155272
Gister naar babypark en babydump geweest. Het kamertje en de wagen hebben wel zo'n beetje uitgezocht *O*.

Alleen mijn bekken is het daar niet zo mee eens gisteravond en vandaag :X

Wat vervelend piekie :*

Babbel nogsteeds bloed -O- ik blijf voor jullie duimen
pi_124155309
Piekie, ziek is ziek! Of je nu zwanger bent, het je eerste werkdag is of je laatste, tuurlijk had je het liever nu fijn afgerond maar er moet toch een mouw aan te passen zijn? Je kunt ze ook vragen hoe zij het graag zien, misschien komen ze dan zelf met een prettige oplossing.
In elk geval beterschap! :* hoop dat je je snel wat beter voelt en wat uurtjes slaap kunt pakken.

Danic, jij maakt dus dubbele steken :D
|:(

LB je klinkt een stuk relaxter! Je gaat t allemaal wel redden he? :Y

Hier gister mijn laatste zaterdag in de winkel gestaan :) en daarna nog een feestje gehad. Lekker door vriend heen en weer gereden, het was gezellig maar als het niet mijn laatste werkzaterdag was geweest was ik niet gegaan. Heb met moeite de auto bereikt, kon haast niet meer lopen, dat is toch geen doen! Maar vanaf nu heb ik geen enorme uitputtingsslagen meer op lichamelijk gebied *O* behalve de bevalling dan ;)

Vandaag gaan we bij mijn ouders op zolder al onze dozen met spullen doorspitten en logischer indelen, in het afgelopen jaar telkens iets eruit gehaald, ze zijn nu allemaal halfleeg: zonde van de ruimte! Ik ga vooral dirigeren trouwens ;) en ben benieuwd of ik nog leuke verrassingen tegenkom :)
  zondag 17 maart 2013 @ 09:40:37 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124155363
Bubs, bankdagje dus vandaag ^O^ heeft mij gisteravond ook goed gedaan :Y

Piekie, beterschap!!

Danic, met 2 dochters straks moet het met die slachtoffers wel goed zitten toch? :D Hopelijk houden de steken vandaag ook op...

Ik meld mij maar weer eens op tijd vandaag dacht ik *) Rotnacht gehad, dus vanmiddag maar een uitgebreid tukje inplannen :Y)
  zondag 17 maart 2013 @ 09:44:39 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124155405
Suiker, wat fijn dat die dagen erop zitten! ^O^ En veel plezier vandaag, dirigeren klinkt prima :D

Ik ben ook inderdaad een stuk relaxter :Y Een aantal knopen zijn doorgehakt, mijn kind kan in een schoon bed slapen in schone kleren, en de verloskundige was zo lief om te zeggen dat zo lang ik nog gestresst was, ze niet zou komen :D Onzin natuurlijk, maar ik werd er toen wel blij van :')
pi_124155442
Ik was enorm relaxed de laatste weken, maar er kwam niets hoor. :D
pi_124155475
Danic, wat schrikken maar fijn dat alles goed lijkt te gaan nu. Ik hoop dat je ook snel duidelijkheid hebt over je andere klachten.

Yay voor de relaxte dagen van Suiker en LB en de lambada baby van XM!

Tally, fijn dat in orde komt!

Piekie, ziek is ziek he. Probeer een oplossing te vinden maar wat niet gaat., dat gaat niet.

Gisteren voor het eerst wezen babyshoppen, want we verwachten een DOCHTER! Ben er zo blij mee :D.
Home is where the O+ is...
  zondag 17 maart 2013 @ 09:53:27 #163
57497 happyme28
I'm so happy
pi_124155517
Babbel, ik duim voor je dat alles ok is!

Nu met peuter naar de binnenspeeltuin. Ik ben al moe als ik er aan denk haha.

Fijne zondag allemaal!
  zondag 17 maart 2013 @ 09:55:16 #164
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124155545
Hopen dat het bloeden snel stopt Babbel.

Veel beterschap Piekie! :*

Bubseltje de babykamer en wagen uitgezocht, leuk :D ! Wij hebben ook alles bij babydump weggehaald, en zijn erg tevreden over hen.

Vandaag een lazy day LB, groot gelijk!

Cwen een meisje!!!! Leuk!!! *O*

Gisteren samen met (8> een andere auto gekocht, een MPV. Onze huidige auto werd toch te krap met het oog op de kinderwagen, en de 2 kids van (8> .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 17 maart 2013 @ 09:58:53 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124155593
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was enorm relaxed de laatste weken, maar er kwam niets hoor. :D
Shhhhht :6 dat is voor later zorg oO<

Cwen een dochter! Shopze *O*
pi_124155598
wat leuk cwen :Y

Pieke, ziek is ziek, daar kun je nou eenmaal niks aan doen he

bubseltje kamer en wagen uitgezocht, leuk he om die dingen allemaal uit te zoeken :)

En mandy een nieuwe auto..tja, dat is ook wel handig als daar alles in past he ;)

de zon schijnt hier gewoon...heerlijk :)
pi_124155763
Oh Danic, ik wil wel een geborduurd kussentje voor op de bank hoor! Met van die roze rozen O+

Piekie, als je ziek bent ben je ziek. Je kan moeilijk als afscheidscadeautje het hele kantoor aansteken? Of je baas for that matter :D Het is lastig, maar wij vrouwen moeten ons daar minder schuldig over voelen. Als je een man was geweest had je je schouders opgehaald. ;) Is er een mogelijkheid om thuis te werken?

Tjee Bubsel wat goed dat je het kamertje hebt! Voor mij zou dat over 6.5 week zijn en ik zie het ons eerlijk gezegd niet doen. Of ik moet het opeens heel erg op mijn heupen krijgen...

Oh Suiker, ik kan me daar zo nog niets bij voorstellen, dat je niet meer kan lopen. Lijkt mij naar..

LB wat fijn dat je relaxter bent. En samen met je moeder babydingetjes strijken klinkt heerlijk!

Ik moest opzoeken wat een MPV was, Mandy (ik dacht aan Jersey Shore :') ), maar dat is een beste bak zo te zien!

Ik ben voor het eerst wakker geworden om te plassen en daarna kon ik niet meer slapen. O+ Kut vogeltjes :D
pi_124155797
Oh en Cwen! Heel Erg Gefeliciteerd! *O* Het was best wel een dingetje, toch, bij jou? Fijn dat het loopt zoals je wil.
  zondag 17 maart 2013 @ 10:15:34 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124155802
Ik heb ook nog niks gekocht hoor :+
pi_124155870
Oh oeps. :D Zelfs zo ver ben ik over 6.5 week nog niet...
  zondag 17 maart 2013 @ 10:24:58 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124155938
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef Limone het volgende:
Oh oeps. :D Zelfs zo ver ben ik over 6.5 week nog niet...
Ik ook niet heb zelf nog niks gekocht nog geen speeltje mijn schoonouders kwamen met prulletjes aan gister _O-
  zondag 17 maart 2013 @ 10:25:51 #172
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124155952
Veel plezier en succes vandaag Suiker! En heerijk dat je geen zware lichamelijke dingen meer voor de boeg hebt voor de bevalling.

Mijn lijf wil vandaag niet meewerken en ben nog maar een uur uit bed. En heb nu alweer last van dikke en zere voeten.
Morgenavond aan de vk toch maar eens vragen of er aan dat vocht vasthouden niets te doen is. Heb nog zoveel te doen vandaag en voor de bevalling ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124155976
quote:
17s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik ook niet heb zelf nog niks gekocht nog geen speeltje mijn schoonouders kwamen met prulletjes aan gister _O-
Ach wat lief!
pi_124156279
Piekie, beterschap! Jammer dat het precies zo op deze laatste dagen komt, maar het komt vast wel goed :*

*O* Een meisje voor Cwen!

Verder zag ik bewegende buiken O+ voorbij komen, ik kan er geen genoeg van krijgen! Mijn babytje mag de hele dag wel bewegen, maar er wordt vaak genoeg geslapen tussendoor O+

En eerste shopsessies! Leuk Bubseltje, dat jullie al van alles hebben uitgezocht! En vandaag lekker relaxen op de bank!

Ook relaxen voor LB, wat fijn dat het weer allemaal op de rails is! Lekker onderuit met een haakwerkje!

Suiker, gezellig zo'n zolder opruim! Ben benieuwd of er nog leuke dingen tevoorschijn komen!

Mandy een nieuwe auto, ook handig!

Limone de eerste nachtelijk plas ;) Daar zullen er vast nog wel wat van gaan volgen!
  zondag 17 maart 2013 @ 11:28:07 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124157319
Jah ik geloof zelfs dat ik er vannacht 2x uit ben geweest. Wel verontrustend overigens dat ik het niet zeker meer weet :')

Maargoed, ik knijp nog steeds in mn handjes, de 6-12 keer per nacht van suiker lijken me echt hels!! :X
  zondag 17 maart 2013 @ 11:30:34 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124157372
Mijn baby heeft trouwens dit weekend goed van zich laten merken, ik ben zelf redelijk druk geweest, maar daar trok ze zich niks van aan :D Vrijdagavond naar de Johannes Passion geweest (>2 uur op houten kerkbankjes), maar ik mocht alleen strak rechtop zitten anders ging ze tekéér! En gisteravond tijdens het koken en eten ging mn buik ook de hele tijd op en neer :') O+

XM, moet toch ook wel tof zijn om ook eens te kunnen denken "kind, hou je rustig!" ? ;)
En Sparkling, lukt het je wel om geruster te worden als je het hartje weer hebt gehoord? Hou die dikke placenta maar in gedachten he :*
pi_124157463
Jemig twee uur op een houten bankje, daar moet ik dan weer niet aan denken! En dat plassen, een jaar geleden zouden deze nachten me echt slopen, maar ik trek het nu best goed eigenlijk! Vannacht maar drie keer geplast trouwens *O*
vriend heeft wat gerommeld, iets met lattenbodem verstevigen, matras omdraaien en voeteneind iets omhoog O+ én ik denk laat naar bed gaan. Even het ritme in de war gooien.

Baby voelen blijft trouwens leuk he O+ en ik kan me heel goed voorstellen dat het even spannend is als je minder voelt. Yay voor kicking babies! *O*
  zondag 17 maart 2013 @ 11:39:36 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124157568
OMG 38 weken vandaag.... 8)7

Over maximaal 4 weken heb ik mn kind O+ O+ O+
  zondag 17 maart 2013 @ 11:54:35 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124157876
Vandaag staat trouwens ook op de planning: ziekenhuistas klaarzetten.

Bij de H&M heb ik een ideaal nachthemdje gevonden! Hij staat niet op de site, maar het is er een met voorkant die los te halen is voor borstvoeding, en ziet er ook nog leuk uit. Grijsgestreept met een kantrandje O+ De M was overigens een beetje te optimistisch, dus nog ff ruilen voor een L als het lukt :')
pi_124158176
Goedemorgen O+

Gisteravond feestje gehad van vriend, die is 30 vandaag. Om half 12 was iedereen pas weg maar kon pas om 2 uur slapen toen vriend thuis was uit de stad. Verbazingwekkend genoeg voel ik me nog best goed! Net ontbeten, was aangezet en afgewassen en vriend heeft gestofzuigd en is nu aan het dweilen O+ Zo fijn dat hij dat doet! Laatst vreselijk over op z'n kop gezeten, maar dat hielp dus wel :D

Vandaag verder lekker helemaal NIKS! :)

Ow en Cwen een dochter O+ Gisteravond stonden alle vrouwen in m'n commode te wroeten en alle jurkjes enzo aaaahhh en oooohh O+ Vandaag voor het eerst eens wat wassen O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:26:47 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124158532
Klinkt tof Spirit! Gefeliciteerd voor je vriend ook! *O*

En leuk is dat he, mensen die je babykamer en de kleertjes enzo bewonderen O+
pi_124158831
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt tof Spirit! Gefeliciteerd voor je vriend ook! *O*

En leuk is dat he, mensen die je babykamer en de kleertjes enzo bewonderen O+
Ja! Alleen moet ik nu alles opnieuw vouwen -O-
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 maart 2013 @ 13:06:58 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124159507
:D

Ik heb de leukste jurkjes aan haakjes hangen, ideaal oO<
pi_124159652
LB 38 weken!! *O*
Feest!
Spirit van harte met je vriend!

En Cwen een meissie O+ ga je los vandaag in de webshops? :D
pi_124160259
Ik wil op van alles reageren, maar tegen de tijd dat ik het gelezen heb ben ik het weer vergeten :@ ik merk dat ik erg in mijn eigen wereldje zit momenteel.

Het enige dat ik nog weet zijn de kutvogeltjes van Limone :D
Ik dacht namelijk vanmorgen exact hetzelfde!

En door dat eigen wereldje snap ik ook niet meer wanneer iets nou een grapje is of niet :|W dus Limone, als het serieus was over dat kussentje dan stuur je me maar een pm, goed? Wil ze best voor je maken.
Als het niet serieus is dan kunnen jullie nu allemaal even lekker lachen :P
pi_124160432
Piekie beterschap en ziek is ziek idd.
Eindelijk de laatste dag in de winkel gehad suiker. En nog verrassingen in de dozen gevonden?
Danic ik moet nog steeds het borduurwerkje afmaken waar ik tijdens de zwangerschap van ean aan begonnen was. Gelukkig gaat het bij jou beter m.b.t. Afmaken van dat soort dingen.
  zondag 17 maart 2013 @ 13:39:35 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124160632
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef danic het volgende:
:D O+ :*
pi_124160699
Mijn schoonmoeder zei vandaag dat ze de straks de babywas wil wassen en strijken. En ze heeft ookal een wasmand gestreken voor mij. Gelukkig heeft zij wat meer empathisch vermogen dan mijn eigen moeder.
  zondag 17 maart 2013 @ 13:51:26 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124161041

Besteld O+
pi_124161217
Mooi LB O+

Fijn hè f_r, zo'n schoonmoeder. De mijne doet nu ook tijdelijk de was voor ons en ik vind het wel even heel fijn.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je moeder vindt dat je je aanstelt? Zeker nu het een herhaling lijkt te worden van de vorige keer.
pi_124161276
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef danic het volgende:
Mooi LB O+

Fijn hè f_r, zo'n schoonmoeder. De mijne doet nu ook tijdelijk de was voor ons en ik vind het wel even heel fijn.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je moeder vindt dat je je aanstelt? Zeker nu het een herhaling lijkt te worden van de vorige keer.
Zo heeft ze het niet gezegd.
Maar ze snapt niet dat ik gestopt ben met werken en ze weet niks te zeggen als ik zeg dat ik ziek ben. Trek je conclusie maar.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:04:23 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124161465
-O-
pi_124161538
Nou dan heeft ze die woorden niet letterlijk gebruikt, maar in mijn ogen komt het daar wel een beetje op neer hoor.
Raar hè, je zou toch denken dat ze juist nú (na je vorige zwangerschap) het wel zou begrijpen.

Maar ik merk het ook wel eens aan mijn moeder. Nu niet, nu is ze vooral bezorgd. Maar met andere dingen in de zwangerschap of net na de bevalling. Zíj had vroeger nergens last van (dus is het raar als ik dat wel heb) en vroeger gingen dingen anders. Als ik dan probeer uit te leggen hoor ik alleen maar "nou, dan waren we zeker allemaal gek vroeger...."
:|W nee mam, maar dingen veranderen door studies e.d. maar daar kan ze niet in mee gaan.
pi_124161582
En de parel dan. Mijn hele vorige zwangerschap en daarna ook nog zei ze ik snap niet dat je zo ziek kunt zijn van een zwangerschap. En je hebt nog steeds spek op je benen. En vervolgens je zus kan niet werken want die heeft bi dat is zielig. Verzin er maar even smileys bij.

En nu hou ik er over op want ik wil niet zeuren dat verpest de sfeer hier. En het maakt mij onnodig verdrietig.
pi_124161688
Je zeurt niet, maar ik snap dat het je verdrietig maakt. Zoveel onbegrip en dan ook nog van je moeder :*
Maar je bent al moeten stoppen met werken begrijp ik? Is het weer net zo heftig als vorige keer?
Uk neem aan dat je nu goed in de gaten gehouden wordt door de artsen en ze eerder actie ondernemen indien nodig?
pi_124161775
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:10 schreef danic het volgende:
Je zeurt niet, maar ik snap dat het je verdrietig maakt. Zoveel onbegrip en dan ook nog van je moeder :*
Maar je bent al moeten stoppen met werken begrijp ik? Is het weer net zo heftig als vorige keer?
Uk neem aan dat je nu goed in de gaten gehouden wordt door de artsen en ze eerder actie ondernemen indien nodig?
Het is of:
Minder dan de vorige keer maar deze week niet
Ik kan het beter handelen want wist waar ik aan begon
Ik neem meer rust.

Ik heb geen vast werk dus kost een dag werken wel veel energie ondanks vroeg klaar en dan moest ik nog uitzoeken waar een wc is ik kan niet zomaar weglopen dat gaat dus niet zo lekker zeg maar.
pi_124162096
Ik snap het.
Goed dat je je er al op had ingesteld en dat je meer je rust pakt waar mogelijk.
Ik vind je een bikkel dat je dit nog een keer aandurfde :*
pi_124162189
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef danic het volgende:
Ik snap het.
Goed dat je je er al op had ingesteld en dat je meer je rust pakt waar mogelijk.
Ik vind je een bikkel dat je dit nog een keer aandurfde :*
Niks bikkel je vergeet een deel en nu denk ik Ohja ik wilde dit niet meer.
Hierna nooit meer trouwens heb een deal met vriend gesloten bij ks zorg ik dat ik geen kinderen meer kan krijgen bij een natuurlijke bevalling mag hij daarna onder het mes.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:29:52 #199
244125 laziness
pi_124162374
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Niks bikkel je vergeet een deel en nu denk ik Ohja ik wilde dit niet meer.
Hierna nooit meer trouwens heb een deal met vriend gesloten bij ks zorg ik dat ik geen kinderen meer kan krijgen bij een natuurlijke bevalling mag hij daarna onder het mes.
Zoek je even uit of je verzekering dat dan vergoedt. Ze schijnen moeilijk te doen als je het tijdens een ks laat doen ipv een aparte procedure.

Verder weet je wel wat ik van je familie gedoe vind :*
pi_124162414
Lieverd wees eens niet zo hard voor jezelf. Tuurlijk vergeet je een deel, maar zelfs ik (en met mij vele anderen denk ik) zijn jouw vorige zwangerschap niet vergeten, dus jij ook niet en wist je dus in zekere mate waaraan je begon. En ik vind het knap/dapper hoe je het ook wil noemen, dat je dit nog een keer aan durft.

Ik kan me de deal met je vriend dan ook goed voorstellen.
pi_124162573
Een meisje voor Cwen! Leuk zeg, wat ga je ook hard! Voor mijn gevoel ben je net zwanger :o

Ik zag een heleboel relaxte dames hier!

Leuke tas LB.

Spirit, gefeliciteerd met je vriend!

FR, wat naar dat onbegrip. Gelukkig geef je zelf je grenzen aan, maar het lijkt mij rot..

Ik zag ook nog iets over nachtelijk plassen. Gelukkig helemaal geen last van, ik hoef eigenlijk nooit in de nacht.

LB, ik word meestal wel rustig van het hartje horen maar nadat ik vanochtend nog steeds niets voelde heb ik toch maar weer een telefoontje gepleegd. Mijn man en ik hadden al een tijdje rustig gelegen en mijn man zijn hoofd op mijn buik, niets :{
Ik moest uiteraard weer langs komen en ze deed het weer prima. Ik voel me ondertussen nogal een sukkel iedere keer maar ik voel gewoon echt niets dan :'( weer naar huis dus maar wel meteen een afspraak meegekregen voor aanstaande vrijdag, weer een CTG. Ze willen het toch nog extra checken..
E.
pi_124162590
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Zoek je even uit of je verzekering dat dan vergoedt. Ze schijnen moeilijk te doen als je het tijdens een ks laat doen ipv een aparte procedure.

Verder weet je wel wat ik van je familie gedoe vind :*
Ik ben goed verzekerd. Sterilisatie wordt bij mij vergoed ik neem aan ook bij een ks. Maar ik laat het vriend wel navragen die werkt bij zorgverzekeraar.
pi_124162640
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Een meisje voor Cwen! Leuk zeg, wat ga je ook hard! Voor mijn gevoel ben je net zwanger :o

Ik zag een heleboel relaxte dames hier!

Leuke tas LB.

Spirit, gefeliciteerd met je vriend!

FR, wat naar dat onbegrip. Gelukkig geef je zelf je grenzen aan, maar het lijkt mij rot..

Ik zag ook nog iets over nachtelijk plassen. Gelukkig helemaal geen last van, ik hoef eigenlijk nooit in de nacht.

LB, ik word meestal wel rustig van het hartje horen maar nadat ik vanochtend nog steeds niets voelde heb ik toch maar weer een telefoontje gepleegd. Mijn man en ik hadden al een tijdje rustig gelegen en mijn man zijn hoofd op mijn buik, niets :{
Ik moest uiteraard weer langs komen en ze deed het weer prima. Ik voel me ondertussen nogal een sukkel iedere keer maar ik voel gewoon echt niets dan :'( weer naar huis dus maar wel meteen een afspraak meegekregen voor aanstaande vrijdag, weer een CTG. Ze willen het toch nog extra checken..
Als jij niks voelt en je belt ben je geen zeur. Beter 3x te vaak dan 1x te laat.

Ik heb over cwen heen gelezen wat leuk een meid. Meiden zijn erg leuk.
pi_124162773
Je hebt ook gelijk FR, maar ik vind de stap om te bellen steeds groter worden. Iedere keer blijkt er niets aan de hand te zijn. In het ziekenhuis zeggen ze ook iedere keer dat ze willen dat ik meteen bel als ik onzeker word door minder voelen. Moet me eigenlijk gewoon over die gedachte heen zetten, die zit alleen in mijn hoofd. Ik heb in het ziekenhuis ook nog nooit het gevoel gehad dat ze me vonden zeuren.
E.
pi_124163146
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Je hebt ook gelijk FR, maar ik vind de stap om te bellen steeds groter worden. Iedere keer blijkt er niets aan de hand te zijn. In het ziekenhuis zeggen ze ook iedere keer dat ze willen dat ik meteen bel als ik onzeker word door minder voelen. Moet me eigenlijk gewoon over die gedachte heen zetten, die zit alleen in mijn hoofd. Ik heb in het ziekenhuis ook nog nooit het gevoel gehad dat ze me vonden zeuren.
Ligt je baby in stuit?
Ik heb ean echt heel weinig gevoeld. Ik ben wel bol maar ook weer niet zo bol. Het kan ook gewoon zijn dat je een rustig kindje hebt.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:58:18 #206
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124163622
f_r, ik vind je erg dapper, dat je het weer aandurft en aangaat. En ik ben het zeker niet vergeten, de vorige zwangerschap.
Ongelooflijk dat mensen van hier meer inlevingsvermogen hebben als je eigen moeder, bah zeg... Juist de persoon waarvan je steun verwacht als het allemaal niet lekker loopt. -O-

Ik hoop echt dat het de komende maanden een beetje beter zal verlopen dan de vorige keer en dit kindje fijn tot in ieder geval 38 weken blijft zitten. :*

Och en je mag van mij zoveel zeiken hier als je wil, als het je helpt hoor ik het graag aan, is er tenminste iets wat we kunnen doen. ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 15:09:24 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_124164198
Fijn dat je weer thuis bent Danic! Mocht je zin in visite hebben (thuis of in zh mocht je daar weer belanden) heb ik wel zin om langs te komen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_124164566
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ligt je baby in stuit?
Ik heb ean echt heel weinig gevoeld. Ik ben wel bol maar ook weer niet zo bol. Het kan ook gewoon zijn dat je een rustig kindje hebt.
Nee, niet meer. Ze lag het tot afgelopen week wel maar nu niet meer.
E.
pi_124165375
Ik moet me helaas toch afmelden.. vanmorgen heb ik een echo gehad nadat het bloedverlies erger werd en het hartje is gestopt met kloppen.. Echt heel vervelend, maar ondanks alles ben ik wel blij dat ik niet onterecht dat slechte gevoel erover had..

Ik ga het allemaal wel afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop me hier daarna weer snel te kunnen melden!

Succes allemaal en tot snel (en anders in het babytopic ;-))
  zondag 17 maart 2013 @ 15:37:35 #210
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124165457
Wat een verschrikkelijk slecht nieuws Babbel ... :'(

Heel veel sterkte :*
pi_124165542
Ah nee babbel!! :'( sterkte voor jullie samen :*
E.
pi_124165574
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Beter bellen ja :Y

Bij mij in het ziekenhuis gaven ze overigens ook aan dat het pas vanaf 30/31 weken echt 'alarmerend' is als je je kindje niet voelt. Of alarmerend, voor die tijd is het niet zo gek als je effe niks voelt dus. Plus, in principe telt 1x voelen trappen al als 1 keer voelen bewegen. Als je je kindje minimaal 10x/dag voelt, hoef je je in principe ook geen zorgen te maken. Misschien een geruststellend idee voor jezelf als je de beeb even wat minder voelt dan normaal ofzo. Desalniettemin: altijd bellen als het niet goed voelt!
pi_124165630
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moet me helaas toch afmelden.. vanmorgen heb ik een echo gehad nadat het bloedverlies erger werd en het hartje is gestopt met kloppen.. Echt heel vervelend, maar ondanks alles ben ik wel blij dat ik niet onterecht dat slechte gevoel erover had..

Ik ga het allemaal wel afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop me hier daarna weer snel te kunnen melden!

Wat een klote nieuws. Veel sterkte :*
pi_124165921
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Beter bellen ja :Y

Bij mij in het ziekenhuis gaven ze overigens ook aan dat het pas vanaf 30/31 weken echt 'alarmerend' is als je je kindje niet voelt. Of alarmerend, voor die tijd is het niet zo gek als je effe niks voelt dus. Plus, in principe telt 1x voelen trappen al als 1 keer voelen bewegen. Als je je kindje minimaal 10x/dag voelt, hoef je je in principe ook geen zorgen te maken. Misschien een geruststellend idee voor jezelf als je de beeb even wat minder voelt dan normaal ofzo. Desalniettemin: altijd bellen als het niet goed voelt!
Ze zei ook tegen mij dat ik de baby 10 keer moet voelen op 1 dag en als dat was gehaald kon ik het verder los laten, dan was het goed. Nu had ze dat in 2 dagen niet eens gehaald overigens.
E.
pi_124165929
Hè babbel -O-

Dikke :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124165965
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef Babbel1 het volgende:

Ach liefje. Wat naar. Knuffel en :*
pi_124166023
Babbel, wat verdrietig. Sterkte voor de komende tijd.
pi_124166053
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ze zei ook tegen mij dat ik de baby 10 keer moet voelen op 1 dag en als dat was gehaald kon ik het verder los laten, dan was het goed. Nu had ze dat in 2 dagen niet eens gehaald overigens.
Ja, maar je bent nog geen 30 weken zwanger, toch? Dan schijnt die regel wat minder 'hard' te zijn.

Ik vind overigens dat je gewoon moet bellen hoor, als je je onzeker voelt. Maar voor mij was het toen een fijn idee dat het voor die 30 weken helemaal niet zo vreemd is als je baby die 10x niet altijd haalt.
pi_124166171
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar je bent nog geen 30 weken zwanger, toch? Dan schijnt die regel wat minder 'hard' te zijn.

Ik vind overigens dat je gewoon moet bellen hoor, als je je onzeker voelt. Maar voor mij was het toen een fijn idee dat het voor die 30 weken helemaal niet zo vreemd is als je baby die 10x niet altijd haalt.
Nee, klopt, 29w1 dag. Maar hier zei ze dat het vanaf 28 welen moest.
Nou ja, maakt ook niet uit want alles is goed gelukkig.
E.
pi_124166441
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nee, klopt, 29w1 dag. Maar hier zei ze dat het vanaf 28 welen moest.
Nou ja, maakt ook niet uit want alles is goed gelukkig.
Ah, ok, dan houden ze andere richtlijn aan.

Nogmaals, ik weet hoe naar het is als je de mini ineens minder voelt hoor, dus gewoon bellen
:Y Tegen mij zeiden ze letterlijk liever 10x te vaak dan 1x te weinig.

hoopte alleen dat die 30w richtlijn een fijner idee voor jou zou zijn of een soort extra geruststelling.
pi_124166636
Babbel ;( Wat verdrietig, maar wel 'fijn' dat er nu duidelijkheid is. Ik hoop dat we je snel weer mogen verwachten hier in Z&G. :*

Over het kindje niet voelen en bellen.. ik snap heel goed dat die behoefte leeft als je je kindje weinig voelt, echt hoor. Maar soms vraag ik me af of zwangere vrouwen elkaar niet een beetje gek maken ermee. We voelen allemaal van alles, veel drukke buikbaby's, terwijl het echt heel normaal is om je kindje niet vaak te voelen, zou het niet veel meer rust geven om dat gewoon te accepteren ipv telkens bevestiging te zoeken dmv een doppler of echo? Ik vind dat er stress bij komt kijken die zowel moeder als kind geen goed doen. Maar goed, ik geloof dat ik daar een beetje apart in ben, als ik de verhalen hier lees en als ik om me heen kijk. Ik veroordeel niets en niemand, laat dat duidelijk zijn, maar ik denk dat wij als zwangeren soms iets meer moeten leren vertrouwen op ons lichaam. Lijkt mij persoonlijk fijner om met een bepaalde hoeveelheid rust en vertrouwen in de zwangerschap te staan. :)
  zondag 17 maart 2013 @ 16:03:53 #222
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124166883
Babbel wat verdrietig :* hopelijk zien we je snel weer terug
pi_124166968
LE, daar heb je ook wel gelijk in op zich maar als ik mijn kind heel veel voel en dan ineens is het 2 dagen complete rust, dan zoek ik liever bevestiging dan dat ik doorloop met twijfel. En dat is ook het advies van mijn gyn.
Waarbij dus ook gezegd is dat je bewegingen moet tellen en iedere beweging, hoe klein ook, die telt. Soms valt het niet eens op maar als je er even bewust op let voel je er zo 10. Dan moet je ook niet verder twijfelen en het los laten.
E.
pi_124167002
Babbel :* dus toch goed aangevoeld. Had het je zo gegund na al die onzekerheid! Sterkte.
pi_124167496
babbel, wat verdrietig ;( :*
pi_124167517
Babbel dus toch. Veel sterkte.
pi_124168268
Babbel :* veel sterkte.
pi_124168583
Babbel, nee... Wat klote. Heel veel sterkte :'(.

Bedankt voor de gelukwensen en Limone, idd, we wilden het graag en voor mijn ASS zou een meisje 'gunstiger' zijn. Dat neemt niet weg dat een knulletje ook tof zou zijn, maar een meid O+. Dat wilden we graag. Dus ja, flink aan de shop vandaag :D.
  zondag 17 maart 2013 @ 16:45:45 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124168837
Hè babbel, wat naar dat het alsnog niet goed zat.. Wel fijn iig dat je gevoel iig 'goed' was, als je snapt wat ik bedoel :*

Cwen een meisje *O* tof!!

Hier even lekker op bed. Was net een week vd misselijkheid af, maar het is weer terug :+ Lekker paar keer extra genieten van m'n ragout. En vandaag 11 weken, oftewel 12e week :)
  zondag 17 maart 2013 @ 16:55:21 #230
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124169174
Sterkte Babbel, ik vind het ontzettend rot voor jullie.

Zekerheid hebben jullie nu wel, het in spanning moeten zitten neemt heel veel energie.

Hoop dat jullie er goed doorheen komen en hier snel weer komen meeposten :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_124169438
Wat naar Babbel.. Sterkte komende tijd! Hopelijk zien we je hier snel terug!

F_R wat vervelend, juist nu je de steun van je familie en juist ook je moeder goed kan gebruiken.
Sterkte.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:06:20 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124169563
Babbel sterkte! Wat een verdrietig nieuws...

Voor de rest niet echt teruggelezen. Hier nog steeds lambada. Maar ook wat buikpijn :{. Ben ook niet helemaal gerust. Zitten hier wel echt pal tegenover het ziekenhuis, dus als het me echt te gek wordt, is hulp dichtbij. Maar heel stiekem zou ik het liefst naar huis willen :@.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:28:51 #233
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124170588
Vanmorgen zijn mijn ouders langsgeweest. Rompertje langsgebracht, zo lief!!

Ze hebben beide kanker dus fijn dat ze vandaag zo goed waren dat ze langs konden komen ^O^
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 17 maart 2013 @ 17:36:04 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124170886
Ach Babbel.... ;( dus toch. Ik had zo gehoopt dat het loos alarm zou zijn... sterkte!

SDM, dat is zeker mooi dat je ouders dan langskomen O+

Mijn vriend heeft een lamp opgehangen in de babykamer en is nu bezig met de gordijnroede *O* en dat terwijl ik lekker koffiedronk met een vriendin en nu mn haakprojectje ga afwerken O+
pi_124171005
He wat heftig sdm, wat geweldig om dit samen mee te mogen maken he zo'n kleine op komst!

XM, bel anders je vk even! Die kan je misschien gerust stellen of regelen dat ze even kijken in het zkh aan de overkant! Zonde als je niet kunt genieten.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:54:41 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124171686
Ik heb geen vk die ik ff kan bellen suiker... Das het grote nadeel van begeleiding door de gyn.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:07:18 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124172223
Wat voor buikpijn heb je dan XM?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:07:50 #238
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124172260
Babbel :'(. Hele dikke knuffel..
pi_124172797
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen vk die ik ff kan bellen suiker... Das het grote nadeel van begeleiding door de gyn.
Hier kan ik de gynaecoloog ook even bellen met onzekerheid hoor.
Dat is me gister wel 20 keer op het hart gedrukt.
pi_124172919
Gewoon doen als je je echt zorgen maakt, XM. Maar kan je buikpijn niet van binnen komen omdat ze zo druk is?

FR, balen dat je familie niet zo begripvol is.
pi_124173761
XM, ik mag het ziekenhuis ook altijd bellen hoor! Hier kan ik rechtstreeks naar de verloskamers bellen en dan krijg ik een verloskundige aan de lijn. Misschien kunnen ze je tips geven. Rot zeg :*

SDM, wat mooi O+ gaat het ook zo goed met ze dat ze de geboorte van hun kleinkind mee maken, naar verwachting? Sterkte in ieder geval :*

LB, lief van je man!
E.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:35:14 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124175496
Hier staat echt op het briefje ma-vr -O- . De instructies over what to do in de laatste weken heb ik (nog) niet gehad.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:44:51 #243
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124175923
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat echt op het briefje ma-vr -O- . De instructies over what to do in de laatste weken heb ik (nog) niet gehad.
En als je in het weekend dringende problemen hebt, heb je pech gehad?
pi_124176037
XM gewoon bellen hoor. Kindjes worden ook in het weekend geboren en dan moet zo'n gyn ook gewoon werken.

Babbel, wat verdrietig :'(

Saffier :W wat lief. Je bent uiteraard van harte welkom! Als je een pm stuurt met wanneer je zou kunnen, spreken we iets af, goed?
pi_124176146
Ah babbel, wat ontzettend rot. De duidelijkheid is fijn natuurlijk, na alle spanning van de afgelopen weken... maar toch... klote :*
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:50:15 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124176186
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef -mandy- het volgende:

[..]

En als je in het weekend dringende problemen hebt, heb je pech gehad?
Ik zou het dus echt niet weten. Heb alleen algemene nr van de poli en van de verpleegkundige en die is er ma-vr dus. Denk dat ze dan er vanuit gaan dat je je op de eerste hulp meldt ofzo :?.

Nouja ik zal de nacht wel doorkomen, zo erg is het ook niet, kan morgenochtend de poli weer bereiken.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:52:08 #247
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124176285
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou het dus echt niet weten. Heb alleen algemene nr van de poli en van de verpleegkundige en die is er ma-vr dus. Denk dat ze dan er vanuit gaan dat je je op de eerste hulp meldt ofzo :?.

Nouja ik zal de nacht wel doorkomen, zo erg is het ook niet, kan morgenochtend de poli weer bereiken.
Als je het niet vertrouwd meteen naar de Eerste Hulp XM. Geen risico's nemen. Beter een keer teveel dan te weinig.
pi_124176439
Heb niet bijgelezen maar wilde alleen Babbel even veel sterkte wensen, wat ontzettend rot dat het toch weer niet goed is gegaan. Ik hoop je hier heel snel weer terug te mogen zien met een goede zwangerschap :* :*.
pi_124176503
Wat heb je dan precies voor buikpijn XM?
pi_124176652
Staat er niets op de website van het ziekenhuis hierover? Wel slecht zeg! Ik heb een hele informatiemap meegekregen met daarin nummers en waar ik naar toe kan bellen, 7 dagen per week. Hopelijk zakt het snel :*

Ik heb ook buikpijn maar bij mij zijn het zeker mijn darmen. Ik moet steeds naar de wc rennen :X
E.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:01:28 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124176715
Beetje stekerig/zeurderig. Niet continu, maar gewoon vervelend. Denk door het gewoel van gister de héle dag lang i.c.m. de harde buiken. Maar vandaag is kindlief wel rustiger en ik heb ook veel minder gelopen. Wat pijn rond het schaambeen ook, maar dat kan ook goed door de bi komen.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:05:23 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124176904
Mensen met een beperkte zienswijze oordelen snel over dingen die ze niet begrijpen. Ze bekijken de wereld vanuit hun referentiekader en alles wat ervan afwijkt is maar gek en raar. Het komt zelfs in de beste kringen voor. Jammer dat je ermee te maken krijgt F_R. Ik vind dat je het al heel goed oppakt allemaal. Hou je taai!
pi_124176956
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef Aventura het volgende:
Mensen met een beperkte zienswijze oordelen snel over dingen die ze niet begrijpen. Ze bekijken de wereld vanuit hun referentiekader en alles wat ervan afwijkt is maar gek en raar. Het komt zelfs in de beste kringen voor. Jammer dat je ermee te maken krijgt F_R. Ik vind dat je het al heel goed oppakt allemaal. Hou je taai!
thanks

maar ik heb het nu echt wel even gehad mijn keel doet zeer. is het al oktober?
pi_124177012
Als je het ziet zitten om te wachten dan zou ik dat doen XM, maar dan morgen wel bellen en gelijk vragen welk nummer je kunt bellen in het weekend.
Anders de huisartsenpost bellen?
  zondag 17 maart 2013 @ 20:07:45 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124177028
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

thanks

maar ik heb het nu echt wel even gehad mijn keel doet zeer. is het al oktober?
Dat kan niet F_R! Eerst nog de lente en zomer. Die heb jij óók nodig :P
pi_124177052
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:07 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat kan niet F_R! Eerst nog de lente en zomer. Die heb jij óók nodig :P
die kan ik best een jaartje overslaan hoor. Doe ik hem volgend jaar 2x ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 20:24:44 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124177905
Durf wel te wachten denk ik. En het ziekenhuis zit hier echt op spuugafstand, dus mocht het erger worden, dan steek ik vanavond de straat wel over. Thnx allen :)

We overwegen ook om morgen terug te gaan. Ik voel me niet echt fijn dus en lief ook niet echt. Even zien hoe het morgen gaat.
pi_124178147
Dikke kans dat als je de poli belt, dat je een bandje krijgt met ofwel keuzemenu of het spoednummer. Meestal zijn dat de verloskamers, dus je kunt ook het algemene nummer bellen en je laten doorverbinden.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:54:15 #259
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_124179681
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Als je het niet vertrouwd meteen naar de Eerste Hulp XM. Geen risico's nemen. Beter een keer teveel dan te weinig.
Huiaartsenpost dus. Zelffverwijzers moeten zelf betalen geloof ik...

Xm, hopelijk gaat het nu weer beter :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:57:55 #260
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124179885
XM, mij is op mijn hart gedrukt om te bellen naar de verloskamers. De gyn zei me toen: wij zijn er altijd 24/7 en je belt niemand wakker. Dus eigenlijk zou de drempel om de verloskamers te bellen juist lager moeten zijn dan een vk bellen.

Die heb ik wel in mijn oren geknoopt

(en ik heb ook gebeld toen ik nog geen verhaaltje had gehad over wanneer bellen)

edit: ik bedoel ook voor minder urgente dingen dan gebroken vliezen...
pi_124180440
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef danic het volgende:

En door dat eigen wereldje snap ik ook niet meer wanneer iets nou een grapje is of niet :|W dus Limone, als het serieus was over dat kussentje dan stuur je me maar een pm, goed? Wil ze best voor je maken.
O+ :D O+ Wat onwijs zoet! Het was een beetje een grapje, maar ook wel echt. Ik stuur je een PM ok?
pi_124180622
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef L-E het volgende:dat gewoon te accepteren ipv telkens bevestiging te zoeken dmv een doppler of echo?
Ik deed het met de Doppler en voor mij was dat genoeg. Elke avond eventjes luisteren naar 'Sjakie' gaf me de rust die ik nodig had. Behalve ongeveer 1 keer per dag van links naar rechts schuiven, deed Thijs namelijk niet veel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_124180821
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:

Bedankt voor de gelukwensen en Limone, idd, we wilden het graag en voor mijn ASS zou een meisje 'gunstiger' zijn. Dat neemt niet weg dat een knulletje ook tof zou zijn, maar een meid O+. Dat wilden we graag. Dus ja, flink aan de shop vandaag :D.
Natuurlijk zou een jongetje ook drie dubbel hartstikke welkom zijn. Maar het is toch mooi dat wat je wenst uitkomt. Ik kan mij voorstellen dat je nu op een dubbele roze wolk zit O+ Geniet er van!
pi_124181123
Tjee XM, wat ben je dan opeens ver van huis (ondanks dat het ziekenhuis dichtbij is). Hopelijk doet een rustige avond/nacht wonderen.
pi_124181134
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ :D O+ Wat onwijs zoet! Het was een beetje een grapje, maar ook wel echt. Ik stuur je een PM ok?
:D is goed!
  zondag 17 maart 2013 @ 21:21:06 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124181209
quote:
17s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
XM, mij is op mijn hart gedrukt om te bellen naar de verloskamers. De gyn zei me toen: wij zijn er altijd 24/7 en je belt niemand wakker. Dus eigenlijk zou de drempel om de verloskamers te bellen juist lager moeten zijn dan een vk bellen.

Die heb ik wel in mijn oren geknoopt

(en ik heb ook gebeld toen ik nog geen verhaaltje had gehad over wanneer bellen)

edit: ik bedoel ook voor minder urgente dingen dan gebroken vliezen...
Ik snap het, maar zit nu in Frankrijk, dus ze kunnen nu toch niet zoveel voor me doen. Maar besluit is hier genomen, we gaan morgen terug. Jammer van die laatste nacht, maar ik voel me niet fijn en (8> ook allerminst op het moment, maar daar is de steak tartaar waarschijnlijk de boosdoener....
  zondag 17 maart 2013 @ 21:26:15 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124181512
Wat balen XM. Sterkte in elk geval :*

Ze kunnen inderdaad nu weinig voor je doen maar ze kunnen je wel advies geven om bijvoorbeeld nar het ziekenhuis aan de overkant de gaan. En hen inlichten.
pi_124181822
Bij mij komt beetje ondefinieerbare buikpijn ook vaak voor icm harde buiken, vooral als ik moe ben/druk heb gedaan, dus kan daar ook van komen. Maar dat zijn my 2 cents.
Sarcasme. Herken het.
pi_124182848
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Bij mij komt beetje ondefinieerbare buikpijn ook vaak voor icm harde buiken, vooral als ik moe ben/druk heb gedaan, dus kan daar ook van komen. Maar dat zijn my 2 cents.
Same here. Sowieso is buikpijn niet een gek verschijnsel, er gebeurt nogal wat daar. Maar iets te veel doen (en het is snel te veel hier) en ik moet het bekopen met pijn en harde buiken, en menstruatie-achtige krampen. Voor mij een teken dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren.
pi_124184019
XM, als jullie je lekkerder voelen als je weer naar huis gaat: inderdaad lekker doen! :* hopelijk zakt de buikpijn bij jullie allebei vannacht :)

Zolder is maar half opgeruimd, maar dat is al heel wat! Veel te veel dozen weer meegenomen om hier uit te pakken, moet even ergens ruimte gaan vinden :{ :D

Ennnn heb net een draagdoek besteld! *O* wat een ingewikkelde wereld is dat, zoveel soorten en info enzo, maar geloof dat ik een goede keuze heb gemaakt :)
pi_124185783
Buikpijn, check. Maar dat zijn m'n darmen, denk ik.

Dragen wil ik ook gaan doen. Ik zat te denken een doek te huren op babybij.nl, kan ik kijken of het ons dan bevalt. Iemand ervaring?
pi_124185909
Cwen, ik zou het eens vragen in het draagdoekentopic. Daar zijn meiden die ervaring hebben met babybij.nl en kunnen he qua doek ook adviseren.
  zondag 17 maart 2013 @ 22:35:22 #273
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124186183
Ik denk dat je van die draagdoek geen spijt zult krijgen Suikertante en Cwen, ik heb er op de 9 maanden-beurs ook eentje gekocht en was er op slag verliefd op.
Het is er eentje van Minimonkey. Ze kunnen erin liggen en zitten tot ze 2 jaar oud zijn, en je kunt met die draagdoek ook makkelijk borstvoeding geven zonder met alles bloot te gaan.

Mini schopt de laatste dagen met 2 armpjes of beentjes tegelijkertijd onderin mijn buik, kleine deugniet.
Mijn placenta ligt vooraan, maar mini weet de laatste weken daar toch flink onder te schoppen.
Morgenavond hebben we weer controle bij de verloskundige, ik ben benieuwd :) .
  zondag 17 maart 2013 @ 22:36:39 #274
244125 laziness
pi_124186257
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef -mandy- het volgende:
Ik denk dat je van die draagdoek geen spijt zult krijgen Suikertante en Cwen, ik heb er op de 9 maanden-beurs ook eentje gekocht en was er op slag verliefd op.
Het is er eentje van Minimonkey. Ze kunnen erin liggen en zitten tot ze 2 jaar oud zijn, en je kunt met die draagdoek ook makkelijk borstvoeding geven zonder met alles bloot te gaan. .
Die wordt helaas nou net afgeraden in het draagdoekentopic dus je daar inlezen is zeker zeer nuttig.
pi_124186319
Cwen ik dacht ik stel een simpele vraag in het draagdoekentopic, maar toen bleek al snel dat de ene doek de ander niet is en dat de meiden daar erg veel ervaring hebben! Moest er even inkomen maar ben nu wel blij dat ik naar hun adviezen heb geluisterd. En nu maar hopen dat het straks zo blijft als er een kleine man in zit :) O+
  zondag 17 maart 2013 @ 22:58:53 #276
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124187500
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef laziness het volgende:

[..]

Die wordt helaas nou net afgeraden in het draagdoekentopic dus je daar inlezen is zeker zeer nuttig.
Jammer genoeg heb ik dat topic niet gelezen voordat ik die draagdoek kocht. :{
pi_124187895
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef Cwen het volgende:

Dragen wil ik ook gaan doen. Ik zat te denken een doek te huren op babybij.nl, kan ik kijken of het ons dan bevalt. Iemand ervaring?
beter koop je gewoon een doek joh, meestal verkoop je m voor dezelfde waarde weer. Ik verlies er eigenlijk nooit geld op, leg af en toe wat bij, soms stijgen ze wat in waarde en vraag je wat meer terug.. ideaal :)
pi_124187993
Toen mijn schoonzus zwanger was heb ik bijna zo'n Minimonkey voor haar gekocht, maar toen ik ging Googlen durfde ik inderdaad niet meer. Al dit soort onderwerpen blijven echt verborgen tot je zwanger bent lijkt het wel! Bij alles waarvan ik denk dat het een soort logisch is of geen reet uit maakt blijkt dat het toch wat genuanceerder ligt dan ik dacht.. Wel logisch dat je je er pas in gaat verdiepen als het zover is.

Dat van dat verkopen is volgens mij helemaal waar ja, bij de Manduca viel me al op dat die echt niet veel goedkoper is via MP en toen ik me op de doeken stortte hetzelfde verhaal! Wel soms leuke aanbiedingen in webshops (en dan wordt het wel genoemd in het topic ;))
pi_124188158
tweedehandsjes ook hoor, meestal dragen die fijner want ze zijn niet meer zo stug.. en als ieman er eens snel vanaf wil heb je zo een leuke prijs te pakken.

overigens jubelde ik vroeger ook dat ik later mijn kind in een babybjorn /minimonkey wilde. gelukkig heb ik me er eerst in verdiept voor ik er 1 kocht :)
pi_124188160
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef Cwen het volgende:

Yes ervaring en babybij.nl heeft prima service :)
  zondag 17 maart 2013 @ 23:10:15 #281
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124188163
Ach ja, als die minimonkey niet bevalt verkoop ik 'm zo weer via MP. En koop ik een andere en betere
weer.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:11:35 #282
244125 laziness
pi_124188255
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:10 schreef -mandy- het volgende:
Ach ja, als die minimonkey niet bevalt verkoop ik 'm zo weer via MP. En koop ik een andere en betere
weer.
De kommahouding wordt sowieso afgeraden wegens verstikkingsgevaar.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:12:26 #283
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124188306
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef laziness het volgende:

[..]

De kommahouding wordt sowieso afgeraden wegens verstikkingsgevaar.
Dan gaat deze draagdoek zowiezo niet gebruikt worden ... en verkocht worden via MP.
pi_124188335
Het gaat niet alleen om niet bevallen van de draagdoek maar om gezondheid van het kind..in amerika zijn dit soort babybags al verboden.. kans op eruit vallen en stikgevaar is ook gewoon heel erg hoog.

Je moet echt goed weten hoe je de baby in de juiste kommahouding krijgt wil het niet gevaarlijk zijn. En dan is dat met de minimonkey ook nog eens lastig voor elkaar te krijgen omdat hij heel erg diep is en opstaande gevulde randen heeft.
pi_124188401
+ warmtestuwing, want die krengen lijken wel van mummyslaapzak :P
pi_124188430
Mandy is volgens mij al om, zie t draagdoekentopic :)
pi_124188520
Het gaat mij niet om mandy alleen er zijn genoeg nieuwe zwangere die geen weet hebben van de slechte draagrotzooi in nederland. :D
pi_124189803
Dat is inderdaad wel slim :D
pi_124191344
En ondanks de vele informatie die hier te vinden is over goede dragers kopen mensen toch nog de lodgers, babybjorns en andere niet ergonomische dragers.
En ik vind dat zo jammer :Y
pi_124191514
En toch heel begrijpelijk. Ik ben nog steeds echt verbaasd over al die nieuwe kennis die er is. Over dingen waar ik totaal niet over nadacht, zoals het bedje of de draagdoek/-zak blijken complete studies te bestaan. Maar je moet dat wel weten, anders ga je helemaal niet op zoek. Ik heb zoveel Babybjorns aangeboden gekregen van vriendinnen, dan kom je toch niet op het idee eerst te gaan googlen? Zij hebben meer verstand van het moederschap dan ik!
pi_124191792
Ik doelde vooral op fokkers en veel info. Dan vind ik het erg jammer dat mensen dan alsnog iets anders halen. Zelfs op bijvoorbeeld het viva forum en alle andere grote fora is veel draag info te vinden.

En ja ik ben eigenlijk wel iemand die dat googlen doet :D
Ik vind iemand die langer moeder is dan ik dus niet per definitie de persoon die er meer verstand van heeft.
pi_124191795
Nou ik ben in elk geval heel blij met de vraagbaken hier O+

Enne... Barbamijlpaal! *O*
pi_124194329
Ik heb me er idd ook over verbaasd dat er zoveel troep verkocht wordt en heb erg veel geleerd van alle fokkers in de diverse topics.
Voordat ik zwanger was kwam ik nooit op fok, als ik nu iets wil hebben eerst even fok afstruinen ;) . Scheelt een hoop miskopen.

Oh de brownie bosvruchten cheesecake is gelukt en hij is erg lekker. Ik zal straks op de pc het recept even typen, gaat op mobiel een beetje lastig.
pi_124194593
Is die van de allerhande? Dan is een linkje makkelijker, denk ik. :)
pi_124194646
Mijn schoonzusje probeert mij ook nog steeds die babybjorn op te dringen... En sommige collega's zijn er ook lyrisch over...

Ben wel blij dat ik mij hier toen al ingelezen had.

Ik heb een druk weekend gehad, en dat voel ik nu. Iedere verkeerde beweging veroorzaakt buikpijn lijkt het. Gelukkig moet ik vanavond op controle, even de geruststelling krijgen dat pukkie goed groeit en dergelijke..
pi_124194777
Nee is niet uit de allerhande, komt uit een oud kooktijdschrift. Heb nu tijd om op te ruimen en kwam hem toen tegen.
  maandag 18 maart 2013 @ 08:14:59 #297
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124194878
Iedereen kan al eens een miskoop begaan, ik zet eerdaags wel een advertentie op marktplaats om dat ding van de hand te doen.

Vandaag 33 weken!
pi_124195020
Gefeliciteerd!! Snel ineens he na de dertig!
  maandag 18 maart 2013 @ 08:33:32 #299
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124195038
Dank je! Verschrikkelijk hoe snel het gaat nu (en mijn buik groeit).

Ben zo nieuwsgierig naar dat mini-mensje in mijn buik.
pi_124195393
33 weken al :)

En bij dana heb ik wel draagdoeken gebruikt en dat was soms best handig, dus mischien dat ik dat nu ook maar weer ga doen. Ik denk dat ik weer zo'n rekbare ga halen, die vondt ik voor een klein kindje wel heel handig :)
  maandag 18 maart 2013 @ 09:03:17 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124195462
En vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')