Ach, zo steekt toch de hele Nederlandse televisie in elkaar? Daarom is het ook zo vreselijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Die gast serieus nemen.Het enige probleem is dat die grachtengordel VARA-types (lees: Van Nieuwkerk) deze half-mongool serieus nemen en hem grappig vinden. Zodoende blijf je em in de media tegenkomen, en dat is dus niet zijn schuld.

hear hear.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, zo steekt toch de hele Nederlandse televisie in elkaar? Daarom is het ook zo vreselijk.
Je hebt constant dat zelfde clubje dat op elkaar veren in de hol steken verder echt niets kan en daarom elkaar maar blijven uitnodigen. Zodoende zie je iedere keer weer datzelfde clubje op televisie terug. Daarom geen Nederlandse televisie.

Man moet je eens in het buitenland kijken. Op zaterdagavond in Duitsland op alle zenders schlager programma's.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, zo steekt toch de hele Nederlandse televisie in elkaar? Daarom is het ook zo vreselijk.
Je hebt constant dat zelfde clubje dat op elkaar veren in de hol steken verder echt niets kan en daarom elkaar maar blijven uitnodigen. Zodoende zie je iedere keer weer datzelfde clubje op televisie terug. Daarom geen Nederlandse televisie.

Op de Publieke omroep heb je heel af en toe nog weleens een aardig programma er tussen zitten. En VI vind ik ook een van de weinige programma's op de commerciële omroep wat vermakelijk is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man moet je eens in het buitenland kijken. Op zaterdagavond in Duitsland op alle zenders schlager programma's.
Wees blij met VI, Paul de Leeuw, Holland Sport, Koefnoen, Pauw en Witteman en Spuiten en Slikken.

Gordon, Joling, Patty Brard en Alberto Stegeman mogen in dezelfde kist. Ik betaal de tickets wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef Agiath het volgende:
Ali B is trouwens wel een van de personen die ik in een vliegtuig wil zetten dat in de oceaan mag verdwijnen, samen met Danny de Munk, Rene Froger en Prem.

Ja, maar ik neem dus geen aanstoot aan die gast. Hij dient gewoon genegeerd te worden. Dat hij dat niet wordt is niet zijn schuld. Dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]

Lijkt me sterk. Heb je een bron?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef tong80 het volgende:
Heel Amerika overstuur. Janet jackson liet een dichtgeplakte tepel zien.
Sindsdien worden daar live programma's met 30 seconden vertraging uitgezonden.

Precies, in zijn positie had ik ook exact hetzelfde gedaan. Ik neem het hem ook allerminst kwalijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem dus geen aanstoot aan die gast. Hij dient gewoon genegeerd te worden. Dat hij dat niet wordt is niet zijn schuld. Dat was mijn punt.

Spa blauw.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Heb je een bron?

Ach ja, dat is wat het klootjesvolk wil, en dat is wat ze krijgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies, in zijn positie had ik ook exact hetzelfde gedaan. Ik neem het hem ook allerminst kwalijk.
Ik erger mij juist aan dat volk in Nederland, dat naar programma's als ik Hou van Holland en dergelijke kijkt. Een meer dat soort spelletjes.
Buiten het feit dat ik het niet begrijp dat je het leuk kan vinden om te zien hoe anderen een spelletje spelen - dat is alleen leuk als je zelf ook meedoet - zou men al die onzin gewoon moeten boycotten. Neem die ene dame maar die altijd zo dom praat, weet haar naam niet, maar die heeft ook ineens een programma. Of die Barbie.
Verschrikkelijk wat men gewoon maar kijkt.

Buiten het feit dat ik Jeroen Pauw een buitengewoon vervelende kereltje vind kijk ik het soms weleens ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ach ja, dat is wat het klootjesvolk wil, en dat is wat ze krijgen.
Maar kijk je wel eens Pauw & Witteman? Dat is een kwalitatief hoogstaand programma met steeds andere gasten. Ik ben allang blij dat we zo'n programma op tv hebben.

Vanwaar dan je oordeel ? Zet nu NED-1 aan en je komt aan je elitaire trekken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
. Dus kortom; behalve soms een natuurdocumentaire of een simpele actiefilm of komedie kijk ik weinig televisie.

Die films komen vnl. bij de commerciële omroepen met een half uur aan reclames.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik Jeroen Pauw een buitengewoon vervelende kereltje vind kijk ik het soms weleens ja.
Alleen bij dat soort programma's ga ik mij op een gegeven moment ergeren want dan ben ik het absoluut niet met een spreker eens en ik kan er niets tegen in brengen. Dus kortom; behalve soms een natuurdocumentaire of een simpele actiefilm of komedie kijk ik weinig televisie.

En dan afkappen vlak na de laatste scene en er een schreeuwende reclame inschoppen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die films komen vnl. bij de commerciële omroepen met een half uur aan reclames.Ik snap niet dat mensen nog steeds de moeite nemen om die shit daar te kijken.

Nou dat zijn meestal van die bieravondjes en dan ben je meer slap aan het ouwehoeren dan dat je kijkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die films komen vnl. bij de commerciële omroepen met een half uur aan reclames.Ik snap niet dat mensen nog steeds de moeite nemen om die shit daar te kijken.
Dat ik nu slechts sporadisch kijk wil niet zeggen dat ik het allemaal al niet eens heb gezien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar dan je oordeel ? Zet nu NED-1 aan en je komt aan je elitaire trekken.

Wat bedoel je met zo nu en danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kunstuur vind zo nu en dan wel aardig.

In de zin van dat ik er niet altijd zin in heb om ervoor te gaan zitten.quote:

Huur of download dan een film.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat zijn meestal van die bieravondjes en dan ben je meer slap aan het ouwehoeren dan dat je kijkt.
[..]
Dat ik nu slechts sporadisch kijk wil niet zeggen dat ik het allemaal al niet eens heb gezien.
Kunstuur vind zo nu en dan wel aardig.

Ja dat is echt zo, hij was langzaam in het wisselen van akkoorden, wist niks van toonladders of schalen.quote:

Klopt. Een goede schrijver hoeft ook niet snel te kunnen typen zeg ik altijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:54 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo, hij was langzaam in het wisselen van akkoorden, wist niks van toonladders of schalen.
Maar dikke muziek kon ie maken. Muziek komt uit het hart, niet noodzakelijk uit schalen / toonladders.

Niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Een goede schrijver hoeft ook niet snel te kunnen typen zeg ik altijd.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |