abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124086826
Zwangerschap & geboorte

18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
31 maart: LadyBlack (meisje)

10 april: bellelena
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september sharpdressedman
13 september: Kleurdoos
26 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC (formerly known as Blokje) en YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: happyme28

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_124086854
Nog aanpassingen voor de OP?
pi_124086877
XM, veel plezier in Frankrijk! Nog even lekker weg met z'n tweetjes, geniet ervan :)
pi_124086916
Goede reis XM!

In ons ziekenhuis doen ze ook de natuurlijke keizersnede. Ook een ander ziekenhuis trouwens, Slingeland ziekenhuis.
Hier leggen ze een soort van koepel over de borst van de moeder waar warme lucht door geblazen wordt zodat het er lekker warm is. En dan mag de baby bij je liggen terwijl je gehecht wordt O+ zoiets begreep ik uit de voorlichting ;)
E.
pi_124087012
Wtf ik sta op 10.
Sarcasme. Herken het.
pi_124087052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wtf ik sta op 10.
*O*
pi_124087092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

*O*
Jij bent als 5de aan de beurt :6
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:25:18 #8
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124087150
Zo zijn ze hier in het ziekenhuisen bij de VK ook bezig om mensen te informeren dat je een vriendin/familielid kan vragen om wat gekolfde melk af te staan voor als je de eerste dagen bijvoeding nodig hebt, mocht de bv niet heel snel op gang komen en/of je kind veel afvalt. Ook als je zelf bij door medicatie tijdelijk nog niet live mag voeden, kan dat een uitkomst zijn. Dan hoef je namelijk geen kunstvoeding te geven.

Bij een tweede kind kan je zelf als moeder zijnde soms voor je bevalling al een heel klein beetje melk kolven en dat dan bewaren in de vriezer met hetzelfde doel.

Allemaal grote veranderingen binnen de ziekenhuiscultuur en toch eigenlijk weer zo terug naar de natuur.
pi_124087151
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij bent als 5de aan de beurt :6
Ach, Wolk gaat mij waarschijnlijk nog wel voor en Tally ook als ik overtijd loop :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:32:26 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124087413
Xm goede reis! De kustroute naar normandie (via oostende en calais) is beter begaanbaar dan de a1. Mn ouders zijn vandaag in tegenovergestelde richting onderwbeg.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:33:21 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124087448
Veel plezier XM! Geniet ervan.
pi_124087603
Hoe gaat het eigenlijk met Barbabientje en Pipo?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:07:46 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124088649
Veel plezier XM!

De verloskundige die de leerling verloskundige hielp, zei dan de termijn het beste bepaald kan worden in week 11/12 dat week 9 eigenlijk nog te vroeg is. Klopt dat?

Mijn placenta lucht nu nog voor, dit kan nog wel veranderen zeiden ze.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:10:04 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124088739
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel plezier XM!

De verloskundige die de leerling verloskundige hielp, zei dan de termijn het beste bepaald kan worden in week 11/12 dat week 9 eigenlijk nog te vroeg is. Klopt dat?

Mijn placenta lucht nu nog voor, dit kan nog wel veranderen zeiden ze.
Hm, daar ben ik ook wel benieuwd naar, vroeg me hetzelfde af laatst :) Maar het echobureau waar ik was zei dat ze termijnecho's tussen 8 en 12 weken doen (en dat de mensen die bij 8 weken een echo krijgen, bij 12 nog 1 krijgen).

Hier ligt de placenta ook voor, maar als je baarmoeder groeit kan het 'meeverplaatsen' toch?
pi_124088785
Als je ziet hoe snel zo'n kleintje zich de eerste weken ontwikkeld, kan ik me voorstellen dat het lastiger is om de termijn bij 9 weken te bepalen dan bij 12 weken. Tot een week of 12 schijnen alle kindjes zich evensnel te ontwikkelen, daarna wordt het minder betrouwbaar. Maar zo'n klein wurm meten is natuurlijk foutgevoelig. Bij mijn eerste echo (veronderdersteld 8 weken) werd ik teruggezet naar 6 nog wat. Bij de 12 weken echo werd ik juist weer vooruit gezet naar 13 week nog wat.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:11:41 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124088803
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Hm, daar ben ik ook wel benieuwd naar, vroeg me hetzelfde af laatst :) Maar het echobureau waar ik was zei dat ze termijnecho's tussen 8 en 12 weken doen (en dat de mensen die bij 8 weken een echo krijgen, bij 12 nog 1 krijgen).

Hier ligt de placenta ook voor, maar als je baarmoeder groeit kan het 'meeverplaatsen' toch?
Deze termijn klopt beter bij mijn berekening. Klopt idd de placenta verplaatst zich nog. Dat is beter te zien bij 20 weken.
pi_124088841
Placenta trekt wel omhoog bij het groeien van de baarmoeder, maar of hij van voor naar zij gaat weet ik eigenlijk niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_124088854
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Juud79 het volgende:
Zo zijn ze hier in het ziekenhuisen bij de VK ook bezig om mensen te informeren dat je een vriendin/familielid kan vragen om wat gekolfde melk af te staan voor als je de eerste dagen bijvoeding nodig hebt, mocht de bv niet heel snel op gang komen en/of je kind veel afvalt. Ook als je zelf bij door medicatie tijdelijk nog niet live mag voeden, kan dat een uitkomst zijn. Dan hoef je namelijk geen kunstvoeding te geven.

Bij een tweede kind kan je zelf als moeder zijnde soms voor je bevalling al een heel klein beetje melk kolven en dat dan bewaren in de vriezer met hetzelfde doel.

Allemaal grote veranderingen binnen de ziekenhuiscultuur en toch eigenlijk weer zo terug naar de natuur.
Ik vind het echt supergoede veranderingen, ook die natuurlijke keizersnede. Ik heb er best veel last van gehad dat ik J. een paar uur na de geboorte pas echt zag/kon aanraken.. kon niet anders want spoed ks en het ging met hem niet goed, maar ik vond het wel verrekte lastig.

Mooi zulke bewegingen, ik ga dat stukje op tv over martini zkh eens terugkijken.
pi_124088910
Straks naar de gynaecoloog. Net geboorteplan en lijstje vragen. Waaronderde vraag waarom ik in de afgelopen weken nog geen groei echo heb gehad. Kindje lag 4 weken geleden al erg achter en nu met die werk stress ben ik er niet erg gerust op.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124088966
Zet m op Tallly :) Niet over je heen laten lopen! *O*
pi_124088971
KaDeetje, hoe is het eigenlijk met jou? Verandert er nog wat aan de situatie, minder bloedingen/krampen? :*
pi_124088988
Succes Tally!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:17:36 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124089033
Succes Tally!

Spirit, dat zijn wel flinke veranderingen in die 1e 3 maanden wb groei! Hmm..
pi_124089092
Succes Tally! Ik ben zo blij met mijn verloskundigen wat betreft hun echobeleid en het gemak waarmee ze die voorschrijven.
Sarcasme. Herken het.
pi_124089129
Veel plezier XM!

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Succes Tally, hoop dat je uk lekker gegroeid is!

Hoe is het met KD?

Hier gaat alles rustig aan, thanks for asking! Net even met dochterlief een rondje dorp gedaan dus we kunnen nu allebei plat ;)
Zondag is mijn moeder jarig en dinsdag mijn zusje dus hoop dat meneertje die dagen niet ook uitkiest. Verder mag ie van mij wel komen maar dat is meer omdat ik me zorgen maak over zijn gewicht. Daarom volgende week ook naar de gyn en een plan van aanpak bespreken.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_124089144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
Succes Tally!

Spirit, dat zijn wel flinke veranderingen in die 1e 3 maanden wb groei! Hmm..
Ja maar bij de eerste echo zie je ook alleen een cashewnoot. Die van mij was gemeten 8,5 mm. op de langste doorsnede. Dat vind ik een behoorlijk secuur werkje en dus niet zo gek dat ze er een weekje naast zat :)
Sarcasme. Herken het.
pi_124089312
Even ego, ik lees zo bij maar de huisarts belde net. Ik heb lichte bloedarmoede (6, 6 dus vond ik niet zo schokkend) en een lichte leverfunctiestoornis. Hij heeft alle waardes doorgegeven. Hij gaat zo een week op wintersport dus ik geef alles door aan de vk en zij moeten eventueel overleggen met de gynaecoloog.
Als de bloedarmoede komt door de leverfunctiestoornis hekpen staaltabletten niet. Alleen omdat de waardes verhoogd zijn maar niet heel schokkend, twijfelt hij of het iets van mij is of veroorzaakt wordt door de zwangerschap.
Cholestase was het iig niet. Alleen omdat mijn alkalische fosfaten (zeg ik dat goed? Afgekort is het akf) 195 is ipv de maximale 98 kan het wel een voorbode van galstuwing zijn.
Einde van de middag hopelijk meer.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:25:24 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124089333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar bij de eerste echo zie je ook alleen een cashewnoot. Die van mij was gemeten 8,5 mm. op de langste doorsnede. Dat vind ik een behoorlijk secuur werkje en dus niet zo gek dat ze er een weekje naast zat :)
Goed punt :Y
pi_124089440
Placenta's kunnen alle kanten nog op. Bij mij lag hij met 12 weken laag en voor, bij 20 weken hoog achter. Verloskundige was ook wel wat verbaasd.
pi_124089501
Ow jeetje, dat klinkt wel vervelend Danic. Heeft je huisarts nog iets gezegd over gevolgen voor je zwangerschap ofzo?
Sarcasme. Herken het.
pi_124089645
Nee omdat hij dus niet wist of ik het altihd al had of dat dit door de zwangerschap komt. Daarom overleggen met de vk en eventueel gyn. Ik schrok ook al wel een beetje toen ik de ha zelf aan de telefoon kreeg. Meestal velt de assistent met de mededeling dat er niks is, dus ik had al direct door dat er wat afwijkend was gevonden.
Ik heb net vanmorgen het gros van de spullen in mijn ziekenhuistas gegooid. ....kreeg toch de kriebels. Ook mijn vriend was er niet gerust op. Ik ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt...
pi_124090516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef danic het volgende:
Nee omdat hij dus niet wist of ik het altihd al had of dat dit door de zwangerschap komt. Daarom overleggen met de vk en eventueel gyn. Ik schrok ook al wel een beetje toen ik de ha zelf aan de telefoon kreeg. Meestal velt de assistent met de mededeling dat er niks is, dus ik had al direct door dat er wat afwijkend was gevonden.
Ik heb net vanmorgen het gros van de spullen in mijn ziekenhuistas gegooid. ....kreeg toch de kriebels. Ook mijn vriend was er niet gerust op. Ik ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt...
Ik vind het een beetje gek dat hij dit overdraagt aan de vk ipv direct aan een andere arts :@ Mijn vk verwijst mij juist bij alle medische vragen direct door naar de huisarts.

Kan me voorstellen dat je nu op alles voorbereid wilt zijn ja! Probeer je niet te druk te maken :*
Sarcasme. Herken het.
pi_124090688
Dat doet hij denk ik omdat de waardes niet schokkend verhoogd zijn. Bij mijn de cijfers hooguit verdubbeld en hij gaf aan dat als er een groot probleem zou zijn het meestal verviervoudigd is.
Ga me er maar niet al te druk over maken idd.

Mijn vk verwijst me trouwens nooit door naar de ha, eerder naar de gynaecoloog.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 15:23:03 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124093731
Ben benieuwd naar wat er vanmiddag uit gaat komen danic. Snap wel dat je gelijk vanalles nog in orde wil maken, just in case.
pi_124094011
Nou danic, hoe dan ook goed dat je het even hebt aangekaart! En de vk stuurt je vanzelf door als dat nodig is lijkt me :Y

Barba, wanneer heb je weer een afspraak? Het kan elk moment gebeuren, spannend! En ach, samen jarig zijn is ook best leuk hoor. Mijn vriend is zelfs tegelijk met zijn vader jarig, supermooi cadeau! O+
pi_124096059
Oja! Voor de zelfstandigen onder ons: ik heb dus vier belastingaangiftes opgestuurd en een ingewikkeld formulier ingevuld en verwachtte er eigenlijk weinig van, maar kreeg net van het UWV een brief waarin staat dat meer dan de helft van mijn uitkering uit ZEZ (Zwanger En Zelfstandig) gaat bestaan, de rest is mijn "gewone" uitkering van het werk in de winkel, in totaal is het dus meer dan twee keer zoveel als waar ik op gerekend had! Ik ben er echt superblij mee, als zelfstandige heb ik gewoon even 2,5 maand vast inkomen O+ Toch een zorg minder! *O*
pi_124096439
Wat goed Suiker O+! *O*!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:25:47 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124096464
Wat heerlijk Suiker! *O* More money! :9
pi_124097156
Danic, weet je al meer?

Gefeliciteerd Suiker, dat lijkt me rust geven!

XM, veel plezier dit weekend! Ik hoop dat het weer mee valt voor jullie.

Vandaag de eerste dag van het laatste trimester en dat bleef niet onopgemerkt: heb meteen mijn kraampakket binnen. Toen ik Vriendje uitgebreid het kraamverband en bijbehorende netbroekjes liet zien moest hij ineens héél nodig de keuken gaan opruimen :{w Ja nee, alsof het voor mij leuk is! :(
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:48:43 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124097460
Meld :@

Mijn moeder is nog op bezoek dus niet zoveel online vandaag en morgen! Even een ego-verslag; goedgekeurd bij de verloskundige, en ze schatten het gewicht van mijn meisje bij geboorte op 3200 gram :) Dus ik ben blij!

Daarna mochten we al even langs bij het tienpondertje, en het zelfs allebei even vasthouden! O+ toch nog wel heel lief klein hoor...
pi_124098681
Danic, al wat meer gehoord?

Suiker, wat fijn joh! Toch weer een hele zorg minder :)

LB, leuk! Babyknuffelen O+ En mooi geschat gewicht hoor!

Wij hadden vandaag de liggingsecho, baby ligt zoals we eigenlijk al wel wisten mooi met het hoofdje naar beneden en al een heel stuk ingedaald. Prima hoeveelheid vruchtwater, normale dikte van de placenta dus helemaal goed weer :).
pi_124099589
Nou verloskundige heeft contact gehad met de gynaecoloog. Ze vond het zelf ook raar dat de huisarts dat niet had gedaan.
Maar de gynaecoloog vond de uitslagen niet alarmerend alleen was er niet geprikt op galzure zouten (bodpa zei jij dat nou?)dus of ik per direct naar het ziekenhuis wilde om dat alsnog te laten prikken.

Prima. Kom ik daar, krijg ik eerst een preek waarom het zolang duurde.....eeeeh zsm is bij mij binnen een half uur, dan nog parkeren en naar de afdeling zoeken en waggelen. Hoe snel denk je dat ik ben?
Als ik vraag wanneer ze de uitslag denken te hebben krijg ik "nou, dit gaat naar het erasmus dus dat duurt wel ff" :?
De vk had juist gezegd dat ze het dan snel zouden hebben. ...
Op mijn vraag of er ook al iets bekend was over de urinekweek die bijna 2 weken geleden is genomen ivm de gbs kon ze niks zeggen. Moest ik maar bij de vk vragen. Eeeeh ja, die weten dus niks en vroegen me het hier na te vragen. ...

Laatste hoogtepunt: "goh hoever ben je nu?" Ik "bijna 36 weken".
"Oh dan duurt het niet lang meer, nog een weekof 2 :? "
Ik:"ja minimaal, maar ze mag wel wat langer blijven zitten".
Zij:"joh bij 38 weken heb je een prima volgroeid kind hoor".

Seriously, wens je me nou een vroeggeboorte?
Oftewel, nog niks wijzer. Woensdag weer naar de vk hopelijk weten die dan meer.
pi_124100123
Nou lekker is dat danic :? Beetje rare opmerking van die 38 weken..en onnozel dat je commentaar kreeg bij binnenkomst!

Xm fijn weekend :)

Lb 3200 gram is netjes he :) en gezellig met je moeder babyknuffelen..ook leuk!

Suiker, mooi meegenomen zeg:)

Hier vandaag supermoe en kan duidelijk merken dat mijn baarmoeder ergens mee bezig is :') maar ik ben er blij mee..elk symptoom is een geruststeling :D
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:14:12 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124100720
Hoi! Niet teruggelezen, maar we zijn er! Sneeuw viel mee. Alleen in de berm lag nog.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124101062
pfff Danic. Ben je uit je vel gesprongen? (dat zou ik namelijk doen)

Bla, wat fijn he die geruststellingen!

Ksssst! XM! Ga eens snel terug naar jullie weekendje weg! o|O
pi_124102110
Hele middag in het ziekenhuis geweest. Na mijn gesprek (waarin ik aangaf dat er een stressfactor was en dat ik de vorige keer een echo had dat ze klein was) heb ik een CTG gehad en een groeiecho.
De CTG was moeilijk te maken want daar had ze ff lekker geen zin in. Wanneer de verloskundige het hartje gevonden had en weg liep, liep ook het kindje bij de ctg vandaan. Dus anderhalf uur aan de CTG gehangen en ik denk dat ze bij elkaar net 20 minuten het hartje hebben kunnen horen.

De groeiecho was goed. Het is geen groot kindje maar ze loopt op de P10 lijn mee. Het onderste lijntje van de drie standaard groeilijnen. Maar ze groeit netjes op de lijn mee dus is er geen probleem.

De ademnood die ik vaak heb is omdat ze heel erg hoog ligt. Dicht tegen mijn longen aan. Ze kon er zelfs het hoofdje voelen zitten. Ik heb ook onder mijn rechterborst gewoon bijna standaard een bult zitten van haar hoofdje :')

Al met al is alles goed gegaan. Het heeft alleen even geduurd.

Naar de drukker heb ik net een mailtje gestuurd. Want ik kan gewoon echt niets met de inleg die ze aan mijn man meegegeven hebben. Bijsnijden of wat dan ook zodat hij wel past gaat echt niets worden.
Ik heb hen nu gevraagd om mee te denken aan een oplossing.
pi_124103147
Xm fijn dat jullie goed zijn aangekomen!

Limone, ja gek he dat je daar zo blij van kunt worden :)

Tally, fijn dat de groeiecho goed was en hopelijk komt de drukker met een oplossing
pi_124103164
Loopt lekker daar in het ziekenhuis danic, wat een mutsen :') Nouja, wel fijn verder dat de gyn zich geen zorgen maakt. Hopelijk is de rest van de uitslagen ook goed.

Tally je bakt gewoon een lief klein prupke dus O+. Zou fijn zjn als de drukker een beetje mee wil werken. Zij hebben natuurlijk ook geen baat bij een ontevreden klant.
pi_124103855
Tally, goed bezig! ben benieuwd wat de drukker zegt. En een goede controle! Evenals voor LB en L0t! *O*

Danic, ik hoop dat je verloskundige morgen voor je opkomt en jou aan wat nuttige info gaat helpen. Dit klinkt dramatisch. Deels samenloop van omstandigheden, maar dan nog is dit zacht gezegd niet zo netjes gegaan!
pi_124104476
Net de vk gebeld omdat ik niet zo blij was met de gang van zaken en van haar wilde horen hoe lang die uitslag op zich laat wachten. Dat kon wel 2 weken duren!!! Dus ik gaf aan dat ik schrok gezien het feit dat ik dan al op 38 weken zit en als het cholestase is we rijkelijk laat zijn.

Ze gaf aan dat er meerdere symptomen waren waaronder verminderd leven voelen. Veeteld dat zusje deze week idd wel rustiger is. Dus........ik lig nu aan de ctg :')
Ook voor mijn geruststelling maar zit naar het schern te kijken en daar wordt ik toch niet heel rustig van. Mijb buik is allesbehalve rustig en ik zie echt golfbewegingen. Dus vraag me nu af of ik serieus al lichte weeën heb. Ff wachten wat ze straks zeggen want ik ben geen expert natuurlijk.

Maar pfff wat een gedoe iedere keer zeg.
pi_124104541
En sorry voor alle egoposten, maar ik onthou niks en wil dit graag ff van me afschrijven.
pi_124104565
Je blijft lekker bezig zo Danic. Trek je het nog een beetje?
Tally ben benieuwd dat de drukker ervan gaat zeggen
XM geniet van je weekendje weg in Frankrijk
pi_124104705
Aan de ene kant wel, want er wordt snel en alert gereageerd.
Maar aan de andere kant zit ik er regelmatig mentaal doorheen en ben ik wel klaar met deze zwangerschap.
Nog een paar weekjes..
pi_124104727
Joh danic je ligt aan een CTG en je vraagt je af of je weeën hebt, ik zou me nu even niet drukmaken over egoposts en niet teruglezen :*
Houd je ons op de hoogte?
pi_124105073
Ik krijg net een mail van de drukker dat hij zorgt voor nieuwe inleg *O*

Danic wat kut weer :(
pi_124105183
Tally! *O* Wat een fijn nieuws! Maar goed dat hem laten bijsnijden niet opging, want dit is veel beter!
pi_124105193
yup, dat zei ik. Aan die waarde kunnen ze zien of je cholestase hebt. En ze kunnen de uitslag dezelfde dag al hebben als ze het CITO laten prikken. Dat hebben ze toen bij mij gedaan. Ik ben met 38 weken ingeleid vanwege cholestase. Ik zou echt aandringen om het cito te laten beoordelen, dan maar een keer extra prikken, maar dan weet je in elk geval wat er aan de hand is.
Tegen mij is trouwens gezegd dat verminderd leven niks zegt.

Wat ik zeg klopt toch Mignonne?
De richtlijn vd nvog kun je onder de spoiler lezen. Niet om je bang te maken, het is goed behandelbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124105403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef danic het volgende:
Aan de ene kant wel, want er wordt snel en alert gereageerd.
Maar aan de andere kant zit ik er regelmatig mentaal doorheen en ben ik wel klaar met deze zwangerschap.
Nog een paar weekjes..
dikke knuffel meid nog even
pi_124105519
Nou Tally, heb je alsnog een goede dag! *O*

Itt tot Danic, jeetje wat een hectiek. :{ :*
pi_124105708
L0t, waarom kreeg je een liggingsecho (aangezien je zegt dat ze 'zoals verwacht' met het hoofdje naar beneden lag)?

danic, wat een hectische toestand. En wat een uitspraken, maar goed, je daar druk over maken helpt niet veel nu. Ik ben benieuwd wat ze verder met je/voor je gaan doen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:13:38 #61
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124105768
Jeetje Danic, wat een gedoe....wel fijn dat ze toch even doorpakt en dat je een check krijgt nu.
Nu afwachten hoe het zal lopen, natuurlijk is het beter als ze nog even blijft zitten, dat hoop ik dan ook maar voor je. :*
pi_124105884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
L0t, waarom kreeg je een liggingsecho (aangezien je zegt dat ze 'zoals verwacht' met het hoofdje naar beneden lag)?
Bij mij ligt ie ook al meer de halve zwangerschap hetzelfde, maar ik krijg over twee weken ook een liggingsecho! Is gewoon standaard bij onze vk.
pi_124106054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Bij mij ligt ie ook al meer de halve zwangerschap hetzelfde, maar ik krijg over twee weken ook een liggingsecho! Is gewoon standaard bij onze vk.
Oh, hier niet dan. Dacht dat ze dat doen als er reden toe is, niet dus. :)
pi_124106342
Misschien bij L0t wel hoor, maar hier kijken ze altijd even. Ze doen het trouwens wel zelf, hoef niet naar het echobureau.
pi_124106399
Eeeeh door de ctg nog een inwendig onderzoekgehad. BBaarmoedermond is volledig verstreken en ik heb 2 cm ontsluiting. ...
Anderhalve week terug zat ik nog potdicht.
Nu overleg met gynaecoloog maar ik zal vanavond moeten blijven.

Tally wat fijn dat de drukker zo goed meehelpt!
pi_124106496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef danic het volgende:
Eeeeh door de ctg nog een inwendig onderzoekgehad. BBaarmoedermond is volledig verstreken en ik heb 2 cm ontsluiting. ...
Anderhalve week terug zat ik nog potdicht.
Nu overleg met gynaecoloog maar ik zal vanavond moeten blijven.

Tally wat fijn dat de drukker zo goed meehelpt!
dus toch succes
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:27:52 #67
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124106526
Ow gossie Danic.....jeetje.
Nou ik wacht in spanning af, laat nog maar iets horen als het kan. ;)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:28:55 #68
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124106587
Danic :o succes daar!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124106594
Nou Danic dat gaat snel! En wat goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en actie hebt ondernomen!
pi_124106709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
Dat is standaard tussen de 35 en 36 weken bij mijn verloskundige. Ik wist het al ivm pretecho een aantal weken geleden, toen lag ze ook al een stukje ingedaald ;).

Wow danic, gewoon 2 cm al :o. Wat is nu de verwachting dan? Gaat ze nu ook echt al geboren worden?
pi_124106751
Jeetje Danic :o
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:35:08 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124106987
Danic :o wat goed dat je wel doorgepakt hebt.
pi_124107111
Danic, dat is even onverwacht!

En Tally, fijn dat de drukker toch meedenkt.

Verder ben ik vrees ik de helft weer vergeten. Morgen 18 weken! *O*

Ben nu vooral moe, en druk. Ben nu nog maar weer wat werk aan het wegwerken, en dan morgen maar een stapeltje mee richting mijn ouders, aangezien we daar dit weekend zitten. Ben het eigenlijk zo zat, er lijkt geen eind aan al het werk te komen.
pi_124107561
Danic :o
pi_124107632
danic je was toch net zwanger :o
(ik heb geen idee hoeveel weken je nu bent :@ ) maar voor mijn gevoel ben je nog lang niet aan de beurt
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124107735
Jeetje Danic! Sterkte!
pi_124107752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef bitterend het volgende:
danic je was toch net zwanger :o
(ik heb geen idee hoeveel weken je nu bent :@ ) maar voor mijn gevoel ben je nog lang niet aan de beurt
Bijna 36 weken, dus nog wel wat vroeg..
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:53:18 #78
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_124107867
Sterkte & Succes Danic ! :*
pi_124107974
Wat ontzettend goed dat je, ondanks al het gedoe, toch je gevoel bent blijven volgen Danic. Heel veel succes/sterkte en als je tijd hebt, lezen we graag nog veel meer egoposts ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_124108070
danic :o Heel veel sterkte! Ik hoop dat ze echt nog even wil blijven zitten :*
pi_124108086
Danic :o wat doe je nu! Ik ben benieuwd naar wat de gynaecoloog erover zegt en wat het plan wordt.

Bodpa wat je zegt klopt hoor. Niet alles kan cito aangevraagd worden, sommige onderzoeken duren langer maar dat geldt met name voor kweken en dergelijke. gzz moet volgens mij wel met cito aangevraagd kunnen worden.
:)
pi_124108102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Bijna 36 weken, dus nog wel wat vroeg..
Oki mijn gevoel klopte dus!

ik hoop dat je mini nog binnen blijft danic!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124108601
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ontzettend goed dat je, ondanks al het gedoe, toch je gevoel bent blijven volgen Danic. Heel veel succes/sterkte en als je tijd hebt, lezen we graag nog veel meer egoposts ;)
Nou daar komt er weer één ;)
Er is overleg geweest met de gynaecoloog. Die wil de tussenweg nemen. Ik blijf nu even rustig hier. Dan wordt ik om 22.15 aangesloten op de ctg om te kijken wat er gebeurd. Om 22.30 weer inwendig onderzoek om te zien of er iets veranderd.

Grote vraag is namelijk of dit nu de afgelopen 24 tot 48 uur gebeurd is of al langzaamaan aan de gang is sinds het laatste onderzoek van bijna 2 weken terug.

Als er niks vordert is de keuze aan mij. Of een nachtje blijven of naar huis.
Gezien ik wel wat licht gerommel voel neig ik naar het eerste...
Vriend is iig mijn tas aan het inpakken en schoonmoeder is op de hoogte om eventueel deze kant op te komen om op Eva te passen.
pi_124108708
Danic :o spannend zo!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_124108796
Wow danic, wat spannend! Ik zou me in jou geval ook geruster voelen als ik een nachtje in het ziekenhuis zou blijven denk ik. Heel veel succes, ik hoop dat de ontsluiting niet verder gevorderd blijkt straks :*.
pi_124108833
Spannend inderdaad. Ik hoop dat je nog 'lekker' een paar weken met die 2 cm mag rondlopen, je zou de eerste niet zijn. :)
pi_124108942
Jeetje wat spannend! Hoe dubbel ook, je schreef even terug dat je wel klaar was met die laatste loodjes, maar dit is ook wel wat rigoureus ineens ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_124109127
Nou hè, heel mijn lijf is ook aan het bibberen. Ben een beetje in shock geloof ik :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:23:08 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124109178
Och jeetje Danic, ik heb wel een beetje met je te doen hoor, rustig aan maar. :*
pi_124109232
Sterkte danic! Take care.
pi_124109262
Nou dat lijkt me heel begrijpelijk! Ineens komt het wel HEEL dichtbij. Even afwachten maar wat er straks uit de onderzoeken komt :) Wel fijn als je man er zo is!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:26:11 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124109306
Sterkte Danic! Had je al verlof eigenlijk?
pi_124109956
Ja dit was mijn tweede verlof week.
Iemand trouwens die ervaring heeft met rugweeen en die kan omschrijven hoe dat voelt? Ik heb af en toe pijn in mijn onderrug alsof iemand er heel hard in duwt. Maar ik schoof dat op die toeter aan de voorkant. Begin nu te twijfelen. ..
pi_124110039
time het. Een wee is een wee of die nu in je rug of been of buik zit, na verloop van tijd zal er doorgaans regelmaat in komen. Vertel het wel even aan de verpleegkundige/vk/arts ook.

Jeetje joh, wat een gedoe ineens! Misschien niet geheel onverstandig om te blijven. En hopelijk loopt het met eensisser af en blijft je kleine dametje nog even zitten.
:)
pi_124110389
Ik heb het van de week wel 1 of 2x per dag gevoeld en dan was rechtop wiebelen en zuchten het fijnst. Maar dat vind ik sowieso fijn om pijnlijke dingen weg te krijgen.
Maar ik dacht dat het kwam doordat ik zo'n puntbuik had en die aan mijn onderrug 'trok' zeg maar.
Maar heb het nu al een paar x gehad en ik weet dat een ctg het nuet registreert, vandaar mijn twijfel.
pi_124110765
Ik zou álles noemen tegen de mensen daar, en logisch dat je ligt te rillen, loeispannend man!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:02:56 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_124111011
Wat doe je nu Danic! Rug weeën voelde bij mij als menstruatie pijn in mijn rug en dan wen stukje heftiger. En wat mignonne zegt: timen! Lig je in het RvP? Welke gyn heb je? Hou je taai!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:03:19 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124111032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef danic het volgende:
Ja dit was mijn tweede verlof week.
Iemand trouwens die ervaring heeft met rugweeen en die kan omschrijven hoe dat voelt? Ik heb af en toe pijn in mijn onderrug alsof iemand er heel hard in duwt. Maar ik schoof dat op die toeter aan de voorkant. Begin nu te twijfelen. ..
Ik had rugweeen en heb heel lang gedacht dat het kwam door verkeerd liggen.

Je maakt het wel spannend zeg :o sterkte :*
.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:03:41 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124111045
Ja, zeker even noemen! Jee wat spannend ineens.
pi_124111431
Danic :o dat is schrikken! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen.

Verder zag ik nog goede controles en een kleintje die het keurig doet bij Tally!
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')